Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zeman na ombudsmana navrhl jen Křečka, Zářecký nominaci odmítl

Prezident Miloš Zeman navrhl Sněmovně na ombudsmana pouze Stanislava Křečka. Druhý ze zvažovaných kandidátů, bývalý ministr a šéf legislativní rady Pavel Zářecký, nominaci z rodinných důvodů odmítl.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R88i89c32h24a97r12d 22M61r39á89z51e32k 1253860592236

Myslím si, že na náročný post ombudsmana, by měl přijít člověk s vysokým morálním kreditem, a přece jen, co si budeme říkat, být zvolen ombudsmanem v 76 letech na plné funkční období, tj. do 82?!!

0/0
25.1.2014 17:28

M28i36l58u14š75e 23K79o61h77o49u86t16k13o82v10á 3106308830117

Křeček je nemožný tip. Raději bych tam viděla někoho jako paní Šabatovou.

+1/0
24.1.2014 16:17

M19i65l55o50š 19B27o81u31k25a92l 8853717683614

Podvodník a příživník na druhých... jiného sockomouši nemají? To se divím...:-P

+2/0
24.1.2014 11:27

P73a41v57e24l 96R75o20u69p46e58c 6240160585562

Křeček by podle jména mněl být ministrem financí.

0/−1
24.1.2014 11:26

L88u50d12v40í85k 77G14a62j80d18o94š57í41k 2575453834622

Řekl bych, že Ombudsman by měl mít především vysoký morální kredit.

Tenhle demagogický levičácký bojovník za nájemnické vyžírky a pobírač poslaneckých prebend ho ovšem nemá ani trochu.

+6/0
24.1.2014 11:11

M24i46l50u18š68e 51K15o86h35o71u48t28k95o35v12á 3676348420737

Naprostý souhlas.

0/0
24.1.2014 16:18

I89v55o 85R90i57c21h60t49e29r 6480439619344

S titulem problém nemám . jsou horší případy (Chovanec, Benda...) . Křeček vystudoval regulérně VŠ , takže co?

Myslím, že jako završení kariéry je to dobré. A rozhodně nemůže napáchat moc škody.

0/0
24.1.2014 11:10

H62e95l10e68n17a 47K29a97v96k52o60v16á 5646433830816

Určitě regulérnější by bylo, kdyby těch kandidátů bylo  několik.  Takhle bude akorát zase o dalšího "presidenského"  kádra  víc, protože je jasné, že ho senátoři odkývají..

0/0
24.1.2014 11:03

J91o89s16e24f 70B92r16o38ž55e92k 7963185122841

Nejen že lhal o svém titulu, který neměl, ale hlavně jako poslanec a pobírač obrovských příjmů dlouhodobě bydlel v dotovaném bytě - nechal se tedy vydržovat z daní ostatních, ačkoliv rozhodně nebyl žádný sociální případ. 

Je to typický socanský parazit a lhář. To je zjevně kvalifikace na Ombudsmana.

+6/0
24.1.2014 10:50

N48i90k19o24l65a10j 35K42r59e86č22e74v 5922126353845

Ombudsman je na dvě věci! Když nemá žádné pravomoci!

0/0
24.1.2014 10:35

J91i76ř75í 66H37o57v36o47r62k68a 2886707230241

Ombudsman nesmí mít pravomoci! Pak by už nebyl ombudsman, ale součást státní správy a celá ta funkce by ztratila smysl.

+2/0
24.1.2014 10:39

N50i21k95o21l14a68j 95K50r77e83č55e58v 5392296113945

Ombudsman je nanic, cpeme tam 200 milionů ročně a k ničemu to není. Váš názor pane Hovorka je kuriozní. Svým způsobem jsou ombudsmany všichni ministři, poslanci a senátoři, protože se na ně lidé obrací, jako na Ombudsmana.

0/0
24.1.2014 11:01

J98i14ř12í 69H10o29v41o44r57k89a 2646707600951

Ona vaše mýlka je celkem obvyklá. Ale opravdu to by ombudsman ztrácel smysl, kdyby mohl přijímat či rušit zákony a stal se tedy zákonodárcem nebo opravovat soudy a stát se tedy soudcem. Těch tu už máme tuny.

On se musí umět dívat na výstupy státní správy očima občana a naopak na stížnosti občanů se znalostí toho, že stát musí mít svou byrokracii a mašinérii, jinak špatně dopadne. A musí se snažit tyto 2 světy dohodou sbližovat. Řečeno ve velké zkratce.

