Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Oprava D1 ovlivní dopravu v celé zemi, říká nový šéf dopravní policie

Po jmenování Leoše Tržila ředitelem jihomoravské policie se uvolnilo místo v čele dopravní policie. Policejní prezident Martin Červíček nakonec jejím novým ředitelem dočasně pověřil Tomáše Lercha. Někdejší blízký Tržilův spolupracovník chce pokračovat v započaté práci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59i55ř75í 91H67o56r13á26k 8484326763210

Vážený pane Lerch, udělejte si tak třikrát od měsíc čas a projďte se v civilním vozidle a v civilu po naší zemi, nechte si namontovat do auta jak do předeu tak do zadu kamery a dívejte jak se u nás jezdí. Jízda v pravo při pravém okraji vzovky to už dělají jen řidiči starší 50 let kteří byli vycvičeny ještě klukama od SBD. Když oni jezdí za polovinou vozovky i v nepřehledných zatáčkách. Ukazatele změny směru to je jen nějaká páčka pod volantem téměř nikdo neví k čemu je dobrá. Hlavně ty v BMW a AUDI jí zásadně nepoužívají. Denně ujedu již jen cca 100 km, ale příliš novodobých řidičů se mě pokouší svým stylem jízdy zabít.   Dání předosti v jízdě, to je také pro mnoho řidičů pojem který neznají. Dodržení bezpečné vzdálenosti od vpředu jedoucího vozidla to je utopie (pak jsou ty hromadné havarie). Podívejte se kde všude  je zakázáno předjíždět a kde je to zase dovoleno, kde je bezdůvodně snížená rychlost a kde by měla být snížená a není. Máte náplň pro dopravní policii na dvě pětiletky.  Když budeou kluci z DP dávat jen 500 za nedání blinklu tak máte naplněnou státní kasu že bude přetýkat a Kalousek bude mít radost.

0/−1
5.4.2013 10:42

P81a60v75e70l 45B40r74a85v88e47n35e31c 7224687220797

tomu říkám komplexy.... Nezáleží na věku, já mám hromadu zkušeností kdy mě mlaďoch v Audi pustí v křížovatce a "kmet" ve 120LS nepustí nikoho za žádnou cenu, vyjíždějící autobus narychlo předjede a potom ho brzí zběsilou rychlostí 30km/hod. Nezáleží na věku, autu, pohlaví. Je to jen a jen o povaze

0/0
12.4.2013 15:04

J90i95ř26í 15H21o44r42á12k 8194416153930

To není o věku, to není o komplexech to je skutečnost.Já nemám žádné komplexi. Jezdím Volvo S 80, 205 PS. Jediný přestupek, který dělám,je že jezdím celý život rychle, ale bezpečně. Mám najeto cca 5 milionů km s jedinounehodou ve 30 km. Kdy došlo jen na trochu pomačkané plechy, bylo to někdy kolemroku 82. Nedomnívám se, že rychlá jízda je nebezpečná, nebezpečná je bezohlednájízda. A bezohledně se dá jet ve 30 stejně jako ve 200.  Pak je třeba si uvědomit, že jsou řidiči (aznám jich moc a moc) pro které je 50 km/hod. nepřiměřená rychlost a znám takéřidiče pro které je přiměřená rychlost téměř neomezená. Jezdil jsem již v době,kdy byla mimo obce povolená rychlost bez omezení, jezdil jsem i v době kdyžbyla v době od 23 hod. do 5 hodiny povolená neomezená rychlost i v osadách.Jezdili jsme tak a s jakýma auty, převážně to byli válečné a předválečnéveterány. Můžete namítnout, jaký byl tehdy provoz a jaký provoz je dnes, alemusíte si uvědomit, s čím jsme to jezdili. Moje první auto v roce 1962byla Škoda 422, asi z roku 1932, další KDF vodník, další Opel Kadet z roku 1940všechno mechanické brzdy. Pak vojna a po vojně již nové auto Š MB 1100.Náhradní díly nebyli, pneumatiky nebyli, jezdili jsme s tak zvanýmavložkami v pneumatikách a jezdili jsme na náledí s pneumatikami bez vzorku,jo to byli pionýrské doby. Jsem si vědom, že dnes to zní jako šílenství, aletaková byla doba a my jsme byli mladí a chtěli jsme jezdit.  Pokuta byla od 10 Kčs do 50 Kč. To se dalozvládnout. I když později bylo za 50 Kč 25 litrů benzínu. Když nám sebralitechničák, tak jsme si od kamaráda půjčili pneumatiky a dojeli si k četníkůmpro OTP. Pneumatiky se vrátili a jezdilo se dál. Když člověk potkal autobus takvěděl že za volantem sedí vyjetý profesionál, dnes dají volant od autobusublbovi, který horko těžko udělal autoškolu a má odjeto jen to co najel v autoškole.

