Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vietnamští letci našli v moři zvláštní předměty, možná trosky letadla

Vietnamští piloti zpozorovali na mořské hladině neobvyklé předměty. Mohlo by se jednat o trosky zmizelého letadla, to se však ukáže až po rozednění. Vyšetřovatelé mezitím dál zjišťují, jak se mohli na palubu dostat muži s kradenými pasy. Oba bez potíží prošli pasovou kontrolou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P40e37t88r 72P31e21t57r 7422720400332

boeing 777- to bude asi spolehlivá rakevRv

0/0
10.3.2014 21:18

M85i80c12h55a81l 12M84i20l79l33e48r 9226422809942

Australie dnes posila na pomoc P- 3C Orion, letadlo ktere je zpusobile na dlouhe patraci lety a s nim posadku se zkusenostmi v patracich a zachrannych misich v mori.

Pokud bude potreba, posle jeste jeden Orion.

0/0
10.3.2014 5:02
Foto

K72a66r49e79l 31S62e96i59d27l 8249865130278

Na čem se zakládá domněnka, že "Pilot chtěl zřejmě stroj otočit.."? V textu to nijak blíž vysvětlené není.

0/0
10.3.2014 0:00

M35a85r62e87k 33T92u38r71n43o44v34e40c 7325282490306

V tomhle článku sice ne, ale když se trochu podíváte i po jiných zdrojích, tak prý vojenský radar zaznamenal, že než letadlo z radaru úplně zmizelo, změnilo kurz asi o 50 stupňů. Prý se to později potvrdilo i na civilním radaru.

+1/0
10.3.2014 0:42
Foto

K91a25r55e91l 36S48e89i92d91l 8189705870308

Díky (i ostatním).

0/0
10.3.2014 1:56

R84i40c93h98a67r84d 92B70u59š87e49k 3515328387323

jak pise pan turnovec, tesne pred ztratou kontantu s letadlem je tam zmena kursu z 024 na 333 a prudkej propad vysky...

Jestli to znamena ze letadlo tocilo ci se jiz rozpadalo ve vzduchu je jen spekulace...

+1/0
10.3.2014 1:01

M48i97c44h57a39l 35M98i41l21l90e86r 9946682959242

pokud je to brano z Flightaware, tak tam nahle zaznamenana zmena kursu, nekdy i 160stupnu neni zvlastnosti a stava se to docela normalne. Nevim proc.

Uz nekolikrat jsem takhle sledoval let, na nemz byl nekdo z pribuzenstva a kdyz jsem videl nahlou zmenu kursu, delal jsem si starosti, ale pak se to s dalsimi hlasenimi zmenilo zpet do puvodniho kursu. Pritom, kdyby to bylo skutecne a ne jen na zaznamu, letadlo by se asi muselo rozpadnout ve vzduchu, kdyb se nahle otocilo o tolik stupnu a pak zase zpet. V jednom pripade, pri letu Emirates A380 z Australie do Dubaje  asi pred 10 mesici, byla spojena s obracenim smeru o 130stupnu i nahla ztrata vysky o 300stop, ktera se ukazala i na grafu. Bylo to necele dve hodiny po startu z celkove 14hodinoveho letu a kdyby to byla skutecnost, vypadalo to jakoby letadlo letici z jihovychodu Australie pres cely kontinet na severozapad si to nahle "rozmyslelo" a zamerilo smer Adelaide. Pak se to zas narovnalo. Ztratu vysky chapu, k turbulencim dochazi, ale zmenu smeru a jeji navrat do puvodniho kursu ne. Kdyz ale jsem se pak druhy den zeptal pasazera, ten o zadne ztrate vysky nevedel, natoz zmene kursu - priblizne v tu dobu jeste vecereli a nikdo nemel talir na strope.

