Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ve Švýcarsku se čelně srazily dva vlaky, jeden strojvůdce nepřežil

Nedaleko švýcarského hlavního města Bernu se srazily dva vlaky. Čelní náraz nepřežil jeden ze strojvůdců, dalších 35 lidí se zranilo. Stav dvou zraněných je podle místní policie vážný. Záchranářům trvalo několik hodin, než se do zdemolované kabiny vůbec dostali.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B96o81h37u20m45i93l65a 72M19a62j20e40r61o80v45á 4517141104

Jeden autobus a dva vlaky do třetice by to pro letos stačilo ne je to hrůza

0/0
31.7.2013 8:40

M57i72r89a 18L40o55v13e 3604730978344

Co se to deje? Behem kratke doby tolik vlakovych nestesti?

0/0
30.7.2013 21:46

H85a61n33a 69K75r95i66v33a95n26k31o80v68a 4451797293780

paklize prepoctete svycarske ceny do ceskych korun, pak chapu, ze jsou pro vas drahe.

jeste napiste jaka draha to byla, ci vlaky? SBB?

+1/0
30.7.2013 11:47

H66a30n93a 68K10r71i77v12a85n87k50o80v17a 4831297663470

grrrrrrr, to patrilo k prispevku plachy.

0/0
30.7.2013 11:49

M33i10c86h69a85l 83M77i27l18l83e35r 9916302729602

pokud jel luzkovym vlakem, ktery take kritizuje ("JLV je oproti tomu Hilton na kolejích)" z Ceska do Svycarska (Basilej a Zurich), byl to spoj EN 456 Phoenix provozovany firmou City Night Line s vazbami na Deutsche Bahn. viz muj prispevek dole o spojenich luzkovym vlakem.

Spoj opacnym smerem z Zurichu pres Basilej a Nemecko do Prahy je EN 459 Canopus.

Ze luzkovy vlak vyjizdi ze Svycarska jeste neznamena, ze to je svycarsky vlak.;-)

0/0
30.7.2013 12:18

H36a33n92a 52K13r65i84v88a54n67k88o17v25a 4521877413120

prave, to jsem chtela vedet. ja jela z Basileje do Prahy luzkovym (sice 1. trida) SBB, pruvodci byl Cech:-), vse OK. drahe, to ano, i letadlo je levnejsi.

Najezdila jsem ve svajcu sluzebne tisice km (1. tridou, platila to firma), stezovat si nemohu.

Servis, prinesli mi i jidlo na misto, kazdou hodinu prosel chlapik s vozikem, nabizel kafe, caj, sendvice....

+2/0
30.7.2013 12:30

M23i31c22h78a42l 19M80i45l26l51e91r 9876522199652

kdyz jsem odtud ze zamori napsal email na CD ohledne cen, jmenovite priplatku na luzkovy vuz 1. tridy Praha- Basilej, pro drzitele zeleznicni sitovky 1tr. Eurail, ochotne odepsali, ale udavali mi nejake astronomicke sumy, ktere se neshodovaly s informaci na strankach Deutsche Bahn. Sitovka Eurail nam kryla veskere cestovani 1.tr. po Evrope na 17 dni, k tomu jsme priplaceli kde byly povinne mistenky, priplatky za vysokorychlostni vlaky TGV a pochopitelne priplatky za luzkove kabinky. Nakonec jsem vyhledal mistni agenturu Deutsche Bahn, ktera je od nas jen asi pul hdiny jizdy autem. Spocitali nam jednosmerny priplatek 75 Euro na osobu, 150 Eu za zpatecku. Za to jsme meli deluxe kabinku obema smery, sklenici Bohemia sektu na privitanou a plnou snidani rano. Personal luzkovych vozu v obou smerech byl cesky.

Kdyz jsme porovnavali s cenou za letenku s respektovanou aerolinkou jako Swiss (s lowcosty neletame tady ani v Evrope), prisel nas luzkovy vuz na mnohem mene.

