Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V namrzlé Ostravě havarovalo ráno přes dvacet automobilů

Ostravsko ráno pokrylo náledí, což se okamžitě projevilo sérií nehod. V Ostravě-Vítkovicích v Rudné ulici se srazila desítka osobních aut a jedno nákladní za křižovatkou u Hornbachu a čerpací stanice. Další nehody se staly po celé moravskoslezské metropoli a okolí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Levicovy.Pravnik

proto autem

nejezdím

0/0
31.10.2012 15:19

Antonin, topič

Namrzlé mohou být mosty

a nájezdy na klíčové komunikace, jakož i cokoliv jiného.:-)

0/0
31.10.2012 12:53

F@nt

Den poté

Doteď žádná informace o pirátech na letních gumách. Že by všichni měli zimní ? Že by informace, kterou média zveřejnit nesmějí ?

Když čtu starší příspěvky ani se nedivím. Hlupáků s vymytými mozky se ozývá stále více a taková informace by nastolený směr mohla ovlivnit. On to bude asi dost velký kšeft, společně s nenápadně podsouvanou informací, že 4x a dost. Zainteresovaní si vlastně zajistili nekonečný přísun peněz. Co na tom, že ty blbce to může stát život.

Musím se smát, když čtu příspěvky o zimních gumách. Píši je přesně takoví, kteří v té bouračce skončili. Kteří si přečetli nebo v TV slyšeli, že v zimě se jezdí na zimních a tím to končí. Stát to přece ví nejlépe jak ochránit voliče-občana. Beeee

0/0
31.10.2012 6:50

Antonin, topič

Re: Den poté

Hele zima je podle dopravního kalendářu vod zejtřka, čili dneska ještě letní nevadí ;-D

0/0
31.10.2012 12:48

Skoč mi na cara

Podle posledních zjištění

bylo 90 % řidičů z Prahy a okolí a jeli na školení do Ostravy.

+4/0
30.10.2012 14:37

2kedar

Re: Podle posledních zjištění

;-DR^!!

0/0
30.10.2012 18:34

2kedar

Re: Podle posledních zjištění

Do Tieta??...... ;-D

0/0
30.10.2012 18:46

Průjem.v.elasťákách

Jestlipak přijel Jarek a zazpíval Ladovskou zimu ?

;-D

+2/0
30.10.2012 13:15

Lord Helma

Re: Jestlipak přijel Jarek a zazpíval Ladovskou zimu ?

to vás sere, co? Blbíčko :-P

0/0
30.10.2012 13:34

pravdivy editor

Re: Jestlipak přijel Jarek a zazpíval Ladovskou zimu ?

;-DR^

0/0
30.10.2012 13:58

pravdivy editor

Sníh a ledovka v Ostravě = kalamita a stav ohrožení...

;-D;-D

0/0
30.10.2012 13:11

Lord Helma

Ledovka

Naposled sněžilo v neděli v poledne, nějaký 1mm. Jenže ráno kolem šesté poklesla teplota, jemně mžilo a vlhkost vzduchu byla víc 95%, ideální podmínky pro ledovku. Na namrzlých mostech můžete solit, jak chcete a je vám to houno platné. Navíc, je to z kopce, tak stačí jeden jouda, který napere do kolony a 10 aut je v sobě. A mimochodem, ty vysmívané 4 cm tu napadly přes noc na sobotu a že by byly nějaké problémy s dopravou, tak jsem nepozoroval.

Tohle neměli silničáři vůbec šanci zachytit, protože ta ledovka se začala tvořit až ráno a jen na mostech.

+1/0
30.10.2012 12:17

sandar

Re: Ledovka

R^jsou tu mezi námi tací, kteří si prostě myslí, že člověk či společnost dokáží a musí zareagovat na přírodu vždy a všude a pokud nám náhodou něco ta příroda "provede", tak je to pro ně totální selhání systému...Rv:-P

0/0
30.10.2012 14:08

2kedar

Re: Ledovka

Opět nezbývá nic jiného, než s "Lordem Helmou" souhlasit!!R^ Mám Tě rád, čoveče....!!

0/0
30.10.2012 18:42

Lord Helma

Re: Ledovka

Budete ni chybět pánové ;-(

0/0
31.10.2012 10:16

Ída

Ostraváci,

mosty na Rudné jsou přece od pravěku proslulé.15roků už v Ostravě nežiji ale vždy když jedu v takovémhle počasí přes most,tak si na ně vzpomenu.Protože mne vyučily.

