Diskuze

Naděje slábne. V potopené lodi či v chladné vodě zůstává skoro 300 lidí

Záchranáři a potápěči od rána pokračují v pátrání po téměř třech stovkách pohřešovaných lidí z jihokorejského trajektu, který ve středu ráno ztroskotal nedaleko pobřeží Korejského poloostrova. Vzhledem k počtu pohřešovaných rostou obavy, že půjde o nejhorší lodní neštěstí v zemi za posledních roky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Naděje umírá poslední, záleží jak velké jsou vzduchové kapsy. Akorát nechápu, kdo je to na velitelských místech, zdrhají jako krysy.

1 0
možnosti

P69e21t32r 51T66y10č96k13a

17. 4. 2014 11:19

Chápu to správně, že posádka nařídila studentům vrátit se do kajut a sama odplula na záchranném člunu?

1 0
možnosti

J46a30n 73F88r60o48l66í15k

17. 4. 2014 11:51

Tomu snad velel Schettino.;-O

1 0
možnosti

Láska je jako krááásná loď,kteráá ztratila kapitána...!....R.I.P

0 4
možnosti

zcela nesmyslný příspěvěk :-P

4 0
možnosti

Když se potápěl Titanic, tak setrval kapitán na lodi  až do konce a zahynul, ale ještě   předtím nařídil, aby si lidé vzali záchranné vesty a vyšli na palubu.Škoda, že tenokrát nechali lidi v kajutách a kapitán se o svůj život včas "postaral""

0 0
možnosti

No, pokud byl na palubě a organizoval například evakuaci do člunů a podobně, dokud se už zkrátka neudržel a z nakloněné lodi spadl do vody, tak se měl raději utopit, než se nechat zachránit z vody? To, že přežil, ještě samo o sobě o žádném pochybení nesvědčí.

4 1
možnosti

Včera tu nějaký chytrolín psal, že pasažéři nechtěli riskovat skok z lodi mezi žraloky. Počítám, že v té 12° vodě jich musí být hejna...

3 0
možnosti

J83o76s36e77f 89V49a34l73a

17. 4. 2014 9:56

stacilo nahazet do vody samonafukovaci zachranne cluny( viz muj prispevek nize). Casu bylo habadej

2 0
možnosti

J42o17s13e73f 80V93a84l72a

17. 4. 2014 9:41

podle mne typicky problem trajektu ( ferryboats ), v posledni dobe se v Evrope obratily kylem vzhuru prinejmensim 2x ( jednou z Finska a jednou trajekt mezi Belgii a UK.   Ferry jezdi "na krev", malo vydelavaji, palubaci jsou ze zemi tretiho sveta a mnohdy ani poradne nerozumi a na odborne vyskolene namorniky proste rejdarstvi nemaji penize. Typicka zavada : nedovrene vodotesne viko  vzadu.  Lod je vyrobena nekdy okolo 1970, cili je bud na konci sveho zivota nebo je nutne ji prodat dal treba do Indonesie. Na obrazku (tusim) c.11 je videt prinejmensim 8 bilych kapsli - to jsou samonafukovaci zachranne cluny, ktere vubec nikdo nepouzil a ani dokonce nesnazil pouzit !!! Na archivnim snimku cele lodi  nejsou na palubach vubec zadne zachranne cluny videt, pri poctu zhruba 450 pasazeru by tam mely byt mozna 50 tech kapsli a jeste dalsi zachranne prostredky - na archivnim snimku je horni vyhlidkova paluba ( sundeck) zcela prazdna.

8 0
možnosti

J59o76s73e30f 86V21a14l25a

17. 4. 2014 9:53

oprava : ty zachranne cluny-kapsle jsou na snimku c. 10 Podle cislovani jich mel trajekt alespon 40 ks. na snimku c.2 jsou nejasne videt dalsi 3 kapsle z druhe strany sundecku, rovnez nepouzite. Hlavne ze se zachranil kapitan...........

0 0
možnosti

Druhý den po ztroskotání se stále pohřešuje 287 ze 475 lidí na palubě. Zachránit se podařilo 179 trosečník

kam se podělo těch 9 lidí?

0 6
možnosti

J92a41n 85V16á27v67r83a

17. 4. 2014 8:45

hned další věta.

Jihokorejská agentura Jonhap

informovala ve čtvrtek ráno, že počet

potvrzených obětí stoupl na devět.

4 0
možnosti

nějak to nechápu. Jak jsem sledovala zprávy, tak loď se potápěla asi 2 hodiny a blízko pobřeží. Předpokládala bych evakuační plán a rychle pryč - místo toho je nahnali do kajut. Bohužel - oni jsou velmi disciplinovaní, ale schopnost improvizace a rychlé logické řešení nepřipadá v úvahu. Když to srovnám s pilotem, který v New Yorku přistál na řece a zachránil pasažéry v hrozné situaci ?!!

11 0
možnosti

Presne toto som písal nižšie. Že jedinou možnou záchranou bolo vyjsť na palubu a odtial sa potom prípadne dostať do vody,alebo záchranného člnu v každom prípade opustiť plavidlo, Zostať uväznený vo vnútri lode, ktorá sa vzápätí potopí je takmer istá smrť. Možno si posádka myslela, že problém nebude až tak dramatický, a nechcela zbytočnú paniku. Tentokrát bohužial za svoju disciplinovanosť zaplatili ludia tú najvyššiu cenu.

5 0
možnosti

...smutné!! Škoda každého, zvláště mladého, zbytečně ztraceného života !!

3 0
možnosti