Diskuze

V Montaně vykolejil vlak. Vysypala se mu letadla do řeky

V americké Montaně vykolejil vlak, který převážel trupy budoucích letadel Boeing 737. Koleje opustilo celkem devatenáct vagonů z devadesáti, které za sebou lokomotiva táhla. Tři vagony naložené šesti trupy budoucích letadel doslova sklouzly ze svahu směrem k řece. Při nehodě nebyl nikdo zraněn.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

J64a39n 61L30i39b64i75c19h

7. 7. 2014 15:39

Jasná ukázka nefungujícího risk managementu firmy Boeing, která pošle většinu své produkce jedním vlakem. Pokud chtěli ušetřit, tak se jim to "povedlo". Nejspíše to bylo pojištěné, ale risk manageri by zasloužili vyhazov, neb náklad takové hodnoty nechat vézt jeden vlak může nechat jen blázen.

0 0
možnosti
MH

Vlak se pokoušel  vzlétnout. Pokus se nezdařil

0 0
možnosti
JJ

To je asi největší letecké neštěstí, co do počtu letadel.

1 0
možnosti
Foto

TVS dnes oznamil na tiskovce nakup 3 novych B737R^

0 0
možnosti
HR

Poměrně drahý vykolejení ...

1 0
možnosti
PA

Nebude náhodou ČSA kupovat devatenáct nových Boeingů? Nebo Ukrajina Airlines?

0 0
možnosti
PHH

Budou to muset sešrotovat. Domnívám se, že tohle si Boening na triko nedá. Je to velká ztráta a zdržení. Doufám, že byl náklad pojištěný. Jinak moc nechápu, jak se to může stát, pokud byla trať v pořádku.

1 0
možnosti
MZ

Náklad nemusel být řádně zajištěn nebo se zajištění uvolnilo ... a změna těžiště způsobila nehodovou událost. Zcela jistě se tam nejelo poprvé ....

1 0
možnosti
KD

Ktera zeme na zemekouli odnese tento zjevne teroristicky utok ?

2 3
možnosti
KM

Už to zjevně odnesl tvůj mozek. Zjevně máš potřebu kafrat všude do všeho.

1 0
možnosti
MM

Tři vagony naložené šesti trupy budoucích letadel... to mal jeden vagón tak 65m? Pritom píšu že trať nieje moc rovná a preto sa tam jazdí pomaly...

1 0
možnosti
PHH

To je asi šotek, mě to připadá, že byly asi 2-4 podvozky na jeden trup. Dělá se to tak, že se dlouhý předmět umístí na otočné klouby, takže pak mohou plošiny s podvozky pod nimi klidně zatáčet a ty štangle nad nimi se nezlomí. Jenom se musí dávat pozor na překážky (sloupy, návěstidla ap.), protože v zatáčce ty dlouhé předměty vybočují do stran. Také se to musí udělat tak, aby byla zachovaná stabilita, protože dochází i k posuvu těžiště.

3 0
možnosti