Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Vlaky z Prahy do Brna jezdily oklikou, na trati spadlo vedení

Stržené trakčního vedení na železnici u Pardubic komplikuje dopravu na železniční trati mezi Prahou a Českou Třebovou. Vlaky jsou odkláněny přes jiné stanice, v některých místech byla zavedena náhradní autobusová doprava. Provoz byl částečně obnoven po půl osmé večer, v místě nehody vlaky jezdí po jedné ze dvou traťových kolejí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T31o37m63á96š 79V22a24n59č44u11r93a 4108575330238

Pokud vedení bylo již strženo, tak je mi divný jak mohl vlak na to najet. Pokud nastane na trati problém, tak zabezpečovací systém by měl hned vydat stopku.

Buď vedení strhl vlak, což mi připadá věrohodněji, nebo se vedení strhlo jen krátce předtím než místem projel vlak, pak je to divný.

+1/0
3.9.2013 22:21

P39a37v66e66l 64O51d78r71a29z17i33l 6504479327850

Anebo to jeden vlak načne, že se to prověsí, nebo upadne nějaký závěs, a druhej se do toho zamotá, urve smeták a je to.

0/0
4.9.2013 7:40

S76v89a96t61o52p25l63u50k 49N44o49v71á81k 4428850349688

no absolutní rekord byl ten víkend, když byly povodně, tak ač na trati žádná povodeň nebyla, ale ČD se tím zaštiťovaly, vlak vyjel z Brna 20.39 a do Prahy se dojelo 3.00, skutečně super akce, místo 2:30 cesta trvala rekordních 6.20, tento rekord jen tak něco nepřekoná; koukejte to do pátku opravit, abych dojel bez zpoždění!!!

0/0
3.9.2013 22:00

T94o23m20á51š 80V24a48n45č52u65r43a 4898565700768

4 hodiny zpoždění není rekord. Sice jsem tím vlakem nejel, ale už jsem na tabuli viděl 360 minut zpoždění (prej víc už neukazuji). Při mimořádnostech ani těch 240 minut není rarita.

0/0
3.9.2013 22:26

R36a57d33e14k 12J95a80n97a74t86a 9275316254782

Vždyť tehdy bylo nějakou dobu pod vodou (ne z Labe, ale z nějakého místního potoka) i kolejiště žst. Kolín, ne?

+1/0
3.9.2013 23:50

M95i38r42o82s64l55a34v 22P44a95v74l57í25č98e59k 7293600915734

Nemáte pravdu.R 441 Exelsior asi před deseti lety měl asi 9 a půl hodiny.

0/0
4.9.2013 9:54
Foto

D72a45v33i19d 81K31r71á23s24e44n64s63k91ý 7337650567

Omyl, s tím největším zpožděním. Kolem šesté hodiny se vlaky dávaly pomalu do pohybu, z Kostěnic se rozjížděly před nehodou zastavené EC 170 Hungaria (+157 min.), za ním EC 110 Praha (+139 min.), EC 220 Detvan (+149 min). Nicméně

rekordmanem se stal EC 129 Hradčany: z Prahy dojel do Řečan nad Labem (mezi Kolínem a Pardubicemi), potom se vracel zpět do Kolína a dále odklonem přes Hradec - dostal úctyhodných +218 min.....

0/0
3.9.2013 21:17

M36i10l16a90n 25T51r23i23b37u38č53e80k 5814477554360

České Dráhy situaci absloutně nezvládly :-( Měl jsem tu smůlu že v EC 170 Hungaria mi seděla manželka s prckem a já na ně čekal v Pardubicích na nádraží. To že se něco takového stane, je pochopitelné. ALE ten chaos poté v podání ČD je nepochopitelný. Nikdo neřekně nic co se stalo, co se bude dít, jak se to bude řešit. To že pro cestující do Pardubic jede autobus se dozvím od manželky která mi to volá. Koordinátorka ČD před nádražím mě tvrdí, že vlak jede odklonem přes Kolín. Když ji říkám, že mám informaci jinou, tak ji to nezajímá. To že první hlášení o náhradní autobusové přepravě zaznělo až v 17:39 když už před nádražím několik autobusů odjelo je taky síla. Ale to, že nikdo není schopen dát nějaké hlášení i anglicky, již absolutně nechápu. V té nádražní hale pár cizinců bylo a jen nechápavě sledovali tabuli, kde naskakovalo zpoždění a oni netušili vůbec co se děje.

+2/−1
3.9.2013 21:14

S34t57a52n43d71a 29K60a60f92k42a 6193771789419

Taky jsem zrovna jel v tu dobu z Olomouce do Pardubic vlakem EC Kysuca...těsně po zastávce v České Třebové nám průvodčí ve vlaku řekla, že je nějaký problém na trati (nejspíš spadlá trolej) a že ti, kdo jedou do Pardubic, mají vystoupit v Chocni a přestoupit na osobák, kde se dozvíme další informace...nás vlak pak pokračoval nahoru na Hradec Králové a zpátky dolů na Kolín a do Prahy...tak jsme v Chocni vystoupili, kde nám následně řekli, že žádnej vlak do Pardubic nedojede, ale že jede osobák, který prý dojede co nejblíž...tak se jelo osobákem do Kostěnic a už cestou ve vlaku nám průvodčí oznámila, že jsou objednány autobusy, které nás vezmou do Pardubic...v Kostěnicích se tak čekalo cca 10-15 minut, než přijely tři autobusy a odvezly všechny cestující, co tam zrovna byli...

