Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Paterčata opustila jednotku intenzivní péče, domů zamíří zhruba za měsíc

Prvním českým paterčatům se daří dobře. Ve středu je lékaři přeložili na oddělení méně intenzivní péče a domů budou moci jít zhruba za měsíc. Děti i nadále zůstávají v inkubátoru a budou krmeny hadičkou do žaludku, informovali lékaři z pražské podolské porodnice. V pořádku je i matka Alexandra Kiňová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

K43a35č82e48n17a 90S15o69u16k88u60p96o65v68a 7562890566802

Už je toho nějak moc :-/ Zkuste ted psát třeba o čtyřčatech. Já myslím že oni tu pomoc taky potřebují.Vím že paterčata jsou rarita ale ty publicity už bylo fakt dost.Každou chvíli něco nového.Maminka se bojí že na ně zaútočí nepřející lidí.Nevidím důvod proč by to někdo dělal.Jenom na ně upozornujete a někomu jednou kvůli tomu nervy opravdu rupnou.Stačí když nám oznámíte že jsou propuštěný a víc o tom slyšet nepotřebují.Ad jím děti rostou do krásy ale fakt už stačí.

+1/0
13.6.2013 20:29

V32l49a40d17i42m20i16r 34K35o61m35a23r86e67k 4473872841787

Jen se ptam. "Otec" se k nim prihlasi , je mu cca 89let. Tak syrotci duchod bude mit kazde z tec peti deti? Az zemre? Ten "otec"?

+1/−3
12.6.2013 21:55

P83e64t63r 65Š30v65e97c 1802653557

8-oRvCoo?? Viroza ??8-o8-o

+1/0
13.6.2013 19:17

O78n46d67ř68e20j 45M82a41l48ý 3174723573353

Fandím těm dětem, aby vyrostly ve zdraví a byly z nich normální caparti. Jako jo, ale zas tak důležitá zpráva to není, aby se stala tématem na x-týdnů. Úplně normálně stačilo napsat jednu zprávu, že se narodila první paterčata od vzniku samostatné ČR, a bylo by. O vědeckých úspěších se taky většinou napíše jedna zpráva a pak se na to novináři vybodnou, a přitom je to stejný, nebo většinou i významnější úspěch.

+7/−1
12.6.2013 20:25

R29o33b66e80r31t 19T76o41r11q13u35a33t57u98s 8651926617699

Jsme hloupí a frustrovaní, žijeme často nespokojeni se svými životy a vybíjíme si svůj vztek na lidech, kteří s naší vlastní frustrací nemají nic společného.

Tak co je nechat už konečně na pokoji a nestarat se o cizí životy,....

Ale to po nás chci asi moc, že? :-)

+3/−5
12.6.2013 19:42

P74e50t94r 88U52r30b85á15n24e20k 3221689607228

Asi ano, iDnes o nich ale jen tak psát asi nepřestane.

+5/−1
12.6.2013 20:21

R12o43m54a88n 87K64o94s54t42a96l 7783808739177

Tady je plodná diskuse. Navzdory všemu, co je tady psáno - jednoho dne exne fifnační systém Evropy, možná celého západního světa ( to díky přebujelému sociálnímu systému ) a pak dojde k tomu, co je nutné a co je jako v přírodě- nastane návrat ke kořenům - Nikdo nebude nikoho podporovat a přežije jen ten, kdo se o sebe bude umět SÁM postarat ......

+7/−1
12.6.2013 19:30

J50a69n 41H45o58y64e51r 3701291152239

Jeden z mála rozumných názorů, přidávám megaplus.

+2/−2
12.6.2013 19:34

K53a22r69e95l 73H97a56n24o46u68s61e53k 2336957820877

jak tady čtu některé příspěvky plné "lásky k bližnímu", tak jediné co mě napadá, je - paterčata na vás.....