Jen me ale napadlo, jestli se pan Plachy nespletl, kdyz psal, ze luzko u JLV je jako Hilton na kolejich v porovnani se tim svycarskym. Zminoval se ale, ze ve Svycarsku mel jizdenku 2.tridy a odhaduji, ze to platilo i pro jeho "luzkovy vuz". Jak znamo luzkovy vuz 2.tridy je spravne lehatkovy a pokud porovnava ten s 1.tridou JLV doma, to se uz nedivim, ze mu JLV pripada o tridu vyssi. Ono totiz mezi lehatkovym a luzkovym vozem je skutecne velky rozdil a nema to nic spolecneho se Svycarskem.

+1/0
30.7.2013 13:49
Foto

L25u89k54a82s 90P75l62a81c47h20y 2427128951767

Ono si totiž je potřeba dávat pozor na termíny liege- a schlafwagen a to kupodivu ještě zvládám. Tohle byla vyhrazená kabinka s postelí a jediné dvě věci, které se tam konvertovaly tak bylo umyvadlo na stolek (zavřením deklu) a vyklopení druhé postele nad hlavou, nikoliv kupé s konvertovatelnou/ými sedačkami na lehátka. A ten vůz patřil SBB.

0/0
30.7.2013 15:05
Foto

L61u73k29a52s 33P77l98a60c80h92y 2247228171867

Bylo to SBB, a dovolil jsem si tu neskutečnou drzost, ale necestoval jsem do Zurichu z Prahy.

0/0
30.7.2013 14:45

M24i92c11h11a57l 33M91i35l97l15e49r 9356592489732

v tom pripade te "tva drzost";-) privedla k udelani chyby. Kdyz jsme planovali cestu z Prahy do Svycarska a zpet, samozrejme jsem zkoumal prakticnost obou moznosti, pres Viden, odtud luzkovym vozem OBB do Zurichu a normalnim spoj SBB dal. Nebo luzkovy vuz firmy CNL/DB z Prahy do Basileje (konci v Zurichu) a spoj SBB dal. Druha moznost byla celkove kratsi, mene prestupu a vic casu v luzkovem voze. Rozdil byl take v pohodli. Mas pravdu, ze z Vidne jede mene pohodlny luzkovy vuz, ale mylis se, ze patri Svycarske SBB. Patri RAKOUSKE statni OBB, provozujici spojeni luzkovymi vozy Euro Night z ruznych evropskych mest (Kolin n.R., Rim, Benatky atd) do Vidne. Uvadim link na velmi informativni stranky. Je sice formulovany z hlediska Anglicana cestujiciho do ruznych statu Evropy, ale informace se daji presne aplikovat na dalsi useky. Link popisuje cestu s luzkovym vozem OBB z Kolina n.R. do Vidne. Dole na strance fotky pod titulkem "Standard sleeper:  1 or 2 berth with washbasin" je podle tveho popisu tentyz vuz, jako ve vlaku Wiener Waltzer Zurich - Viden.

http://www.seat61.com/train-from-cologne-to-vienna.htm#.Uff4qlP3-Wg

Kdo se nepotrebuje zastavit ve Vidni, ma lepsi spojeni luzkovym vozem z Prahy do Svycarska pres Nemecko, vlak EN 456 Phoenix /zpet EN459 Canopus. Provozovatel City Night Line patri pod  Deutsche Bahn. Modre luzkove vozy rady Comfortline jsou ceske vyroby a casto maji ceske pruvodci (s vybornou znalosti rady cizich jazyku). Ceske vagony jsou pohodlnejsi nez  rakouske. Prikladam link, popis z Kolina n.R. do Prahy, ale presne totez se aplikuje pro Praha-Zurich. Zase fotografie pod "Standard sleeper with washbasin"    

http://www.seat61.com/train-from-amsterdam-to-prague.htm#Sleepers

Zajimava anomalie: k nasemu sitovemu Eurailpasu nam za  priplatek 75 E nabidli vyber mezi standard nebo de-luxe. Vzali jsme de-luxe (fotky na strance nad Standardem) .

