- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No nechci dělat ukvapený závěr, ale řidička se vrátila a řidič pokračoval sámpřes celou noc, takže mikrospánek se okolo tý sedmý mohl dostavit. Tak si myslím, že ty technické stavy, lékařské prohlídky ap. jsou spíše podružné. Mikrospánek může postihnout každého.
Řidič je zkušený, autobus byl po prohlídce...(viz citace z článku)
To přece ještě vůbec nic neznamená, náhlá zdravotní příhoda může za volantem poskytnout přece každého a kdykoliv. Tím samozřejmě vůbec nechci spekulovat o skutečné příčině nehody. Je to obrovská tragédie, kterých je na silnicích v celém světě pořád dost a dost.
"nahla zdravotni prihoda muze za volantem POSKYTNOUT......
V roce 1991 se 13. března stala nedaleko (49°45'52.959"N, 13°39'59.111"E) podobná tragická nehoda autobusu - u Holoubkova se linkový BUS s dětmi, které jely domů ze školy, čelně srazil v nepřehledném úseku na státní silnici č.5 s vojenskou cisternou. Bilance byla tragická: 7 mrtvých, většina mladších 16 let. Náraz byl tak silný, že se autobusu utrhla zadní náprava a tělo šoféra našli několik desítek metrů od místa nehody. Jen zázrakem ten náklad leteckého benzínu nezačal hořet. K místu nehody totiž přijížděla Tatra 613 se spuštěným benzínovým topením, které naštěstí těsně před tím samo od sebe zhaslo.
To by se mi líbilo, jezdit z Francie do Prahy pouhých šest hodin!
a proč ne.z Usí n/L na Baden -Baden je to 600km,když pojedete po dálnici,a všude to pojede tak jste za 6hodin jízdy z Prahy ve Francii