- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Otázkou je, jestli ta přesná replika bude mít přesně tolik záchranných člunů jako original..?
uz jsem to napsal drive- rozhodne ne. Bude mit 18 plne krytych zachrannych clunu (obvykla kapacita az 150 paszeru) plus dalsi nekryte.
pan miliardar proste vyhodil penize - takova lod nebude mit nikdy uspech. 1. pri srovnani s ve dnesni dobe stavenymi lodemi (velikost az 225T BRT) bude Titanic se svymi 43T BRT k smichu - vetsi pasaziraky by si jej mohli najmout ke kyvadlove doprave klientu na breh a zpatky. jako ferru nebo jako zachranny clun. Lod bez TV a internetu - ono na lodi je vetsinou nuda a bez internetu tam pujde jenom klientela 60+. A ted mene vazne : budouci zakaznici si udajne bookuji zpatecni letenky pouze na vlastni nriziko a bez zarukyi a 2. pry uz je jasne, kdo bude kapitanem : udajne to vezme Francesco Schettino, ktery uz trenoval s Costa Concordiii a utopil ji i bez mlhy a bez ledovych ker. Preji hezkou plavbu
kratka plavba klidne ... ale pres ocean bych na tom asi jet nechtel .. jak rikate . dnesi doba je jina a bez netu, televize, restauraci, bazenu atp tam bude nuda
Samozrejme! Titanic je prece vzdy nepotopitelny
Tomu bych docela i věřil, že se vyrábí licenčně západní značky v Číně... Bude ale zajímavé zjistit, že většina těch výrobků "z Číny" vlastně pochází z Tchaj-wanu, což je ovšem dnes součást kontinentální Číny, takže koncový spotřebitel je zmaten. Prý se to rozpozná tak, že pokud je na krabici napsáno Made In CHINA, znamená to Tchaj-wan a když je tam napsáno Made in China, jde o výrobek ze skutečné Číny... Takže například takový Wolkswagen je licenční a tudíž alespoň trochu kvalitní, zatímco botičky z hypermarketu jsou origoš China a kvalita podle toho vypadá. A jen tak mezi námi - americké nářadí Black&Decker prodávané u nás se "licenčně" vyrábí v Trmicích u Ústí nad Labem.
Wolkswagen? Jedině Volkswagen. A ten není licenční. Vyrábí ho firma Volkswagen ve své dceřiné společnosti v Číně. Stejně jako třeba na Slovensku.
Nemám na to. Ale kdyby ano, objednal bych se až na DRUHOU plavbu.
Jakou druhou plavbu? Neumíte číst? Je to TITANIK !
40 tis. zájemců o lístky?! A kolik z toho jsou Arabové:-)
Za sebe říkám,že bych se moc rád na tu loď podíval. Musí to být pastva pro oči. Ale jen v přístavu A chybí to hlavní. Penízky
a kdy postavi Wilhelma Gustloffa? Tam zemrelo daleko vice lidi nez na nejakem Titanicu...
A jako bonus by mohli cestujícím pustit film Titanic, aby si to slabší povahy vychutnali se vším všudy. Když nostalgie tak pořádná
Jedna perlička ...."místo původních motorů na uhlí bude vybaven dieselovými" ,...Opravdu motor na uhlí bych chtěl mít. Podepsaní autoři ČTK, iDnes.cz to je opravdu dobrá práce, nebo že by už apríl? Motor na uhlí je stejná blbost jako když Ústecký kraj vydal mapu kraje a ve vesnici Stadice vyznačil rodný dům Přemysla Oráče,.... Oboje vypadá na akci Jardy Cimrmana,.. Spíš ale jeden "rádobynovinář" něco buď hloupě napíše, nebo přeloží, a všichni "huránovináři" bezmyšlenkovitě a bezmozkovitě "obšlehnou"
Zní to sice opravdu blbě, ale v principu je to pravda. Byly tam parní stroje a pod kotli se topilo uhlím, které bylo energetickým zdrojem pohonu.