0/0
31.7.2013 6:45
Foto

L67u98k17a83s 68P63l76a71c44h29y 2417658641187

EN 467 Wiener Walzer Zurich->Wien, zpátky pak nějaký railjet (to byl dení spoj, ten ignoruji).

0/0
30.7.2013 14:58
Foto

L60u68k78a68s 75P66l54a19c40h53y 2727848361757

*denní, nebo mi tu ještě někdo vyčte, že celá moje kritika SBB je vylhaná, protože neumím pravopis nebo si po sobě nečtu napsaný text.

0/0
30.7.2013 15:06
Foto

L24u12k96a28s 59P85l22a93c17h37y 2487328471317

Nepřepočítával jsem švýcarské ale rakouské ceny, protože jízdenku Zurich -> Wien jsem si kupoval ještě při jízdě v jiném režimu do Lenku (autovlak, pak auto) ve Vídni a tuším to bylo 200EUR, ale mohu se zkusit podívat jeslti jízdenku nenajdu někde ve vzpomínkovém archivu, to bych tu cenu znal přesně.

0/0
30.7.2013 15:08
Foto

M65i81c26h66a36l 26Š46v46a70r66c 2835817284582

takže autobus v itálii,předtím rychlovak ve španělsku...a ted vlaky ve švýcarsku? to asi budu cestovat po evropě pěšky...

+4/0
30.7.2013 11:42

B68ě62l21a 83H36o10r56á42k31o22v16á 1778942669600

Někde si popletou rovnej úsek se zatáčkou, jinde zas jedou po jedné koleji proti sobě...:-/

+1/0
30.7.2013 11:03

D51a30v52i29d 33P52r58a37ž16á57k 6194392762406

Pověstně nebezpečné švýcarské vlaky opět "zabíjely" :-/

+3/−1
30.7.2013 10:18

V40l43a77d67i63m34i54r 25S63o94u46k73a33l 4590131591586

To se může stát jenom ve Švýcarsku. Neskutečnej bordel v téhle zemi..

+5/−6
30.7.2013 9:41

M31i79c84h29a45l 40M61i94l16l20e34r 9156362279702

8-o8-o8-o mohl bys prosim dat nejaky priklad?

 Mam moznost porovnat Svycarsko s jinymi zememi vcetne Ceska a slovo bordel mne v souvislosti se Svycarskem rozhodne nenapada.

+4/0
30.7.2013 11:06

H78a11n90a 78K37r20i41v41a16n35k65o56v81a 4581287973340

asi to myslel ironicky. ;-)

+3/0
30.7.2013 11:41

T55o97m87á58š 90P21e93l13i26k71á56n 2247295196376

Nečas se mstí :-/

+1/−3
30.7.2013 9:40

J77i75r93k31a 68K34o32c48h 7884474783935

a co ti na to rika dr. Chocholoušek ?

0/0
30.7.2013 10:58

H79a82n78a 46K86r21i10v59a37n38k21o87v89a 4951747213480

nevylecitelny pripad. ;-D

0/0
30.7.2013 11:43

V83l27a86d25i37m78í16r 63F96i39b10i33g59e97r 5214221261234

To se stává a na to v jakém stavu je železniční síť u nás se divím že to tu funguje tak dobře. Některé tratě jsou velmi zanedbané. Na některých vedlejších tratích to je jako jet v tunelu a je to tam zarostlé tak že jedete v zeleném tunelu a větve soupravám očesávají to co trochu vyčnívá.

Nejvíc mě tedy štve zeleň v okolí tratí. Podle zákona by tam neměla být a přitom jí tam je až přespříliš. Pak stačí trocha větru nebo v zimě mokrý sníh a tratě se zastaví protože to popadá přes koleje nebo na trakci kterou to strhne. Zajímalo by mne jestli to je levnější mít takhle havarijní výjezdy nebo zaměstnat pár lidí co by to vysekávali z toho zeleného pekla.

+1/−2
30.7.2013 8:59

M29i46c34h69a13l 28M59i10l48l64e16r 9406712589202

zeleznicni sit ve Svycarsku je ve vybornem stavu a zeleznicni cestovani je na vyborne urovni jak pohodlim tak dodrzovanim jizdniho radu.

