Diskuze
Na silnicích zemřelo nejmíň lidí za 50 let. Zabíjeli hlavně mladí řidiči
Děkujeme za pochopení.
P35e12t39r 10J40a28n36s83a
Tržile, Tržile...komu tím prospěješ.??...to chceš snad říci, že sociálnědemokratičtí hejtmani špatně pečují o silnice????....no ale hezky se hlásíš o tučnou prémii od policejního prezidenta za něco, co si ani neumíš spočítat a tak to blbě interpretuješ ve svůj prospěch....
P90e18t63r 40J42a68n58s77a
No určitě to není prací policie....vedení evidence nikomu život ještě nezachránilo...je tam spousta jiných faktorů: jak zde již někdo poznamenal, rychlá pomoc díky mobilům, lepší vybavení a lepší techniky péče v lékařství, bezpečnější auta, mírná loňská zima - prakticky bez sněhu, drahé pohonné hmoty - jezdí se méně a úsporněji, řada vybodovaných řidičů....atd....a policie.?..tak ta ani náhodou, při jejím nesoustavném a nesystémovém stylu práce bez jakékoliv invence postihovat právě ty nebezpečné řidiče, to policie nikdy nebude....
L16u22d97ě74k 68N58o87v71ý
řidiči ve věku 18-35 let zavinili 25% nehod. No, když bych vzal, že aktivně se jezdí zhruba do 70 a pak se přestává jezdit nebo se rozhodně najezdí mnohem míň, pak mi vychází, že mezi 18 a 35 lety je asi třetina řidičů. (35-18=17 a 70-18=52 --> 52/17=3,06) a to ještě nezapočítávám, že v této skupině je mnohem obvyklejší, že řídí ženy, než třeba ve skupině nad 50, takže bych se nedivil, kdyby řidiči ve věku 18-35 let tvořili podstatně více, než třetinu řidičů. Z takového úhlu pohledu už 25% zaviněných nehod nevypadá tak hrozně, což? Pro pořádný výpočet by bylo ještě třeba znát i číslo, kolik toho řidiči ve které kategorii najezdí. Nicméně takto na první pohled na mě to číslo působí tak, že mladí řidiči ze statistiky nijak zvlášť nevybočují..
V44i74k44t34o56r 38J97o77h93á94n43e91k
Také jsem si toho nesmyslu všiml a spíše mě napadlo, že tam zřejmě mělo být kategorie 18-25 let.
T27o71m 90K45o36u46d76e14l81k58a
Jednu velkou zásluhu prassaty skutečně mají, mohlo to být 680!
A ještě mají ti dva šmudlové při chvále prassatů drzost mluvit o bezohledných řidičích, kteří nedají přednost nebo nedají blinkr. Tomu říkám kanonáda do vlastních řad! Kromě toho všeho, co již diskutující zmínili - lepší bezpečnost aut, mobily, vrtulníky, je třeba stále opakovat že příspěvek policie je v lepším případě nula, v horším případě to dopadne jako v Dobříši!
A74l48e40š 68P33r48e47s35l43e76r
Jestli to už sem někdo napsal, pak se omlouvám. Kromě lepší bezpečnosti aut jsou hodně důležité mobily. Když někdo boural na okresce v dobách předmobilových, pak hozně dlouho trvalo, než někdo dojel k telefonu (a ten nebyl všade) a zavolal pomoc. Dneska je pomoc na místě během pár minut a to je hrozně důležité.