+8/−2
12.6.2013 19:17

M11i43c54h28a20e84l37a 49K71r48o92u62p47o67v89á 3720570248892

jo....to by možná prozřeli, to je fakt ;-D

+2/0
12.6.2013 19:19

M17i80r18o72s45l35a56v77a 34J61i68r97o89u40š54k65o43v78á 8423734607587

Aby si pak ale nestěžovali, že jim stát nenechal postavit dům, když do tý doby žili v bytě 3+1 :-D

0/0
13.6.2013 10:23

J15a15r23o30s72l17a40v 50J29o39r65d18a80n 8612211643887

Nevím, proč se divíte, že lidé jsou celou rodinu naštvaní od začátku? Jednak jde o oblíbené etnikum. Dále některá vyjádření matky. Nezlobte se na mne, ale vyprávět, že už s tím 1. dítětem žiju prakticky na zemi, protože nemáme nábytek a do toho vyprávět, jak se těším na dalších 5 hladových krků, tam jaksi něco nehraje. Je tady vypočítavost už od začátku a je mi jasné, že pokud byli sociálně slabí s 1 dítětem, co budou dělat se 6? Hlavně, budete v momentě, kdy nemáte dle všeho ani téměř na život pro 3 osoby, plánovat přírůstek do rodiny? Ne.... Vžijte se do její situace. Co byste udělali Vy? Pokud budete s předstihem vědět, jak početný přírůstek Vás čeká? Pochybuju, že by většina lidí to nechala osudu. Každopádně budou odkázáni na systém dávek a to na velmi, velmi dlouho. Paní bude profesionální matka, ta už do práce nikdy nepůjde. Další výroky, že by se jim hodilo větší auto. Ano hodilo, jistě. Snad nečeká, že jí ho někdo dá? Nebo snad ano?

Od nejrůznějších firem dostali řadu hodnotných darů, ať v hotovosti či hmotném majetku. Proč ne? Je to jejich věc dárců. Nicméně ani toto jejich popularitě nepřidá.

Pokud se domníváte, že nejsem z této rodiny nadšen, máte pravdu a neskrývám to. Nejde mi o to, jakou barvu mají (přesto Romy po negativních zkušenostech rád nemám) Nemám ale hlavně rád lidi, kteří bezmyšlenkovitě jednají a pak se otáčí na druhé a čekají, že je vytáhnou z bryndy. Nebo naopak kalkulují dopředu s tím, že ostatní budou řešit a platit jejich problémy.

+13/−10
12.6.2013 18:38

J95i27n76d30ř45i87š96k80a 42H70a46v83l36í67č47k38o58v30á 1536836792691

V diskuzi psal jejich soused, že rodinu zná a že jsou slušní pracovití lidé. Váš článek je zaujatý bez znalosti prostředí.Rv

+9/−3
12.6.2013 18:43

M89i52l97a82n 48V94o67s44t16r42ý 6719236334964

R^

+3/−2
12.6.2013 18:45

J24a62r43o67s38l92a14v 69J12o91r97d85a80n 8372211703677

Vycházím z toho, co je známé. Informace JPP aka  údajný soused  mě jaksi neberou.

Předpokládám, že věříte tomu, že když někdo v diskuzi napíše, že je jejich soused, že to tak je. Vážená paní, bez urážky, ale chtělo by to zpět na Zem.

+7/−2
12.6.2013 18:56

J65a15n 57H31o19y84e38r 3551341672189

Vzhledem ke svému věku a věku, kdy ta maminka poprvé rodila nemohla dokončit ani střední školu, natož někde pracovat.... Když se nad tím dokonce i zamyslíte, zjistíte, že nemůžete věřit všemu, co se říká, že říkal soused.... Pro cenzora -  nemyslím to zle, ani rasisticky, jen se zamýšlím nad možností pracovat tak mladé maminky. Jí i miminkům přeji hodně zraví a štěstí.

+2/−2
12.6.2013 19:17

M73i32c31h91a10e18l45a 53K60r50o91u80p82o19v24á 3860220798392

proč by nemohla ukončit třeba učňák? Nevím ale ty Vaše počty mi nějak nesedí.

+2/−2
12.6.2013 19:21

J61a85n 84H33o86y84e77r 3721561532699

Teoreticky jistě ano, teoreticky si teď, během mateřství může dodělat i VŠ a stát se lékařkou, či advokátkou, naučit se jazyky a procovat pro velkou zahraniční firmu... Teoreticky ano. Držím jí upřímně palce.

