Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Syrské křehké příměří nevydrželo dlouho, první den zemřelo 47 lidí

Po noci plné bojů zavládl ráno na syrských bojištích klid, oznámila agentura AFP s odvoláním na tamní nevládní aktivisty. Ovšem nevydržel dlouho. Už dopoledne vypukly prudké boje nedaleko armádní základny na severozápadě země.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

gazda2

Asi to v příštích letech nebude dobrý.

Otázkou bude, co bude s těmi lidmi, až tam jedna ta parta vyhraje, vyžene neschopného darebáka Asada a spočítá to těm ostatním partám loupežníků, co teď Sýrii "osvobozují" . Ti všichni "osvobození " pak budou jako už tolikrát utíkat. Pokud mj. k nám, tak nic moc.

Ještě pravděpodobnější je, že vyženou a nebo alespoň zaženou Asada do nějaké části Sýrie a budou se tam všichni mezi sebou desítky let přetahovat o území a obyvatelstvo, jako je to třeba v Somálsku a nebo Jemenu.

0/0
27.10.2012 19:30

mayer

Povstalci nedodrželi příměří.

Povstalci nechtějí příměří. Tak měl znít nadpis. Nikdo vlastně neví, kdo jsou "povstalci", a o co jim vlastně jde. Nemají jednotné velení a není možno se s nimi jakkoliv dohodnout. Nemají jednotné cíle, rozhodně jim ale nejde o nějakou demokracii a lidská práva. Jediné společné, co mají, je islamistický fanatismus. Nevím proč je vlastně podporujeme. Zdá se, že je to pěkná pak áž a doby tek.

0/0
27.10.2012 12:47

redusy

tak malo?

0/0
26.10.2012 19:37

odborářský papaláš na golfu

Alláh ochraňuj Asada před zvěrstvy náboženských fanatiků.

A taky imáma Chameneího.:-)

+3/0
26.10.2012 16:57

odborářský papaláš na golfu

Re: Alláh ochraňuj Asada před zvěrstvy náboženských fanatiků.

A šejka Nasralláha taky, na toho jsem zapomněl. :-)

+1/0
26.10.2012 16:58

Brony

Re: Alláh ochraňuj Asada před zvěrstvy náboženských fanatiků.

Až na to že Chameneí je Asaduv spojenec. ;-D;-D;-D;-D

0/0
26.10.2012 17:50

odborářský papaláš na golfu

Re: Alláh ochraňuj Asada před zvěrstvy náboženských fanatiků.

To musí být nějaká imperialistická propaganda, protože plukovník Asad proti imámům a jiným náboženským fanatikům ze všech sil bojuje. :-):-):-)

0/0
26.10.2012 21:17

greenalien

Všimli jste si,

Že urážející nick ta první dvě videa raději ani nekomentoval, a soustředil se na detail v tom posledním (samozřejmě že zavádějícím způsobem) ?

+2/0
26.10.2012 16:13

Sharpe

poznamka

Myslim ze zajimave na vyvoji situace je, ze Assada opustil i Hamas, a dokonce uzavrel svoje zakladny a ustredi v Syrii.

0/0
26.10.2012 16:04

pohrobek

vidím dobře, nebo Syrská armáda používá české bitevníky

L-136?

0/0
26.10.2012 14:45

pohrobek

Re: vidím dobře, nebo Syrská armáda používá české bitevníky

pardon,  L-139

0/0
26.10.2012 14:46

furtkecal

Re: vidím dobře, nebo Syrská armáda používá české bitevníky

stará šunka L-39 :-P

0/0
26.10.2012 14:59

tygggr

Snad Sýrie nepadne

http://www.youtube.com/watch?v=Jv8mRVEgCy0&feature=youtu.be

Hluboce obdivuji syrský lid, který je přes rok a půl masakrován náboženskými fanatiky, kteří jsou masivně podporovány USA, Británii, Saudskou Arábií, Kuvajtem, Tureckem. Jak by mohl tento syrský režim vydržet vůčo ohronému tlaku, kdyby neměl masivní podporu lidu? Jenže co zmůže lid, proti nastraženým náložím, teroristům s kalachy, kteří vraždí syrské civilisty, odpalují se na tržištíc, pohřbech....

