Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zastaví úsekové měření šílence za volantem? Plzní jezdí i dvoustovkou

Povolenou padesátku dodržuje na Rokycanské třídě v Plzni u Ústředního hřbitova jen jedno auto z deseti. Ukázaly to první tři měsíce úsekového měření rychlosti. Město nový systém zatím jen testuje, naostro se začne měřit do konce roku na Plaské třídě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D85a87v11i34d 84T54a75c17í17k 8706745158904

Sice nejsem z Plzne, ale pokud vim, jde o bezpecnou silnici a nepamatuji si, ze by tam byl prechod (az u svetel pokud vim). Padesatka je podle me nesmyslna a to mel pruzkum ukazat predevsim.

+6/−1
23.9.2013 0:39

J93i59ř65í 62T70o97m37e22š 5942190233512

Na příjezdu do Plzně ta 50 tam má smysl, protože, pak se vám za kopcem najednou zjeví semafor s červenou a ze 100 to nejspíš neubrzdíte, je to navíc s kopce.

0/−3
23.9.2013 13:29

A72n79t86o54n69í33n 83K75o30l50á48ř 7318155317842

Pokud si dobře pamatuji, tak by se na příjezdu do Plzně mělo jet max 90 km/h.

0/0
23.9.2013 14:26

J26a10n 65M24i32l82l27e92r 7786512981947

Možná stačí neporušovat platné zákony....

0/0
23.9.2013 19:55

J89i19r24i 76R74u59s61n15o67k 4315472837853

Systém je schválně nastavený tak, že už rychlost 51 kilometrů v hodině zaznamenává jako překročení povolené rychlosti. V absolutních číslech je maximálně 10 procent řidičů dodržujících padesátku alarmující.

Zdroj: http://plzen.idnes.cz/usekove-mereni-rychlosti-v-plzni-dq7-/plzen-zpravy.aspx?c=A130918_113403_plzen-zpravy_pp

A tady je videt totalni blbost. Kdo v aute s analogovym budikem dokaze jet presne 50? Navic lide se lisi vyskou a tudiz pohledem na budik a proto tam kazdy vidineco jineho.

Zajimalo by me, kolik procent bylo do 55 km/h. To jedine by bylo smerodatne zjistit.

+2/0
22.9.2013 22:39

J98a83n 49K55r37a59u41s 4849806378564

Pokuty neplatit!

http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=system/files/Jak_se_vyhnout_placeni_pokut.pdf

0/−5
22.9.2013 18:54

J79a85n 39M33i78l10l44e55r 7736432741607

R^R^R^!

0/0
23.9.2013 19:56

R52a75d87e69k 10N62e63u78m25a78n25n 5472422718655

Pokud nějaké nařízení dodržuje jen 1 člověk z deseti, je to s nejvyšší pravděpodobností špatné nařízení

+8/−2
22.9.2013 18:52

K28a19r23e23l 61D61o44h90n44a36l 2811153325748

Anebo je z tech desiti lidi devet magoru. To by tak odpovidalo moralce ceskych ridicu.

+4/−6
22.9.2013 19:20

G72a50b21r47i41e73l 66H66o59r77t30e12n 9211769633474

Nejste náhodou ten "řidič", kterého jsem ráno předjel na okrsce rozdílem rychlosti tak 50 km/h, přičemž jsem jel slabou osmdesátkou?:-P

+3/−4
22.9.2013 19:29

K96a61r23e81l 34D41o59h80n22a26l 2611413615878

A nejste vy nahodou ten namachrovany cechacek odkojeny Trabantem,  ktery si sehnal silnejsi auto a ted to musi vsem dokazovat?

+4/−3
22.9.2013 20:05

V93á40c88l15a74v 67M76á16c68h14a 8978681401924

Také si myslím, že to bude spíše v řidičích. On si totiž každý myslí, že je ten nejlepší a že zákony a předpisy se musí udělat podle něj.Opak je pravdou. Jinde nadáváte, že se nedodržují zákony, ale jakmile se jedná o nějaké omezení na silnici, hned to každý odsuzuje. Ta padesátka tam asi má nějaký smysl, jinak by tam nebyla a mám pocit, že řidičům, zejména amatérům nepřísluší kritizovat. Skutečně odpovědný řidič se prostě přizpůsobí. Může nadávat, nemusí se mu to líbit, ale je-li tam padesátka, prostě pojede do padesáti.

