Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Tunisku zastřelili opozičního poslance, odpůrci islamistů se bouří

Tunisko hlásí druhý atentát na opozičního poslance za půl roku. Velký kritik islamistické vlády Muhammad Brahmi byl ve čtvrtek zastřelen před svým domem. V zemi už začaly protesty a vláda vyhlásila na pátek den národního smutku. Za půl roku je to už druhý zastřelený opoziční politik.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M90a88r78t18i73n 49H77o62f24e45r 7892645838274

BlowBack... Ten Assad si tohle snad vymodlil... Násirističtí plukovníci odstranili v Egyptě Mursího, který plánoval dobrodružství egyptské armády v Sýrii. a teď Turecko... Nepokoje, vraždy a zlobiví Kurdové... Erdoganovy neo-osmanské sny jsou v tahu... Tak to máme dva spojence, kteří si začínají uvědomovat, že podpora teroristů v Sýrii může mít docela nevyzpytatelné následky... Obamovi se také zrovna moc nechce do nějaké kinetické akce, jak se dnešním newspeakem říká... Zbyli v omezené míře Britové, Saúdové a Katar, jenže to jede docela dlouho bez výsledku a s omezením turecké podpory to nejspíš zdechne úplně...

+2/0
25.7.2013 17:07

T74o58m21á66š 89P23e46t47r50o86v54i94č 7463500529629

Myslím, že je to trochu inak - establišment americko-britský potápa svoj výtvor - Muslimské bratstvo. Musí to urobiť, aby jedna lož prebila druhú lož.

Viselo to vo vzduchu už pár mesiacov. Nepodarené prevraty (réžia Moslimské bratstvo), či ich náznaky v Kuvajte a Jordánsku v závere roku 2012. Kuvajtské a jordánske poriadkové sily zatkli pár atentátnikov. Američania mali hneď problém - majú podporovať režim H. Sabáha v Kuvajte a "kráľa Playstation" Abdullaha v Jordánsku? Alebo naopak, postupovať podľa pôvodného plánu - a podporiť jar Moslimského bratstva? Navyše boli v oboch krajinách vypísané voľby (bolo im to prikázané). Strany spojené s Moslimským bratstvom však prepadli.

Takže existujú 2 koncepcie v pláne projektu tzv. "Veľký Blízky Východ" - buď Moslimské bratstvo všade, alebo nikde.

Dosiaľ dosadili, či "nechali vyhrať" (podvodom) strany Moslimského bratstva iba v troch krajinách - Tunisko, Lýbia, Egypt. Sýria a Jemen sú nepriechodné, Irak takisto. A samozrejme Turecko - Erdoganova strana je tiež Moslimské bratstvo.

Ale najdôležitejšia je podpora zo strany obyčajných ľudí - chodím na stránky iránskej presstv, a čítam komentáre prispievateľov. Prispievatelia sú väčšinou moslimovia ale neiránci. Moslimské bratstvo má u čitateľov NULOVÚ podporu.Každý z nich vie, čo je Moslimské bratstvo zač a nedajú sa oklamať. A keďže sú nálady takéto, nie je možné, aby to establiment nevedel. Moslimské bratstvo je nepriechodné u väčšiny moslimov - ich podvod končí. A treba začať z iným podvodom. Napríklad s takým, že "násiristi" zvrhli Moslimské bratstvo v Egypte, a kemalisti zvrhli Moslimské bratstvo v Turecku - vraj sami od seba. Ale to, že to zariadila Amerika akosi nebude vidno. Proste situácia win-win. Nech sa dostane k moci ktokoľvek, bude to naša loutka.

0/0
25.7.2013 21:03





Najdete na iDNES.cz