Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rebelové z ODS jdou po Nečasovi, už hledají náhradu na post předsedy

Skupina rebelů ODS neustoupí v otázce chystaného daňového balíčku ani o krok. Mimo souboje se zvyšováním daní si teď došlápla také na premiéra a předsedu ODS Petra Nečase, kterému dávají za vinu volební neúspěch v krajských a senátních volbách. Dokonce už za něj hledají náhradu, dva potenciální kandidáti je však odmítli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vanastr

Kandidát na předsedu

Jako kandidát na předsedu ODS by mohl být třeba zrovna Tluchoř. Být Nečasem, navrhnul bych ho osobně jako kandidáta. Tluchoř by asi dostal na frak a byl by pokoj.

0/0
24.10.2012 18:45

kali-gandaki

Nečas vytáhl na Tluch tchoře

vilu v Kersku, ale asi to nepomůže :-(:-/:-P

0/0
23.10.2012 22:40

Rubik1

ODS je určena k zániku.

Šanci má jen pravicová strana, která by výběrem malé části lidí věrných pravicovým myšlenkám z téhle levicově tunelovací strany mohla vzniknout.

0/0
23.10.2012 17:10

Eve3

Nečas jeden z těch slušnějších pokitiků v ODS...

Rebelové na opačné straně spektra, tahaní za nitky mafiánskými kmotry... pokud Nečase odstraní z vedení,  už je nebude opravdu NIKDO volit... Rv když vidím takového Tluchoře, dělá se mi špatně od žaludku... :-/

+1/0
23.10.2012 15:32

Čistič V

Řešení

Až bude ODS nejhůř, tak sestoupí Václav Klaus z Hradu...a řekne: "Hoši, to jste pos...ali". [>-]

0/0
23.10.2012 14:42

Šulivajda

Rebelové z ODS jdou po Nečasovi

Ať se jim daří R^

0/0
23.10.2012 14:40

Franta z Prahy

Alespoň někdo má v ODS rozum

Naštěstí tohle pro obnovení důvěry voličů nestačí, ODS má za sebou 20 let špinavostí a podrazů na voliče, teď už je načase aby se odebrala do věčných politických lovišť.

+2/0
23.10.2012 13:46

3dzery

Re: Alespoň někdo má v ODS rozum

Komunisté jsou rozděleni ve všech parlamentních stranách tak to je jedno kdo bude vládnout.

0/0
23.10.2012 14:38

mifco

Jde jim o vlastní kůži, ne o daně

Nečas uvolnil ruce stíhání politiků a korupce, proto se ho Tluchoř, Šťastný a spol musí zbavit stůj co stůj. Daně jsou zástupný problém.

+1/0
23.10.2012 13:42

Surinam

Tluchořovy motivace jsou pochopitelné

Dobře se mu píchalo s Kristýnou Kočí, a pak mu to v nejlepším zkazil ten kazikuk Nečas.

0/0
23.10.2012 13:32

cliff

Rebelové?

to je ta stará klika která má na svědomí směřování ODS ke korupci, klientelismu, dohodám s opozicí typu oposmlouvy apod.? to by bylo fakt z louže do bláta.

nějak si v tomto spolku asi nikdo včetně p. Němcové neuvědomuje for whom the bells toll.

a před osudem US či ODA je zatím zachraňuje jen neexistence silné alternativy a strach voličů z vítězství levice.

+1/0
23.10.2012 12:47

Eve3

Re: Rebelové?

bohužel máš pravdu... stará klika, která má na svědomí směřování strany ke korupci a klientelismu a dohodám s opozicí - tihle by šli nejen s ČSSD ale i s KSČ, vždyť spousta jejich spolustraníků má komunistickou minulost... :-/ Nečas je jeden z těch slušných...

0/0
23.10.2012 15:40

trojuhelník

abychom se nezabývali maličkostmi

Od změny předsedy nic nečekám. Jeden nýmand nahradí druhého. Je to jedno, stejně si tam nainstalujete nějaký guláš, typu Nečas. Aby panáčka mohli lépe vodit.:-(

0/0
23.10.2012 12:41

phi

Bendu, Bendu, Bendu

to je ta prava tvar strany :)

+1/0
23.10.2012 12:27

trojuhelník

Re: Bendu, Bendu, Bendu

Ano, Benda, to je on. Bohatýr praktického života, držící ruku na tepu doby!R^

+1/0
23.10.2012 12:43

Surinam

Re: Bendu, Bendu, Bendu

Ale on nebude chtít. On je rafinovanej a ví, že kdyby se stal předsedou, ministrem nebo tak něčím, tak sice dočasně dosáhne zářného kariérního vrcholu, ale to dříve nebo později skončí, ale takhle může být v klidu poslancem na doživotí.