+2/−4
22.9.2013 21:09

T21o50m83á79š 52Z47e74m67a32n 3975428234695

Jsou zákony a zákony:

Je logické a legitimní trestat krádež.

Je nelogické a nelegitimní trestat 55 na neopodstatněné 50.

Některé zákony jsou dobré a jiné špatné. Někdy je ta hranice naprosto zjevná, jindy méně.

0/0
22.9.2013 22:39

V97á31c78l41a15v 78M64á47c41h95a 8468191861404

Takže podle vás zákon, který vám vyhovuje je dobrý a zákon, který vám nevyhovuje je špatný. Chápu to dobře?

+4/−1
23.9.2013 9:16

J37a56n 25D23l92o48u48h40ý 8376450183920

tady se jedná o uplatňování zákona, který je v tomto případně použit nesmylslně. Nemůžeme se divit, když je takovýchto nesmyslů, nelogičností a nedostatků kolem nás spousty, že řidiči zákon nerespektují.

+1/−1
23.9.2013 9:24

T86o30m70á41š 55Z91e15m69a54n 3375368984295

Tedy je vše v pořádku a není třeba nic měnit?

0/0
24.9.2013 14:00

V13á92c61l24a14v 74M92á22c20h27a 8528191141934

Ale ano, je třeba změnit myšlení lidí. Všech. Zákonodárců počínaje a obyčejnými lidmi konče. Konec diskuze.

0/0
25.9.2013 10:14

P73a39t70r85i70k 47Š28e58b92e15s84t14a 4403492416135

Jak kalsické... minumum lidí... obchodní centrum kolem, ale nezvýši rychlost třeba na 70km/hod. ale budou kasírovat na padesátce...

Plzeňský Magistrát má asi málo peněz...

+7/0
22.9.2013 17:40

Š10t57ě95p19á10n 86B33u35r61i52a95n 3823683761615

Čeho se PaChové z PČR štítí, toho s ozbrojená pěst magistrátu ráda zhostí.

+4/−1
22.9.2013 16:10

J37a61n 27D75l97o68u65h87ý 8806690193860

Ať napřed zlikvidují ten bordel ve značení. Rychlost mění i po 20ti metrech, ukončení omezení často chybí ...

+1/0
22.9.2013 15:54

J75a20n 72Z35a60p18l19e69t55a10l 3148169505136

Ukončení omezení je na další křižovatce.

Ryhlost se mění zpravidla ze 70 na 50 km/h aby byla rychlost omezována postupně a nemusel jsi z devadesátky najednou brzdit na 50. Plynule tak zpomaluješ z 90 na 70 a potom na 50.

0/−1
22.9.2013 17:57

J18a43n 74D64l59o80u41h77ý 8336850643500

pokud chybí ukončení na dálnici, pak je ukončení na další křižovatce za 10 kilometrů. Kolikrát jsem viděl vozidla údržby s ukončením? Tak z 10%. Zrovna dneska jsem nevěděl, zda chybějící ukončení obce nahrazuje změna kraje nebo začáek nové obce ;-D

S tou rychlostí se budeš divit, znám spoustu případů, kdy se mění 50tka a 70tka jak na běžícím páse. :-/

+1/0
23.9.2013 8:49
Foto

P72e46t21r 75J35a10n23o21v22s62k35ý 1908860732978

Jeotazka, jestli na 4 prodovce musela byt 50 !!!! A druha je serizenost semaforu! Na silnici z Kosutky do mesta stojite na kazdém!!!! Cervena vam padne, kdyz k nemu dojedte! Takze o plynulosti dopravy se da pochybovat, nedivim se ze nekdo jede 70, protoze to projede najednou!!!!! Proc se u nas napred tresta, nez by se hledalo jine reseni! Kdyby padala cervena na 70ce nikdo rychle nepojede!R^

