- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zaplať Bůh za deštík a ještě větší kapky. A ještě trochu přitlačit. Nejen v TV, ale i u internetových sdělovacích prostředků. Nacpat reklamu do videa z živelných katastrof a dalších tragických událostí mi přijde jako čirý hyenismus, že, milá iDnes?
Ano, nemusím si tato videa spouštět, to máte pravdu. Ovšem jak omluvíte upoutávky na článek, ze kterých se video po kliknutí "proklube", nemluvě o opakování stupidních reklam po jeho přehrání? A jak je možné, že se některé reklamy spouští i s akustickými projevy jen po neúmyslném přejetí myší?
Jsem už starej strejda a reklamy mne určitě k utrácení peněz nepřinutí. Zato mne obtěžují. Být o 40 let mladší, určitě bych založit OS či dokonce politickou stranu s názvem NeSeOR - tedy Nenechte Se Oblbovat Reklamami. A věřím, že by brzo nabralo(a) velikou spoustu členů. Ono stále platí, že dobré zboží se chválí samo, jen na klumpy, tredle a pouťovej cajk musí mýt monstrreklama!
Sice nějaké zlepšení nastalo,ale nesouhlasím,že Prima a Nova jsou v normě. Když je reklama,tak je vždy hlasitější než pořad před ní. Musím ztlumovat i nadále. Také by měli prověřit ostatní kanály a ne jen ČT,Primu a Novu či Barandov. Ještě to má velké nedostatky, ale třeba se to časem zlepší.
jsem si onehdá říkal,že ta reklama na ČT nějak řve
Je pravda, že to funguje dobře. Už není třeba sahat po ovladači a stahovat zvuk při každém reklamním bloku.
.
To bylo keců, že to nejde (např. bývalý ředitel Novy - Železný: "prý reklama musí být úderná a nemohou zasahovat do autorského díla). A najedou to prostě JDE!
Železný byl obchodník, manipulant a účelový lhář