- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako nápad super, ale co už tak super nebylo, bylo to, že to nebylo až tak "pro všechny"..
Když vám do terénu vyrazí borci rádioamatéři s pípákama a "geovozidlama" tak už se hranice zábavy posouvá kamsi zase jinam..
(myšlenkou mi to přijde asi tak, jako když si člověk kácí plíce planety a jede se závod o dřevo)
S vaším dovolením - nezískali jste žádnou cenu "Akce roku 2013", ale "Českou cenu za Public Relations" v oblasti "Komunikační nástroje", kategorie "Akce a události/Events".
Získali jste cenu v soutěži producentů leštěných pr*ů, přičemž projekt jste dělali jako PR firem ESET, Axis Communications, Basf, Citroën, Nano Energies.
Nechci komentovat váš projekt z hlediska technického, ale z ruku na srdce - vy se chlubíte tím, že jste dostali cenu za PR? Technet? Vážně?
... "Cenu od roku 2006 každoročně vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur (APRA). Oceňovány jsou PR projekty či jejich části, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele" ...