+16/0
22.9.2013 13:19
Foto

P31e60t33r 54J76a71n88o34v90s33k30ý 1888760182528

Jenze oni sem ty urednici nekoukaji a jsou vlastně neschopni! K plynulosti dopravy za poslednich let se neudelalo nic! V Praze jsou ješte dále! Tam si z pokut udělali byznys! Prijde vam jen pokuta a ani neresi kdo ridil, neberou body! Takze o bezpecnosti se da pochybovat, jde jen o to vybrat co nejvice penez! Parkovani ve meste je kapitola sama pro sebe! Mestkaci vam daji boticku, ale to ze vam nekdo vykrada auto neresi! !!!!

+9/0
22.9.2013 14:12

P34e17t84r 87S71o96k92o30l 8982901947381

Co chcete zklidňovat úsekovým měřením na čtyřproudové výpadovce z města?

+21/0
22.9.2013 12:54

T49o82m51á86š 89Z60e59m79a54n 3775198914605

Pokuty.

Po zavedení "řešení výmluvy na osobu blízkou" jsou skorodálnice s omezení rychlosit na 50/40/30 zlatým dolem.

+9/0
22.9.2013 14:12

P47a54t87r54i46k 32Š14e67b86e55s50t13a 4253752146105

jen malá poznámka, že "řešení výmluvy na osobu blízkou" je pošlapání Ústavnou a několika listinami zaručeného lidského práva nevypovídat proti sobě, která byla za posledních 150 let postupně ustanovena jako skutečnost, že nikdo nesmí být trestán za to, že odmítá vypovídat proti sobě nebo osobě blízké...

+2/0
22.9.2013 17:43

T42o59m48á32š 16Z82e14m42a69n 3395958634745

Ano, nikdo nesmí být povinnen poskytovat důkazy proti sobě či osobám, u kterých by újmu posuzoval jako svou vlastní.

Tedy kromě zaměstnavatelů a nyní i řidičů/provozovatelů vozidel.

Účelem není bezpečnost či spravedlnost nýbrž snydné kasírování.

Úprava značení  - snižování rychlosti a přehlednosti je dalším projevem této zvůle.

+2/0
22.9.2013 19:54

J25a24n 33V49a26v19ř47í83č76e86k 2367505931414

Nejdřív postavte pro motoristy novou silnici, bez omezení. Pak můžete na stávající měřit kolik chcete.

+3/0
22.9.2013 12:21

L48i71b23o56r 58H28o21s28a69k 3695542644506

Padesatka na Rokycanske mi prijde zcestna. Nebezpecna je akorat krizovatka u Tesca, ale to stejne snizena rychlost neresi. Jinak by podle me nebyl problem, z hlediska dopravy, ani s devadesatkou.

+12/0
22.9.2013 12:06

T54o84m16á35š 49Z92e71m40a27n 3625978664655

"V absolutních číslech je maximálně 10 procent řidičů dodržujících padesátku alarmující. Do šedesáti kilometrů v hodině se ale vejde více než polovina aut, která tu projíždějí. Musíme si však uvědomit, že tohle měření je mimo obydlenou část města kolem hřbitova a za měřeným úsekem je velké obchodní centrum.."

Jinými slovy je to místo, kde by v Rakousku bylo už dávno 70 a dodržovalo by to 99% řidičů i bez radaru..

+22/0
22.9.2013 12:05

Š26t84ě55p32á96n 37K74a43r41l29í23k 3794779513551

tím si nejsem úplně jist. Je dost možné, že to mírné překročení rychlosti by nastávalo i nad 70 km/h. Spíš bych to viděl tak, že by byla tolerance na radaru do 60km/h a pak ani ťuk.

+1/−1
22.9.2013 12:51

T54o53m77á84š 74Z63e62m76a50n 3465438784625

Ano, mírné, ne dněšních 90%.