0/0
13.4.2013 16:04

J96a55n 25V18o61s79t10ř59e64l 8969611143419

A kdy bude vidět policie. Předjíždění na plné čáře, jízda rychlostí 150 a více km/hod na dálnici, 110 - 130 na silnicích první třídy, 70 - 80 v obcích. Kde je policie pane Červíčku? Stát neplní svou funkci a vy budete opět mlčet?

0/0
3.4.2013 23:03

T83o86m22á30š 53Z78e97m44a33n 3355528164715

Myslíte silnice první třídy postavené jako dálnice? Hradubická, I/20 a spousta dlaších?

70-80 na obdobných silnicích v obci (Strakonická, magistrála atd?) ta tohle jsou přesně věci, které by vymáhat neměli. Včetně 150 na dálnici a modrých zón.

Ale měli by je vymáhat na křižovatkách, kde hrozí, že je někdo z vedlejší nebude moci postřehnout.

A především předjíždění, jede-li v protisměru jiné auto.

0/0
4.4.2013 9:31

P10a46v28e72l 60B14r34a80v88e43n31e27c 7694417680627

a když je vidět tak si zase lidi stěžují že buzerujou... tak si vyberte

0/0
12.4.2013 15:05

S24t93e44f21a73n36o 57S29i81n64i61g16a59g72l29i72a 3118887793631

Agresivita za volantem ma puvod ve frustraci a kazdodenni nasranosti na milion veci ktere nemuze bezny clovek zmenit ackoli za tuto zmenu plati ze svych dani lidi kteri to maji v popisu prace. Odstrante tohle, dejte lidem duvod a chut chovat se slusne, protoze kazdy bude stejne rad prijimat prijemne chovani z druhe strany. A to jak v osobnim styku, tak na silnici. Represe a utahovani sroubu vedou a povedou akorat k jeste vetsi frustraci a chuti vybit si vztek nejakou prasarnou za volantem prave proto, ze v soukromi auta se kazdy citi Kingem.

Netreba represemi "lecit" nasledky, ale nechat lidi pouzivat vlastni hlavu. To by ale ovce mohli system zjistenim, ze vlastne nepotrebuji spousty zakazu a narizeni, ktere nejsou nicim jinym nez legalnym vypalnym....

Co takhle dat SPZ-ky cyklistum, kteri se na silnicich chovaji jakoby se jim nemohlo nic stat a meli hlavy z titanu? Arogance, s jakou se pohybuji po verejnych komunikacich  (pravo uzivat silnice jim nikdo neupira) na ktere prispiva predevsim automobilista z dane za pohonne hmoty, z dalnicni nalepky, z dane za vlastnictvi auta...az techto a dalsich penez se stavi dalsi a dalsi cyklostezky, po kterych skoro nikdo nejezdi.

Cihat 10 metru pred tabuli oznacujici konec obce, 200 metru a vic, za poslednim barakem jen aby byl vyber vypalneho za prekroceni rychlosti v miste, kde nikoho neohrozim jisty, na to jsou pani Pomahaci a Chranici machri. Proto je lidi maji tak radi a sklizi prirozeny respekt...

+4/0
3.4.2013 20:52

F40e91r45d56i78n60a93n53d 90S12l82a47v39í80k 1195412182939

Naprosto přesně, jestli chtěj PaCH bojovat proti agresivitě zvýšením buzeračních kontrol (náhodné zastavování a kontrola dokladů, lékarničky a podobně) nebo měřením na místech kde to postrádá elementární logiku tak dosáhnou opačného efektu. Protože řidič, který byl pokutován za nějakou pitomost, je pak "citlivější" na prohřešky ostatních kterým prasárny prošli a pak má větší tendence k tzv vychovávání což je jeden z nejhorších jevů na silnici.