+3/−1
12.6.2013 19:33

J45a17r10o14s60l66a47v 47J44o88r56d38a61n 8522781923777

Ano, teoreticky je možné takřka vše...

+2/0
12.6.2013 19:36

P90e57t97r53a 32K47o82h40n11o75v77á 2323634110

Má učňák, je prodavačka. Skončila těsně před osmnáctinami, otěhotněla těsně po nich a s paterčaty otěhotněla kolem čtyř let věku syna, tedy když jí končil rodičák. Tzn. že nenapracovala, mimo praxi ve škole (jestli se to vůbec tak ještě dělá), možná ani den, to jsou jednoduché počty a základní logika ;-)

+3/0
12.6.2013 23:49
Foto

Z44u48z98a83n53a 42B47a29r67t57o60š36o60v67á 7184924754879

Ja sla do skoly malinko driv a maturovala jsem v 17.letech, kdybych delala ucnak, v 16-ti bych byla vyucena

0/0
12.6.2013 19:57

M40i55c34h73a22e68l68a 39K77r49o59u31p98o48v60á 3450240898412

je mi z vás smutno. Ona asi plánovala, že bude profesionální matka? Když se dozvíte ve 12 týdnu, že čekáte čtyřčata......řeknete své manželce, že 4 nechcete at dá 3 pryč? A když jí o dva týdny řekli, že jich bude pět, má říkat, že se na ně netěší???  Takovou blbinu může napsat jen sobecký chlap. Je to sice rodina z "oblíbeného" etnika ale když se kouknete na všechny rozhovory a dáte dohromady všechny informace, zjistíte, že nejsou jako ti, co chodí každy měsíc na poštu pro "výplatu".

+6/−3
12.6.2013 18:51

J84a30r41o50s40l88a89v 60J55o58r51d84a75n 8122641623947

Je mi upřímně jedno, co si o mě myslíte. Já si stojím za svým názorem. Vy si můžete dál nosit růžové brýle. Máte pravdu, svět je pak hezčí.

Zbavit se 3 plodů ve 12. týdnu v momentě kdy nemám pořádně kde bydlet, nemám nábytek a nemám na zaopatření těch hladových krků? Za sebe říkám ano. Chápu, že jako žena máte opačný názor. Nicméně pokud to tedy žena rozhodne, měla by i doporučit řešení, jak tyto děti zaopatří. Toho se však v tomto případě nedočkáme. Udělá to stát.

+4/−3
12.6.2013 19:02

H71a66n97a 48H62a54n93a 2869839531670

on ten 3 pokojovy byt pro sest deti a dva dospele zas tak zavidenihodny neni...

+1/0
12.6.2013 19:05

J28a50r39o36s66l61a86v 97J79o98r75d31a37n 8922661733247

Toto není o závisti. Opravdu této rodině nemám co závidět, ani v nejmenším. Ale rozesmála jste mě, to ano. Díky :-)R^

+2/0
12.6.2013 19:15

M54i87c63h10a98e96l89a 29K12r57o41u61p22o10v11á 3620320988682

a co jako? Kdyby se to přihodilo Vám......výhody by byly stejné !!! a v tom je ten hlavní problém......tohle jaksi většina lidí nechápe nebo nechce chápat. A upřímně......nechtěla bych být Vaší ženou, kdyby se mi přihodilo něco podobného.

+1/0
12.6.2013 19:19

J60a71r85o10s79l36a68v 37J96o51r52d60a97n 8532931883927

Vy jste všichni pořád nějaké kdyby, říká se a podobné.. Na kdyby se nehraje. Máme tu fakta. Těch se držím.

Mnohoženství je u nás zakázané, čili starost, že byste byla mou ženou mít nemusíte.

+1/0
12.6.2013 19:25

M33i65c70h18a77e23l66a 60K33r75o80u39p24o59v51á 3920850468552

to kdyby je totiž velmi podstatné. To kdyby Vám totiž dává možnost postavit se na jejich místo. A ruku na srdce.....všechny ty dary a nabídky byste odmítl s hrdostí sobě vlastní? .......teda pokud byste nedonutil partnerku k interupci,,,,,,

+1/0
12.6.2013 19:40

J27a89r21o56s48l98a45v 34J22o64r18d95a51n 8902321493647

Pouštět se do roviny "kdyby" opravdu nechci.

