- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mimochodem, všimli jste si, jak jsou tzv. "Ekologové" moderní, propagují TUNELY!!!
"Silnice bez dlouhých tunelů znemožní migraci kriticky ohrožených šelem, jako je vlk, medvěd a rys," upozornil Miroslav Kutal z Hnutí DUHA Olomouc.
No obzvlášť chudáci medvědi!
Tato CESTA je opravdu dulezita jednak pro propojeni se Slovenkem a take pro samotny Zlin. Vetsina aut do Zlina a velka cast na Slovensko musi projet od Otrokovic Zlinem cca 15 km krizovatek a semaforu, des bes, znacne se to podepisuje na kvalite ovzdusi ve Zline a v prachovych casticich je Zlin na tom casto hure nez Praha.
Tudíž je lépe ty auta nacpat do sevřeného údolí v okolí Pozděchova, Prlova a pak dál směren an Lideč.... Tak jo!
Valaši, tak jezděte zase kravama. Budete mít sice holé řitě, ale ochráníte zvířátka
já bych za nějakou pořádnou silnici směr Brno-Letovice-Svitavy-a dál do Polska byla za nějakou slušnou silnici mimo centra obcí, také byla vděčná. Ty tam jsou doby, kdy jezdil autem každý den pouze předseda partaje a jeho příbuzenstvo a kamiony brázdily pouze na D1, a tudíž je třeba dořešit hluk, smog ve vesnicích kudy jezdí denně stovky kamionů a osobáků. Bohužel dohoda jak by to mělo vypadat je v nedohlednu.
Pokud bydlíte v centru, chápu, že byste byla vděčná za silnici mimo centrum. Pokud byste ovšem bydlela vedle té budoucí silnice, dívala byste se na to asi jinak...
Klasika, nikdo to tu nečetl, nikdo o tom nic neví, ale většina ví, že si lidé vymýšlí, vše je v pořádku a průtahy jsou zbytečné.
Bohužel v poslední době je právě s takovými reakcemi počítáno, autoři projektů odevzdají nedodělanou a nedomyšlenou hrůzu, ale zkus se ozvat občane - v tu chvíli tě člověk z druhé strany republiky nazve ekologickým šílencem.
Pokud k návrhu stát státu dá přes 300 připomínek tak se zkuste zamyslet o kvalitě projektu - ostatně většina průtahů i u jiných staveb, které dělají skutečné zdržovači za každou cenu by odpadla, kdyby projektanti a úředníci dělali svou práci pořádně
Tak tak, postavte to kde chcete, ale ne přes to naše pole!!
Já tam nečetl o polích, ale o pitné vodě, životě pod mostem, ujíždějících svazích a ignorování tunelů, jakožto lepšího, ale bohužel i dražšího řešení.
Jediný rozumný je starosta Horní Lidče.
.. jezdíte na Slovensko dvakrát do roka a je to pruda, co?
Je zajímavé jak si každý pochvaluje dálniční síť v Evropě, ale nedej bože začít stavět něco kolem mně.
NIMBY - Not In My BackYard
NIABY - Not In Anyone's BackYard
BANANA - Build Absolutely Nothing Anywhere Near Anything
To je bohužel součástí vývoje. Lepší dopravní dostupnost přinese do krajů práci tedy peníze. Lidé by chtěli vše jen nejsou ochotní slevit ze svého pohodlí a nároků. Co se týče mostu nad domy na D1 jsou taky a můžu říct že pod mosty ani nevíte že po nich projedou tisíce aut denně.
Súhlasím, tá cesta celému regiónu, veľmi pomôže. Ale to neznamená, že je nutné prijať bez výhrad prvú variantu, ktorú skorumpované Ředitelství silníc a dálnic navrhne. Kedysi za uvažovala aj trasa Valaské Meziříčí-Vsetín, neviem, či by nebola šetrnejšia.
Každopádne úplne bez ústupkov to nebude a tím, čo im vadí most nad hlavami doporučuje navštíviť Považskú Bystricu - most v meste vôbec nepočuť. Obnrovské zlepšenie oproti situácii, keď tie autá jazdili cez mesto. Všeobecne platí, že hluk od cesty sa viac odráža nahor, takže ten most ich bude rušiť menej než kedy mali obchvat pol kilometra za obcou.