M24a67r64e65k 82H11r36u62b20y
Proto je take nalezite upravena statistika umrtnosti. Poslednich cca 5 let se jako obet dopravni nehody pocita jenom ten, kdo zemre behem 24 hodin po nehode. Do te doby se pocitaly obeti do 30 dnu. To tam to pak pekne klesa
I84v45a46n 34Z66y60k43á30n
Nižší úmrtnost osob ve vozidlech až na výjimky (viz. níže, akce proti podnapilým řidičům) nesouvisí s vyšším počtem bezpečnostních akcí. Smrťák se většinou stává kvůli nepozornosti, vysoké rychlosti a předjíždění a nebo nezohlednění stavu vozovky, tzn. opět vyšší rychlost. Je-li někdo nepozorný, tak tím spíš nevnímá, jestli je ten den Krištov a Policie hlídkuje. Má-li někdo potřebu spěchat a musí už předjíždět, tak kvůli respektování značek, rychlostních limitů, z obavy před policií, se mu zužuje počet úseků, kde může začít předjížděcí manévr. Menší výběr = pro spěchače větší stres a větší šance k chybám, bohužel i těm fatálním. No a nepřizpůsobení rychlosti vozovce, tam už vůbec není žádná vazba na hlídky. Policie mě nepokutuje za to, že na okresce s 90tkou dostanu smyk při 70tce a naperu to do stromu. Takže tam nefiguruje žádná preventivní role policejních akcí. Objektivně jediné, kde může Policie a bodový systém sehrát pozitivní úlohu, je tlak na dodržování limitů v obcích, tzn. šance na snížení nehodovosti s chodci a městskými cyklisty. Zde to smysl nepochybně má. Tohle vše se týká řidičů střízlivých. Kde mohou mít policejní akce smysl, uznávám, jsou akce zaměřené na řidiče pod vlivem. Diskořidiči o víkendech, Velikonoce atp. V tom ostatním si ale Policie přisvojuje zásluhy, které jí reálně nenáleží.
M62a48r31e80k 82H88r85u10b95y
Jinak doporucuji rozlisovat nezi vysokou rychlosti a neprimerenou rychlosti - zabiji ta druha
M93a87r14e59k 40H68r60u65b76y
Jaky smysl ma nasazeni passatu, kdyz dalnice jsou dlouhodobe nejbezpecnejsi komunikace? A ony byly nejake bezpecnostni akce? Za cely 2012 jsem policajta venku nepotkal
J93a96n 22M37o23t72ů17r89e27k
"Hlavními důvody jsou podle policejního prezidia jak bezpečnostní akce, tak i změna chování řidičů. " - jo jo, není nad to si vycucnou závěr z prstu z nějaké statistiky - Hmm, a co třeba to, že dnešní auta jsou mnohem bezpečnější?
J84i85r21i 94K40m77o78t64r
EU a stát nás všechny tak ochrání až umřem na rýmu
G86e17o47r58g 59K54o76m85b68e89r10e36c
jak pan reditel tak pan prezident policie se placej jen po ramenou. Aktivni a pasivni bezpecnost se neustale zvyuje a tim klesa i pocet mrtvych. Nehod pritom bylo o 6000 vic. Proste stary krapky postupne mizi ze silnic a jsou nahrazovany auty novejsimi a modernejsimy kde pri celnim narazu uz neodpochoduje motor az na predni sedacku. Vetsina aut ma nekolik airbagu, asp, esp, abs, etc. Mizi smrtici aleje, rozsiruji se a odstranuji nebezpecne useky, etc. Po havariich je stale rychlejsi a kvalitnejsi osetreni lekarem. Tech veci je spousta co prispiva k zachrane lidskych zivotu co driv nebylo nebo nedostatecne. Ty jejich rychly Pasaty jsou knicemu kdyz vam na okrsce ze zatacky vyjede magor co ma misto svetel oslnovadla diky nepovolenym zarovkam a navic svetla neserizeny. Staci 1 sekunda co nic nevidite a ujedete pri 60 km/h 16 metru ktery muzou byt na konci smrtelny. A tech oslnovacu stale pribyva. Hlavne ze policajti cihaj jestli nejedete po dalnici nahodou 140 nebo jestli nemate 10m za ceduli kde zacina obec 54 km/h aby si vylepsili prijmy
M98a23r21e66k 88H90r72u71b81y
A kdyby se to nahodou nehybalo spravnym smerem, staci zase poupravit metodiku mereni
Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl
Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...
Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici
Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování
Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...
Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci
Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město
Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...
Má přejít česká ekonomika na válečný režim? Doba míru je pryč, říká Pojar
Vysíláme Britský premiér Rishi Sunak nedávno oznámil, že jeho vláda uvede zbrojní průmysl do válečného...
Každý druhý učitel v Německu zažívá ve třídách násilí. Brutalita na školách roste
Premium Německý učitel se stává docela riskantní profesí. Násilí se stává stále běžnější částí vyučování a...
Biden nečekaně kývl na předvolební debatu. Kdykoli kdekoli, říká Trump
Americký prezident Joe Biden se v pátek nechal slyšet, že by chtěl do debaty se svým předchůdcem...
USA mění systém pomoci Ukrajině: už ne sklad, ale zbraně přímo ze zbrojovek
USA chystají dosud největší balík vojenské pomoci Ukrajině v přepočtu za více než 140 miliard...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!