Co však není "kdyby", partnerku bych nutit nemusel. Moje žena je podobného ražení jako já. Možná si myslíte, že jsme tvrdí a necitelní. Což není úplně pravda. Pomáháme řadě charitativních sdružení. Z našeho pohledu se stavíme vůči světu pragmaticky, nemyslíme si, že je hezčí než je. Vnímáme realitu, jak je nastavená. Svět je tvrdé místo pro život a je třeba ho tak brát.

+1/0
12.6.2013 22:05

H47a45n84a 89H55a84n30a 2849749501590

Ta matka byla teda silene vypocitava, kdyz otehotnela s 5 detmi, jak si to nekdo vubec muze dovolit????? 

A reknete mi, prosim, kdyby se to prihodilo vasi zene (teda pokud s vama nejaka baba vydrzi), meli byste penize na uplne na vsechno co je potreba pro male dite, ale petkrat? A auto by se vam taky nehodilo? A kdybyste to tedal bral tak pragmaticky, jak pisete, jak presne byste vybiral, ktere deti potrati a ktere si nechat? 

Navic se vsude pise, ze to jsou slusni lide, oba pracuji (samozrejme maminka ted nemuze), tak co po nich jeste chcete?

+2/−2
12.6.2013 18:59

J95a35r69o85s96l55a89v 56J97o52r16d10a80n 8702751373837

Pokud by se toto přihodilo mé ženě, nebyl bych vůbec rád a jistě ani ona. Ano, my bychom na zaopatření 5 dětí nejspíš měli, přestože by to byl velký zásah do rodiného rozpočtu.. A auta máme takové, jaké uznáme, že potřebujeme. Nečekáme ale, že nám je někdo dá. Po nikom nic nežádáme. Jsme soběstační.

Zaráží mě, jak nejste jediná, která věří tomu, co se píše o tom jak jsou slušní a pracovití. Vy je znáte? Ne. Pak nerozumím té Vaší víře o co se opírá. Přičemž nemůžu vyloučit, že to tak není.

+3/0
12.6.2013 19:13

H20a42n93a 39H68a94n18a 2659609791750

A Vy je znate? Taky ne? ;-D

0/0
12.6.2013 19:18

J40a25r30o77s23l48a77v 32J17o19r53d45a89n 8512771883207

Ne, vycházím pouze z věcí, které jsou ověřené. To je celé. Proto můj příspěvek vyznívá negativně.

Dál to už nechci řešit. Popřeju Vám příjemný večer a odcházím se věnovat něčemu příjemnějšímu.

+1/0
12.6.2013 19:31
Foto

K60a73č57e61n54a 60S89o66u84k97u26p59o39v70a 7752770766172

Nevím i kdybych měla čekat šesterčata abych překonala paterčata a jejích publicitu tak bych si je prostě nenechala.Nejsem necita,ale porodit v dnešní době pět dětí najednou je šílenost,když víc co stojí postarat se o jedno dítě.Já těm dětem přejí ad se jím daří,ad jím nic nechybí ale obávám se že za chvilku uslyšíme že ty děti střádají.Je to jenom můj názor.Ad se Vám to líbí nebo ne.

0/0
14.6.2013 8:28

I30n29k97a 90H37o35l84í85k16o31v31á 5420650214427

Ne, že bych stála o to, vidět těch pět cikáňat. Ale jestliže z našich daní jim  stát bude  přispívat na cokoliv, měli bychom vědět, na co vlastně dáváme peníze. Jinak počítám, že ani poplatky nebudou muset platit a za měsíc a půl to je pěkná pálka. Nejsou peníze pro děti na onkologii, na různé operace, na ledacos se dělají sbírky, ale na...raději nekomentuji, mohla bych být za rasistu. Ale nelíbí se mi to. Pro všechny by měly platit stejné zákony i práva! A to tedy u nás nefunguje. Rv