0/0
24.1.2014 11:06

V20l63a29d45i46m11í78r 80N96o65v87á51k 3982914206771

Nevím,nevím.Někteří úřad ombudsmana zlehčují,někdo praví,že je zbytečný,někdo,že je to další lepidlo na penízky.Osobně si myslím,že tento úřad má cosi do sebe,je dobré,že existuje,ale nevím jaké má pravomoce,a zda alespoň trochu pomůže alespoň některým lidem,kteří se na něj obrací.

Minulý ombudsman,p.Varvařovský se mi zdá,že tento úřad zastával dobře,snad ještě lépe než p.Motejl.Byl to klidný,nekonfliktní typ,škoda,že musel z rodinných důvodů odejít.

K p.S.Křečkovi.Jako poslanec a předseda sdružení nájemníků si vedl celkem dobře,vedl i vítězné bitvy,což se mnohým majitelům baráků a níže pravicovým komentátorům pochopitelně nelíbí.

Nevadí mi v současné době ani jeho věk,protože tomuto pánovi to pořád myslí a má zkušenosti.

Ale proč bych jej na místo ombudsmana nedoporučoval?Kvůli jeho povaze.Jak jsem jej pozoroval,je to konfliktní,vznětlivá, vzteklá,těžko snášející se s někým osoba,která by byla užitečná třeba pro to sdružení nájemníků anebo nakonec i v tom parlamentu.

Ale ne jako ombudsman.Ten by měl být klidný,nekonfliktní,trpělivý a vstřícný.To u p.Křečka postrádám. Takže bych spíše p.Zemanovi doporučoval,aby si hledal jiného kandidáta.

+3/−2
24.1.2014 10:28

J27i16ř45í 66H69o84v68o52r24k30a 2786607620231

Máte pravdu, ale jestli Křečka sledujete, tak on se po nástupu na zástupce ombudsmana dost změnil a teď vystupuje v tom smířlivějším duchu...

+1/−1
24.1.2014 10:31

M14i35l88u80š72e 91K39o93h82o10u26t27k16o46v81á 3576308480337

Co to je za blábol, že se změnil.

0/0
24.1.2014 16:20

J79o72s57e35f 92Z36e35t94í75k 1309268318288

Křeček je to nejhorší,co mohl Zeman doporučit!Regulovaným nájemným dal návod nájemníkům,kolik si mají žádat za podnájem a začal tak kolotoč s vysokým nájemným!Až se ceny vyšplhaly do horentních výšek,teprve svolili nájemné smluvní!U křečka to vidím jenom jako trafiku od sockomunistů!!!RvRv

+4/0
24.1.2014 10:53

V28l83a61d62i62m27í29r 28N48o32v33á44k 3502514776321

K "Jozef Zetík".Bavíme se o ombudsmanovi,nikoli o bývalém předsedovi sdružení nájemníků.Pokud byste ale apeloval na Křečkovu aktivitu kvůli podnájmům,tak nemůžete házet všechno na něj.Byly tam konflikty mezi majiteli a nájemníky.Bylo mnoho případů,kdy majitelé nechávali třeba úmyslně zastavit vodu,apod.Naopak, nájemníci nechávali třeba před bytem majitele svinčík.A ty horentní sumy,jak píšete,nenechal vyšplhat ten Křeček,nýbrž majitelé.

Ale zpět,tahle diskuse by nevedla k ničemu,Vy byste si mlel pořád to svoje a mě byste nepřesvědčil.

K těm trafikám.Dnes má trafiky kdekdo,nejen ten Křeček,jak možná správně uvádíte,ale i z jiných stran.Jen si vzpomeňte na ty tři poslance z ODS.A tak bych se politikou moc neoháněl.

Od Vás,ale i od jiných přispěvovatelů bych spíše očekával reakci na tema nikoli okamžité ohánění politikou.Takže se ptám,protože sám nevím,je ten ombudsman užitečný?A proč ano,a proč ne?

0/0
24.1.2014 11:12

M69i65l98o40s36l82a50v55a 98H94u53š47o95v62á 2735665780968

Nechala jsem se panem Křečkem zastupovat, posléze jsem zjistila, že se dohodl za mými zády s druhou stranou v můj neprospěch, okamžitě jsem ho vypověděla a soud jsem vyhrála. Je to zloděj a podvodník.Myslím si, že proto náš pan ombudsman radši odstoupil.

0/0
24.1.2014 11:44
Foto

J98o32s83e29f 94S12y29s15e41l 9490339908522

Ombudsman by měl být nejspravedlnější mezi spravedlivými. On si nechal říkat Judr. ač jím nebyl. Takže veřejně lhal. Možná slíbil s.prezidentovi, že už lhát nebude.