+3/0
26.10.2012 14:24

Sharpe

Re: Snad Sýrie nepadne

No Stalina take volilo 99 procent obyvatel a prisel Chruscov a Stalina i s jeho procenty vynesli s mausolea a podporovalo to zase 99 procent lidi.. Ovsem zatim s dikatoru co maji podporu lidu nikdo neprekonal Saddama v Iraku, ktereho volilo 100 procet volicu.No a argumet, ze komunisticka diktatura v cesku by nevydrzala 40 let kdyby nemela masovou podporu lidu, stoji za zminku.. Proste zadna diktatura nemuze jit do hajzlu, aniz by nemela masovou podporu lidu.

+1/0
26.10.2012 15:56

greenalien

...

Ano, prostý lid který nemá nic než tanky, letadla, vrtulníky se musí bránit obrovskému náporu teroristů s kalachy. Ach jak udatný a statečný musí být lid prezidenta Asada který při něm stojí i v takové složité situaci.

+2/0
26.10.2012 16:05

odborářský papaláš na golfu

Alláh ochraňuj Asada před zvěrstvy náboženských fanatiků.

:-)

0/0
26.10.2012 16:57

nick nik.

:Dahjo..

No teda greenaliene promiň, ale co je moc to je moc, jak si správně většina lidí v komentářích všimla, to tvoje poslední videjko je jaksi z provládního pro-assadovského protestu, pozná se to mimo jiné podle té vlajky co maji borci v ruce...nevim jestli z náš schválně chceš dělat tupce, nebo jsi prostě jenom tak mimo, každopádně do těch lidí nejspíš střílí nějaký podobně sympatický demokrat jako je ten na úvodní foce k článkuRv

+5/0
26.10.2012 13:13

milan2561

Re: :Dahjo..

Jestli se mluví o těch třech příspěvcích níže, tak se mi zdají trošku staré. Všichni se asi shodneme na tom, že v Syrii probíhají nasilnosti na obou stranách. Z těch 30 000 mrtvých je taky 8 000 vojáků, takže to nebude jenom střílení do demonstrací. Ozbrojení rebelové budou mezi zabitými civilisty a rebelové taky zabili nějaké civilisty.

0/0
26.10.2012 13:51

greenalien

...

Jasně, provládní protest. Člověk dokonce může vidět provládního salafistu 1:02 a dále, což podle pravidel hry "ale já tam nic nevidím" buď ukazuje na fundamentalismus protestujících, anebo naopak širokou veřejnou podporu Asadovy vlády... ;-D

Někdo by si mohl dát využití oficiální vlajky dohromady s faktem, že video bylo nahráno 4. 2011, ale vzhledem k tomu že jsi odstartoval mojí dehonestací a pravděpodobně i lží tak nečekám, že by ti docvakly takové nuance.

+1/0
26.10.2012 15:52

odborářský papaláš na golfu

Tak já už nevím - pořád mi říkají že Asad s těmi povstalci

zatočí během týdne, maximálně dvou, já to tady pořád píšu a ono pořád nic. To musí být spiknutí nějakého světovládce proti malé svobodné a protiislmistické zemičce, snad skoro něco jako Mnichov! :-/

+2/0
26.10.2012 12:57

Cortez

Brahímího prezentovali jako tvrdého vyjednávače

který rozumí otázkám a potřebám obou stran.... bohužel asi je někde chyba. Ale Brahímí si může dát do životopisu že "zařídil" pár hodin příměří...

0/0
26.10.2012 12:49

milan2561

Re: Brahímího prezentovali jako tvrdého vyjednávače

nějak jsem nečetl v článku, že by se bojovalo na jiných místech tak neházejte flintu do žita

0/0
26.10.2012 13:31

milan2561

Lidé protestují, Asad se usmívá

Jestli to chápu dobře tak se Asad usmíval při bohoslužbě a lidé protestovali po bohoslužbě a to: "Protestní shromáždění se podle OSDH konala především v Raka na severovýchodě země, kde bezpečnostní síly nasadily proti demonstrantům slzný plyn." OSDH navíc mluví v minulém čase, to teda moc velké protesty to nebyly..