+12/−14
12.6.2013 17:48

M62i14l69a22n 89V41o97s70t48r51ý 6719106554984

1) mají právo na soukromí a když je nebude chtít ukázat tak je to jen jejich věc (osobně mi je ukradené jestli je budou ukazovat nebo ne)

2) peníze od státu a chůvu dostávali a dostávají i čtyřčata (i ty zprofanovaná v 1+1 dostali od státu skoro 170 tisíc a je otázka jestli něco nedostali i od města)

3) byt který "dostali" je nájemní, takže budou muset platit nájemné a potom co za pár měsíců (ne-li dřív) si jich přestanou media všímat tak nedostanou už od nikoho nic... je otázka jestli sami nepůjdou do menšího bytu, aby měli na nájem (čemuž bych se nedivil)... takže klidně za deset let tady můžeme číst článek jak žijí v bytě 1+1 a maminka bude možná také (pod vlivem zřejmě ztráty paměti) říkat, že jim stát nic nedal (ano narážím na čtyřčata... viz článek z roku 2003 tedy z doby krátce po narození: http://www.rozhlas.cz/regina/denik/_zprava/v-podoli-se-narodila-ctyrcata-dva-kluci-a-dve-holky--61917)

PS: Pokud mě někdo tady zaznamenává v jiných diskuzích (třeba o mačetovém útoku) tak si mohl občas myslet, že jsem rasista, jenže já právě jsem zastánce stejného přístupu k věci a proto mi vše co se děje kolem paterčat nevadí...

+8/−3
12.6.2013 17:58

I87n33k46a 97H24o52l13í34k54o51v35á 5280870494577

Jestli jste četl můj příspěvek pozorně, též jsem psala, že nestojím o to je vidět. Jinak už vidím, jak platí nájem! U nás máme tohoto etnika víc než bychom si přáli. A ejhle, jejich měsíční příspěvek na BYDLENÍ + řada dalších dělá u vícečlenné rodiny i více jak 50 tisíc. Nikdy jsme z nich neviděli někoho pracovat, jen je každý měsíc vidíme na poště vyzvedávat dávky, čas od času si zajdou vyřvat "své" na sociálku a krom nepořádku kolem bytů a jejich devastace, obtěžování sousedů aj. nevidím přínos pro společnost. A pokud vím, tak se nedávno otec těch paterčat nechal slyšet, že na takový byt nebude mít. Bohužel, máme špatné zákony a my, obyčejní smrtelníci s tím nic nenaděláme. Takže dál stát bude měsíčně vyplácet miliony nemakačenkům a jim podobným a na straně druhé nás bude zadlužovat - výborná budoucnost pro naše děti:-/. A to mně tedy dost vadí.

+7/−5
12.6.2013 18:15

M13i80l37a14n 69V97o71s15t39r34ý 6459306734974

Já mám to štěstí, že znám romskou rodinu (ano žije mimo komunitu) kde všichni pracují a děti mají skoro všechny VŠ titul... takže když jsem si u této rodiny přečetl, že otec pracuje tak jsem si na ně udělal obrázek právě pod vlivem této dobré zkušenosti co mám...

Jinak mám ovšem tu smůlu, že na poštu většinou chodím do oblasti brněnského bronxu, přes který také jezdím a díky tomu mám k tomuto etniku velice silné předsudky, ale u této rodiny jsem kupodivu v klidu... třeba mi to vyjde a můj pocit, že to je slušná rodina bude pravdivý a nezklamu se...

Sice pravděpodobnost, že mám pravdu je relativně malá, ale třeba budu mít štěstí... ;-) Spíše mě štve ta očividná lež té rodiny čtyřčat (a to, že jim to někteří lidé žerou)... to copak nikdo neumí hledat na googlu? Vždyť není těžké zadat příjmení rodiny, čtyřčata a rok 2003 a přečíst si články z toho roku a vidět, že slova o tom, že od státu nic nedostali je lež (jinak to skutečně nazvat nemůžu)... Nemám rád když ze mě někdo skouší dělat pitomce a ještě takhle špatně...