+4/−1
30.7.2013 9:06

R98o15m30a90n 77P51o14l72á81č88e80k 1100366770405

Spíš to vidím, že se média vezou na vlně. Normálně by asi na takový článek klikl jenom železniční fanda, kterého by zajímalo proč se stalo. Ted to rozklikne každý, protože čeká horu mrtvých.

+7/−1
30.7.2013 8:52

M98i74c72h82a55l 74M23i23l24l67e65r 9376392519572

ne vsichni. Mne to zaujalo protoze jsem nedavno ve Svycarsku byl a zcestoval ho po zeleznici. Vlakova doprava ve Svycarsku je kvalitni.

+4/0
30.7.2013 9:08
Foto

L66u67k50a22s 59P92l90a30c48h71y 2247738521797

Tak to bych si dovolil oponovat - je to asi 2 roky zpátky co jsem absolvoval cestu z a do Lenku v Simmentalu, z toho jednu dokonce v lůžkovém vlaku a rozhodně jsem byl šokován: naprosto neakceptovatelný poměr cena výkon (jak ve vlaku, tak v tom lůžkáči - JLV je oproti tomu Hilton na kolejích), bylo přeplněno a ani na zem jsem si nemohl sednout, protože 1. byla tak špinavá, 2. mě odtamtud vyhnal průvodčí s tím, že stojím na představku vozu 1. třídy, zatímco mám jízdenku do třídy 2., na místních spojích (ekvivalent naší regionovy) ani nechodil průvodčí, vypadalo to spíš jako tramvaj. Jo, všude relativně pořádek (ne čisto, pořádek!) a digitální ukazatele a hlášení a já nevím co všechno, ale podle mě to vše připomíná pozůstatky, které založila stará generace. Ale provozování a vztah ke kvalitní službě už je stejný jako všude jinde - děsný. A tak se není tomu neštěstí co divit ... (pan Cimrman odpustí) chlívkem u vechtrovny to začíná, srážkou vlaků končí...

0/0
30.7.2013 9:22

M31i28c33h32a18l 64M41i66l88l13e45r 9856902159332

pruvodci bezne vyhaneji pasazery s jizenkou 2. tridy kdyz jsou kdekoliv ve vagonu 1. tridy, sedici nebo stojici. To se nedeje jen ve Svycarsku. Pred cestou do Evropy si obvykle koupime zamorskou sitovku 1.tridy na cestovani Evropu a tudiz jsme vyhaneni pasazeru s jizdenkou 2.tridy z jednicky zazili velmi casto -vcetne Ceska.;-D

Pruvodci nejsou hloupi a moc dobre vedi, ze tito pasazeri tam postavaji protoze si vyhlizeji misto k sezeni a dokonceni cesty v 1.tride.

0/0
30.7.2013 9:32
Foto

L22u23k74a30s 34P32l23a58c23h27y 2467188531347

Ta posledni veta je totalni nesmysl: proc by mel nekdo misto zasednuti na flek (at uz v jakekoliv tride) obetovat pohodli cesty tim, ze bude pulku ne-li celou stat nekde ve spine hluku a nepohodli jen proto, aby mooozna jel prvni tridou? Zvlast, kdyz rozdily mezi prvni a druhou tridou jsou natolik mizive, ze jsem je - ani na svycarske zeleznici - doposud nepostrehnul.

Ano, snad chápu argument, ze zatimco druha trida muze mit plne i ty predstavky, je pak svym zpusobem vetsi luxus cestovat na prazdnem predstavku, ktery je prazdny prave diky lepsi tride vozu, ale ve vlaku, kde uz neni kam se vrtnout, mi to opravdu neprijde jako relevantni argument.

0/0
30.7.2013 9:43

T20e40r10e70z42a 91H48a42j15k30o86v25a 5987782474760

Tak co jste delal v 1. tride? Proc jste nebyl v 2. tride?