0/0
30.10.2012 10:33

Kayik

Re: Ostraváci,

neumíš jezdit, mosty v Ostravě se od těch v Praze, Brně, Plzni, a dalších městech neliší.

0/0
30.10.2012 10:51

Inž.ZABABA

Re: Ostraváci,

tam se liší všechno - Jarek N. ví ;-)

0/0
30.10.2012 11:35

2kedar

Re: Ostraváci,

8-oRv!!

0/0
30.10.2012 18:36

Absa

Chudáčci Ostravští ...

... maj tam ledíček a nedokáží se s tím vyrovnat. Na autech letní gumy, na plynu cihlu a pak kvičej a brečej ...

+1/0
30.10.2012 10:27

pravdivy editor

Re: Chudáčci Ostravští ...

Několikrát se mi v Ostravě stalo, že dojíždějí k semaforu dost rychle. Tohle je v létě ještě celkem v pohodě, pokud za volantem nesedí bezprizorní šílenec. Ale v zimě, tak to je dost o ústa. Pokud hošani jezdí i po městě ve vláčku, tak pak se nemohou divit, že bude taky ťukanda. ;-D;-D;-D

0/0
30.10.2012 10:30

Inž.ZABABA

Re: Chudáčci Ostravští ...

vláčky i auta mají nárazníky - ale holt to je jiná kvalita ;-)

0/0
30.10.2012 11:38

2kedar

Re: Chudáčci Ostravští ...

V Ostravě něsum "Hošani".... Ty Cype!!Přiščě, Ti rozflakame tyn Tfuj cyfernik!!;-D

+1/0
30.10.2012 18:39

lady.zam4

Re: Chudáčci Ostravští ...

tys pojedl vtipné kaše, že? Bl*be

+5/0
30.10.2012 10:36

Kayik

Re: Chudáčci Ostravští ...

Peyronieho nemoc?

0/0
30.10.2012 10:51

Absa

Re: Chudáčci Ostravští ...

netuším, čím trpíš, nejsem tvůj lékař ...

0/0
30.10.2012 10:56

Lord Helma

Re: Chudáčci Ostravští ...

copak, mindráček nebo jen tuponek?

0/0
30.10.2012 12:05

pravdivy editor

U nás je to s údržbou silnic při sněhu katastrofa!!!!

při přejetí hranice do Německa a Rakouska, jsem o dost klidnější. Proč tohle nefunguje a nemá dostatečnou akceschopnost - mi nejde na rozum. Prachy v tom rozhodně nebudou, oni je mají. Nebude to tak trochu tím, že u Správy silnic pracují staří dědci, kteří prostě na to kašlou? Kolikrát jsem viděl mužíky, kteří sotva stojí na nohách, ještě k tomu aby se vysápal do kabiny sypače, a jel něco někam posypat ;-D

0/0
30.10.2012 10:20

smeji.se.cenzorovi

Re: U nás je to s údržbou silnic při sněhu katastrofa!!!!

A viděl jste někdy v Německu nebo Rakousku troubu na letním obutí v zimě?;-)

0/0
30.10.2012 10:22

Lord Helma

Re: U nás je to s údržbou silnic při sněhu katastrofa!!!!

Ty jsi typický blb z diskuze, takový brouk pytlík, všechní všechno zná a všude byl nejmíň dvakrát. Jednou by si zkusil vyjet nacamraný a hodně dlouho si za volant u Správy komunikací nesedneš. Mimo jiné, zkus posadit svou zadel za volant monstra s 5 metrovou radlicí a 10 tunama soli na korbě.

0/0
30.10.2012 12:19

pravdivy editor

Re: U nás je to s údržbou silnic při sněhu katastrofa!!!!

Jezdím kamionem, který má trochu jiné a větší proporce než ta vaše radlice a 10t soli za zadkem. Nedělejte z personálu Správy a údržby nějaké polobohy, jsou to lidi kteří nemají jen motivaci. Proto ten stav silnic alá Česko je tak příšerný

0/0
30.10.2012 13:09

Lord Helma

Re: U nás je to s údržbou silnic při sněhu katastrofa!!!!

