- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jasná ukázka nefungujícího risk managementu firmy Boeing, která pošle většinu své produkce jedním vlakem. Pokud chtěli ušetřit, tak se jim to "povedlo". Nejspíše to bylo pojištěné, ale risk manageri by zasloužili vyhazov, neb náklad takové hodnoty nechat vézt jeden vlak může nechat jen blázen.
Vlak se pokoušel vzlétnout. Pokus se nezdařil
To je asi největší letecké neštěstí, co do počtu letadel.
TVS dnes oznamil na tiskovce nakup 3 novych B737
Nebude náhodou ČSA kupovat devatenáct nových Boeingů? Nebo Ukrajina Airlines?
Budou to muset sešrotovat. Domnívám se, že tohle si Boening na triko nedá. Je to velká ztráta a zdržení. Doufám, že byl náklad pojištěný. Jinak moc nechápu, jak se to může stát, pokud byla trať v pořádku.
Náklad nemusel být řádně zajištěn nebo se zajištění uvolnilo ... a změna těžiště způsobila nehodovou událost. Zcela jistě se tam nejelo poprvé ....
Ktera zeme na zemekouli odnese tento zjevne teroristicky utok ?
Už to zjevně odnesl tvůj mozek. Zjevně máš potřebu kafrat všude do všeho.
Tři vagony naložené šesti trupy budoucích letadel... to mal jeden vagón tak 65m? Pritom píšu že trať nieje moc rovná a preto sa tam jazdí pomaly...
To je asi šotek, mě to připadá, že byly asi 2-4 podvozky na jeden trup. Dělá se to tak, že se dlouhý předmět umístí na otočné klouby, takže pak mohou plošiny s podvozky pod nimi klidně zatáčet a ty štangle nad nimi se nezlomí. Jenom se musí dávat pozor na překážky (sloupy, návěstidla ap.), protože v zatáčce ty dlouhé předměty vybočují do stran. Také se to musí udělat tak, aby byla zachovaná stabilita, protože dochází i k posuvu těžiště.