+1/0
30.7.2013 10:43
Foto

L72u11k84a96s 36P57l49a52c27h57y 2177698191147

To je jednoduché: hledal jsem místo na sezení a třídu vozu pohříchu ignoroval, takže když jsem vlezl do n-tého vagonu, a viděl že už je zase plný, tak jsem rezignovaně zůstal na představku s tím, že ten zbytek cesty tam už doklepu (tuším to bylo na trase Zurich-Bern).

0/0
30.7.2013 14:43

M71i55c86h42a77l 71M44i25l57l22e83r 9786182549432

ale houbelec! Poctivy pasazer s listkem 2. tridy neleze do jednicky. Nanejvys ji projde cestou do dvojky. Nepobyva tam tak dlouho, ze ho musi vyhnat pruvodci. To delaji jenom vycurani pasazeri, kterym se jednicka zda prilis draha na zaplaceni a chteji v ni cestovat bez zaplaceni prislusne sazby.

Nejvic jsem jich zazil prave v Cesku a Italii, kde maji vypracovane sve figly jak se svezt. Jednou nastoupila do naseho kupe budejovickeho rychliku v Praze na Hlavaku cela 4 clenna rodinka. Videl jsem jak prochazeli podel vlaku, nesli si nejaky stavebni materil (fosny) zrejme na chalupu a zcela zamerne si vybrali jednicku. Kdyz pred Benesovem prisla pruvodci a vyhazovala je do dvojky, tvrdili, ze pribehli na posledni chvili, vletli do nejblizsiho vagonu, ani si neuvedomili, ze jsou v jedniccce!;-DTy fosny si tam "zapomneli" a pozdeji se vratili. Pro jistotu poslali do kupe sedet jen sve 2 deti ve veku 6-10let a rodice stali v chodbicce az do zastavky pred Budejovicemi, kde vystoupili.

Jednicky ve Svycarsku jsou pohodlnejsi, cistsi a lepe vybavene, nez prumerne jednicky CD a podobne tak dvojky. Svycarsko se vyznacuje tim, ze vedle statnich drah ma jeste hodne soukromych spolecnosti a pri nasem cestovani jsme zazili jak statni, tak ty soukrome. Jestli je regionalni vlak "pouzivany jako tramvaj", vubec nic to nemeni na jeho kvalite a nijak nesnizuje jeho pohodli. Nevim proc by to melo dat duvod ke kritice. Regionalnimi vlaky jsme jezdili od Bellinzony pres Lugano a Mendrisio do italskeho Como di Sangiovanni a take na tratich Zermatt- Visp - Zeneva. Byly pohodlne, ciste a jezdily casto a na cas.

+1/0
30.7.2013 11:39
Foto

L18u32k43a20s 45P53l45a33c56h96y 2627898561527

A pardon, zde jsem zapomněl zareagovat, takže doplňuji: 1. Nerozumím vazbě mezi vyčuraností a dobou pobytu mezi vagony. Jak už jsem řekl, nerozumím argumentu, že by někdo takhle chtěl cestovat, je to zcela zjevý nesmysl: rozdíly já osobně nevnímám (zvláště ne na představku :-) a oběť nepohodlí, kterou je tím člověk nucen podstoupit převyšuje i cenu toho lístku do první třídy, takže se takto chovat je naprosto iracionalni. 2. Uz se mi (u nas) stalo, ze jsem jel v jednicce a nepoznal to (a protoze jsem v ni opravdu uz asi deset minut stravil, coz by i pri vyhozeni do dvojky bylo neoparvnene obohaceni, tak jsem to radeji doplatil) a naopak jsem vstoupil do vozu oznaceneho jako prvni vozova trida, z rubove strany prelepena paskou, kterou tam stejne tak nekdo mohl zapomenout, a presto mi pruvodci potvrdil ze tento vuz dnes jede jako dvojka. 3. Regionalni vlak pouzivany jako tramvaj a podobne vypadajici ve me moc pozitivnich emocni nevzbuzuje, to uz je mi prijemnejsi cesky motoracek. Ta mistni tramvaj, to uz je opravdu tramvaj a do slova "vlak" bych to zkratka necpal. Bez ohledu na to, kdo ji provozuje.

