Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V New Yorku vykolejil vlak, zahynuli nejméně čtyři lidé

Při vykolejení osobního vlaku v New Yorku v neděli zemřeli nejméně čtyři lidé, na místě je podle hasičů 63 zraněných, jedenáct z nich vážně. Podle očitých svědků se převrátilo nejméně pět vagonů. Jeden z vagónů téměř spadl do řeky Hudson.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J92a50n 76L71u82k59á53š 7737173973692

Technicka:

Metro-North neni ani spolecnost ani provozovatel, jak je chybne uvedeno v clanku. Spolecnost, ktera tyto vlaky (jmenujici se Metro-North Railroad) provozuje, je MTA - Metropolitan Transportation Authority.

Mohli byste ten clanek opravit.

+1/0
1.12.2013 21:51

J19i39ř26í 47R35y45s 3634347186144

A nemůže za to Putin?

0/−2
1.12.2013 19:26

J33a93n 87P74r38i18c36h54y16s37t59a10l 8691118293

Jo mimochodem, to cilove nadrazi se jmenuje "Grand Central Terminal" a je to nejvetsi (osobni) nadrazi na svete...

+2/0
1.12.2013 19:09

P31e85t58r 43K49r82a98j45č66a 9651143710452

Which weighs more: all the trains that pass through Grand Central Station in a year - or the trees cut down to print all U.S. currency in circulation? :-)

+1/0
1.12.2013 21:27

J10a50n 77F49i80a18l68a 7564887965549

Vlak měl podle snímků zřejmě lokomotivu vzadu a tedy jel pozpátku, pak je stabilita v zatáčce horší. Svědek, co viděl vagon v Hudsonu? Vždyť vagon je na suchu, a když, tak těsně u Harlem river, ne Hudson river. Trať se právě v tom místě od Hudsonu odklání.

+3/−1
1.12.2013 17:19

J50a26n 28Z11e70l19e18n68k25a 2286146588155

Hmm...taky mám ten dojem. Pořád jsem si říkal, že mi něco na mechanismu té nehody nesedí. A pak jsem si všiml celkem nepoškozeného stromu, pod kterým skončil poslední, nebo spíše první vagón soupravy (který byl tedy řídící), a toho tmavého pruhu v hlíně, kudy vagón jel po opuštění koleje.

0/0
1.12.2013 20:22

R90a68d30e34k 58V31o19n33d46r89u54š65k58a 1201284619418

NeNe, na snímku je vidět rozdíl v přední masce prvního a druhého vagonu, Ten první vagon je težnej

0/0
1.12.2013 23:08

R71a42d88e14k 91V32o64n97d73r56u56š45k56a 1271954919728

* Tažnej

0/0
1.12.2013 23:09

T57o21m 86P44á97l66e86k 1301136359728

Zase to bral průvodčí přes ručku. Jako tuhle ve Španělsku. Rv

0/0
1.12.2013 17:17

T45o21m 98P89á17l82e56k 1701686109978

Teda průvodčí...mašinfíra.

+1/0
1.12.2013 17:17
Foto

R45o65s36t83i74s61l87a89v 72S58t72r85ž61í17n73e96k 2721741121822

a když jsem se probudil, vagón se začal několikrát otáčet

0/0
1.12.2013 17:09

K88a96r91e62l 61U56r66b37a73n 6696349332715

Proč přímý přenos ?

0/0
1.12.2013 16:47

J59a75k31u17b 23Z91e35m42á23n61e23k 2714353471818

Protože je to atraktivní, dívat se jak někdo zemřel v přímém přenosu...

+4/0
1.12.2013 17:06

H42o84n82z95a 65F27á19t47o73r 2739325274930

Zajímavé, co ty vagóny přežily. Obvykle je vidět, jak jsou některé hodně pochroumané, ale tady to vypadá spíš jako když havaruje modelová železnice - jenom se to poskládalo vedle kolejí, ale vcelku. Buď klika nebo kvalitní materiál.

+2/0
1.12.2013 16:27

J59a25n 13F34i49a23l12a 7404527885599

Dřív i auta měla tuhou konstrukci, ale deformační zóny snižují účinky nárazu.

+1/0
1.12.2013 17:01

M81i76c49h74a45l 77C89h35a19l83u93p87a 6868370669543

Určitě se tu najde spousta lidí, co ti řeknou, že to natočili ve studiu s modelama. Tím se to vysvětluje :-).

0/0
1.12.2013 19:15

J49a37k57u43b 90Š73a40f81a96n58d87a 7315227451511

Pravděpodobně pokud se ten vagón neobtočí kolem nějakého betonového bloku nebo pořádného stromu tak dost přežije. Tady měli štěstí.

0/0
1.12.2013 19:22

J89a94n 33Z24e88l76e43n12k94a 2826956188205

Americké vagóny jsou obecně robustnější konstrukce, než ty evropské. Ovšem kdyby to byl např. čelní náraz, dopadlo by to hůře.

0/0
1.12.2013 20:19

J64i36ř25í 96Z82ý68k61a 9139943551670

na youtube jsou vidět crash testy amerických vagonů při srážce s pevnou překážkou. Nejsem na tohle specialista, ale řekl bych, že proti EU vagonům vydrží mnohem více i v této "disciplíně". Každý US osobní vagon má na svých krajích místo pro řízenou deformaci - to jsem u EU vagonů neviděl. EU vagony se lámou někde v půli.

