Diskuze

Začíná bitva o nechtěný loketský most. Získá ho ten, kdo ji prohraje

Zvláštní výměnný obchod uzavřel Karlovarský kraj ještě s bývalým vedením města Loket. Radnice se zavázala, že když dostane dotaci na opravu mostu přes Ohři, převezme ho do svého majetku. Kraj o most, jehož opravu měly zajistit evropské peníze z ROP Severozápad, nestojí. A Loket také ne.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J19a67n 97K66r59p47e59c

3. 4. 2013 23:10

jednoznacne soucasneho starostu chvalim. paklize existuji duvodne pochybnosti 

- a to vzhledem k dane situaci kady kraj musi vratit dotace a zaplatit pokutu 1 mld. - se da predpokladat i bez onech chyb v projektu. za eurouplatek si na sebe (mesto) odmita usit boudu.

0 0
možnosti

Jestli se nemýlím, tak po mostě vede místní komunikace, která patří Lokti a ne kraji, tak proč by most měl patřit kraji? To je jako, když sousedovi řeknu ať mi zadarmo opraví třeba auto.

2 0
možnosti

J24a20n 45N87o64v31á36k

3. 4. 2013 10:14

Taky na to zrovna koukám.

Po tom mostě nevede žádná důležitá komunikace, je užitečný jen pro samotné město.

3 0
možnosti

Já bych si ten most vzal a zavedl bych mýtné.:-)

3 1
možnosti

Případ  hezky demonstruje  zásadní systémový problém podfinancování dopravní infrastruktury.

Celá  DPH a  2/3 spotřební daně  vybrané na pohonných hmotách se  nedávají do  údržby infrastruktury  ale  soustavně se projídají.  Každá stavba  dopravní infrastruktury se tak stává  "danajským" darem, i když ji dostanete  za darmo.

I když tentokrát vyjde dodatce z  EU, tak za dvacet let bude most potřebovat další velkou opravu.  Tak to prostě musí být. Politiky ale nezjímá co bude za dvacet let. Ty zajímají jen  4 roky do příštích voleb. :-(

4 0
možnosti

Problém je v tom,že jsou podfinancovány i důležitější věci, než dopravní infrastruktura...zkrátka vybudovat toho umíme víc, než můžeme udržovat:/

3 1
možnosti