+1/0
26.10.2012 12:36

bota.p

Něco co se na Ydnes ale i jinde nedozvíš

Rv

http://www.news.va/en/news/asiasyria-a-bomb-during-father-fadi-haddads-funera

http://www.youtube.com/watch?v=VAjDmN8Nbjg

+4/0
26.10.2012 12:35

Propána Butána

Re: Něco co se na Ydnes ale i jinde nedozvíš

A co se tam zase (na rozdíl od čínských novin), dozvíš:

http://zpravy.ihned.cz/svet-cina/c1-58153780-list-new-york-times-zverejnil-majetkove-pomery-cinskeho-premiera-peking-zablokoval-jeho-web

+3/0
26.10.2012 12:37

Propána Butána

Re: Něco co se na Ydnes ale i jinde nedozvíš

Sory, přehlídl jsem se. Bylo Ydnes a já viděl nYtimes :-)

0/0
26.10.2012 14:01

Lajos Bacs of Tuscany

Tahle taktika mi pripada, jako

by USA pocitali s tim, ze za par let obcanske valky, kterou samozrejme financuji budou sami obyvatele chtit Asada svrhout, jenom aby ukoncili valku a co nastane potom uz je vubec nebude zajimat. To, ze napred vyvrazdi krestany a pak ten zbytek pochopitelne americanum nevadi. Pokud se nevrazdi u nich doma, je jim to putna..Rv

+1/0
26.10.2012 12:27

odborářský papaláš na golfu

Máš naprostou pravdu soudruhu, vrazi z Vólstrýtu

vždycky financují svržení pokrokových diktátorů v celém světě, aby mohli nastoli zpátečnické diktátory v celém světě, ale není mi jasné, odkud na to berou pořád peníze, když už jsou desetiletí zbankrotovaní a přežívají jenom díky čínské finanční pomoci. To pak znamená, že ve skutečnosti syrské teroristy a protivládní vrahy financuje sama lidová Čína! :-)

+1/0
26.10.2012 12:55

Kicker

Re: Máš naprostou pravdu soudruhu, vrazi z Vólstrýtu

Je tu i možnost, že CIA má docela ráda obchod s drogami a používá ho na financování operací. Figure it out! :D

+1/0
26.10.2012 13:11

odborářský papaláš na golfu

Re: Máš naprostou pravdu soudruhu, vrazi z Vólstrýtu

Aha, takže CIA financuje své špinavé operace po celém světě z obchodu s drogami, zatímco Čínská lidová republika financuje všechny ostatní aktivity zbankrotovalých USA kromě těch podvratných a to zejména ty, ve kterých USA posílá potravinovou pomoc do KLDR a tak podobně. :-)

0/0
26.10.2012 13:55

Kicker

Re: Máš naprostou pravdu soudruhu, vrazi z Vólstrýtu

Já jen uvádím jistou možnost. :) Myslím, že organizace jako CIA si prostředky najde.

0/0
26.10.2012 14:01

Sharpe

Re: Máš naprostou pravdu soudruhu, vrazi z Vólstrýtu

Myslite prostredky, jak vas odstranit, ze ste prozradil jeji tajemstvi ?

+1/0
26.10.2012 16:33

Kicker

Re: Máš naprostou pravdu soudruhu, vrazi z Vólstrýtu

Ono je to tajemství, že státy mají občas agentury, které dělají lehce špinavou práci za špinavé prachy? Tak to jsem zvědav, co řeknete na to, až vám někdo řekne, že Ježíšek jako neni!

0/0
26.10.2012 16:42

odborářský papaláš na golfu

Re: Máš naprostou pravdu soudruhu, vrazi z Vólstrýtu

A některé státy si ani na tu špinavou práci občas agentury nenajímají, ale dělají si to rovnou samy, třeba jako Sýrie a zároveň si na ro ještě najímají agentury, jako třeba Hizballáh nebo Hamas. :-)

0/0
26.10.2012 17:01

Sharpe

Re: Máš naprostou pravdu soudruhu, vrazi z Vólstrýtu

No oni poskytovali i zakladu alKaide, ale americane jim ji rozmlatili.

0/0
27.10.2012 6:55

milan2561

Kluk co dělal stojku na fotce tam příliš dlouho nevydržel

Zase jsou tam fotky odhodlaných bojovníků za svobodu, zranění civilisté a rozstřílená města.

