Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

DOKUMENT: Projev prezidenta Václava Klause k 28. říjnu

Přinášíme plné znění projevu, který prezident Václav Klaus pronesl u příležitosti státního svátku na Pražském hradě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sladek

Copak je to za svatek?! Mel by to byt den smutku.

Den smutku za historicke zlomeni chodu nasi historie v pomateny socialisticky vsemohouci stat, ktery prinesl nase zeme do smutneho stavu.    Kdyz se clovek zamysli nad nasim postavenim pred sto lety a kde jsme se dostali dnes, neni pochyb o upadku jak politickem, tak ekonomickem.  O kulture ani nemluvim.  Tak tedy hura, slavte a namlouvejte si neco co vas prineslo do krachu.....  beze mne.

0/0
30.10.2012 0:40

Vyškolený_1

Pane bože,

to je zhovadilost. On, který je jednou z hlavních příčin blbé nálady z toho obviní média a skoro doslova i "rozvratné živly ze Západu".  On, který urážel a zesměšňoval každého, kdo ho dostatečně nezbožňoval, teď za to vynadá občanům. Říká, že se nemáme urážet a sám to v první části proslovu předvedl - dobrovolné pracovníky ekologických nevládních organizací sprostě označí za hlavní viníky nevyvážených financí státu. Ty lidi, kteří často na hranici chudoby dělají, co cítí jako potřebné. Ti neprosadili zákon o podpoře obnovitelných zdrojů energie. A dodá další sprosťárnu, že si snad tito lidičkové na tom namastlili kapsu ... O korupci, zlodějinách umožněných až přímo organizovaných vrcholnými politiky ani slovo. Hnus, Chucpe, fuj.

+1/0
29.10.2012 23:25

__anart__

Máte poslední šanci sdělit svůj názor bez rizika šikanování

Dosud si běžný občan mohl dovolit napsat do této diskuze svůj názor na pana prezidenta či na jeho projev...

Od 1. listopadu 2012 bude zde diskutující legitimován a bude mu znemožněno publikovat svůj názor pod svým nickem.

Diskuze zde si tedy budou moci dovolit pouze ti, kteří již nemají moc co ztratit, tedy především důchodci, exhibicionisté, blázni... Pracujícím hrozí, že pokud nebudou zastávat oficiálně doporučované názory, budou mít problémy v zaměstnání. Vždyť přece bude stačit zadat do Google vaše jméno a potenciální zaměstnavatel bude mít vaše názory jako na zlatém podnose. Tedy, pokud budete zde diskutovat. George Orwell by měl ze záměru iDnes "zkvalitnit" diskuze radost.

XPokud i vy máte obavu z postupné likvidace svobodné diskuze v naší zemi, vložte tento text pod další články na iDnes.

0/0
29.10.2012 12:26

ODSakEda

Re: Máte poslední šanci sdělit svůj názor bez rizika šikanování

Já myslím, že vaše osobní intimní údaje nebudou veřejně vidět, že to jen redakce bude moci využít plnou databázi s os. ůdaji pro případ trestního oznámení, pokud budete někoho osočovat, pomlouvat či budete vulgrní, ne?! Jestli se mýlím, opravte mě někdo!

 Podobně "náhubkový" zákon. Prej omezuje svobodu slova novinářům!... Ale kdepak, jen "novinářům" ukládá, budeli psát jmenovitě o vás(!) a nařkneli vás nebo špatně interpretuje vaše nějaké prohlášení, informovat vás o chystaném článku o vaší osobě(!), aby jste měl jednak vůbec možnost zjistit, že kdesi v Ostravě či Plzni o vás(!) něco vyšlo nepěkného, možná i nepravdivého nebo jen nepřesného, což vás(!) osobně pošpiní(!!!) a mohl se již ve stejném plátku týž den na téže stránce k tomu alespon vyjádřit, případně to odmítnout, nebo podat trestní oznámení na pomluvu. Jinak se o tom ani nedozvíte že vás v nějakém okrese poplival někdo! O to jde! A "novináři" si takový zákon jen vykoledovali beztrestným psaním pomluv...

