- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Měsíčně najezdím služebně více cca 7 tis. km a tomuto číslu se vůbec nedivím, nemine den, abych nepotkala min. desítku šílenců za volantem....
Policisté se snaží snížit? Policisté na silnicích by dost možná rádi, nicméně jejich vyšší vedení a politici na to jdou jednoduše a nikoli účinně. Místo aby přibylo označených aut a měřilo se osobně, v terénu v autech, na nejhorších úsecích silnic I. třídy, tak se kupují (argumentačně neobhajitelné) neoznačené vozy honící se zejména po dálnicích za rychlostí - tedy postihování něčeho, co na daném (navíc zdaleka nejbezpečnějším) typu silnic přináší minimální riziko, oproti malému rozestupu, zvyšování agrese pomocí "školení" nebo "kempování" v prostředním a levém pruhu. Ne, děkuji. Rád bych ty policisty (a věřím, že většina z nich to chce dělat poctivě a účinně) viděl tam, kde bude jejich práce prováděna nejúčinněji s největším pozitivním dopadem. A to nevidím.
Buml by se měl starat o tu svoji pisklu, aby mu ji neodtáhli, a neotravovat vzduch.
Když se dají naplánovat i daňové úniky, nebo objem peněz vybraných na pokutách, proč by se nedali naplánovat i mrtví...
"Žádné nové (silnice) se také letos nestaví a neotevírají,“ míní Huml
.
LŽE, jak když tiskne.
Letošní plán je 500 kousků.....to se dá naplánovat? a plnit? a když nesplní, tak ještě víc utáhnou šrouby? .....a hlavně ať se k tomu nevyjadřuje Huml, ten už řidiče zotročil víc než dost