Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Utržené kolo náklaďáku narazilo řidičce do auta, vystřelily jí airbagy

Na Přerovsku se v úterý ráno uvolnilo z jedoucího náklaďáku kolo. Odletělo do protisměru, kde narazilo do projíždějícího osobního auta. Nárazem se vozidlu spustily airbagy. Nikdo nebyl zraněn.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sent

Uletělo-

-to i s nábojem a brzd bubnem.

0/0
25.10.2012 7:48

Daňový soumar

Mise točvolantů

v okolených stodolách: pozabíjet a zmrzačit všechny, zničit a rozjezdit všechno.

A děkujeme za levný rohlíky!

0/0
24.10.2012 20:32

wr42

Re: Mise točvolantů

V roce 2011 zpusobily vozidla nad 12t mene nez 4% vsech nehod se skodou nad 100 000, neco inteligentnejsiho by tam nebylo? Jo a nakladakem nejezdim, jen tak mezi nama.

+1/0
24.10.2012 23:40

Karlos BS MC

a proto je důležitá technická

nejlíp co půlrok, jak se nám snaží vnutit esenbák tržil

0/0
24.10.2012 18:01

LINCON_NC

PO 100 kilometrech

V každém pneu servisu vám řeknou a na dodací list napíšou po 100 kilometrech dotáhnout kola pro profíka by to měla být zažitá praxe alespon jednou týdně obejít auto a na každém kole zkusit dvě, tři matky je to otázka deseti minut  zrovna dnes jsem měnil tři šroby v kole prostě praskly ale jezdím v terénu  s 8X4 a namáhání druhé řizené nápravy je dost velké  ale kolo tak to jsem zatim neztratil  ale všechno je jednou poprvé hlavně že se nikomu nic nestalo ;-D

0/0
24.10.2012 17:55

wr42

Re: PO 100 kilometrech

Nevim co mel za naves, ale v pripade triosy je to taky nadherny tlak z boku pri manevrovani. Tezko rict co bylo pricinou, mohla to byt unava materialu,

Jinak dobra vychytavka jsou ty sipecky, co se nasazuji na matky. Staci v povinne prestavce obejit auto a nemusi se ani spinit, jde hned videt.

0/0
24.10.2012 18:54

petrumr

Re: PO 100 kilometrech

i barva stačí, ale ty šipečky jsou dobrý i na to, že poznají přehřívání náboje nebo brzdy.Liazky měly na levém levéj závit, ale unifikace dílů je přednější.!!

0/0
24.10.2012 20:00

petrumr

Re: PO 100 kilometrech

no vlastně nevíme, jestli to neuletělo aji s nábojem?

0/0
24.10.2012 20:01

wr42

Re: PO 100 kilometrech

Barva je napytel (pokud bylo mysleno udelat caru pres matku/sroub a disk zaroven a ne misto lepidla na zavity), bo ujedes par km v desti/po desti a ani nejde videt, ze tam kdy barva byla...uletet mohlo cokoli, tezko soudit podle proste informace, ze kolo se vydalo na prochazku.

0/0
24.10.2012 20:31

Kat bez dukátků

O jednu vystřelenou řidičku by bodlo :)

0/0
24.10.2012 16:56

Skval80

pilot

ááá, pilot neměl dotaženo. Jsem překvapen, že při podobném problému ještě nikdo nezemřel... Protože tohle je poměrně častý problém v 99% zaviněný nepečlivým řidičem. A co takové skoro 100 kg vážící kolo s osmdesátikilometrovou rychlostí dokáže... netřeba příliš rozebírat.

0/0
24.10.2012 16:05

pavuky

Re: pilot

ááá, bejvalej pilot

+1/0
24.10.2012 16:08

Vodnik3

Re: pilot

častý případ? slyším snad poprvé, že někomu uletělo kolo... a ani jsem si nevšim, že by kolem aut běžně obletovali řidiči s klíčem a kontrolovali, jestli maji dotažená kola... Vlastně - možná jsi jediný. Tak hodně štěstí na silnici a ať tě nepotká něčí kolo.

0/0
24.10.2012 16:17

LovecTupců

Re: pilot

To co jsi ty kde slyšel není důležitý. Já naživo viděl na německý dálnici odleteny kolo z privesu, a na osobaku se mi jednou povolily šrouby - zastavil sem včas.