0/0
3.4.2013 22:21

T96o72m88á97š 89Z94e52m28a30n 3265238584255

Spíše než RZ cyklistům, bych radši, kdyby nebyl vždy automaticky vinen řidič při srážce s nějakou zvýhodněnou skupinou (cyklisté, pěší, na kolečkových bruslích atd..).

A jinak souhlas, na silnicích se vymáhají nesmysly a předjíždění přes horizont nikdo neřeší.

0/0
4.4.2013 9:21

M79a60r14t31i32n 57Š86t41ě23p41á14n38e79k 3817233763771

Takze se meni... nic. Je to stejny tupec jako ten pred nim.

0/−1
3.4.2013 20:50

Z62d87e63n17e90k 17Š73i41t11i50n13a 2603398770395

Problém nejsou vraky ani stáří vozového parku a nedej Bože řidičů. Těch starších bude přibývat. Problém vidím v agresivním způsobu jízdy zejména mladých a zfetovaných "řidičů". Alkohol také, ale dnešní fenomén jsou drogy.

+2/−3
3.4.2013 19:48

R41o86b13e85r34t 59M86o82t30k61a 4836407849695

No neříkal bych zrovna mladých zfetovaných těch ji minimum tedy těch zfetovaných, já osobně vidím největší problém v sociální nevyzrálosti a neschopnosti nést odpovědnost.

0/0
3.4.2013 21:25

J20o23s38e50f 52N62o35v94á17k 9873534407893

zrusit STK a zvysit osobni odpovednost jedince za svoje jednani, tak jak je to v USA

+1/0
3.4.2013 19:35

M30i17r82o79s82l63a73v 95U91r77b37a52n 1276757141429

bohuzel to narazi na jeden aspekt, vybavil se mi pripad cca 3-4 roky stary, kdy nekde u Prahy opily jedinec v aute bez platne TK a ve velmi spatnem technickem stavu srazil cyklistku. Leceni a odskodne se vysplhalo na nekolik milionu, ktere ovsem onen nezamestnany nikdy dohromady neda, cili to zaplati pojistovna (rozumej vsichni ostatni pojisteni) a jede se dal. Takto je alespon nejaka kontrola, ze to co se pohybuje po silnicich splnuje jakesi predpisy. Osobne nemam problem s tou petistovkou jednou za dva roky. Vetsina ridicu pred technickou auto aspon trochu da do poradku.

0/0
3.4.2013 20:40

P54a17v75e88l 71N89o36v74á20k 7851246149463

člověku kterej technickou neměl  a ještě asi jezdil celkem často nalitej je stejně u zadele a pojede se dál stejně... Ten kdo aspoň po té technické touží si ji prostě zaplatí a nemusí nic řešit... model USA si myslím vyhovoval a ono celkem dost zákonů z USA by se hodilo aby platili i tady..

+1/0
3.4.2013 21:02

M78i24r42o93s69l65a75v 47U80r11b76a20n 1726287441119

to mate pravdu, to by mu ten vrak museli asi rovnou sesrotovat :)

0/0
3.4.2013 21:28

J97a34n 86L30u61k61á80š 7767503273402

Nebastete mu kazdou blbost. Ja jsem v USA auto vlastnil a na technickou jsem musel 1x za rok. Nebyla sice tak obsahla jako v CR a nemuselo se do specialniho podniku, ale do servisu na to certifikovaneho (vetsina servisu.), ale byla to technicka kontrola a byla 2x casteji nez v CR.

0/0
4.4.2013 16:54

F79e18r69d96i48n68a59n22d 63S93l57a57v19í37k 1945732162989

Spíš evidentní důkaz toho, že STK je naprosto zbytečná. Kdo se nechá toho zbuzerujou za prasklou žárovičku v osvětlení SPZ. Kdo někoho zná tak si STK zařidí i na rozpadající se vrak. A když se někdo rozhodne jezdit bez STK tak bez ní bude jezdit stejně...

+1/0
3.4.2013 22:16

F77e97r71d90i72n21a60n37d 83S83l26a42v64í52k 1515342952389

Tak s tím odstraněním agresivního chování mohou začít třeba u tohodle týpka, kterýho jsem potkal včera.

http://www.youtube.com/watch?v=aqipotczTfI

+1/−2
3.4.2013 18:52

J20a13r37o51s22l15a80v 16N49o75v76á91k 4668870748772

No, já jsem tam viděl, že pouštěl protijedoucího na dokončení odbočení. Ale je fakt, že to zadupnul rychle. Připadalo mi to, že se mu tam ten odbočující dost namotal.

