Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Kamion se zasekl na kolejích, vlak ho srazil a kilometr tlačil

Scénu jak z akčního filmu prožil řidič kamionu v USA. Náklaďák s návěsem se zasekl na kolejích a přijíždějící vlak na něj už z dálky několikrát troubil. Řidiči se však nepodařilo s kamionem včas odjet a srážka byla nevyhnutelná. Video ze západního Texasu natočili cestující z nedaleko stojícího auta a zveřejnila ho agentura AP.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J86a59n 43K27r31i11e78g64l75e38r 8526424525690

Tohle psal nejaky elev...

0/0
11.10.2013 13:33

P29a87v43e91l 56K47r25a95u90s 8873890775191

houly smougs ;-D

0/0
11.10.2013 12:57

P87a22v65e38l 10K30r49a41u20s 8833510265331

btw. co to mají v usa za přejezdy, že se tam zasekávají kamiony :D to mu to jako chcíplo nebo se tam zašprc?

0/0
11.10.2013 12:58

M75i79c44h66a18l 88M64e52č75i94a66r 1670150149555

Videl by som to na mierne vyvýšený prejazd (kvôli násypu) a preťažený kamión, ktorý na tej vyvýšenej časti ľahol na "brucho"...

+1/0
11.10.2013 20:16

M55a14r65e72k 78V43e35s95e42l58ý 1107538950214

?

0/0
12.10.2013 0:30

T62o56m88á38š 35J41a47n21e93č21k50a 4811185206290

Není to tak dávno co se to stejné stalo na trati Praha - Ostrava. Akorát, že ho netlačil kilometr nýbrž přepůlil.Řidič utekl a strojvedoucí si lehl do "motoru" na zem. Přežili všichni a cestující se prošli na nejbližší nádraží:-) (byl to rychlík).

0/0
11.10.2013 12:56

A59d74o45l75f 46Ř15í18h90a 7368435312446

Zdálky na něj troubil. Hm a to jako nemohl alespoň odpojit návěs když už se tam zasekl.

0/−2
11.10.2013 12:39

L23u22d76ě11k 95N85ě65m40e36c 5675911602964

Nestihl by to a po nárazu by byl na maděru. Takhle měl šanci to přežít.

0/0
11.10.2013 14:55

P97e72t95r 55R53u28m68p89l29i94k 4539917629683

zkus někdy odpojit návěs na čas;-D a co když neměl vzduch?

+1/0
11.10.2013 15:30

J77i41ř21í 75S25e57i39t50k34o 1389804240242

jen tak nezastaví.. a obzvlášť když to je nákladní vlak, který je tažen čtyřmi lokomotivami.. ;-)

+1/0
11.10.2013 12:37

V25o59j32t60ě11c48h 30M92o85r48a10v17e47c 5775524606535

Ty vado, video z USA a ani jednou tam není "Oh my God" a dokonce neni točeno na výšku! To čumim8-o

;-D;-D;-D;-D;-D

+11/0
11.10.2013 11:50

M98i68r84a 20L49o81v96e 3264670318254

Ze cumis, to se neda vazne prehlidnout!;-D;-D;-D;-D;-D

...no a co rikaji v takovych situacich cesi? ..."Jezismarja" ze?8-o

0/0
12.10.2013 5:51

P83e58t80r 95B30u67k66a51l 8987122663521

Tak snad strojvedouci nebyl pod vlivem.

+1/−6
11.10.2013 10:43

J61i61ř39í 63S68e24i71t58k69o 1659234870972

Rv

+1/0
11.10.2013 11:15

M26a96r57e37k 16F75l52e67k34a71č 1277802580171

Nákladní vlak totiž nedokáže kvůli své váze rychle zastavit.

kdo by to byl řekl, že?

+4/−2
11.10.2013 10:39

J45a20n 98V97a91l69t15a 1265952774338

Přesně, naložený nákladní vlak zastavuje na min. vzdálenosti 1km i za použití rychlobrzdy...možná by si někteří měli zopakovat zákony fyziky...

+3/0
11.10.2013 11:02

A36d60a53m 43Ž27í66d60e32k 8675232905243

kvůli váze .. nebo snad hmotnosti ;o) .. ono to není to samé pane reaktore

+1/−3
11.10.2013 11:31
Foto

J82a74r39o49m70í13r 53K92o53b68e25l78k88a 7644484271195

Všichni kdo tady v diskuzích buzerujou kvůli pravopisu ať se dou bodnout, rád bych viděl jejich vízo z devítiletky:-/

+2/−3
11.10.2013 12:21

M74i89c46h14a92l 88N18o91v44á65k 1584367662744

Jenže oni se necpou psát články.

+1/0
11.10.2013 14:38

J42a16r70o38s94l47a75v 60B57u79r97s44í71k 8219355334512

Občas se "cpou" dělat zodpovědnější věci8-o

0/0
11.10.2013 14:45

L76u24d28ě73k 34N81ě31m48e18c 5805221132374

Tak povídej... co je co. Hlavně do toho netahej ten přístroj. A pak nám hlavně řekni, kolik ten vlak vlastně hmotní.

0/0
11.10.2013 14:57

J21a86k82u40b 29Š40a22f13a90n47d21a 7405277341771

Na váze vlaku vůbec nezáleží.

+1/0
11.10.2013 15:33

L69u46d40ě77k 25N90ě34m53e45c 5365331352574

Teoretická fyzika je něco úplně jinýho, než praxe.

0/0
11.10.2013 18:25

J34a67k36u87b 76Š27a59f66a31n67d29a 7875227211591

Nezáleží na tom ani v praxi.

0/0
11.10.2013 19:28

M88i50c14h86a50l 53C32h27a55l67u67p10a 6868610359153

Ale záleží, váha je jenom projev hmotnosti v gravitačním poli, takže na ní závisí stejně jako na hmotnosti.Váha je o něco menší v důsledku odstředivého zrychlení, ale to tady můžeme zanedbat.

0/0
11.10.2013 22:31

J61a14k34u36b 73Š86a53f19a59n14d89a 7575357801871

Nezáleží ani na váze vlaku ani na hmotnosti vlaku.

0/0
12.10.2013 9:10

M74i85c46h13a91l 13C15h78a88l65u66p49a 6358510219973

Nějaké důkazy pro tuhle blbost předpokládám nemáš, že? Na čem tedy záleží?

0/0
12.10.2013 12:24

J62a95k41u55b 11Š67a11f10a84n60d56a 7615687641571

Záleží na tom, jakou hmotnost musí ubrzdit každá jednotlivá brzda. Každý nákladní vagón má vlastní brzdy. Je tedy jedno, zda má vlak 2, 20 nebo 200 plných vagónů uhlí. Brzdit bude stejně rychle. Samozřejmě není jedno zda je vlak prázdný nebo plný.

0/0
12.10.2013 14:00

M40i19c64h75a96l 80C82h45a49l94u64p97a 6838620889903

Je zajímavé, že reálně to tak úplně jedno není a je rozdíl, jestli brzdí vlak s jedním vagónem nebo jich je sto.

0/0
13.10.2013 10:01

J22a27k58u88b 88Š33a80f13a23n39d84a 7435367551741

A jak to že to není jedno?

0/0
13.10.2013 20:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.