- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mládek nebo Chládek oba jsou budoucími ministry - česani a hýří nápady, to si ještě užijeme s novou vládou.
Kdysi jsme měli školství na úrovni, na střední školu se žák dostal max. s dvojkami, byly učňáky, ze kterých vycházeli dobří řemeslníci, sestry měli 2-4letou zdrávku a dobře se staraly o pacienty atd. Dnes má každý - promiňte mi to slovo - b.l.b vysokou, ale nic neumí a ničemu nerozumí. A čím větší b..., tím chce na vyšší post a pokud se tam dostane, tak to vypadá tak, jak to vypadá.
Ještě něco. Ne, že bych zastávala začátek výuky v devět, ale běžně je tomu tak např. v Anglii a někde ještě tento čas posunuli http://www.novinky.cz/veda-skoly/vzdelavani/243240-skola-v-britanii-posunula-zacatek-vyucovani-prospech-deti-se-zlepsil.html
Neví sice přesně,co všechno chce,ale ví určitě,že to
jediný smysluplný předmět, který je třeba zavést do škol:
mozek a jak ho používat - výuka používání mozku v denní praxi, odnaučení se spoléhat na pomoc státu a ministra školství zvláště, školení v rozpoznání neužitečných tlachalů a jak nám škodí...,
Chci, chci, chci... Já také chci, aby měli poslanci plat jen 2x vyšší nežli je průměrná mzda a žádné další prebendy..a pak uvidíme jak se tam budou cpát. A o těch zástupcích na nižších úřadech nemluvě.
Ano, absence povinné státní zkoušky z těsnopisu je tím největším problémem současného školství!!! Proboha..
náhodou, mě tehdy těsnopis pomohl. Problém ale je, když si teď po 20ti letech chci něco přečíst :-)))
Tohoto pána jsem viděl v interview s DD a byl jsem docela v šoku. Opravdu studnice nápadů.