+1/0
23.10.2012 13:29

fearofthe

...

Doufám, že Tlučtchoře potkají pouze zlé věci. Ať ještě trochu pojí, kardiovaskulární systém toho už moc nevydrží. R^

0/0
23.10.2012 12:27

jihonzic

Keci o svobodě, pluralitě, podpoře rodin a nedotknutelnosti

majetku zní z úst ODS politiků asi jako slova o lepších zítřkách a společném budování socialismu a šťastných dětí a budoucnosti za dob socialismu a totality.!!

+1/0
23.10.2012 12:12

ODSakEda

Re: Keci o svobodě, pluralitě, podpoře rodin a nedotknutelnosti

jasne, hlavne to o nedotknutelnosti majetku je opravdu socialisticka teze...;-D A jestli ti nejsou mile tvoje svobody, cy imu..., hybaj do Ciny nebo Koree ci na Cubu! O podpore rodin ODS nic v zasadach nema naopak zrusila nesmyslne velke porodne! Rodit deti se ma z lasky a ne pro prachy!!!..

0/0
23.10.2012 17:01

jihonzic

ODS a její vývoj

Volit ODS v 90. letech bylo in, strana liberálů, podnikatelů a středních a vyšších vrstev nabízela princip rozvoje a hospodářské soutěže a pohled volného trhu. Že to nakonec dopadlo nevydařenou kupónovou privatizací, kdy se státní majetek a peníze rozkradl na všechny strany, je druhá věc, Klaus to možná myslel dobře, však i pero z Chile vlastně byla taková upomínka jen. No a pak přišla doba opoziční smlouvy a kupčení s koryty, následně mafiánská vláda Mirka Topolánka a neschopná vláda loutek Petra Nečase. No a ODS se drží nad vodou jen díky tomu, že není žádná jiná větší pravicová alternativa, strašení komunisty (to zatím zabírá nejlépe) a taky tím, že v té špíně a tunelování je už tolik lidí namočených, že se snaží tuhle stranu a její zlodějiny udržet, co se dá. I to však nezachrání ODS, která se svým lžipředsedou a navíc premiérem strany, která ani ve volbách nevyhrála, je k smíchu každému, kdo není úplný analfabet. Její pseudoreformy jsou psané amatéry a jsou jen zastírkou tunelů.

+2/0
23.10.2012 12:09

ODSakEda

Re: ODS a její vývoj

kuponova privatizace se z cca 80% podarila! A ne ze ne! To melo zustat dodnes 100% podniku a sluzeb statnich rizenych ourady a politiky???... Cili socialistickych??? To by ale vyzadovalo stale celniky vysoka cla a ostnaty drat!... A cca 80% uspech je dle vas ze se to nepovedlo???... Mate pojem jak velky majetek kolik stotisicu!!! firem vyroben obchodu a skladu az po posledni trqfiku v kazde vewnici!!! se privatizovalo?! To neslo uhlidat 100% s ceskym narodem fuseru a zlodeju... Ale jiz jen zdravotnictvi drqhy a posta jsou statni a staci mi jak resi az v PS problemy... Ale 99% sluzeb jiz fnguje a kdyz ne jdu ke konkurenci ;-) Tak jakepak nedovedla?! Nepqmatujete neb jste mlad nebo jste ztratil pamet?!...

0/0
23.10.2012 17:07

jihonzic

Za předsedu ODS by mohl být cvičený šimpanz, který

by lépe vyjadřoval ideje strany a její smysl pro svobodu a demokracii. !!

+1/0
23.10.2012 12:03

Prohrávající obyčejný člověk

Jak vypálit rybník ČSSD.

Snížit daně, zvýšit výdaje (především ty mandatorní), zavést nové sociální dávky a pak předat vládu ČSSD. Socani by pukli vzteky.

Ono to totiž dopadne tak, že úsporná opatření socani kritizují, ale až se dostanou k vládě, nezruší je. Řeknou: víte, nám se to sice nelíbí, ale předchozí vláda naši zemi tak zdevastovala, že už nezbývá než nepopulární opatření ponechat. - A začnou devastovat ještě víc.

+2/0
23.10.2012 11:36

rain2

Re: Jak vypálit rybník ČSSD.

Měl by sis omévat přirození teplou vodou, to pomáhá!!!

+5/0
23.10.2012 11:44

3dzery

Re: Jak vypálit rybník ČSSD.

Tobě to soudruhu pomáhá?;-D

+1/0
23.10.2012 14:44

phi

Re: Jak vypálit rybník ČSSD.

no a ? mne je to uprimne jedno, ja je beru jako A a B team stejneho povlu

+1/0
23.10.2012 12:28

Djorkaeff1

Moje predpoved

Az do snemu ODS si rebelove budou vyskakovat, na snemu to Necas ustoji a rebelove se stahnou a poslusne zvednou ruku pro zvyseni DPH. Vsichni si uvedomuji, ze by prisli o koryta.

