Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Český řidič ujel v Německu deset kilometrů po dálnici v bezvědomí

Český řidič kamionu během jízdy po dálnici A6 na jihozápadě Německa upadl do bezvědomí a vozidlo pak bez kontroly urazilo dalších deset kilometrů, než se ho podařilo zastavit. Informovala o tom policie v Heidelbergu, podle níž čtyřicetitunový kamion jen zázrakem nikoho nezranil.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M31a42r67t18i60n 34P40r35o51s11t56ý 9800403850669

Tak, nejen, ze nadpis i skoro cely clanek je jako z Blesku, ale navic to jeste urcite vyusti v nejake bezpecnostni opatreni v EU.. Bud budou odted muset jezdit vzdy dva kamionaci, aby jeden druheho dokazal zastoupit v pripade bezvedomi a nebo se do tiraku budou instalovat "zivaky" stejne, jako se instaluji do lokomotiv.

+1/0
21.3.2013 19:36

J83a57n 38S90l82o12v94í40k 7677892805311

U nás by bohužel při prvním nárazu prorazil svodidla do protisměru :-(

0/0
21.3.2013 10:45

R90a47d44i48m 69Z59e96h27e93r 3174140453721

10 kiláků v bezvědomí? Zřejmě dobrej oddíl...

+1/0
20.3.2013 23:17

M25i63c95h87a83l 70K42u23c92h65t89a 6483544274232

STS Chvojkovice - Brod! Nebo spíš SKS;-).

+1/0
21.3.2013 6:35

P89e73t77r 37V39o43s91t89r13ý 3408960823236

A proto opakovaně narážel do svodidel... Tady se člověk doví perly...

+1/0
20.3.2013 22:43

P90e58t78r 22V65o74s29t15r16ý 3558950563666

To je reakce na kolegu Procházku.

0/0
20.3.2013 22:44

T37o34m57á94š 92K52u45c17h53a26ř 3797731118791

Tak hlavě že to Semir Gerkhan zvládnul. ;-)

+6/0
20.3.2013 21:36

J34a59n 65K90r11a57t50o63c23h53v34í72l 8358217170431

A kde byl Tom Kranich?

0/0
20.3.2013 23:01

M76i30r69e12k 19K44a94l19u87s 7616754685748

a navíc  mu v bezvědomí odpadly obě protézy ;-D

+1/−3
20.3.2013 20:40

J78i15t20k85a 50K68l49í24m54o48v16á 6129237799320

a vypadlo skleněný voko....

0/0
20.3.2013 22:22

P31e67t40r 37T72r75u95h20l71a91ř45í39k 3500761396357

Ať žije tempomat

+1/−3
20.3.2013 20:05

L87i75b84o18r 42F48i32l66á71k 3910885383233

A to mu je 48. Až budou brázdit dálnice 70-tiletí kamioňáci, to bude mzec...

+24/−13
20.3.2013 19:03

J67i87ř38í 21Z72ý51k57a 9339123921780

s moderním vybavením tahače by to nemusel být takový průšvih. Myslím, že není problém monitorovat zdravotní stav řidiče a podle toho automaticky zasáhnout, případně mu i automaticky zavolat zdravotní pomoc.

Hlídání pruhu, či hlídání distancu od vpředu jedoucích vozidel a automatické zastavení už bezpečně funguje. Monitorovat tep, případně pohyby hlavy či očí už nemůže být takový problém.

+14/−4
20.3.2013 19:41

T67o42m28á50š 20R27ů71ž84i29č59k40a 5268143468834

A kd oto zaplatí?

+3/−4
20.3.2013 19:56

J98i10ř67í 44Z83ý46k81a 9529823621330

pokud po tom bude celospolečenská poptávka a EU/stát to protlačí jako povinnou výbavu (stejně jako ESP u osobáků), tak to zaplatí dopravci a nakonec samotní zákazníci. Pokud by to stálo 100000 Kč, tak při obvyklé životnosti tahače 500000 km, by to stálo 0,2Kč/km. To si myslím, že není tak velká částka. A to jsem uvažoval nad nejhorším scénářem. Při povinném vybavení ta cena spadne a životnost tahače může být i delší.

+9/0
20.3.2013 20:02

P66a98v29e15l 33N94o95v26á74k 7241976219483

já do toho tedy nevidím, ale není 500 000km ještě silně podhodnocený odhad?

+2/0
20.3.2013 20:06

V98l17a68d78i82m50í82r 90M37e72n50d88i 3872279551966

Je ,určite je. Bežne sú v premávke kamiony ktoré majú najazdené slušne nad milion km.

