Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dráhy chtějí vrátit do hor vlaky, které se bez brzd řítily z kopce

Navzdory dvěma loňským karambolům chtějí České dráhy vrátit na strmou železnici z Tanvaldu do Harrachova motorové vozy typu 843. Před rokem se v klesání z Kořenova do Desné "splašily" a přestaly brzdit. Poprvé se prohnaly dvěma zastávkami a podruhé dokonce čtyřmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T21o33m15á94š 32T21o17m15e20š 7162793611440

Nevím, co vám na Rakvích vadí. My v Jičíně jsme v rámci modernizace vozového parku ČD přesedli 854 do 814 a ty jsou velice často nahrazovány 810. Takže vysoká hlučnost 843 mi přijde k ;-D

0/0
13.2.2013 9:16

J76o84s80e50f 86K96u78r68f69i45ř26t 1351705295539

Kdyby si aspoň ty novináři sehnali relevantní informace ať už jde o účely toho proč se zkušební jízda odehrála i to, že poruchy brzd u Stadlerů nehrozí (spousta lidí o tom ví svý že to tak neni). Ale je fakt že napsaný to je velmi akčně...

+4/0
30.1.2013 17:29

O42t37t55o 31P29o49s84p77í65š80i91l 4844265557418

Pan Lubas to evidentně pro svou "novinařinu" nepotřebuje...

+1/0
30.1.2013 21:36

P10e74t20r 75N51e31c56h36a28n95i49c18k51ý 7873886698600

Ten úsek mezi Smržovkou a Tanvaldem je již opravený a modernizovaný, byla tam pěkně dlouhá výluka, ale nyní tam vláček jezdí naprosto plynule a rychle. Dřív měl člověk pocit, že ten vlak vyskočí a veme to po silnici. Rakve už bych poslal někam do háje, mohli by konečně dát na rychlíky Liberec-Pardubice něco pořádného. Vždyť je to doba skoro jako Praha - Ostrava, kde se předhání jak moc do zadku polezou cestujícím a my tady jezdíme jak v polstrované tramvaji X

+5/0
30.1.2013 15:12
Foto

P91e63t72e81r 59J57a42b94l90o16n24o69v93s21k62y 1229376441511

Na rychlíky Pardubice-Liberec by som navrhoval modernizované brejlovce+4 modernizované vozne,samozrejme i s 1.tř. Liberecký kraj je bohužiaľ jediný,ktorý denne vypravuje vlaky pouze s 2.tř.

+3/0
30.1.2013 17:32

T25o94m77á32š 84Z11a36h35á79l40k43a 7890762207410

Ještě také jediný, který má všechny tratě jednokolejné a bez elektrifikace.

+1/0
30.1.2013 18:13

P92e61t82r 58N49e26c77h80a59n24i42c65k33ý 7833866958230

Jedna první třída je na úseku Tanvald - Zittau ;-D Jinak souhlas, ano jak je psáno níže jednokolejný, bez elektrifikace a jen s jedním párem rychlíků v klasice na trati Praha - Tanvald. Brejlovcema na 030 kdysi bylo krásně svezení a je mi jedno, že to bylo B nebo Bdt, dojem z jízdy byl úplně jiný :-)

+1/0
30.1.2013 18:17

P52e46t54r 64N23e40c87h80a33n32i61c63k57ý 7263476588620

A mimochodem Liberec je jediné krajské město, které nemá přímé železniční spojení s Prahou ;-)

+1/0
30.1.2013 18:18

L28u10c39i77a93n 34P47a24p27a18z52i45a13n 5504917441295

Protože toto sudecké město je napojeno lépe na Německo, rychleji v Drážďanech jak v  Praze.

0/0
31.1.2013 11:03

J47o39s65e75f 78K31u93b77e26š 9925255269124

Jistě chápete, že rychlost jízdy vlaku se neodvíjí pouze od rychlosti konstrukční ;-) Máme také nějakou rychlost traťovou... Jinak definujte přesně, co Vám na "Rakvích" vadí? Vzhledem k úrovni rychlíků v ČR (koženka a vozy řady B) je to stále to lepší...

0/0
31.1.2013 12:36

P97e93t17r 70N65e86c66h44a57n22i16c50k95ý 7323456448290

To chápu a nevím, čím naznačuji, že nechápu. Takže pominu-li fakt, že to nevypadá jako pořádný vlak s lokomotivou a vagony (estetický dojem), tak je to především hlučnost v motoru, málo místa pro sebe a zavazadla (prostě Regio), sedačky nejsou úplně nejpohodlnější na 3h cestu. I v béčku mi přijde 3h cesta pohodlnější.

0/0
31.1.2013 12:41

K81a69r29e37l 77K18o91š85ť48á77l 8447101760415

Je to jasné: Potřebujou se jich zbavit.

0/−1
30.1.2013 14:08





Najdete na iDNES.cz