0/0
29.10.2012 14:13

__anart__

Re: Máte poslední šanci sdělit svůj názor bez rizika šikanování

jméno a příjmení vidět bude

snadné vygooglení kohokoli diskutujícího a následné detailní zjištění jeho politických názorů bude snadné pro kohokoli

"bezpečnost" zdigitalizovaných údajů je v naší zemi obecně známá, nemám iluzi, že iDnes je schopna lepšího zabezpečení osobních dat než ministerstva

jak je tomu s šancí svobodně diskutovat na podobných webech v zahraničí? také pouze po předložení občanky???Rv

0/0
29.10.2012 16:23

Zastavit stát !!!

Václav Klaus

R^R^R^

+1/0
29.10.2012 11:43

Vyškolený_1

Re: Václav Klaus

Dobrá zhovadilost, což?

0/0
29.10.2012 23:27

hawk.

Prezident Václav Klaus

řekl celou a ničím nepřikrášlenou pravdu. Melte si tu co chcete.

+5/0
29.10.2012 9:27

Pezzo da Novanta

Re: Prezident Václav Klaus

V některých případech to trochu přehnal, ne všechny neziskovky jsou mocenští uzurpátoři, ale faktem je, že z větší části do docela vystihl.

0/0
29.10.2012 9:36

Vlčice.CDN

Re: Prezident Václav Klaus...

...souhlasím, ten nářek odspoda není opravdu na místě...viz 30,- Kč poplatek, pastelkovné ...atd. Takovýchto mandatorních výdajů se najde v minulosti dost...prezident Klaus má úplnou pravdu.

0/0
29.10.2012 13:04

ODSakEda

Re: Prezident Václav Klaus

R^

0/0
29.10.2012 14:15

Vyškolený_1

Re: Prezident Václav Klaus

Nic nového pod sluncem. Za vše zlé v ČR mohou: 1) zlé živly ze Západu, 2) domácí rozvratné živly - nevládní organizace, 3) politici jsou skvělí, 4) korupce u nás neexistuje (podle presidenta), neboť tu vůbec nezmínil, jako hlavní problém.  Tak přesně v této logice a souslednosti přednášeli své projevy komunističní potentáti před r. 1989. Prostě hnus. ;-€

0/0
29.10.2012 23:32

sorvon

Pezidentův projev

Absurdní představení !Autor projevu, který se přímo podílel a podílí na současném  negativním stavu této země apeluje na občany aby s tím něco udělali.Pokud s tím občané něco udělají asi to nebude to co si představujeRv.:-P

+1/0
29.10.2012 8:22

modrá sardinka

Re: Pezidentův projev

Sorry, ale na současném stavu země máte podíl i vy. Asi vám to přijde absurdní, ale je to tak.

+6/0
29.10.2012 8:24

sorvon

Re: Pezidentův projev

Asi ano stejně jako tzv. mlčící většina ,která zatím držela hubu a platila daně .Jak říkal Borovský :lenoš a řvi dají mzdu dví ,pracuj a kuš hubu suš!Je  ale načase  si nalít čistého vína -už mě to nebaví !;-O

+1/0
29.10.2012 8:44

Pezzo da Novanta

Re: Pezidentův projev

Neděkuj a odejdi jinam, kde ti dají dví. :-P

+1/0
29.10.2012 9:39

Pezzo da Novanta

Re: Pezidentův projev

A kdo na současném negativním stavu této země podíl nemá? :-P

Klaus podle mne docela precizne pojmenoval spoustu příčin proč jsme tam kde jsme, stejně jako popsal mechanismy EU a její směřování, což se bohužel navzdory veškerému vřeštění antiklausovců ukázalo jako naprosto přesné,. ačkoliv o tom ještě byrokracie EU odmítá přemýšlet. Ale brzo bude muset.Rv