Moje zkušenost ze Švýcar je zkrátka v tomto negativní a i kdybychom to mohli přičíst lecčemus, celkový dojem pomalu deklinujícího podniku mi to nevezme a nerozumím, jak se můžete domnívat, že psanými argumenty můžete tento sice subjektivní, ale zkušeností nabytý, dojem změnit.

0/0
30.7.2013 16:01

M84i84c78h32a11l 57M40i38l66l10e74r 9426572529712

PS. jeli jsme do i ze Svycarska luzkovym vlakem.

Svycarsko jsme celkem dobre zkrizovali po zeleznici, takze nase zkusenost neni jen z jednoho vlaku.

0/0
30.7.2013 9:34
Foto

L22u56k49a93s 19P18l34a73c58h73y 2597368321397

Já jí mám s dovolením ze 4 vlaků. Což sice asi nedosahuje Vašeho počtu, ale už je to docela slušný průměr, navíc ty vlaky byly v rozdílných třídách.

0/0
30.7.2013 9:38

H44a25n81a 86K71r72i37v15a56n17k95o12v79a 4641427453130

omlouvam se za svycary. chapu, ze jste z ceska rozmazleny, ceske zeleznice jsou tak napucovane a nepreplnene, pohoda. ;-(

+4/−1
30.7.2013 9:54
Foto

L95u91k60a44s 50P22l95a47c44h59y 2207308581507

Reagujete iracionalne, nelogicky a zcela nesmyslne: Prosím uveďte, ve kterém svém příspěvku a jakým způsobem, stavím obecně železnice českých drah nad železnice švýcarské. V uvedených příspěvcích jsem já osobne našel jen 2 srovnání a to vždy v konkrétních aspektech. Jsou to:

- konkrétně lůžkové vozy

- rozdíly cen

Ostatní informace uvedené byl popis, který nic nesrovnával. Jak a proč mi tedy vyčítáte rozmazlenost z českých železnic? To Vám přijde logické? To Vám přijde jako konstruktivní a racionální diskuze?

Navíc výše uvedené vychází z mých pozorování, tak jak byla učiněna v roce 2011 a takto jsem to vnímal a/nebo takto se to odehrálo. Nebudu lakovat tyto informace na růžovo jen proto, že bych se měl stydět za české dráhy: taky jsem tlustý jak prase, ale jen proto nebudu přece tvrdit o 150kg na 150 cm člověku, že je hubený.

+3/−2
30.7.2013 10:02

T31e18r97e32z84a 92H54a85j79k43o16v10a 5427972164380

Prominezt vy tu kritizujete zeleznici kvuli tomu, ze jste byl v 1.tride a mel jizdenku jen do 2. tridy? 

A vzapeti si stezujete ze v regionalni doprave nechodi pruvodci? m eby to vubec nevadilo, povazuji to za plus.

+1/0
30.7.2013 10:42
Foto

L69u40k23a69s 63P43l70a94c93h12y 2847498361227

Ne, podle svého chápání jsem nebyl v žádné třídě - byl jsem na představku, na ty se myslím vlakové třídy nevztahují. Neseděl jsem. Stál jsem.

Takže zatímco jsem zjevně jako pasažér dostatečně důvěryhodný abych mohl teoreticky jet celou regionální cestu bez lístku, na druhou stranu jsem (i podle příspěvků pana Millera) nedostatečně důvěryhodný, abych mohl stát na představku jiné vozové třídy, než do jaké jsem si koupil jízdenku.

0/0
30.7.2013 15:02

M27i83c97h65a73l 93M80i42l57l51e57r 9196212269372

jeste k tem luzkovym vlakum.

"2 roky zpátky co jsem absolvoval cestu z a do Lenku v Simmentalu, z toho jednu dokonce v lůžkovém vlaku" . Pokud jde o spojeni z Ceska, jezdi do Svycarska jeden luzkovy vlak, obvykle kazdy den v 18:29 z Hlavniho nadrazi. Tim jsme jeli cestou do Svycarska a korespondujicim spojem zpet do Prahy.