0/0
10.3.2014 1:31

R31i50c50h58a14r39d 41B64u43š55e59k 3415378157493

Aviation sources in China report that radar data suggest a steep and sudden descent of the aircraft, during which the track of the aircraft changed from 024 degrees to 333 degrees.

zdroj avherald.com

0/0
10.3.2014 1:43

M13i19c67h77a52l 20M36i39l90l59e41r 9626872759962

ano, cetl jsem to

0/0
10.3.2014 2:02

M97i11c63h72a28l 11M81i79l27l84e17r 9426102119782

http://avherald.com/h?article=4710c69b

0/0
10.3.2014 4:48

R92i70c35h70a86r76d 37B90u52š14e94k 3205598977723

vsem tem kteri presne vedeli kam asi letadlo dopadlo a kde hledat...

doporucuji kouknout na avherald.com na mapku kde je znazornen posledni kontakt s letadlem a misto naleze prvnich patrne trosek...

i proto si dovolim tvrdit to trva tak dlouho...

+1/0
9.3.2014 21:37

H75o53n88z45a 57K58o76z64e86l 8484319392494

Ja to nebyl!

+3/−1
9.3.2014 21:25

I91v45a 76V35a38l21č65í69k36o26v88á 1309698191201

http://hosted.ap.org/dynamic/stories/A/AS_MALAYSIA_PLANE?SITE=KING&SECTION=WORLDHEADS&TEMPLATE=WORLDHEADS.html

0/0
9.3.2014 21:10
Foto

L67u32b89o31š 80M54o18t63l 9535640537303

Musím potvrdit, že vietnamští letci našli zvláštní předměty. Už je nabízejí na naší tržnici vietnamští trhovci.

+4/−7
9.3.2014 20:49

A25d16r48i32a64n 47V86i97l17í37m 7693817473

LOST 4 8 15 16 23 42

0/−1
9.3.2014 19:11

P41e12t48r 37F98r25ý86d48e65k 7959631579983

Nahla ztrata komunikace, to neprijemne ukazuje na rozpad ve vzduchu. Pred rokem a pul mel tento stroj poskozene kridlo...

0/0
9.3.2014 18:40

M57i94l83a80n 32N70o84v90á50k 2620875925335

Den před tím než se ztratil měl odřeknutý let. Dosud nebyla žádná informace proč.

+1/0
9.3.2014 18:57

P81e82t20r 13F40r62ý18d83e49k 7519681369543

Nezbyva nez nadale sledovat avherald. Skoda lidskych zivotu.

+1/0
9.3.2014 22:07

T48á65ň81a 58H20a83n74y65á89š91o24v35á 14V98ý96p56a90l49o60v43á 6759432142373

Tak nato, že ho trefili nad Krymem, letěl ještě daleko:-P :-)

0/−12
9.3.2014 18:05
Foto

M62a65r11e48k 24C17e52r25n54y 5778316287

Neobvykle z hlediska morske flory a fauny, neobvykle z hlediska mista nalezu ci neobvykle jako nezname?;-)

+1/0
9.3.2014 17:38

F18i90l52i13p 28G66a91l90a95š 2767357624218

Momentalne je to asi USO..

0/0
9.3.2014 18:13

M37i58l12a17n 91N77o15v61á53k 2950535825355

Z článku: "Jak ovšem kolem čtvrté hodiny odpolední na Twitteruupozornilabritská BBC, v jihovýchodníAsiije momentálně noc, .."

Chtěl bych BBC poděkovat, že upozornila naše novináře, že  v jihovýchodníAsiije momentálně noc. Oni by na to sami nepřišli.

+5/0
9.3.2014 17:02

M50i81l48a98n 80Š36v76a77g47r10o95v57s25k18ý 9512229405848

Nějak podobně zmizel i jeden Lockheed SR-71.

0/0
9.3.2014 16:58

M39i47l37a86n 58N50o17v62á10k 2260665635935

V Bermudském trojúhelníku zmizelo spousty letadel.

