- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jednoznacne soucasneho starostu chvalim. paklize existuji duvodne pochybnosti
- a to vzhledem k dane situaci kady kraj musi vratit dotace a zaplatit pokutu 1 mld. - se da predpokladat i bez onech chyb v projektu. za eurouplatek si na sebe (mesto) odmita usit boudu.
Jestli se nemýlím, tak po mostě vede místní komunikace, která patří Lokti a ne kraji, tak proč by most měl patřit kraji? To je jako, když sousedovi řeknu ať mi zadarmo opraví třeba auto.
Taky na to zrovna koukám.
Po tom mostě nevede žádná důležitá komunikace, je užitečný jen pro samotné město.
Já bych si ten most vzal a zavedl bych mýtné.
Případ hezky demonstruje zásadní systémový problém podfinancování dopravní infrastruktury.
Celá DPH a 2/3 spotřební daně vybrané na pohonných hmotách se nedávají do údržby infrastruktury ale soustavně se projídají. Každá stavba dopravní infrastruktury se tak stává "danajským" darem, i když ji dostanete za darmo.
I když tentokrát vyjde dodatce z EU, tak za dvacet let bude most potřebovat další velkou opravu. Tak to prostě musí být. Politiky ale nezjímá co bude za dvacet let. Ty zajímají jen 4 roky do příštích voleb.
Problém je v tom,že jsou podfinancovány i důležitější věci, než dopravní infrastruktura...zkrátka vybudovat toho umíme víc, než můžeme udržovat:/