Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pilot padajícího letadla o metry minul budovu plnou dětí, sám zahynul

Při pádu malého soukromého letounu na východě Spojených států zahynuli v pondělí všichni čtyři lidé na palubě. Pilotovi se podařilo zabránit tomu, aby padající stroj narazil do budovy křesťanské organizace YMCA, čímž podle médií předešel tragédii daleko většího rozměru.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J79a46k94u66b 54R90ý41d25l 1185832315890

Z neznámých důvodů začal klesat 15 km před přistáním? LUPO!!!

+1/0
4.2.2014 12:50

K38a80r37e19l 34D12l94o77u79h92ý 2252395412345

celý článek je jen chuť idnes po bulváru. Stejně jako na aktualne.cz. Prostě okopírovaný článek z Ameriky. Ale přitom se tam dá ilustrační snímek tryskáče, přičemž daný popsaný typ letadla je dvouvrtulový. 

Co je ale zarážející, je bulvárnost článku ala TV Nova. A to jako kdo ví, že ten pilot dělal vše možné, aby nehavaroval na onu budovu? To mají novináři už přepis z dispečinku či "černé" skříňky. Bože, ta idnes klesá čím dál víc do bulvárního marastu. Snad je technet.cz je něco, co má hlavu a patu. A dá se tam poučit či dozvědět fakt zajímavé věci. le zbytek jde tvrdě za bulvárem, a vydělat co nejvíc z reklam u těchto článků či diskuzích k nim.

+2/0
4.2.2014 12:24

L35a47d36i67s31l80a29v 38F97a74r78t56á47k 6559720240

http://www.tennessean.com/article/20140203/NEWS01/140203016/FAA-Small-plane-crashes-four-board-near-YMCA-Bellevue?nclick_check=1 zde je jasne napsano, spatne pocasi, spatne priblizeni, letaldo bez deicingu v namraze... takze spis vedeli prd kde jsou uz podle toho prvniho priblizeni... nezvladnute IMC... pravdepodobne pri druhem priblizeni skrtli o stromy a pilot to uz pak behem tech par sekund strhnul mimo budovu... :( smutne hrdinstvi...

+9/0
4.2.2014 11:47

D77a42n 24D92o25s69t66á53l 6829733342565

Video z místa

http://www.liveleak.com/view?i=b1a_1391479490

+1/0
4.2.2014 11:42

J63a17n 63H41a29v52l15i57n86a 9134126609393

ten clanek je klasicky zmateny az na pudu...nejprve to vypada, ze se zritil primo a pak se postupne dozvime, ze to bylo pri opakovanem pokusu o pristani

-

"Dvoumotorový letoun Gulfstream 690C směřoval z letiště v Kansasu do Tennessee, když z neznámých důvodů začal po dvou hodinách letu klesat a zřítil se poblíž města Nashville, zhruba 15 kilometrů od místa očekávaného přistání."

+2/0
4.2.2014 11:34

V16í57t 62H86r55a32d63i21l 2254815251482

Nechci to nijak snižovat, ale myslím, že důvod je někde jinde... Když se snažíte nouzově přistát tak se obvykle vyhnete budovám, pak stromu, autům atd... Jdete prostě od toho největšího co vidíte z dálky až po to nejmenší a snažíte se vybrat plochu, kde nebude překážka žádná... Srážku s budovou vyhodnotil jeho mozek (asi v dosti vyhroceném stavu) jako fatální, tak dal pokyn vyhni se, pak viděl stromy dal stejný pokyn, ale letadlo už bylo v takové poloze a fázi řiditelnosti, že to nebylo nic platné... čest jejich památce...

+5/0
4.2.2014 11:30

J19a65r79o82s83l56a55v 71S74t90r21a47t36i93l 5506243371640

tady je něco cinklé ....."15 kilometrů od letiště klesl příliš nízko k zemi, zavadil o stromy u budovy YMCA"....to jako brzdil o stromy aby nenarazil do budovy ....směšné překlady ;-D

+1/−1
4.2.2014 11:20

D75a81v83i86d 66N16e79b97e59s20k22ý 8407811919241

Proč se smějete tomu, že nechápete jednoduchý text?

+1/0
4.2.2014 11:37

T32o62m72á32š 72B39u56r39a 4852486934

RvKdyby jenom překlad ... Ono takové příčestí minulé v českém jazyce je, zdá se, pro mnohé novináře renomovaných agentur španělskou vesnicí. Jak se tací nedoukové mohli přeškobrtat přes maturitu je mi záhadou. O jejich imatrikulaci na fakultě potom rozhodovali pravděpodobně věštěním z vnitřností. Nebo, že by "losovačka"?.

+1/0
4.2.2014 11:41

J20a35n 91K14o17t36l56í49n 9989404605517

při nesprávně provedené zatáčce dochází ke ztrátě rychlosti a/nebo výšky. Stejně tak při nízkém letu se přidává riziko, že při vyosení chytíte křídlem o překážku na zemi. Pokud opakuje přiblížení a při předchozím go-aroundu jste přetáhl i přes plný tah, tak najednou máte letadlo pod plným tahem s nízkou rychlostí v malé výšce. Když bychom k tomu připočetli např. špatné povětrnostní podmínky (nevíme jak tam bylo), neznáme zkušenosti pilota, neznáme reliéf okolí letiště.

+1/0
4.2.2014 11:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.