+2/−3
9.3.2014 17:04

J97a30n 92T26r19á51v96a 2958989858437

Vetsina obeti muslimskych teroristickych cinu jsou zase muslimove, to zaprve. A pak, projit letistni kontrolou bez zbytecnych otazek se da nejlip prave v techto zemich. Vim to z vlastni zkusenosti prave z KL

+1/0
9.3.2014 16:32

J89a58n 15T59r76á69v63a 2488239208237

Tohle melo prijit do vlakna P. Vetesnika

0/0
9.3.2014 16:34

P44a96v63e33l 97V90e28t36e60š20n82í15k 7965368315907

To jo, ale ze by davali bombu do "vlastniho" letadla je trochu zvlastni. Mohli to dat treba do American Airlines (pokud tam litaji).

To s bezpecnostnimi kontrolami v KL nevim, to zkusenost nemam. Ale v Bangkoku bych to tedy nerisknul. Jednou se jim cosi nezdalo v me bagazi a usmev z tvare ochranky zmizel rychle. Ochranku tam delala pani asi 150 cm vysoka, ale verim ze by pistoli co mela u sebe nemela problem pouzit.

+1/−2
9.3.2014 17:11

J41a69n 43T87r40á61v93a 2968109448567

Co jsem zazil ja tak opatreni v Malajsii byla hodne laxni. Navenek to vypadalo, ze se snazi, ale kdyz se clovek podival poradne... Prisny byly jen ochranky slozene z ghurku, ale co je platna takova prisnost, kdyz to vsude kolem tece

+1/0
9.3.2014 17:21

M84i39c62h27a50l 82M84i84l94l62e85r 9536152779722

GhurkoveR^R^R^ tem se da verit. Skveli a spolehlivi chlapi.

Kdyz jsme byli na zajezdu lodi Millennium (americko-recka spolecnost) po Stredomori, byli na palube jako bezpecaci. Na kapitanove cocktail party na privitanou byli ve slavostnich bilych uniformach jako vsichni clenove posadky a vypadali paradne a neskodne, prijemni, usmevavi. Zato ale normalne ve sluzbe byli obleceni v tmavomodrych mundurech s tezkymi botami a clovek vedel, ze jejich prijemny usmev by v pripade potreby v mziku zmizel a nastala by akce.

0/0
10.3.2014 1:37

J35a32n 16T52r17á32v54a 2778319778787

Jeste bych dodal ze dzihadisti opravdu moc neresi "jejich" a "nase". Dokud vlada nad statem neni jejich, pak neni jejichani zadna instituce nebo spolecnost v tom state

+3/0
9.3.2014 17:25

P32a82v82e13l 66V32e63t44e42š95n97í91k 7425318225517

Pokud to byl terorismus, tak je to trochu zvlastni situace. Terorismus mame vetsinou spojeny s muslimy, ale tady nekdo zautocil na letadlo z muslimske zeme.

0/0
9.3.2014 16:24

M36i38c55h26a37l 20M66i36l70l90e56r 9366332399612

v Iraku se mezi sebou mydli jedna muslimska odnoz s jinou ciste proto, ze veri v Allaha jinym zpusobem a podle trochu odlisnych zasad.

0/0
10.3.2014 1:39

D40a48v70i60d 11P11r90o95c62h89á70z45k76a 5364395727313

Já doufám, že přistáli,  třeba i nouzově, někde na vodě a jsou na nějakém ostrově ...

+6/−1
9.3.2014 15:48

M94i80l28a48n 75N61o51v21á25k 2560425755745

Třeba na opuštěném letišti na ostrově Tho Chu ostrovů Desor, Phu Quoc (Kien Giang - Vietnam), asi 300 námořních mil (cca 600 km) na severu ?

+1/0
9.3.2014 15:59

D36a20v12i43d 66P52r70o69c20h49á44z42k91a 5354665747893

Pokud by byli naživu,  tak klidně :-)

+3/0
9.3.2014 16:51

P98e40t27r35a 40M52i21c23h63a86l29o48v85á 9545581307

Nevím jaký je na to palivo dolet, ale v době přerušení kontaktu měli zásobu na cca sedm a půl hodiny letu.