+3/−2
3.4.2013 19:13

J71o28s68e87f 44N58o45v21á84k 6743950302399

cílený vybrždění, to co píšeš může napsat jen jeho obhájce

+1/−2
3.4.2013 20:41

P14a16v84e41l 65N62o12v70á36k 7841656209663

řekl bych, že by se z toho stejně vykecal... před auto ta kamera nevydí...

+1/−1
3.4.2013 21:08

F70e83r59d90i27n37a66n86d 80S32l65a17v92í61k 1665252652479

Asi jo, lépe by to bylo vidět na městských kamerách (tuto křižovatku snímají) ale jak dlouho se tam uchovává záznam, kdo ví. A stejně by mohl tvrdit, že se lekl protijedoucího auta a ten vzadu je v nevýhodě. Naštěstí když na takovýho *** natrefím automaticky se držím dál, takže jsem to tak tak ubrzdil.

0/0
3.4.2013 22:12

F19e59r76d45i69n91a60n11d 35S72l16a45v42í12k 1775772862619

Jasný nad tím jsem se taky zamyslel, ale díval jsem se na to video několikrát a je tam vidět, že se celou dobu drží hodně blízko za autem před ním, takže protijedoucí neměl místo se tam zkusit nacpat. A za druhé, ta křižovatka je veliká* a protijedoucí stojí poměrně daleko od místa kde to zaflekoval. Ale zkusil to na dobrém místě, neubrzdit to tak bych měl problém i přes svůj záznam.

0/0
3.4.2013 22:10

M60i93c57h67a62l 52P33a83v28l33á71t 9103443544709

Podle videa a toho komentare by meli zacit radeji u Vas. ;o)

+1/−1
3.4.2013 19:19

F47e56r59d89i35n24a67n39d 26S12l93a79v45í88k 1625392252749

Nějak nechápu? Co jsem tam já udělal agresivního? Můžete být konkrétnější? Snad jste se na tom videu nepoznal :-)

0/0
3.4.2013 22:13

T15o63m71á89š 50Z95e33m21a84n 3725378384345

Já si myslím, že jste čuně vy, jedete v levo aniž byste musel, vadí vám někdo rychlejší a pak nedáváte bacha při nájezdu do křižovatky.

Sorry, ale na hraně křižovatky s brzděním prostě počítat musíte, to není jako by vás někdo předjel, zařadil se vám těsně před čumák a zadupl to (to je vybržďování). Tady jste prostě nedodržel odstup vy.

Navíc v 1:09 vidíte auto kvůli kterému brzdil.

0/0
4.4.2013 9:28

F37e60r73d94i54n27a87n60d 46S92l63a41v64í68k 1715872932649

Ehm ve městě je jedno ve kterém jedete pruhu to za 1. v době kdy na mě blikal byl jstejně pravý pruh obsazený to za a ve chvíli kdy byl pravý volný tak do něj najel on, mě rychlejší vozidla nijak nedráždí 2. Odstup jsem si udržel dostatečný neb jsem to ubrzdil to za 3. a za poslední to auto v 1:09 mu tam nenajelo, protože celou dobu byl nalepen na auto před sebou (to je vidět i na videu) a černý vůz by se mu tam nacpat nemohl.

0/0
4.4.2013 10:02

F92e56r35d39i90n97a57n15d 63S65l24a38v93í12k 1865772662299

* oprava

Ehm ve městě je jedno ve kterém jedete pruhu to za 1. v době kdy na mě blikal byl stejně pravý pruh obsazený a ve chvíli kdy byl pravý volný tak do něj najel on tedy jsem se mu tam necpal a zůstal vlevo, mě rychlejší vozidla nijak nedráždí to za 2. Odstup jsem si udržel dostatečný neb jsem to ubrzdil to za 3. a za poslední to auto v 1:09 mu tam nenajelo, protože celou dobu byl nalepen na auto před sebou (to je vidět i na videu) a černý vůz by se mu tam nacpat nemohl.

0/0
4.4.2013 10:04

T70o93m17a22s 37N23o67v70o17t57n85y 3371616338909

To je zase snůška keců... kromě toho chlastu za volantem řeší nesmysly, které na nehodách mají minimální podíl.