Čím to je, že jsem tady ještě neviděl jedinou fotku z 8 000 zabitých vojáků nebo civilní oběti útoků rebelů.  Že by si je Assad nechával jenom pro svá média.

+4/0
26.10.2012 12:18

George Renel

Příměří?

K smíchu, stejně tak jako věřit Arabovi, muslimovi, islamistovi. Jeden tě okrade, druhý obelže a třetí rovnou odpraví. To je totiž jejich smysl života.

0/0
26.10.2012 12:17

milan2561

Re: Příměří?

Tak, takhle nějak podobně se u nás na vesnici pohlíží na pražáky..;-)

+1/0
26.10.2012 12:27

bota.p

Re: Příměří?

bohužel čistokrevný prážák je v Praze ohrožený druh, většíně dnešním jako pražáků čůmí slámá z bot, protože obecní  JZD vetšinou zkrachovala;-)

0/0
26.10.2012 12:48

stagger

JSOU TO ŠPATNÍ MUSLIMOVÉ ....

takhle světit svátek  ;-D

0/0
26.10.2012 12:12

Allah,Muamar,Libya wa bas

Generál Wesley Clark mluví o politickém puči v USA

Jak mohl vědět v roce 2007 o Arabském Jaru??;-D  Jsem zvědavý co vypotíte Amerikofilové;-D

+6/0
26.10.2012 11:40

Kicker

Re: Generál Wesley Clark mluví o politickém puči v USA

Svět je plný náhod přece, no ni? :-)

+1/0
26.10.2012 11:43

Zatím dobrý!

Re: Generál Wesley Clark mluví o politickém puči v USA

Jak přesně souvisí politický puč v USA a Arabské jaro? 8-o

A o jakém puči v USA se to mluví, to tom, který proběhl v roce 2008, 2009, 2010, 2011, nebo až 2012? ;-D

0/0
26.10.2012 11:50

Allah,Muamar,Libya wa bas

Re: Generál Wesley Clark mluví o politickém puči v USA

http://www.youtube.com/watch?v=SgQGAp67zA0;-D

0/0
26.10.2012 11:51

Zatím dobrý!

Re: Generál Wesley Clark mluví o politickém puči v USA

Díky, už jsem skoukl 7 minut nezáživného prvomájového průvodu v očekávání, že tam někdo tu vlastenku zákeřně sejme za tatínkova posedu a nic. Pokud můžeš něco z požadovaného světlit vlastními slovy, přečtu si to, ale celý den na hledání jednoho klíčového slova, které vás tak oslovilo fakt nemám. :-)

+2/0
26.10.2012 11:55

bota.p

Re: Generál Wesley Clark mluví o politickém puči v USA

neuvěřitelný skouknout 7 minut videa za 4 minuty to a reagovat na uplně jiný odkaz 8-o

0/0
26.10.2012 17:16

bota.p

Re: Generál Wesley Clark mluví o politickém puči v USA

a už mi tvá myšlenka docvakla, ale na ten odkaz nahoře se podívej, protože se tam se mluví skutečne o destabilizaci severní afriky a blízkého východu dávno, dávno před tím než vůbec nikoho napadlo arabské jaro

+1/0
26.10.2012 17:26

Allah,Muamar,Libya wa bas

Pohled z druhou stranu protestujících

https://www.youtube.com/watch?v=g0V6V-Yshzc&feature=plcp

+4/0
26.10.2012 11:38

Zatím dobrý!

Re: Pohled z druhou stranu protestujících

No bomba video, co přesně mělo ukázat? Že i do demonstrací prosasdovských Syřanů se střílí z pistolí a automatů, které si nesou demonstrující sebou a že je na nich tolik bezpečno, že si tanínek vezme svou malou vlastenku na koně, aby byla lépe k trefení? ;-D

+1/0
26.10.2012 11:49

Allah,Muamar,Libya wa bas

Re: Pohled z druhou stranu protestujících

Chápu,že asi neumíš arabsky ,tak jsi mimo obraz,ale nevadí třeba to jednou pochopíš:-P;-D

+1/0
26.10.2012 11:50





Najdete na iDNES.cz