0/0
9.3.2014 19:30

J87a62n 59Š42e42s69t86á12k 3608839409824

možná oba nastoupili i s padákama a už jsou za vodou

0/0
9.3.2014 15:39

M15i83l35a83n 46N35o57v11á57k 2490945675905

Nejsou za vodou, už je mají.

http://chaobuoisang.net/giai-cuu-thanh-cong-may-bay-bi-cuop-cua-hang-hang-khong-malaysia-airlines-chi-la-tin-bia-dat-1950611.htm

0/0
9.3.2014 15:44

M30i12l65a50n 30N34o94v84á22k 2130725165415

Už něco našli.

http://infonet.vn/can-canh-manh-vo-nghi-op-cua-so-may-bay-malaysia-tren-bien-post121635.info

0/0
9.3.2014 15:08

M56i38l53a25n 73Š56v21a37g17r79o60v44s12k60ý 9952579715488

Na TA3 psali, že se letoun možná vrátil z půlky cesty zpět ...

0/0
9.3.2014 15:02

J67a90n 51K22ř66í30ž 6605393595458

...a přistál kde?;-D

0/0
9.3.2014 15:09

V97l92a79d62i76m14i77r 28S57o42u74k48a56l 4620231321156

Jak se může letadlo neustále sledované radarem ztratit? Přece musí být zaznamenaná poslední známá poloha s přesností na desítky metrů..?

+1/−2
9.3.2014 14:49

V16l28a72d97i37m50í64r 14M25e89n44d71i 3322639431956

nie nemusí a s presnosťou na desiatky metrov už vôbec nie.

0/0
9.3.2014 14:56

M74a39r23t10i96n 66K96o82z77á98k 4384720289437

Když letadlo letí deset kilometrů ve vzduchu, potencionální šířka pásma dopadu je velmi velká a může jít o desítky kilometrů (i více) na všechny strany.

+1/0
9.3.2014 14:56

R87i97c43h25a54r21d 85B46u69š52e24k 3575618247423

to neni pravda... pozice na radaru je diky odpovidaci zcela presna...

bez presne polohy by neslo ridit letecky provoz a nutnou separaci letadel...

+1/0
9.3.2014 15:01

M56a34r77t40i52n 80K33o98z32á17k 4484310899307

To bezpochyby. Ale v okažiku, kdy je letadlo na sto kusů a responder dávno nefunguje na radaru uvidíte jen poměrně rychle mizející obláček.

+1/0
9.3.2014 15:03

R37i21c90h85a80r12d 46B37u17š19e32k 3195378697703

o tom se nepru, asi sem klikl jinam, reagoval jsem na presnost radaru...

0/0
9.3.2014 15:04

J84a48k15u82b 49Š31a74f59a42n75d62a 7645977211171

Pokud vím, nad oceánem se letadla nesledují. Viz AF.

+1/0
9.3.2014 20:00

M15i89c95h26a41l 40M32i71l80l21e94r 9286262689172

nad oceanem to je omezene a zalezi v ci kontrolni zone se letadlo naleza, nebo mezi nimi.

 Napr. v pripade Air France se letadlo v dobe katastrofy nalezalo nad Atlantikem a mezi zonami. Uz bylo ven z brazilske, ale jeste nedorazilo do prvni z africkych.

0/0
10.3.2014 1:42
Foto

J42i52ř62í 37H46o68l43u47b 1492982620609

Jen do ztráty komunikace s odpovídačem. Poté může letadlo ještě bůh ví jak dlouho letět, nebo se rozlítnout všude možně a to z té výšky je neuvěřitelná vzdálenost. Je fakt, že by bylo fajn, kdyby černá skříňka uměla vysílat nouzový signál na družici, ale ta technologie by se asi trošku prodražila

0/0
9.3.2014 15:12





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.