+2/0
20.3.2013 20:09

J25i59ř65í 26Z53ý28k51a 9799953631430

ano je, tuhle "hranici" jsem zvolil kvůli tomu, že při tomto nájezdu dochází obvykle k odprodeji tahače a pořízení nového (ať kvůli emisím, či ukončení leasingu atp.). Náklady na výbavu hradí obvykle první kupující, cenu ojetiny to nijak zvlášť nezvedne.

+7/0
20.3.2013 20:16

P98a38v32e85l 87P61e68t37r 7242672971116

pane Zýko,napište mně prosím,kde se takto mění tahače,to bych tedy chtěl vidět a osobně se tam půjdu zeptat,dělám totiž v dopravě.

0/0
21.3.2013 8:43

P98a70v95e92l 57O40d26r15a48z97i11l 6254589807660

Tak to musíte bejt vélikej borec.

0/0
21.3.2013 9:51

V29l56a36d72i24m48í50r 53M68e50n84d88i 3292609121876

Odpoviem za pána Zýku. Robí to dosť vela firiem. Jedna ma práve napadla BT Transport 4 roky 500000 km odpredaj a kupujú sa nové.

0/0
21.3.2013 10:18

P98a24v59e93l 30P60e70t21r 7622892251456

je vidět že p.Zýka je zřejmě všeználek,tak ho nechejte dál šířit fantasmangory.;-D;-D

0/0
21.3.2013 8:40

V97l23a73d15i30m41í21r 10M51e52n58d59i 3542129541176

Asi tak, rozumný príspevokR^

+1/0
20.3.2013 20:07

I68v21a65n12a 60M98e86n65z63l59o15v58á 6453733817988

Kde jste vzal ,že nákl. vozidlo má životnost 500 000 km. Při dnešních cenách za přepravu nákladák se ještě nevyplatil.

0/0
20.3.2013 21:25

V13l52a40d93i45m64í56r 18M59e60n44d49i 3632149901756

Snímač na monitorovanie očí vodiča s následným upozornením sa už do niektorých vozidiel montuje .

+1/0
20.3.2013 19:56

P53a11v10e96l 86P63e45t21r 7562192541246

do nákladních? kterých prosím?

0/0
21.3.2013 8:44

V81l75a36d68i53m55í17r 24M18e18n52d21i 3132159511266

Volvo 500 EVV Ocean Race, Napríklad.

0/0
21.3.2013 10:20

L59i32b61o72r 83F61i56l45á75k 3940445673403

Ideální by bylo, kdyby jako závozník jezdil lékař...

+3/0
20.3.2013 20:44

I83v83a90n49a 73M41e32n90z89l93o55v89á 6813663107898

Zapomněl jste ještě aby s nimi jezdily "děvčata.";-D

+1/0
20.3.2013 21:28

L96i91b45o47r 85F87i94l46á69k 3620355393603

Děvčata potřebuje, když kamion stojí. A ne jenom kamion...

0/0
20.3.2013 22:06

J73a18n 86P75a39v33e27l13k46a 3707811594351

Devcata to zpusobila.

0/0
21.3.2013 0:51

T64o75m70á89š 27K61u66c48h83a58ř 3967801528881

A rovnou k tomu připojit automatický defibrilátor, který dá řidiči ránu. To by pak mohli jezdit i do sta let.;-D

+1/0
20.3.2013 22:50

P47a31v85e48l 12P71e27t81r 7162792591586

Vy jste se musel vrátit z jiné planety,co?Pokud vím a vím dobře v současné době nedělají 3/4 dopravců pořádně ani základní servis aby ušetřili a Vy tu takové nesmysly.Svatá prostoto.

0/0
21.3.2013 8:36

F48r96a53n35t19i84š21e30k 21P33r55u52d11k68ý 8902751242211

zasmal jsem se, ale ono to k smichu neni :-/

+4/−2
20.3.2013 19:46

J15o33s50e85f 95H26o96g67e20r 9411534586953

Chlapče,nevím,jak se cítíte ve Vašem věku Vy,ale nechápu,proč si myslíte,že zdravý chlap je v 70 letech jako řidič odepsaný!Sám pracuji jako řidič autobusu a je mi téměř 61 let.Nepomýšlím na penzi,naopak se těším,že pokud budu zdráv,budu pracovat ještě minimálně 5 - 6 let.Znám mnoho kolegů kolem 70 let,kteří dělají tuto práci.Je to totiž o životosprávě,kondici a každoroční lék.prohlídce.Myslíte,že 30 letý vychlastaný narkoman je na tom lépe než vysportovaný sedmdesátník?

+25/−2
20.3.2013 19:54

M21i41l77e63n 22L22e74n73a 5848604408655

je nutne si casto kontrolovat tlak, (mit doma meric tlaku), aby k tomuto problemu neprislo, vetsina lidi kolem 40- 50 let to ani nevi. proto se divime, ze nekdo najednou zkolabuje.

