- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Právníci, velebnosti, prosazují zájmy klientů. A tyto zájmy mohou mít (a často mívají) hospodářskou povahu. Umře-li třeba v letadle živitel rodiny, který neměl životní pojistku, děti se stanou nezaopatřenými. Nese-li za nehodu někdo odpovědnost, pak bude zájmem dětí, získat peněžitou náhradu, a úkolem právníků jim v tom pomoci.
vidím, že žřaloci...totiž právnici sa začínajú v kruhoch blížiť k peniazom.
Na teorii o poziari a dekompresii mi vadi ta otocka o 180 stupnov...akoze neposlusne lietadlo si vymyslelo vlastny vylet, otocilo sa a nevedelo kam...neznie to trochu rozpravkovo????
Ano je to nesmysl, požáry mají fatální následky a u elektroniky stačí že i jeden drátek je jinde a je to rozbitý.
A není trochu podivné, že ještě není doložena spolehlivě identita ztraceného letadla a pojištovny už rychle vyplácejí odškodné
není, od toho pojišťovny jsou. Pro pojišťovnu je to dobré zviditelnění , že jsou ok.
masky maji zasobu kysliku jen na 15 minut.
Nejsou urceny k tomu, aby podporovaly dychani celeho osazenstva letadla na nekolik hodin, ale pro pripad dekomprese ve velke vysce a pouze na dobu potrebnou k tomu, aby piloti dostali letadlo dolu na letovou hladinu, kde je dostatecny tlak vzduchu potrebny k preziti
ale piloti budou mit na delsi dobu ne? plus mivaji v letadle jeste bombicky s kyslikem
Víte, co je to 30 právníků na dně mořském?
Dobrý začátek!
Nějak si nedovedu představit, že letadlo, které letí tak daleko, až mu dojde palivo, spadne do moře a roztříští se na víc než tisíc úlomků, které pokryjí plochu 20x20 km....
asi si toho nedovedes predstavit vic...napr. zaklady fyziky
A už byl nějaký úlomek vyzdvihnutý?
pro vsechny, kdo si z bezpeci uprostredi Evropy neuvedomuji, ze predmety videne ze satelitu a v jednom pripade z letadla se nalezaji nejakych 2600 - 2700km od nejblizsiho pobrezi.
1)vzdalenost znamena aspon SESTdni plavby z nejblizsiho pristavu Australie. Lodi nemohly vystartovat, dokud nemely spolehlive hlaseni a konkretni oblast kde patrat. Lodi jinych statu se do vseobecneho smeru Indicky ocean vydaly z vice vzdalenych mist a nekolik obchodnich lodi se odklonilo na jih z trasy pres ocean, aby pomohlo patrani. VSECHNY ale musely cekat na konkretni zemepisne souradnice. Jsou to nepredstavitelne velke vzdalenosti a oblast je hodne MIMO normalni plavebni trasy pres ocean.
2) predmety nebudou cekat na ohlasenem miste. Jsou mezitim unaseny morskymi proudy. Oblast pod 40.stupnem jizni sirky je popularne zvana "roaring forties" podle silnych vetru, vysokych vln, silnych morskych proudu
3) Pocasi je tam uz spatne i presto, ze je teprve ranny podzim. Nektere dny bylo more tak rozbourene, ze lodi musely byt odvolany zpet do relativniho bezpeci predchozich pozic.
4) i patracim letadlum trva 4 hodiny, nez se do vytycene oblasti (rozloha pribl. 400 x 400km) vubec dostanou. Protoze musi mit dostatek paliva na navrat, maji asi jen 2 hodiny na systematicke "kobercove" patrani, nez se musi vracet. Nektere dny jdou mraky dolu skoro az na hladinu oceanu, nic neni videt = zadne patrani. Situaci ztizily zbytky tropickeho cyklonu, ktery se pohyboval jiznim smerem podel zapadni Australie a prispel silou vetru a oblacnosti ke spatnemu pocasi v oblasti.
5)Jenom malo lodi ma vysoce specializovane zarizeni na sber leteckych trosek z more. Americke namornictvo posila svou vybavenou lod, ale vzhledem ke vzdalenosti jakou musi urazit, to jeste nekolik dni potrva, nez dopluje. Americane take letecky poslali Australanum zarizeni na hledani cernch skrinek ve velkych hloubkach.