- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Aktivní sopky v jezeře a kolem něj by se proti tomuto kanálu mohly docela vzbouřit.
Číňani drží takové hromady dolarů, že se zákonitě musí obávat jedině ztráty jejich hodnoty. Rentabilita takového projektu je proto naprosto nemusí trápit. Víc bych se obával nečekaných problémů při realizaci, které projekt můžou prodražit v řádu stovek procent a zásadně protáhnout dobu výstavby. Nebo by mohlo nějaké občanské sdružení, financované z nějaké velké demokratické země začít poukazovat na ekologické problémy takové stavby a burcovat veřejné mínění proti stavbě nebo dokonce vyvolat státní převrat. I když životní prostředí při takovém projektu dostane na prdel pořádně, o tom žádná.
vzhledem k tomu, ze je to jezero sladkovodni a je v nem nekolik endemickych druhu a vzhledem k tomu, ze to zlikviduje cast prirodni rezervace (patrne indianske - to jsem nezjistoval), tak ta obcanska sdruzeni ani nemusi byt financovana z nejake zapadni zeme...
Snad si žlutý muž uvědomuje, že konkurence srazí ceny na třetinu a dělat takovýhle projekt přes půl zeměkoule a zvlášť v Nikaraguji nemusí tak úplně vyjít podle pětiletky
Pokud to nabere zpoždění, tak patrně pošlou pár lodí kopáčů s lopatami. Pro čínu není problém nasadit na metr čtvereční jednoho kopáče. Západ už pozapoměl, kolik práce je schopný udělat člověk, který opravdu maká 12 hodin deně, ne že přijde do práce na 8.5, z toho půl hodiny oběd, svačinka, kafíčko, cigaretka atd.
Hladovějící ína, nikaragua, severní korea, prostě všichni hladoví. Akorát neví co s penězi díky celosvětové krizi kapitalismu. My jsme přece před rokem 1989 rovněž hladověli.
Nevím, proč motáte Čínu se Severní Koreou. V Číně je kapitalismus jak řemen a protože je to kapitalismus jak řemen, tak funguje. Takže máme leda tak evropskou krizi sociálního státu, kapitalismus naopak ve světě jede jak drak (čínský).
No potíže na stavbě průplavu v Panamě i na Suezu znáte. Čínské výrobky mají nedostižnou kvalitu, akorát nechápu, proč to obchodní inspekce neřeší. Čína se dostala k výstavbě dálnice v Polsku (pan Karas ví jak to Poláky potěšilo). Výsledek asi jak u předchozí vlády JUDr, Fico, dálnice do Košic do konce roku 2010. Loni to korigoval na 2018.
Jde o to co bude čínské. O stroje bych se trochu bál, ale půl milionu kuliů s lopatami mají k dispozici během pár hodin. A zrovna v té tropické džungli je spolehlivost buldozeru docela malá, kdežto spolehlivost maníka s lopatou je slušná.A co se týká projektu, tak pár schopných inženýrů mají.
"...proplout již v roce 2019...." ???
Ale to uz bude po valce a uplne jine rozdeleni sveta a poradek . . .
Studenou třetí světovou jsme prohráli a Česko je nyní zase rovněž jako vždy kolonie. Nyní probíhá ekonomická válka mezi EU a USA. Závodí se, kdo dříve namnoží více levných ilegálů a etniků, kdo dříve znehodnotí měnu (a dluhy). A Čína a zbytek bývalého socialistického bloku na tom vydělal astronomické zisky. Je to podobné jako 70-átá léta minulého století, kdy ČR se stalo tzv. elektronkovou velmocí a vybudovalo se to, co se za nového režimu rozkradlo.
tak vzhledem k tomu ze Panamsky kanal zdvojnasobi kapacitu do roku 2015 tak hlavne jesti to soudruzi spocitali dobre, ze se jim to vyplati. Ona ani ta cesta pres ten novy kanal nevypada moc pritazliva kdyz se clovek podiva na mapu sveta...aby to nakonec nebyly jen megalomasky vyhozene penize
Až 2019
Taky by to mohli Číňani zrychlit, kdyby nasadili o milion kopáčů víc!
Kdyz to dobre dopadne, tou dobou by mohly byt dostaveno cca 8km Prazskeho okruhu...na rovine
Číňan to zprovozní za 5 let a dostaví za 10. U nás by za 10 let ani nevypořádali došlé připomínky všech těch občanských sdružení a ekologických organizací
Vtipné, Liba obdivuje právníka Rusnáka (byl asistentem prezidenta Schuster) a doporučil mu, aby se věnoval čemu rozumí. (třebas výchově mladých hokejistů) A nikdy neříkej nikdy a je tu tandem Liba - Rusnák.