+4/−1
3.4.2013 18:34

M17i44r81o98s97l69a74v 46U48r62b31a46n 1186987611539

nas ucili, ze riziko je nutno posuzovat soucinem pravdepodobnosti vzniku a velikosti nasledku, cili dle meho tisicum drobnych nehod je treba venovat stejnou pozornost jako desitkam tezkych nehod. Soucasne je i pravda, ze na silnicich se pohybuji doslova vraky zivotu nebezpecne. Jenze se obavam, ze v ceske kotline to sklouzne opet k buzeraci za lekarnicky a automatickym radarum na kazdem rohu

+2/0
3.4.2013 18:45

M86i12r52e26k 10K57o79n28e22č70n29ý 6907985295354

Kde Vás to prosím učili? Takže rýma je riziko, protože ji má hodně lidí? A dále prosím uveďte, kolik je těch vraků, že se z toho dělá událost. Mně tedy mnohem více starostí, než ojetý favorit, jedoucí za dědinou od vepřína do kravína, dělá moderní auto s neseřízenými světlomety přejížděcí v zatáčce do protisměru, jakoby se nechumelilo.

+4/−1
3.4.2013 18:55

M14i89r47o85s67l15a78v 67U58r94b56a67n 1586157751599

K Vasi prvni otazce - na vsech VS, dejte si do google "hodnoceni rizik", namatkou jsem na google nasel napriklad skripta z VSB. K druhe otazce - jakoukoliv udalost vedouci k nejake skode ci ujme na zdravi lze povazovat za riziko - tedy I Vami zminovanou rymu. Jenze jste jaksi "opomnel" dodat jeste tu druhou cast toho, co jsem napsal, a to je zavaznost nasledku, jenz jsou konkretne u rymy zanedbatelne, cili soucinem pravdepodobnosti vzniku a zavaznosti nasledku nevznikne nijak vyznamna hodnota. K Vasi dalsi otazce - jedna vec, zda ma auto platnou TK a druha, jakym zpusobem ji ziskalo. Osobne jsem nepritelem generalizace, ze napr. vsechna auta starsi rekneme 12 let jsou prohlasena za vraky a neni povoleno je pouzivat. Na druhou stranu, je asi zrejme, ze obecne s pribyvajicim vekem se pravdepodobnost horsiho technickeho stavu zvysuje, cili nemam problem, paklize bude mit PCR podezreni, ze vozidlo ziskalo TK neopravnene, provest kontrolni TK. Osobne znam z okoli jedince, kteri penize spis nez do udrzby vozu pouziji k zakoupeni alkoholu a kuriva a dle toho samozrejme vypada i ten povoz, pouze jednou za dva roky usetri na patricne vsimne znamemu na TK, aby prihmouril oci nad odlehcenou konstrukci prahu, aby mohli vuz nadale provozovat. Koneckoncu, to by se presne tak mohlo tykat i Vami zminovanych svetel, kdy vyrazne spatne serizeni spada do kategorie vaznych zavad.

+1/0
3.4.2013 20:38

J70a54n 14K97a35š19p16a89r 9591633620857

Je to otázka nepřizpůsobení rychlosti stavu a povaze vozovky nebo schopnostem vozidla. Rv

0/0
3.4.2013 18:26

M36i49r83o47s29l37a27v 55U69r22b93a47n 1186437921319

a technickeho stavu ridice :)

0/0
3.4.2013 18:46

L53a88d30i22s45l20a58v 45K94a31l10o93u83s 1577354132528

Zajímalo by mě, co může dělat člověk na studijním pobytu na útvaru pro ochranu ústavních činitelů? Tak max. šéfovi vařit kafe, ale ten tam na to určitě má nějakou krasavici za 40k měs. A jako šéfovi dopravní policie, který byl odejit, mu jistě jde jeho původní plat. Tím by se inspekce měla zabývat a ne se vozit po strážmistrech.

