- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
... pravda je taková, že se jezdí průměrně méně km auto/rok v důsledku rapidního snížení oběživa mezi občany ČR. Citelně to postihlo hlavně nižší příjmové vrstvy které disponují zastaralejším vozovým parkem ( nižší prvky aktivní a pasivní bezpečnosti ve vozidle ) a nižší kvalitou řidičů v průměru. Mimochodem sledujte jaká vozidla jezdí převážně po silnicích prvních tříd, kde je největší nájezd km auto/rok ... dejte lidem peníze a zase zde bude 1200 mrtvých za rok ... asi tak ... průzkumy ukazují, že vzdělanost národa neustále v průměru klesá ...
Za rok 2013 je na silnicích již 378 mrtvých. - Chvála bohu, že se tohle číslo tak rapidně snižuje.
Čeští řidič se nemění. Napřed brzdí, a pak dají blinkr. Ale lepší se auta
Pry ze za bezpecnost provozu muze zvyseny policejni dohled - pritom peknych par mrtvych a zranenych ma na svedomi prave policie
To bude asi zvýšením DPH o jeden procentní bod
"usmrceno celkem 135 osob. Je to o pět méně než v loňském roce a o tři méně než předloni"
Jde vidět úžasné zlepšování českých řidičů! Má autor článku aspoň ukončenou základní školu?
Stejně je hodně, když nějakých 50-60 lidí v průměru za měsíc zbytečně umře ...
Tak je potřeba si říct, že každej jednou umře a těch 60 lidí není až taková významná část z těch více než osmi tisíc, kteří každý měsíc zemřou celkem.
Super, takze je konecne cas se zamyslet nad tim, ze by se mohla zvysit povolena rychlost a prodat Passaty treba do Polska
Tak na dálnicích nebyla nehodovost nikdy vysoká.
p.s. když v Rakousku testovali na jedné dálnici povolenou 160, tak nehodovost mírně klesla, bohužel to neprošlo přes zelené..