0/0
1.12.2013 22:41

J18a45k67u76b 86S88t68a23š72e42k 8144928624232

Nesouvisí to s tím, že mají mnohem menší okna než vagony co znám?

0/0
1.12.2013 20:29

D76a76v15i34d 61V60i94k64t30o26r69a 9424904485537

Nikoliv. US vozy jsou robustnější a navíc se u nich provádí crash testy. Snahou je dosáhnout co nejpevnější konstrukce salónu pro cestující v rámci daných možností. Velikost oken na to nemá až takový vliv, jsou-li bočnice vyztužené (jakože tady pravděpodobně jsou).

+1/0
1.12.2013 22:00

J82a47n 94N49o65v16á53k 9195650259150

Jděte už se těmi reklamami před videi někam hodně daleko ;-O Každého to jen otravuje a nikoho to nezajímá

+10/−3
1.12.2013 16:24

J24a81n 44M76a60j43e61r 5837157

Přesně tak! Měli by udělat předplatné bez reklam...

+4/0
1.12.2013 16:32

H90o56n78z42a 94F71á52t25o50r 2169535974290

Spíš by nemuseli dávat reklamy k takovýmto událostem. Ať si je klidně nacpou i půlhodinové před novoroční projev prezidenta, před živě přenášený recept na bábovku, před zprávu, že na horách už je zase sezóna nebo před záznam z miliópadesátého jednání o blízkovýchodním míru.

+2/−1
1.12.2013 16:42

L89a94d19a 53N96o17v33a67k 4482193557

já bych to nechal na nich...;-)

0/0
1.12.2013 18:23

H46o22n29z52a 65F36á79t17o43r 2619365684610

Ono nám stejně nic jiného nezbude.

+1/0
1.12.2013 18:31

L53a92d62a 37N67o58v71a17k 4932223547

:-P

0/0
1.12.2013 18:22

M81i50c89h63a76l 80C33h17a68l85u58p58a 6328720849793

Tak proč si dal mínus? :-)

0/−1
1.12.2013 19:16

J72a90r85o17s63l36a57v 98B14u53r95s98í88k 8479485514102

Dal bych tuhle možnost za poplatek (aby se vykompenzovala nižší sledovanost reklam). Já bych to neplatil, ale lidé, jako Vy, by měli vide bez reklam.

+1/0
1.12.2013 16:40

L74a70d25a 45N25o39v61a38k 4292983747

přesně vidim, jak si tady všichni platěj...;-D

0/0
1.12.2013 18:24

V94o43j40t64ě82c78h 97K26o17n15í90ř 8541925907592

na reklamy stačí adBlock.

+6/0
1.12.2013 16:55

M32i84c33h27a31l 47C16h58a56l11u69p44a 6568600349773

Já tam žádné reklamy nemám.

0/0
1.12.2013 19:15

L44i37b81o13r 70F22i40l25á20k 3480315433943

V Bronxu...asi řádili sběrači kovu...:-/

+2/−6
1.12.2013 15:58

L83i25b31o54r 65H16o75s14a11k 3765362884836

Vem si prasek..

+5/−2
1.12.2013 16:37

L83i62b23o43r 50F65i82l36á55k 3270205873873

Prasek? To je obec kousek od nás. Nevím, jak si ji mám vzít...:-(

0/−3
1.12.2013 19:03

L20a53d18a 16N82o26v71a63k 4712843477

a to zdaleka neni tvůj nejhorší problém...:-/

+1/0
1.12.2013 19:36

L89i90b53o57r 73F42i59l54á24k 3850385773123

Tak jakej, ty chytrolíne? Takový trdla jako ty, mám nejradši. Jen kritizovat, ale žádnej vlastní názor...:-P

0/−4
1.12.2013 20:00

H75o96n65z59a 67F37á97t21o66r 2769955324950

A co teda přesně sebrali, že kvůli tomu vykolejil vlak? Jestli kolejnice, tak to by bylo vidět a jestli zabezpečení, tak to by žádný vlak nebyl na kolej vpuštěn... Vaše teorie má ještě jisté trhliny.

0/0
1.12.2013 16:50

J93a93n 20F26i30a21l77a 7754537595219

Pokud lokomotiva vlak tlačí, tak nic vidět není, a i kdyby jel lokomotivou napřed, tak zábrzdná vzdálenost je daleko větší, než kam vidí.

0/0
1.12.2013 17:42

H35o62n23z66a 64F72á12t81o75r 2159395844590

Na fotkách myslím ;-)

0/0
1.12.2013 18:20

J21a94n 43P85r35i32c23h56y35s76t47a65l 8441968653

Pokud lokomotiva tlaci, tak je masinfira v prvnim (ridicim) voze vlaku, takze rozhled ma stejny.

Takovouhle paseku dokaze udelat technicka zavada i bez sberacu kovu. Staci lom kolejnice nebo napravy.

+1/0
1.12.2013 19:03

M27i98r35a 31L47o53v34e 3154240418554

Jsou uz pry 4 lide mrtvi a 40 je jich zranenych ...smutne.

+1/−1
1.12.2013 15:45





Najdete na iDNES.cz