A o to snad jde ne? Nastavit lépe* podnínky a ne tvrdě vymáhat nesmysly?

*více realisitcky a méně formalisticky

+3/0
22.9.2013 14:57

Z23b85y73n56ě89k 41J43e65h94l72i41č79k31a 8194358719351

asi jste jel někdy Vídní, tak víte že prostě jedete s "vlnou" a nedržujete rychlost nebo jste za idiota co brzdí provoz

+5/0
22.9.2013 15:10

T57o96m46á26š 85Z48e77m32a12n 3135498434185

Jo, několikrát jsem byl v Rakousku vytrouben a vyblikán, zpitomělý z kocourkova jsem jel 50 na 100... Stane se, omyl jsem si uvědomil když byla 80 u přechodu pro chodce. ;-D

0/0
22.9.2013 21:01

I88v28o 73Z60d57e67b71o33r48s43k84ý 3603811220971

To opravdu ti slušní a ohleduplní rakoušští řidiči udělali? Takové věci se stávají přece jenom v ČR.

0/0
23.9.2013 14:03

D62a65v38i89d 50R91y49c95h62e76t74s17k50ý 9536851910980

Povolenou padesátku dodržuje na Rokycanské třídě v Plzni u Ústředního hřbitova jen jedno auto z deseti.

Že by to bylo tím že by tam to omezení bylo zbytečně? Ne, samozřejmě musíme hned vedle hřbitova vybudovat úsekové měřeníRv!!

+20/−2
22.9.2013 11:48

J16a54n 66J28e73l51í62n48e86k 8243215852446

Kdyby občas policie a tihle radaro-fetišisté použili selský rozum, to by se nám na světě žilo lépe

+11/−2
22.9.2013 11:51
Foto

B73r49o24n66i73s22l97a51v 67G91a65b96r84y49š 2262289461

Kdyby řidiči respektovali předpisy, žilo by se tady ještě lépe.

+7/−14
22.9.2013 12:00

B56o44h37u53s36l54a79v 88K23r75á51l62í77k 2381190279126

Předpisy mají takovou autoritu, jako si zaslouží. A řidiči mají takové předpisy, jaké si zaslouží. Kdyby nejezdili jako prasata, tak jsme tu třeba dodnes nemuseli mít žádné omezení rychlosti v zákoně ani žádné omezující dopravní značky.

+7/−1
22.9.2013 12:03

T35o92m83á79š 72Z92e57m89a24n 3885698434345

Ono je to obráceně, máme řidiče vychované pravidly - jsou vymáhany nesmysly, tak jezdí i řidiči nesmyslně.

+6/0
22.9.2013 12:07

T35o43m11á40š 78Z83e42m17a28n 3695348524975

Nesmysly se dodržují podstatně hůře než dobře nastavená jasná a smysluplná pravidla.

+10/0
22.9.2013 12:05

Š69t45ě72p39á81n 47B93u59r55i42a48n 3723633861475

Váš příspěvek má v obecné rovině svou platnost. Bohužel jste použil jak nejhůře to šlo. V tomto kontextu jde o truc argument. Takže za mě -1

0/0
22.9.2013 16:12
Foto

B39r47o84n45i64s87l41a50v 32G97a53b76r20y83š 2642689411

To je v pořádku, i kritika mi prospěje. Nicméně můžu to modifikovat - kdyby řidiči byli trochu ohleduplnější, nemuseli by snášet takové pro ně absurdní předpisy.

0/0
22.9.2013 18:53

T81o12m57á83š 59Z41e50m74a82n 3775918944385

Předpisy nejsou kruté, protože by byli řidiči špatní - ostatně v EU to zas takový propadák není (s ohledem na šílenou infrastrukturu). U nás je nesmyslné značení různých omezení pro vyšší výtěžnost pokut.

0/−1
22.9.2013 21:08

B76o91h46u13s68l43a33v 69K63r65á29l22í74k 2841140369206

To je objev! Vždyť je to v článku zmíněno a vysvětleno.

0/0
22.9.2013 12:01





Najdete na iDNES.cz