- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ten clovek by nemel vubec ridit, kdyz naleti na takovouhle hloupost, tak jak si pak poradi s prekazkou na pozemni komunikaci :)))
Pán má zřejmě na rozdávání (tedy peníze, ne chytrost)...
Pak že naletí jen důvěřiví důchodci
áááha Western Union, nikoliv American Express... pardon.
Přesně totéž jsem absolvoval před pár roky. Na stejném portálu mne zaujal Smart, cena byla přiměřená. Kontaktoval mne údajný majitel, napsal, že auto je v Hamburku a může jej dodat do dvou dnů anebo si můžu přijet. Ověřil jsem si, že to auto tam skutečně je. Údajný prodejce chtěl zálohu 25% předem a zbytek při převzetí vozu. Poslal číslo bankovního účtu. Chtěl jsem nejdřív smlouvu, pak teprve zaplatím zálohu. Smlouvu pochopitelně žádná nepřišla. Asi za dva týdny mi napsal, že mi auto doveze, chtěl celou kupní cenu, ale pozor - v hotovosti a to přes tuším American Expres, či jak se ta služba zasílání hotovosti v obálce jmenuje. Logicky to tím skončilo a pán se už nikdy neozval. Mám jak jméno (zřejmě smyšlené?), tak i číslo účtu a večkerou korespondenci emailem. osobně pochybuji, že by na základě těchto údajů nešlo podvodníka vypátrat. Jen je to mezinárodní věc a asi by to dost dlouho trvalo. Nicméně jít by to podle mne mělo.
jak to, ze nelze vypatrat majitele uctu? to mi nehraje.
Existuje jedno staré přísloví: za blbost se platí.
Padesatilety muz z Vysociny je predevsim vul.
No, tak jsou chudi chapci z Nigerie zas o trochu bohatsi
.........sem to nepatří.
Opět si to řadí příspěvky jak chce samo.