+1/0
29.10.2012 9:28

Vyškolený_1

Re: Pezidentův projev

Korupce holenku, ta u nás není, což? Opravdu precizně pojmenoval - pcha !  Za vše může zlý Západ a nevládní organizace ?? Jděte se vycpat.Rv

0/0
29.10.2012 23:41

TBC

Re: Pezidentův projev

Máte pravdu, podíl na tom má. Ale to přece nic nemění na obsahu toho projevu.

0/0
29.10.2012 9:43

AnalyzaNow

Pro naši rodinu je "Brusel" vždy lepší než Klausové

Ikdybychom měli celou vládu ze samých Klausů (ti by se během 24 hodin vzájemně ješitností pohádali k smrti:).

Proč? Protože Západ po dlouhá staletí poskytoval populaci lepší kvalitu života než tomu bylo v České kotlině ZEJMÉNA pokud zvážíme, že to, na co jsme od Lucemburků až do 2. světové války nebo Února či i dneška HRDÍ bylo většinou plodem práce německy mluvících spoluobčanl, vladařů, majitelů fabrik, atd. od německých kolonistů, které zvali Přemyslovci, přes Karlovu-Ferninadovu univerzitu, Mosera a ostatní "rodinné stříbro" až po Freuda, Kafku atd.

Vyhnáním Němců a Rakučanů, ztrátou Židů v koncentrákách, decimací zbývajících elit po Únoru a emigrací naše republika není v porovnání se Západem tam, kde byla v 1918 nebo 1938. Klausovo BRNKÁNÍ na národoveckou strunu je nejen účelové, ale falešné a zavádějící. Navíc, krom jiného, polovzdělanec ze stalinské VŠE krvavých 50. let nepochopil nebo chápat nechce, že m.j. právní prostředí je pro kapitál a ekonomiku elementární podmínkou.

+2/0
29.10.2012 7:41

ODSakEda

Re: Pro naši rodinu je

Pro mě, a moji rodinu, ne :-P

+1/0
29.10.2012 14:16

Vyškolený_1

Re: Pro naši rodinu je

To, že se neorientuješ, z toho si nic nedělej, nejsi sám

0/0
29.10.2012 23:39

AnalyzaNow

Slováci škůdce a demagoga, Mečiára, dávno vypoklonkovali

my, Češi stále toho svého, KSČM nikdy nekritizovaného, naopak opakovaně voleného a u Putina oblíbeného Klause stále tolerujeme, nekteří ho dokonce stále podporují.

+2/0
29.10.2012 7:24

Pezzo da Novanta

Re: Slováci škůdce a demagoga, Mečiára, dávno vypoklonkovali

Ještě že jste Mačiara nahradili Ficem. To je fakt výhra jak z lutrije.

0/0
29.10.2012 10:00

ODSakEda

Re: Slováci škůdce a demagoga, Mečiára, dávno vypoklonkovali

My???8-o Piš jen za sebe!;-€ Ty "my"...;-D

+1/0
29.10.2012 14:01

jakadlec

chce to kus drzosti opěvovat stát, který rozbil,

pokud by se mu povedlo rozbít EU, nejspíš bysme se dočkali plamenných projevú na oslavu vzniku unie, přemýšlím, zda je to jen stařecký projev, nebo narušený charakter

+3/0
29.10.2012 7:02

minutos007

Re: chce to kus drzosti opěvovat stát, který rozbil,

Já myslí, že to bude neschopností (nebo neochotou?) pochopit okolní svět, a přijmout realitu. S tím ti ale asi nikdo nepomůže...