0/0
24.10.2012 16:35

Honza13

Re: pilot

Já viděl letět kolo už 3x, jednou mě minulo dost těsně, a v médiích takový případ občas taky proběhne. A řidiči nákladních aut kola docela kontrolují.

0/0
24.10.2012 21:32

weni

Re: pilot

zas jeden chytrej jak po zprávách v TV houna...  Kola na náklaďáku se sice kontrolují jen občas, ale z drtivé většiny se nejedná o zanedbání řidiče, ale o únavu materiálu a ulítlé šrouby. Že by řidič musel před jízdou provádět zkoušku šroubu na pevnost, to je myslím krávovina.

0/0
24.10.2012 16:23

pavuky

Re: pilot

zodpovídá za to a je jeho věc kdy a jak to kontroluje.

+1/0
24.10.2012 16:28

wr42

Re: pilot

Zkousku pevnosti sroubu? Jakoze v pneuservise ,,A dejte mi pet sroubu ze stejne serie navic, ja si jdu udelat zkousku pevnosti v krutu a trhaci zkousku, at vim, jestli mi to udrzi kolo" Vtipne, vazne vtipne.

0/0
24.10.2012 19:03

mida01

užasné

za jízdy se návěsu uvolní kolo = technická závada, a způsobí nehodu a poliši kontrolují chlast ;-D;-D;-DR^

0/0
24.10.2012 15:44

Posel z Liptákova V.

Re: užasné

Vy jste nějakej pan chytrej. Jak víte, že šlo o technickou závadu a ne nedbalost? Jak víte, že nešlo o nedbalost vlivem alkoholu? 8-o

+4/0
24.10.2012 15:46

Rubik1

Re: užasné

Nesmysl. Ridic nemuze behem rizeni uvolnit kolo a ridicka nemuze zavinit uvolneni kola na jinem aute. Proto kontrola alkoholu s nehodou nesouvisela. Ta moznost, kterou uvazujete vy, by se tykala alkoholu u cloveka, ktery kolo namontoval, ale ten to take nedelal za volantem vozidla.

+1/0
24.10.2012 15:52

Posel z Liptákova V.

Re: užasné

Další pan chytrej. Kolo se neuvolní jen tak samo o sobě. Mohlo jít o technickou vadu materiálu anebo spíš o chybné uchycení kola. V tom případě jde samozřejmě o nedbalost. Další věc je řidička auta. Samozřejmě lze vždy zpochybnit její včasné reakce, pokud by byla pod vlivem. Nejradši mám rychlé závěry lidí, kteří tam nebyli, nic o tom neví, jen si přečtou titulek na křišťálové lupě a už mají ve všem jasno (a prázdno..).. ;-D

+3/0
24.10.2012 15:55

wr42

Re: užasné

Ano, ono totiz zatimco bezny ridic jezdi do pneuservisu, ridic z povolani si o volnych chvilich prezouva auto, vyvazuje kola a proto jiste ta nedbalost vznikla na jeho strane. Kdyz se dorvou vzduchem srouby tak, ze cestou uleti (vyssim momentem, nez je predepsano), tak je jiste vina na ridici, ze si to momentakem nezmeril.

Ale jinak k dychani do Draegera - jsem pro, pri kazde prilezitosti, klidne i kdyz zrovna stoji policajti u supermarketu a nekoho nahodne vidi, ze jezdi jak kreten - nechat fouknout, vyssi pravdepodobnost vychytani tech "vsak jedu jen kousek se tremi pivy". Ackoli primou souvislost s nehodou to nema, stejne zastavovali, tak je to minimalni zdrzeni...

0/0
24.10.2012 19:00

Jentak-

tak ona to technická závada být nutně nemusí.

krom toho policie ze zakona musi pri kazde takove akci test na alkohol provest.

0/0
24.10.2012 15:51

Vodnik3

Re: užasné

no však třeba kontrolovali chlast v nádrži auta... dneska se tam lije kde co a pak auto ani neudrží kolo. No stávají se věci teda.:-)

0/0
24.10.2012 16:19

Vodnik3

Re: užasné

takhle to vlastně být nemohlo. Byla to dechová zkouška, takže kontrola u výfuku. A trubička rozpálená do běla nezezelenala, takže bez alkoholu :-)

0/0
24.10.2012 16:21





Najdete na iDNES.cz