0/0
23.10.2012 11:31

vasekpasek

...

Kuba a Blažek... To jsou "osobnosti" na předsedu... :-/

0/0
23.10.2012 11:29

číslo 10 pořád žije

Re: ...

Nebo Kuba a Hančí od Trautenberga.;-D

0/0
23.10.2012 11:30

pravy-lidovec

Má snad ODS lepší kandidáty na předsedu?

Němcová + Sobotka - doživotní "místopředsedové" bez názoru, u všech korupčních afér ODS byli, ale za nic nemůžou

Zahradil - rozumný člověk, trošku extrémista, ale od té doby co je v Bruselu, tak ho dění v ČR nezajímá

Tošenovský - kandidoval snad 5x na předsedu a ani jednou neuspěl, už to zkoušet nebude

Bém, Topolánek - odstraněni

Zbývá snad jen Kubera - sice hospodský žvanil, ale má to v hlavě srovnaný

+1/0
23.10.2012 12:10

jihonzic

Re: ...

Kuba není úplně mimo mísu, ale je nevýrazný. No a Blažek, to je kmotr, který by ODS moc chapadel nezbavil, ba naopak, vrátil by to ještě více na úroveň Íček a Topolánků, Dalíků a jim podobných.!!

0/0
23.10.2012 12:19

číslo 10 pořád žije

Zásluhy Nečasovi vlády:

/ekonomika/264049-strach-ze-stari-zacina-u-cechu-po-ctyricitce-trh-prace-je-uz-odepsal.html http://www.novinky.cz/finance/263559-pocet-cechu-po-nichz-nezbylo-ani-na-pohreb-se-rapidne-zvysil.html ttp://www.novinky.cz/ekonomika/250337-cesi-maji-strach-z-budoucnosti-odbornikum-uz-dosly-rady.html http://www.novinky.cz/ekonomika/256510-padesatileti-cesi-bez-prace-mladi-manazeri-a-personaliste-je-prehlizeji.html

http://www.novinky.cz/finance/265236-tisice-cechu-se-snazi-spasit-bankrotem.html cz/finance/265636-uz-skoro-kazdy-desaty-cech-balancuje-na-hranici-chudoby.html

http://www.novinky.cz/ekonomika/276511-vice-nez-polovina-cechu-nedosahne-na-prumerny-plat-zjistil-pruzkum.html

0/0
23.10.2012 11:25

Prohrávající obyčejný člověk

Re: Zásluhy Nečasovi vlády:

No tak více než polovina lidí jakékoli země má míň, než tam dělá průměr, a bylo to tak vždycky. Jo, a plat je jiný termín než mzda. Diletantismus, s..čka. Chcete-li zasadit opravdu tvrdý úder Nečasovi, začněte tvrdým Y.

0/0
23.10.2012 11:52

komentator-1

Jsem pro, jenom ať Kuba nebo Blažek kandidují a vyhrají

aspoň už se konečně té ODS zbavíme. S panákem knížete z Hluboké to strana opravdu vytrhne. Závidím panu Kuberovi optimismus, že ODS má sílu na změnu. Já ji tam nevidím. Ach jo.

+2/0
23.10.2012 11:22

Profesor_Nula

Re: Jsem pro, jenom ať Kuba nebo Blažek kandidují a vyhrají

A proč to "ach jo"? V ODS není na čem stavět... Ta strana totiž nemá to absolutně nejdůležitější a to je důvěryhodnost. Ikdyby chtěli tak lidi už nepřesvědčí.. To co by měl bejt ojedinělej exces je tam normou...

+1/0
23.10.2012 11:27

Profesor_Nula

Vláda je špatná, konec by byla jistá úleva

Spousta lidí neustále mele o tom, že Tluchoř a spol. si našli jen záminku a tak najednou fandí snad zase Nečasovi, kterej se 118hlasy ve sněmovně nedokázal VŮBEC ALE VŮBEC NIC. Všechny ty jeho tzv. reformy jsou tak akorát na papíře a jsou to totální nesmysly (viz. penzijní reforma kvůli který se musí zvyšovat DPH!!!). Nečas taky vyhodil Pospíšila, že manažersky a personálně nezvlád resort a sám diletantsky řídí vládu, kde už musel měnit snad 10 ministrů!!! Bárta si s ním dělal co chtěl... V tomhle případě platí: účel světí prostředky. Nečasi padni komu padni!

+2/0
23.10.2012 11:21

ahaswer

Kmotři

Houby péče o lid a výši DPH.Jde je a jen o vlastní zájmy a DPH je pouze záminka.Prostě se jim poněkud ztížil přístup ke korupčním penězům a teď pod záminkou DPH se k nim zase chtějí dostat.