0/−1
3.4.2013 18:21

P91a41v19e20l 19M48i31c87h29a88l 9570606650898

stačí v noci zrušit mýtné, je tam volno dost, podobně prázdné prohnat jinudy

0/0
3.4.2013 18:13

K91a25r83e45l 70V42a49c50h26u90t 9483522979363

Dopravní policie v ČR? 8-o ... Ta je jako paní Colombová... = Všichni o ní sice mluví, ale celé roky ji tu (teda aspoň u nás, na jižní Moravě) nikdo neviděl !!! ;-€

Dopravní policisty jsem nepotkal na silnicích a dálnicích už nejméně 10 roků! Ani o velikonočním pondělí na trase Brno-Vsetín a zpět...  :-( ... Moje paní jezdí téměř denně služebním vozem a za 10 roků ji zastavili a kontrolovali všeho všudy 1x.

+5/−1
3.4.2013 17:50

T89o94m26a12s 83N20o44v49o98t34n25y 3301106838389

Já je vidím na jižní Moravě celkem dost, ale statistiku zastavení mám podobnou, za roky co jsem jezdil služebně jen asi 3x (ne že by mi to vadilo)

0/0
3.4.2013 18:35

P40a17v78e98l 21K64r70a12m50e25r 9273717669505

aby vraky ze silnic zmizely...Tak schválně. Kolikrát již využila PČR nové možnosti poslat vozidlo k překontrolování na TK ? Znamená to že na českých silnicích žádné vraky nejezdí nebo že policie nemá zájem ? ;-D

+1/0
3.4.2013 17:32

J93a64n 57F76r70o70l70í73k 6896410735104

Tržil v Brně, katastrofa na cestě. Takže honičky Prasátů a zátarasy z nevinných řidičů doplní oblíbené Tržilovy silniční buzerace. Ještě že si nepřivedl Humla.;-)

+3/−1
3.4.2013 17:27

J30a42n 24H34e94r89o63u23d66e29k 9538722103311

Ne??? Fááákt? A na tohle zjištění se musí studovat nějaká VŠ?

0/−1
3.4.2013 17:13
Foto

M28a91r74t85i65n 47G77r98o14c68h67o53l 7386238666661

Jediné podstatné je, že chybí úsek Mohelnice - Hradec Králové, který by ulehčil D1 ať v běžném provozu nebo při rekonstrukci ... jenže se to netýká přímo Prahy, tak se nic neděje ...

+15/−2
3.4.2013 17:02

Z27d47e34n20e44k 37Š87i25t29i36n18a 2523838740215

Ja, ja, Cecilko, máš Recht. Ale ústředí v Ptaze na Východní Čechy odjakživa kašle. To je pro "Ně" nepodstatné. R35 končí u nás u Opatovic nad Labem.

0/−1
3.4.2013 20:16

T83o76m48á51š 78Z97e13m74a35n 3325318384545

Praha má sama dost problémů s ještě podstatnější spojnicí - Pražským okruhem.

A R35 blokuje spousta východočechů, kdybyste jen viděl těch variant kudy minout Vysoké Mýto a Litomyšl..

+1/0
4.4.2013 9:40

R65o51m60a49n 56S10o11u16č47e88k 4863905143586

podstatné je, že je ta oprava cca 5x předražená!!!

+1/−5
3.4.2013 16:48

I66g38o39r 35Č25í38h57a82l 4766890713860

Doufám , že jste už podal trestní oznámení.

+2/0
3.4.2013 17:02

J67a23n 71F98r87o22l98í42k 6586770745674

Při vší úctě k Student-agency a jeho šéfovi tady kopl kozla. Rozšmelcovat povrch a přetáhnout to balenou z ruské ropy to se tady běžně děje. Pak to v létě teče a podloží sedá a praská. Po dálnici jezdí i těžká doprava a obnova podloží + beton i za 5x vyšší cenu je lepší investice než třeba fotovoltaika, která nás bude stát bilion kč.

+2/0
3.4.2013 17:31

J94o82s72e14f 46N86o61v60á74k 9493464457953

udajne je tou navrhovanou metodou udelany usek Praha - Mirosovice, ktery je porad v super stavu, takze o nejakym teceni, praskani nemuze byt rec

0/0
3.4.2013 19:33

M96a16r98t96i82n 74S70o77u68š42e86k 8438483119735

A co takhle zapsat každému bouranému vozidlu tu bouračku do evidence plus zapisovat stav kilometrů v době každé prohlídky policií a v době každé technické prohlídky a zveřejnit tato data na internetu za manipulační poplatek?

.

Trh s auty by si to zasloužil. 

.

V civilizovaných zemích to jde. Tady ne.

+9/−1
3.4.2013 16:48





Najdete na iDNES.cz