Vzhledem k tomu, že zrovna u Ostravský komunikací má synivce a jezdí mimo jiné s tou obludou, tak vím, jak to tam vypadá. A vinu na tom má hlavně Ostrava, teda konšelé, protože je to jen trafika pro nedouky, kterí správně politicky myslí a na mančaft zvysoka serou. Tolik jen o te motivaci. Jinak jet se spuštěnou radlicí a hrnout před sebou metráky sněhu je opravdu o něčem jiném, než jet s kamiónem. Měl jsem možnost si to na parkovišti zkusit a za tu klikatinu místo rovné cesty by se nemusel stydět ani ten největší mazavka.

0/0
30.10.2012 13:38

Antonin, topič

Re: U nás je to s údržbou silnic při sněhu katastrofa!!!!

No to je vidět, jak vám to de, za zimu ve škarpě 1 sypač a stovky kamionů ;-D

0/0
31.10.2012 12:50

mik-esh

chachaři na ledu

0/0
30.10.2012 10:17

chacharostravsky

Re: chachaři na ledu

taky mi to klouzalo, bylo to dost těžké, zimní gumy vůbec nepomohly...

0/0
30.10.2012 15:52

2kedar

Re: chachaři na ledu

Co to meleš??Furt jezdim ožraly,,,,, a v pohodě...!! ;-D

0/0
30.10.2012 18:46

Black Dragon

Riders on the SNOW

Remake písničky od the Doors ;-D

0/0
30.10.2012 10:13

pablo_II

3 centimetry sněhu a u muzea 4, že ostravaci?

Tak a te´d se zas můžete vysmívat pražákům, jak je v praze kalamita jak na sibiři, když napadnou 3 cm sněhu a u muzea 4. Narozdíl od prvního letošního sněžení v Praze, kde závažnější porblémy nenastaly. Dokázala lehká ranní námraza a sem tam trochu sněhu paralyzovat Ostravu. ;-D Příště si zas můžete zpívat, jak jsou ti Pražáci hloupí, že neumí jezdi v zimě :-P.

+4/0
30.10.2012 10:11

Black Dragon

Re: 3 centimetry sněhu a u muzea 4, že ostravaci?

A Ty jsi zase úplně mimo, ale hlavně, že sis rýpnul...

0/0
30.10.2012 10:12

pravdivy editor

Re: 3 centimetry sněhu a u muzea 4, že ostravaci?

on si jednou rýpnul, ale vy rýpete neustále - a to je rozdíl ;-D

+3/0
30.10.2012 10:17

salam.banan

Re: 3 centimetry sněhu a u muzea 4, že ostravaci?

Myslím, že my se neznáme a kolik je sněhu ve městě, kde vy bydlíte, je mi opravdu jedno. Tady bych viděl ten rozdíl.

0/0
30.10.2012 10:59

pablo_II

Re: 3 centimetry sněhu a u muzea 4, že ostravaci?

Právě, že nejsem mimo. Jsem Pražák žijící 7 let v Ostravě. Zrovna dnes ráno jsem tím vším o čemse tu píše a dikutuje  jel, Silnice v okolí polanky byl jak zrcadlo, mosta nmrzlý a při vystoupení z auta sebou člověk málem fláknul, ale s trochou rozumu se v tom jet dalo,, takže kde je problém, že by v lidech, kteří havarovali? Počasí opravdu viníkekm není. Takže vím přesně o čem je řeč a musím konstatovat, že se pouze projevila naprostá neschopnost místních řidičů jezdit za jiných podmnek než za sucha a mokra. Hlavně, že když je v praze kalamita kvůli sněhu, tak mají všichni místní plnou hubu keců, jak by se to tady stát nemohlo, že tady všichni na sněhu a ledu jezdit umí a ani k tomu nepotřebujou zimní gumy a můžou se potrhat smíchy, jak jsou ti Pražáci hloupí. No tak tady to Vaše umění máte, nejste o nic lepší. Ostrava se neprojevila o nic lépe než Praha, tentokrát spíše naopak.

+3/0
30.10.2012 10:20

myskamiki001

Re: 3 centimetry sněhu a u muzea 4, že ostravaci?

nemel byste se lecit? Nejprve napisete, ze jsme totalni debilove, co je rozhazi LEHKA NAMRAZA a v druhem prispevku napisete, ze cesta byla jak zrcadlo a hubu jste si malem rozbil pri vystupovani......tak si ujasnete, jak to tady rano vypadalo :-P

+2/0
30.10.2012 12:35

mik-esh

Re: 3 centimetry sněhu a u muzea 4, že ostravaci?

ono led a sníh, jsou dvě různé věci. ale to je zbytečné někomu takovému vysvětlovat, no ni :-P

0/0
30.10.2012 10:20

pablo_II

Re: 3 centimetry sněhu a u muzea 4, že ostravaci?