+1/0
20.3.2013 20:15

V90í78t 84N79o20v94á13k 5704105561199

hypochondr?

0/0
20.3.2013 22:32

V71l52a79d55i66m97í52r 67M71e25n21d24i 3732469551776

Podla mňa zodpovedný človek, nie hypochonder. A kto to nerobí, tak to je tak  trošku  hazardér...

0/0
20.3.2013 23:44

E11d50a 35D54r91á83b94e27k 7409272573247

odepsaný určitě není, může zcela bezpečně jezdit i v 75ti, až do infarktu

+3/0
20.3.2013 20:28

M38a82r57e49k 11H68r34u83b66y 6547752301278

No, ridic by mel mit alespon nejaky zrak, a take urcitou schopnost reakce. A u tiraku se taky predpoklada urcita fyzicka - je vhodne si treba dotahnout kurty a vubec zkontrolovat naklad, aby se nam po silnicich nevalely kontejnery jako nedavno na prazskem okruhu... Bohuzel doktori nenesou zadnou realnou odpovednost, takze daji razitko kazdemu :-/

+1/0
20.3.2013 22:39

P88a25v53e75l 14P48e33t42r 7922612441556

pane Hogere,protože v dopravě pracuji,znám Vámi popsaného řidiče.Zajisté jezdíte nějakou linku,kde denně najedete cca 250 km,že?Bláhově totiž srovnáváte mnou popsaného řidiče a řidiče MKD,který musí ujet cca 12 tis.km a více aby se uživil.Potom tedy jezdí den-noc a tak dokola a věřím že přitom dodoržuje 561.Tento řidič by se Vám zřejmě vysmál s Vaší životosprávou,káva a cigarety a kondicí,možná tak odpoalchtovat návěs,to je jeho celý sport.

0/0
21.3.2013 8:54

V64l34a76d35i49m37í19r 83M24e84n23d75i 3202549481616

Mozgová príhoda ,alebo srdečný kolaps môže postihnúť aj relatívne mladých ludí.

+6/0
20.3.2013 19:59

P87a33v35e29l 18H65o75r40á28k 8221903925242

Důchod od 70 ovšem neznamená, že lidé budou tak dlouho pracovat. Většina bude cca od 50 na podpoře.

+4/0
20.3.2013 20:47

J30i75ř47í 12Z84ý75k91a 9989443381440

naopak - zaměstnávat důchodce se sakra vyplatí. Ať z hlediska finančního nátlaku - "potřebuješ prachy? Tak buď rád, že nějaký dostáváš a makej. Jinde by tě ani nevzali". To platí i pro lidi předdůchodového věku.

Vyplatí se to i z hlediska vytěžování, kdy jej platíte jen ve chvílích kdy pro něj máte zakázky, tj. nedostává stálý plat a tyto "fušky" má jen jako přilepšení k důchodu. Chlapík živící rodinu by se na takový job vykašlal.

+1/0
20.3.2013 22:00

P91a16v42e74l 49H42o31r64á85k 8441193675422

To je možná pravda v případě dnešních důchodců, ale já o důchodcích nepsal.

0/0
20.3.2013 23:23
Foto

P36e89t87r 92P58r22o57c44h93á62z47k46a 3212896432624

Většina tiráků na dálnici zapne tempomat a pak když auto má v pořádku geometrii tak není problém aby jelo samo není li tam zatáčka.Párkrát jsem viděl poláka jak jede a na volantu má rozložené noviny.a čte.Dokonce dokáží jet ve skupině na minimální rozestup tak proč ne.Zastavit takový kolos však je docela problém.Škoda,že v článku nic nepíší o tom jak ho nakonec zastavili.

+13/−3
20.3.2013 18:52

J49a27n 59K87o43z23á75k 7895368969968

Taky by mě to zajímalo. Vybrzdit to nejde, paliva to má spoustu...

+3/0
20.3.2013 19:28

J57i14ř57í 15Z62ý43k21a 9219953821420

leda poškodit vzduchovou soustavu. Jakmile není vzduch - aktivují se brzdy.

+3/0
20.3.2013 19:35

A85n86t93o49n39i67n 94K62a58d98l67c25e68k 9842309331286

Presne na to jsem myslel, ze bych mu odstrelil vzduchove nadrze.

0/−1
20.3.2013 22:38

J60a98k60u95b 61Š64a52f85a88n98d13a 7355107931601

Pokud se nepletu, většinou je na návěsu vzadu (po obou stranách) přepínač vzduchových brzd kterými by to mělo jít zastavit. Obšas mám chuť stáhnout okénko a přepnout to.

0/0
21.3.2013 2:09





Najdete na iDNES.cz