+3/0
29.10.2012 7:06

jakadlec

Re: chce to kus drzosti opěvovat stát, který rozbil,

realitu, si myslim, chápu dobře, pokud oslavuje vznik československa někdo, kdo v československu žil a vážil si ho, je to správné. pokud pokládá věnce a pronáší oslavné ódy někdo, kdo stát minimálně pomohl rozbít, je to pokrytectví a drzost, ten by měl 1.1. pokládat věnce, to vzniklo česko

+1/0
29.10.2012 7:51

modrá sardinka

Re: chce to kus drzosti opěvovat stát, který rozbil,

Československo mělo svůj smysl v době, kdy vzniklo. Pak se věci pohly jiným směrem a Klaus by to nezměnil, ani kdyby chtěl.

+1/0
29.10.2012 8:27

Sladek

Re: chce to kus drzosti opěvovat stát, který rozbil,

Myslim, ze naopak.  Cesti socialiste nemeli pravo trhat Uhry a prilepovat je k Cecham a Morave, kterou nasledovne zrusili.  Smysl to nedava zadny, bylo to svinstvo, ktere se muselo zakonite rozpadnout.

0/0
30.10.2012 0:23

Váš účet byl zrušen

Re: chce to kus drzosti opěvovat stát, který rozbil,

Ty patříš mezi ty, kteří budou donekonečna mlýt svoje, i kdyby se jim předložilo milion argumentů. Už je to směšný. Jak malé děcko.

0/0
29.10.2012 7:12

jakadlec

Re: chce to kus drzosti opěvovat stát, který rozbil,

nepředložils nic

+1/0
29.10.2012 7:52

modrá sardinka

Re: chce to kus drzosti opěvovat stát, který rozbil,

Jak by mohl jeden člověk rozbít stát? Jste úplně mimo. Chtěli to Slováci, a já se jim ani nedivím. Co vás štve? Že nemáte Tatry za babku?

+2/0
29.10.2012 8:26

Pezzo da Novanta

Re: chce to kus drzosti opěvovat stát, který rozbil,

No jasně - vy byste radši opěvoval  stát, který Klaus zplundroval roky trvající občanskou válkou, jako Miloševič Jugoslávii. Díky nechci. Ať si bratři Slováci svého Mečiara nebo Fica pověsí sami.Rv

0/0
29.10.2012 9:38

Jan Křtitel

Moc pěkný projev

Pane prezidente.

+4/0
29.10.2012 6:51

Vyškolený_1

Re: Moc pěkný projev

jak od komunistů před r. 1989. Víme kdo za vše zlé může ... Zhovadilost, hnus. Rv

0/0
29.10.2012 23:38

Richard the Third

Slábnoucí autorita

Pokud prezidentovi správně rozumím říká toto: Za slábnoucí autoritu vlády může vláda, za slábnoucí autoritu ODS může vedení ODS a za bezprecedentně (alespoň v demokracii) oslabenou autoritu prezidentského úřadu můžou pisálkové nevázaní každodenní poctivou prací. Nikoli hradní trio Klaus, Hájek, Jakl, ale média podléhající lobbistickým skupinám, ev. občanské spolky. Je to stále do kola stejná, popletená písnička... Dobré věci produkuji já, špatné věci produkují bruselští byrokraté, ekologové, novináři a angažovaní nestraníci. Je toto ještě demokratické myšlení?

+3/0
29.10.2012 6:21

minutos007

Re: Slábnoucí autorita

Ať řekne co řekne, vy to prostě přepracujete tak, aby to bylo špatné hloupé a nesmyslné a navrch ho zkritizujete za význam vaší interpretace... Jo, bidelníci ti jsou potřební za každého režimu...

+1/0
29.10.2012 6:30

AnalyzaNow

BINGO! Přesně jste Klause vyhmátl

Za problémy vlády může vláda - za problémy ODS může ODS - za problémy Hradu mohou "pisálkové", ne jistý Klaus a jeho nejbližší spolupracovníci, na nejšpinavější práci jím - aby nebyl majestát osobnosti TOLIK viditelně spojován s nejnestydatějšími aktivitami a výpady - vysílaní Hájek, Jakl, Weighl. ..... Bohužel, Češi si evidentně Klause a klausismus zaslouží, neb jinak by se ho, jako sŚlováci Mečiára, už dávno zbavili.