Jen ať padne vláda,horší už to snad nemůže být.

+2/0
23.10.2012 11:11

Nespokolený

V této válce jsou poraženými jen lidé

Souhlasím s rebely že jejich premier je jednobuněčný a že spolu se svým guru Kalouskem vytvořili devastující duo. Ale pozor. Rebelové to nedělají z lásky k lidu této země ale zejména k ochraně svých 15% daní (oproti 40-50% u zaměstnanců).Rv DPH je jen pláštíkem. Další varianta zachování vyšší sazby DPH má být podložena dalšími (levnými) prodeji státního majetkuRv A zachování obou sazeb má být podmíněno schválením církevních restitucí a  2. pilířem důchodové reformy. Jsou to ještě větší šmejdi než než výše uvedení. Jediná "dobrá"[>-] varianta je v pádu vlády. !

+2/0
23.10.2012 11:04

vágus z ODS

Móóóc hezký pohled na krachující stranu org. zločinu

A ta partička rebelů, to je teda vypečená banda gaunerů. Až je mi Péti síťovky líto. Mařka Slušná a Venca Dobrák musejí být zhnuseni.

+1/0
23.10.2012 11:03

chachar58

Dejme tomu, že někdo hodně cestuje.

Vrátí se domů a jednoznačně - buďme rádi, že žijeme v Evropě. Pak dodá - buďme taky rádi, že žijeme v Česku. Asi pravda nezpochybitelná. Ale to si sakryš neumíme udělat pořádek s několika lumpama, ať nám to tady nemrví? Zapráskaní prospěcháři, urvi co můžeš a kde můžeš, nenažrané bestie, co místo toho, aby lidem pomohli, dále kradou a vyvážejí majetky ven! A to se s prominutím čekalo od Nečase, který se sám nechal pojmenovat "pan čistý" a lidem se ukazoval se síťovkama v ruce. Bohužel je to jen další trouba, co naletěl. A takových troubů mi není líto. Měl by to sám položit, zajít na hrad a VK by měl rozhodnout, koho pověří sestavením nové vlády. A pak by neměl schválit žádnou vládu, kde se objeví byť sebemenší lotr, typu "chemik". Zní to směšně, ale Nečas byl "odstíhán". Kmotři a mafie se radují.

+1/0
23.10.2012 10:55

pytlik...

Za krach ve volbách

můžou kreatury napojené na kmotry, tj. Tlučtchoř, Kuba, Vondra, Blažek, Šnajdr, Šťastný... čili téměř všichni "rebelové", chachá.

+2/0
23.10.2012 10:54

pravy-lidovec

Kongres ODS dopadne stejně jako všechny předchozí

promluví Nečas, řekne: mám velmi silný mandát a bude tu vládnout dalších 10 let R^

0/0
23.10.2012 10:45

regina1

Re: Kongres ODS dopadne stejně jako všechny předchozí

no a?, Však je dobrej premiér:-) Lepšího mít už nebudem, vládnout budou buďto kmotři socdem, nebo kmotři ODS. Rv Jen by měl méně poslouchat "historky" z hradu:-P

0/0
23.10.2012 10:53

Nespokolený

Re: Kongres ODS dopadne stejně jako všechny předchozí

Příštího premiera budeme vybírat v Opavě. Ten bude taky dobrý

0/0
23.10.2012 11:08

číslo 10 pořád žije

Re: Kongres ODS dopadne stejně jako všechny předchozí

Nečase je na premiéra škoda. Ten už měl být dávno na hradě nedaleko Mohelnice.R^

0/0
23.10.2012 11:20

Si0 po 4. zákazu

Na tom Blažkovi je vidět, jak by to rád vzal

;-D

+1/0
23.10.2012 10:44

regina1

Re: Na tom Blažkovi je vidět, jak by to rád vzal

;-DR^

0/0
23.10.2012 10:47

Prohrávající obyčejný člověk

http://www.youtube.com/watch?v=yGrDwg2fIzI

0/0
23.10.2012 11:17

Chudým bral, bohatým dával (35)

ODS má tak půl roku na to , aby to položila

když to udělají později, budou lidi tak nasraní, že stěží dostanou víc jak 10%, takže jediná šance pro ně je tak během půl roku. Předpokládám, že protlačí rozpočet, zvýší DPH a pak to hodí na socany. ;-D

+1/0
23.10.2012 10:44

Si0 po 4. zákazu

Re: ODS má tak půl roku na to , aby to položila

Ono by se tolik nestalo. Některé z nich angažuje Kalousek a pojede se dál pod praporem TOP.

0/0
23.10.2012 10:45





Najdete na iDNES.cz