- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jestliže mlha zavalila Červenou Hospodu, je nejlepším řešením v hospodě sečkat, až mlha opadne.
Jenže v hospodě se zacyklím, tam mám mlhu za chvíli a ne a ne se z ní dostat.
Na D8 je kvůli mlze viditelnost 30m. To by mě zajímalo, jaká by byla za takových podmínek bezpečná rychlost.. Ono totiž dovolených 130 km/h tak nějak odpovídá 30m za vteřinu. A viditelnost na vteřinu jízdy mi moc bezpečná nepřijde, když "dupnout na brzdy" trvá cca půl vteřiny. (než si oko všimne překážky, než mozek nařídí brzdit, než noha přešlápne a než brzdy začnou doopravdy brzdit)
U těchto článků by měla být vždycky rada pro slabomyslné řidiče ohledně používání mlhovek. Protože tito jinak v zájmu pseudobezpečnosti po usednutí do auta okamžitě zapínají výše uvedené světlo a mají pocit, jak jsou báječně zodpovědní.
Díky takovým jelitům jsem si z ranní jízdy s klukem do školky přes město odnesl památku v podobě rudého kruhu před očima, který budu rozkoukávat ještě odpoledne. Díky
Mluvite mi z duse. Kazda inverze v Praze znamena, ze si deti mohou pozapinat vsechna svetelka, co maji.
Mafro, dali jste naprosto neaktuální snímek i s textem, který neodpovídá pravdě ! Taková námraza byla na Vysočině před vánocemi, od té doby žádné stromy nepadaly. Nebuďte takoví diletanti, matete čtenáře.
Zajisté. Námraza vzniká z mrznoucích mlh.
...no, auta jsou u nás obalena tenkou vrstvičkou ledových květů ....večer a v noci pršelo - a k ránu to všechno zamrzlo - ještě že nemusím dneska osekávat auto
To jsou ty moderní měniče v tramvajích a trolejbusech. Dřív, když regulace ještě byla odporová, nebo u starší tyrystorové regulace, stačilo jen vyměnit "botičky" na zběračích a nasadit zběrače někde, kde nebylo namrzlo. Pak se už vyjelo a ony si to ty zběrače seškrábly. Případně se zvýšil odběr do topení a odporníku a troleje rozmrzli vlastním odporem a zahřátím. Odporové regulaci výkyvy napětí moc nevadili, tyrystorová to zvládala taky (po přepnutí do režimu "námraza"). Jen ty dnešní frekvenčáky s tím mají holt dost problémů a podle toho to pak taky vypadá.
Zběrače se "Z" jsem ještě nečetl A problémy nebyly v tramvajích, ale ve výhybkách a u trolejbusů s ledem na silnici.... A krásně svítící namrzlé troleje je možné vidět i u 15T, která má vaší terminologií "frekvenčák".
Jojo, dneska byl ten led na předním skle nějaké zvláštní kvality, vůbec to nešlo oškrábat.
To buďte ještě rádi, v Kanadě jim i auta přimrzla k silnici, to se škrábe hůře.
To je hrozné počasí letošní zimu, jen samé ledovky, teploty připínající spíše jaro a přitom jaro není, buď měla být zima se vším všudy a nebo už rovnou jaro, ale počasí se holt nedá poručit :-(
Jaro je. Ze psa jsem tahal dvě klíšťata. Jestli to, protože zima stojí za prd, na jaře nevymrzne, máme se v létě a na podzim na co těšit
Autor článku pouze testuje vaší ostražitost... A nebo nepije fernet :D