+3/0
29.10.2012 7:30

Vyškolený_1

Re: Slábnoucí autorita

Rozumíte tomu zcela přesně. Bohužel omezenců je tady na diskusi hodně a ti budou Klause nadšeni, i když bude vykřikovat, že je třeba začít pálit čarodějnice ! Rv

0/0
29.10.2012 23:45

derik

Doporucuji to porovnat s projevem Milana Stecha

predsedy Senatu. Snad to dojde i novinarum-klausobijcum ze se mame na co tesit.

0/0
29.10.2012 5:55

ToMiSoft

Re: Doporucuji to porovnat s projevem Milana Stecha

Slyšel jsem pár slov a málem jsem se z toho soudruha Štěch pozvracel.

0/0
29.10.2012 8:46

venoch

Tak jsem si to precetl....

A vazne nevim, koho by jste tedy chteli dat na jeho misto, az uz nebude presidentem. Vsude jen ctu jaky je to podvratak, co to je za hlupaka, ale jedno Vam reknu. S nejvetsi pravdepodobnosti to po nem bude delat nejaky novodoby Spidla, ktery bude jen kyvat na to co se v Bruselu upece a my zase pozavirame nejake cukrovary, omezime nekde nejakou vyrobu, zavreme nejakou zbrojovku a budeme hodiny diskutovat jak pojmenovat pomazankove maslo. Takze s tou kritikou bych dost setril. At byly jeho nazory jakekoli, vzdy mel na prvnim miste nasi republiku a pak az to ostatni. Tohle se o mnohych jinych rict neda.

+1/0
29.10.2012 5:22

jakadlec

Re: Tak jsem si to precetl....

dobře jste popsal fišera

0/0
29.10.2012 6:50

Nurmisur

Re: Tak jsem si to precetl....

Nemám pana Klause moc ráda, ale jedno mu upřít nelze, má páteř! Stojí si za svými názory a nebojí se být v menšině a to se cení. Dle mého je to jediná vlastnost kterou opravdu prezident potřebuje...

Fisher...no way! Zatím mi z kandidátů vychází jako důstojný nástupce jen paní doktorka Roithová...no uvidíme[>-]V

+1/0
29.10.2012 13:14

ODSakEda

Re: Tak jsem si to precetl....

R^ V.K je dlouhodobě koezistentní v názorech! :-) To neí švejnar  a pod. a kam vítr... ;-O

0/0
29.10.2012 14:05

Vyškolený_1

Re: Tak jsem si to precetl....

Nic si z toho nedělejte, že nevíte, kdo by mohl Klause nahradit ! Když zemřel Stalin, také si většina obyvatel Sovětského svazu nedovedla představit, jak budou moct žít dál!  A propos: na prvním místě neměl republiku, ale sebe, své ego.

0/0
29.10.2012 23:48

pavel.n

Včera se mi chtělo zvracet !!!

Klaus oslavuje vznik Českosloveska ,které on sám společně s Mečiarem zničili .......... Masyryk se musí ale obracet v hrobě Rv[>-]Rv

+1/0
29.10.2012 4:47

minutos007

Re: Včera se mi chtělo zvracet !!!

Slováci chtěli samostatnost, co by si s tím dělal ty?

+4/0
29.10.2012 4:54

pavel.n

Re: Včera se mi chtělo zvracet !!!

Nevěř tomu , že Slováci chtěli samostatnost ........... často mluvím s lidmi na Slovensku ...... věř mi , že rozdělení si obyčejný lidi nepřáli !

+1/0
29.10.2012 4:57





Najdete na iDNES.cz