+3/−1
12.6.2013 18:24

I12n13k87a 85H70o63l28í96k87o23v84á 5230730634227

Tak na takovou raritu byste měl upozornit tisk. Být cikáni a všichni VŠ vzdělaní, to bych chtěla i já vidět. Když bylo o 1 cikánském mladíkovi v TV, že půjde studovat VŠ, byla to vzácnost. A tohle byste si nechal pro sebe8-o. Jinak já mám kolem sebe ty druhé, kteří nedostudovali ani ZŠ, navíc okradli několik mých známých, mně a dalším lidem nadávají do bílých sv.., tak se nedivte, že je nemusím! A ani já nemám ráda, když ze mě někdo dělá pitomce. Ale na rovinu - víte, komu se dá věřit vše to, co napíše?;-)

0/−3
12.6.2013 18:39

M19i18l13a93n 10V49o79s65t69r30ý 6639676594484

Vy si vážně myslíte, že mezi romy nejsou lidé s VŠ vzděláním? 8-o

+4/0
12.6.2013 18:46

P95e21t63r 26Z62d90e33n38ě40k 2744649444

Výjimky potvrzují pravidlo.

0/0
12.6.2013 19:51

M38i26r25o93s60l94a77v14a 88J54i78r59o52u43š44k52o49v89á 8593984117447

Lidi totiž strašně rádi zapomínají na to dobrý a vzpomínají (a občas si i vymýšlí jen to špatný). A v případě rodiny Janušových mám tak trošku pocit, že se snaží přiživit na "slávě" paterčat a možná i závidí. Jim se narodili "jen" čtyřčata, takže to není taková bomba jako paterčata. Navíc, oni nedostali byt, protože bydlení měli. Jen se ho sami a dobrovolně vzdali. A asi čekali, že se stát "posadí na zadek" a bude je financovat...

Několikrát jsem na netu narazila na dvě fotky - bílý čtyřčata, který od státu nedostali nic a žijou v 1+1 a romský paterčata, jejichž rodiče mají na účtě miliony od státu a všech dárců, dostali byt, kočárky...

Opravdu by mě zajímalo, kolik těch vzteklejch kritiků ví, jak to ve skutečnosti bylo s rodinou Janušových. Na ně se stát nevykašlal, oni si to zavařili svým způsobem sami.

0/0
13.6.2013 10:37

J96i89n56d82ř98i98š77k79a 91H86a98v49l54í11č60k80o75v84á 1186176142611

Vy že jste obyčejný smrtelníK? Ne obyčejný čecháček co skučí ať chcípne koza sousedovi. FujRv

+1/0
12.6.2013 18:48

J67i24n35d12ř90i31š92k43a 83H17a61v38l27í47č24k68o17v77á 1646446522271

Závis a schováváte ji za to, že nebudou platit pplatky. Nejste informována, bylo úřadem publikováno, kolik činí poplatky a že si je budou platit. Peníze nejsou na léčbu proto, že VZP je zunel na peníze, financuje IZIP a soustu nákladných akcí pro představenstvo. Srovnávat s obecním bytem je ubohost. Zákony platí stejně pro všechny i pro vaši závistivost.Rv

+2/−2
12.6.2013 18:46
Foto

M78i75r58o35s44l44a38v 91S84t74e41i15n67e62r 4480252900266

Jde zde v první řadě o děti nesporně českého původu. Jakmile začneme odlišovat původ podle nějakých jiných kritérií, než občanství, tak musíme zahrnout i prominenty, třeba slovensko- české míšence prvního stupně, Václav Klaus mladší a další podobné případy. To se jistě většině Čechů líbit nebude. Proto si raději s tím rasismem ani nezačínejme.V

+7/−4
12.6.2013 17:39

B50e73n 49P84a80v47k33a 1957453337661

No vy jste tu chyběl;-D

+4/−4
12.6.2013 17:45

T83o96m28á31š 42B52l90a95h14o88š 6136687155770

Takto vypadá rasismus a nenávist .. to pro neznalé.

:-/

http://www.pakosta.cz/article-print-364.html

+7/0
12.6.2013 17:12

B31e98n 21P11a21v98k46a 1147373477281

Tomu se neříká rasismus, ale těžká porucha osobnosti.

+1/0
12.6.2013 17:22





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.