Jede pres Decin, Drazdany a nekde u Erfurtu se rozdeluje na destinace Berlin, Amsterdam, Kodan a Zurich. Uz nejakou dobu jezdi na vsech techto tratich jako 1.trida tmavomodre luzkove vozy ceske konstrukce a nesou jmena nektereho ceskeho mesta - Litomysl, Kutna Hora atd. Kazdy obsahuje 9 kupe 1.tridy a 3 kupe deluxe s vlastni koupelnickou -sprchou a zachodem. Nejsou ale oznacene jako JLV nejspis proto, ze jezdi ve sluzbach City Night Line.

Kdo cestuje do Lenku, vystoupi z luzkoveho vlaku v Basileji a prestoupi na IC smer Bern a pak na regionalni spoje.

Tento vlak patri pod City Night Line s vazbami na Deutsche Bahn. Cast vlaku nasmerovana na Svycarsko ma 1x vuz 2. tridy- pouze k sezeni, 2x lehatkove vozy 2.tridy a 1xluzkovy vuz 1. tridy.  Kritizovat ho jako "svycarsky".....8-o

0/0
30.7.2013 12:09
Foto

L49u79k96a40s 16P89l79a17c87h85y 2867468131377

Dovolil jsem si tu neskutečnou drzost a necestoval jsem do Zurichu z Prahy.

0/0
30.7.2013 14:52

V82á17c15l58a66v 26J32o11n75á33š 8222563362823

Vlaky stojí auta jedou....

+5/−11
30.7.2013 8:16
Foto

B70r22o54n32i54s66l53a31v 87G18a30b32r46y76š 2192799851

Já bych řekl, že spíš naopak. Mimořádné události na železnici nejsou tak časté jako nehody na silnici. Proto jezdím vlakem. Ještě pořád je na železnici méně magorů než na silnici.

+6/0
30.7.2013 9:04

J57a77n 14P74a43v52l60í54č10e15k 5484141731

Tak to asi žijete v jiné zemi, možná na jiné planetě.

+2/0
30.7.2013 9:07

D27a59n63i96e45l 75S41p64á91č45i83l 5606295959373

Tak se mi zdá, že se těch tragédií poslední dobou vyrojilo nějak moc. Jestli to také není tím, že jsou na člověka kladeny čímdál větší nároky a život je celý tak nějak ve spěchu a ve stresu. Únava dohromady se stresem se pak prostě projeví a někdy v tu nejnevhodnější dobu.:-/

+2/−5
30.7.2013 8:16

R44a79d54o90s95l46a64v 77K31l17a36u69d92a 5764538614152

Spíš je to tím, že lidé rádi na svoje povinnosti kašlou. Spoléhají na počítače a vůbec si neuvědomují, co můžou způsobit. Vlak má tu výhodu že "sám drží stopu", takže když člověk zachrápe, nebo čumí kde co lítá, ne na trať, tak to nikdo nezjistí. Dokud se tedy něco nestane.

+3/−1
30.7.2013 8:19

P27a23v89e70l 68O48d41r43a47z31i64l 6424309247240

Anebo není dostatek jiných zpráv, jako pády letadel, válečné konflikty, vyklopené lodě atd.

+6/0
30.7.2013 8:24

J55a32n 20M30o60t56ů18r36e62k 7800412881189

že se vyrojili ještě neznamená, že jich je více. Kolik asi tak po světě se stalo obdobných nehod a ani se o nich nepíše?

A chcete snad říci, že na naše předky nebyly kladeny takové nároky??

+2/0
30.7.2013 8:51

J16a47n 87P47a83v78l42í15č15e66k 5744401231

Jak píše pan Motůrek. Zkuste se zamyslet. Je to podobné jako znásilňování v Indii. Denně tam dochází k několika případům již po několik let. Poté byla znásilněna cizinka a média začala pátrat každém další případu, který se tam stal. A najednou se milionům lidí jevila Indie jako nebezpečná země plná nadržených úchyláků.

0/0
30.7.2013 9:06





Najdete na iDNES.cz