+2/0
3.9.2013 21:26

R82a33d58e51k 33J28a53n11a58t30a 9315206804532

Vždyť byla pravda oboje - vlak jel odklonem a zároveň byl pro cestující do Pardubic vypraven (z Kostěnic) autobus ...

V takových případech se vyplatí sledovat cd.cz/mimo. Tam to je nepřesněji.

0/0
3.9.2013 23:55

M76i90l40a76n 87T38r39i44b80u32č83e16k 5494557974810

Vlak žádným odklonem nejel. Celeou dobu stál a přímo z něj šli lidé na ten autobus.

0/0
4.9.2013 6:39

J42a45r43o94s55l30a31v 39K24o36m82o33ň 1980314224611

a kde jste přišel na to,že ČD organizují dopravu na kolejích? To si dělá SŽDC včetně hlášení ve stanicích. A také si sami řídí to kudy a které vlaky pojedou a kdy a jaké autobusy seženou,když je problém na jejch straně,což spadlá trolej je.

0/0
4.9.2013 9:23

R47a17d82e11k 11J41a88n50a12t47a 9525366674262

SŽDC akorát rozhodne, který úsek kolejí je nesjízdný a kudy dopravcům určí odklonovou trasu. Zda odklon využije, či zda si objedná autobusy, to je na dopravci. SŽDC žádné autobusy neobjednává.

0/0
4.9.2013 9:37

M77i96l12a75n 86T84r75i85b96u56č68e11k 5614607554160

A kde píšu o tom, že ČD organizuje dopravu na kolejích? Já píšu o tom, co ČD poté předváděli za organizační chaos. Teď o tom píši i lidé na Novinkách, kteří cestovali těmi vlaky. Jak jim nikdo na nádražích nebyl schopen nic říct.

Byů jsem tam a viděl jsem co ČD předvedly.

0/0
4.9.2013 9:55
Foto

B45r58o19n31i68s42l71a95v 80G11a56b92r92y17š 2762939711

Jestli to byl vlak EC, pak to možná mohl být spoj 110 Praha z Warszawy, je to jen moje domněnka, tak jsem zvědavý, jestli ji někdo potvrdí nebo vyvrátí.

0/−1
3.9.2013 19:27

O97l58d84ř30i32c44h 36M85á61n19e36r42t98, 78i37D94N94E12S92.26c45z 5572453359154

V článku už máme přímo od SŽDC, že se jednalo o EC 151 jedoucí z Prahy do Žiliny :-)

+2/0
3.9.2013 19:46

D85a38v82i91d 89Č78e73r38n63o12h69o84r22s24k82ý 1456164336446

značení EX na tabulích a v JŘ nemusí odpovídat dopravní kategorii :-) pro cestující to je EX a pro SŽDC a oficiální místa EC :-) pendolino se taky značí jako SC ale dopravně to je IC stejně jako LE :-)

+1/0
3.9.2013 19:53

O63l80d31ř28i96c96h 15M83á76n35e50r23t59, 24i37D58N97E13S68.29c56z 5672693259344

Proto uvádíme i odkud kam jede :)

0/0
3.9.2013 20:12

D35a20v88i78d 43Č10e50r21n89o51h22o64r19s84k93ý 1846944956136

ale někdo může být zmatený že na Žilinu v JŘ žádné EC není tak menší vysvětlení pro ostatní :) podle úvodního příspěvku to pan asi netušil že to tak je :)

+1/0
3.9.2013 20:22
Foto

B23r88o19n69i84s64l83a41v 46G14a87b95r21y15š 2932719861

"...vlak EC 151 jedoucí z Prahy do Žiliny najel už do spadlého trakčního vedení..." Jestliže do té troleje už najel, pak tam ležela. Jestliže tam ležela, pak ji musel někdo strhnout, což se vyšetřuje. Tak jaký pak 151? Pokud do ní najel, nemohl ji strhnout.

+1/0
3.9.2013 20:21

J25a14n 43R35o98h11á69č 4722242937879

Rychle povesit zpatky...nez to nekdo ukradne ;-D

+1/0
3.9.2013 18:37

D27a74v44i61d 70Č66e11r44n25o49h14o23r58s67k13ý 1176114546116

co SŽDC vyvádí ? ty dráty padaj nějak zběsile poslední dny

+1/0
3.9.2013 18:08

P58e25t22r 16R68u89m62p76l23i87k 4499967699703

je začátek září a vlaky jedou v pětiminutovým sledu.

+1/0
3.9.2013 19:09

D95a23v71i69d 35Č35e53r13n58o56h47o20r89s83k67ý 1956934676286

ale ty dráty padaly aj koncem srpna :-P mno před chvilkou jsem viděl Týništěm nad Orlicí projíždět Košičana

+2/0
3.9.2013 19:16

T23o44m72á15š 67K74a70ň17k89a 2877562749526

Když ne skokan, tak zase tohle ;-O

+2/−1
3.9.2013 18:01

D44a52v62i53d 40Č47e75r29n57o54h65o65r67s58k98ý 1786184266926

skokan se válí mezi Nymburkem a Poděbrady :-) nepřišel si o něj :-P

+1/0
3.9.2013 20:25





Najdete na iDNES.cz