+4/0
24.1.2014 10:17

J84i56ř72í 15H64o26v90o91r44k43a 2166627660721

Tohle bych mu fakt nevyčítal, z minulého režimu a školských reforem v tom byl zmatek a pořád dlouho trval zvyk každému právníkovi psát JUDr. jako každému doktorovi píšeme MUDr.

Spíš už je trochu moc ten věk. Když pak člověk vidí jeho nálezy typu, že je porušováním lidských práv 3letých prcků, když musí ve školce po obědě spát...

0/−1
24.1.2014 10:29
Foto

J81o31s84e58f 66S65y53s51e55l 9470509708962

Pravda je, že místopředseda vlády v tu dobu, Kalvoda, řešil ten samý problem odstoupením z politiky. Jiná socanská dáma se s tím vůbec nezaobírala ani na výzvu jejich UV.

+2/0
24.1.2014 10:33

J20i31ř51í 10H31o18v52o68r89k33a 2576187490861

Kalvoda v tu dobu asi věděl, jakou krásnou habaďůru na český stát udělal a tak šel raději "vyšťavit" hodně mega do advokacie ;-D

Ale vážně, za minulého režimu proběhlo x reforem, kdy absolventům stejných práv dávali nejrůznější tituly (např. jednu dobu "promovaný právník" a tak), přičemž byl zvyk právníkům, soudcům atd. říkat pane doktore a psát "JUDr."

0/−2
24.1.2014 10:38
Foto

J15o63s87e77f 65S37y38s47e82l 9550909668342

Já tu dobu pamatuji dobře, je mi 65. V roce 1980 jsem byl u zvěrolékaře s pejskem. Oslovil jsem zootechnika pane doktore a on odpověděl, že není doktor. Jinak paní vrátná na Fysikálním ústavu oslovovala promované matematiky a fysiky pane doktore. Trvám ale na svém přesvědčení, že ombudsman má být nejčestnější mezi čestnými.

0/0
24.1.2014 10:54

J97i42ř11í 34H64o92v29o79r69k92a 2436837540241

Mě spíš bylo po roce 89 trapné říkat soudkyním paní magistro, když přece nepřipravovaly žádné masti na kuří oka :-) Takže pro problém Mgr vs. JUDr. v 90. letech mám pochopení :-)

+1/0
24.1.2014 11:01

S14l90a97v37o49m27í77r 47B86e66n69e83š 6422677720474

K předešlé Křečkově funkci předsedy nějakého údajného sdružení nájemníků: Mne by zajímalo, jak k té funkci přišel. Kdo jej do ní zvolil? V pozici nájemníků jsou u nás stovky tisíc, možná miliony lidí. Je jasné, že se nemohou všichni sejít a zvolit si nějakého předsedu, ale to se dělá v tom případě tak, že nájemníci z jedné ulice vyšlou svého delegáta na celoměstskou konferenci, ti zvolí jednoho na okresní konferenci, ti třeba na krajskou a ti na celostátní sjezd. Tedy ne že bych si myslel, že v případě sdružení nájemníků zrovna tohle je správná cesta, ale vysvětlovalo by to, odkud se Křeček v té funkci ocitl. Ale pokud vím, nic takového se nestalo. Najednou se odnikud objevil člověk, který začal vystupovat jako předseda nějakého sdružení. Jakým právem, ptám se já? Proč zrovna Křeček a proč ne třeba nějaký Franta Novák z Horní Dolní?

+3/−1
24.1.2014 9:59

A94l19e64n82a 53B35a88l97á92k25o30v17á 5442698545934

Stejné je to s jakýmsi sdružením práv pacientů. Zasutpují mě a také jsem je nevolila.

0/0
24.1.2014 17:20

V20l23a34d55i84m28í50r 48N55o60v54o43t64n79ý 1599600162320

Tenhle lobbista parazitických nájemníků za regulované nájemné??? Ten má být zárukou spravedlivého uplatňování práv pro všechny??? To už mohli navrhnout Grebeníčka ;-€

+3/−1
24.1.2014 9:52

L97u33b28o71š 69C77h12l98u43m34s96k70ý 2120265228755

Musí bojovat, když do té smečky patří.

0/0
24.1.2014 9:57

Z72d29e43n27ě62k 76L67i26p36s92k79ý 1547437239642

No Křeček není zrovna ten čistý a nejlepší, který by mi seděl na ombudsmana.

+6/0
24.1.2014 9:46

S68l10a22v71o30m75í48r 52B55e53n84e83š 6252517840574

Není to zcela jedno, kdo bude tuhle naprosto zbytečnou funkci zastávat? Tak jako tak se dozvíme, že Romům je křivděno, že je zapotřebí zlepšit situaci dlouhodobě vězněných zločinců apod..

+2/−2
24.1.2014 10:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.