- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že peníze od EU nešlo použít na dálnici, nebo třeba na školy, je nesmysl. Účelový nesmysl. Bylo čistě na regionálních politicích, v tomto případě na vedení nechvalně proslulého ROP Jihozápad, aby rozhodlo o náplni, zeměření a cílech programů a o tom, kolik peněz do které "osy" programu půjde. Rozhodlo si tedy už předem o lodní plavbě. S tím neměl Brusel nic společného. Nicméně i dodatečně šlo využití peněz změnit - trochu komplikovaně, ale jde to. (Takto se z problematických programů přesměrovávají peníze do jiných i na celostátní úrovni.)
Az to pujde z Budejic do Prahy, bude to o necem jinem. Ale na takhle kratkem useku to zatim moc smysl nema. Je to izolovane a ciste jen atrakce pro turisty.
z CB do Prahy to nikdy nebude, protože by museli zbourat npamatkove chraneny most v Tyne nad Vltavou
Jde o investici na desítky, možná stovky let. Vodní cesta není nějaké dopravní hřiště u školky, náklady na výstavbu jsou samozřejmě vyšší. Každý by se chtěl po dálnici co nejrychleji dostat do Prahy, to ale s krajem nemá nic společného, je to jen sen lidí v nejproduktivnějším věku.
Vodní cesta se stále buduje, projekty počítají se splavněním vltavské kaskády = napojením na evropskou síť. Údajům o počtech pasažérů bych nevěřil, bez "malé domů" se služby neprovozují.
Tahle vláda nadělala z lidí otroky ve fabrikách , okradla je o peníze a lidi jako mají brát na tohle kde
Má to vůbec cenu? Jezdit na malém úseku ČB-Hluboká? To radši Týn-Praha, tam už se plout dá a můžete rovnou až do NDR, tím chci říct, že politici a lidé by měli čekat, až se ůsek propojí s úsekem na Prahu, pak jim tam budou lodě jezdit, když postavíte silnici od nikud nikam a bude dlouhá 10 km, taky vám tam nikdo jezdit nebude, ale to lidé, co proti tomu protestují nepochopí, všechno přepočítavají na asfalt
Ano, lodí jsem jel a pocit, že jedete do ČB po řece je pěkný. Bohužel služby na lodi na bodu mrazu. Technický (i estetický vzheld lodi) jsou tragické. Ohoz personálu trága. Kormidelník v montérkách - doslova. Na kapitánském můstku omšelá a olezlá maskáčová síťovina. Ochota majitelů tragédie. Chtěli jsme to dát i jako zážitek studentům na školním výletě. Pro 20 lidí nepojedou v pondělí - prý by museli kontaktovat v ČB plavební správu. Když pominu to, že nám vnucovali, ať jedeme jen do Českého Vrbného, i to, že se loď cestou porouchala a my skákaly do osik u břehu za Voříškovým Dvorem. Cena je také drahá. O investici miliarda ani nemluvě. Stejný propadák a stejná kravina jako letiště. Přesto když už se ty peníze takhle utratily, je třeba se snažit i toto propagovat. Tam bohužel snaha a chuť provozovatele a i Města či Kraje je NULA.
Jinak jsem slyšel, že snad má v té společnosti podíl nějaký pan Dlouhý z Hluboké a že je mu úplně šumák, jestli tím lidi jezdí nebo ne. No ale znáte to ... jedna paní povídala. Ale je mi fuk, kdo to vlastní, ať je to třeba 100% náměstkyně Popelové, hlavně ať se někdo o to stará!!!
...čí je to dítě a kdo se jako první projel v námořnickém oblečku (Thoma a jeho soudružka :-)
Že tady Machart předhazuje peníze EU - dejte mu roubík - neví o čem mluví - všechny peníze z EU musí doplatit JčK !! A průměr cca 13 platících v roce 2011 a asi 10 platících v roce 2012 (na jednu jízdu) - no to je úspěch. Mám dojem, že ta miliarda by stačila na nějakých 15 - 30 km dálnice od Veselí k ČB (rovina, připravená infrastruktura, vykoupené pozemky - vše připraveno) !! Ale teď je hlavní, že si vyjede Hlubocká šlechta na lodičkách (ale kolikrát v roce?). tfuj teufel
jaký zhovadilosti se dějí v dopravě a jaký se ještě připravují.Všichni vědí kdo je za to zodpovědný a pořád na něco čekáme,Přitom v našich dějinách se nachází řešení.DEFENESTRACE.
Parníky
Letiště
Podpora hokejistů
Podpora fotbalistů
ale nově i voleibalistů.Ale obchvat je v nedohlednu a na E 55 nám vzniká další kruháč a u každého obchoďáku nová křižovatka.Je načase někoho za to zavřít.
Všem škarohlídům doporučuji, aby se podívali např. na http://www.batacanal.cz jaký může být kolem splavného vodního toku turistický provoz. Ale po tom toku se musí dát někam dojet, proto je pravda, že dokud nebude hotová celá cesta Orlík-ČB, bude splavnění ČB-Hluboká vypadat jako šílenej úlet. Na Baťově kanálu, Orlíku, Slapech, a i jinde - dokonce i na Hněvkovické přehradě - fungují firmy, které se živí vyhlídkovými plavbami a hlavně půjčováním obytných lodí. Samozřejmě, že mezi poli, co jsou mezi ČB a Hlubokou na obytné lodi nikdo nevyrazí. Takže, až bude hotový jez Hněvkovice s plavební komorou a zvednutý most v Týně, tak se uvidí...
Nicméně je pravda, že i já bych měl za ty prachy radši kus D3/R3...
tunelářů. A k nim lze přidat ještě zprofanovanou Radu města Č. B., s jejímž hlasitým jásotem se ty peníze vyhodily oknem. Zajisté si ještě místní pamatují, jak při zahajovačce stavby pózovali Thoma s Popelovou s pádly v rukou a pruhovaném námořnickém tričku u Dlouhého mostu. Jak je to ve Švejkovi: zavřít, až zčerná!