On s rozumem se dá jezdit na obojím, to by ale ostrvští chcři nesměli být přesvědčení o svých bezchybých řidičských schopnostech a o tom, že to zvládnou i na letních, zvláš´t když přeci ještě není Listipad a tedy zimní nejdou povinné. Toto je klasické uvžování Ostravského chchara, no ni :-P

+1/0
30.10.2012 10:32

lady.zam4

Re: 3 centimetry sněhu a u muzea 4, že ostravaci?

a co si to tak po sobě přečíst? Nebo sis loknul ostravského pančovaného rumu? No ni?

0/0
30.10.2012 10:38

Tajemný muž

Silničáři?

Nezlobte se na mě, ale dávám vinu silničářům. Včera sněžilo už od rána a docela fest. Celý den jsem jezdil po okr. Karviná a po Ostravě a až do 18:00 jsem nepotkal jediného silničáře nebo jedinou odhrnutou cestu. A to ani hlavní tah z Havířova do Ostravy (tam jsem jel mezi 15:30 a 16:00; žádný sypač ani v protisměru, silnice neodhrnutá). Silničáři byli prostě zaskočeni, jako každý rok, ikdyž je meteorologové už týden dopředu varovali, ikdyž ve zprávách den předtím všichni skučeli, jak je republika pod sněhem, stejně se nechali překvapit. A to začalo sněžit teprve v 10:00 dopoledne (+/-). Dokázali vyjet až pozdě večer a ráno nějak zapoměli, že by to mohlo zmrznout a tak pro jistotu radši nevyjeli (přece nebudou riskovat, že nabourají, že...).

Opravdu, vedení silničářů je snad nekompetentní. Přece když vím, že bude sněžit, že celá republika zapadala, tak se připravím, ne? Ale zdá se, že jsme pořád ještě na východě, kde se schopní vyhazují a neschopní povyšují...

+5/0
30.10.2012 10:00

pablo_II

Re: Silničáři?

No a co, že nebyl sypač. jako jasně, bylo by fajn, kdby to bylo posypaný a dalo se jet jako za mokra. Alesilnice rozhodně nebyla nesjízdná. Ano muselo se jet pomalu a opatrneji, ale na slušných zimních gumch se dalo jet a dalo se při použití mozku jet bezpečně a plnule. Jestli někdo v tomhle počasí vyrazil na letních a stěžuje si, tak je blázen. Sám jesm pojezdil spustu vedlejších cest v okoí ostarvy, na které neblo šáhnuto přesto že kouzaly, tak se jet dalo. chybu dávaám jen a pouze řidičům. naučte se předvídat, jezdit plynule a hlavně jezdit i na jiných površích než je suchý a mokrý asfalt.

+3/0
30.10.2012 10:06

Tajemný muž

Re: Silničáři?

Nesouhlasím s druhou částí. Ano, na zimních byly silnice sjízdné, ale velice opatrně. Sám zimní mám (a kvalitní). Tady jde ale o něco jiného - silničáře platíme ze svých daní, že? A v zimním období mají placenou pohotovost, že? Tak by mě velice zajímalo, na co jim tu placenou pohotovost platíme, když člověk v pohotovosti nedokáže ze zpráv jak meteorologů tak i televizí vydedukovat, že bude sněžit a nedokáže dát příkaz k přípravě sypačů a odhrnovačů. Dále, když už drží placenou pohotovost, tak nedokáže celých 8 hodin zareagovat na sníh. Co je to za pohotovost? Kdyby měly takovou pohotovost záchranné služby, nikoho nezachrání. Dále, když už teda v noci posypali a odhrnuli, tak ten, co drží pohotovost, není schopný ve 4 ráno mrknout na teploměr, aby zjistil, že je pod nulou a že je tudíž potřeba tu břečku posypat. Na co jim teda tu pohotovost platíme? Tomuhle opravdu neříkám být "pohotový".Rv

+2/0
30.10.2012 10:24

pablo_II

Re: Silničáři?

Ano, souhlasím, že silničáři selhali o tom není sporu. Selhali ovšem i řidiči a o tom také není sporu.

0/0
30.10.2012 10:35





Najdete na iDNES.cz