Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Pražský strážník zranil dva mladíky. Zákrok odsoudil i policistův šéf

Roztržený ret a modřina u oka. Tak dopadl sedmnáctiletý mladík po zásahu pražského strážníka. Ret museli sešívat lékaři i dalšímu mladíkovi, který se "potkal" s týmž městským policistou. Videa z incidentů viděl i šéf pražských strážníků. Uznal, že podřízený minimálně v jednom z případů chyboval.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Le Miserable

Jestlipak ještě můžu komentovat?

A vida, jde to :-).

To je dneska mládež ;-O.

0/0
1.11.2012 4:53

jakub.m

Je to sice jen věc na neokraj,

ale opět dam došlo k nezákonné perlustraci, tj,. kontrole dokladů jen pro buzeraci občana.

+1/0
30.10.2012 9:26

Shikula

Re: Je to sice jen věc na neokraj,

No, ja bych mu tech 18 tezko hadal. Slovnik na to mel, ale oblicej moc ne. Takze kontrola dokladu byla asi na miste.

0/0
30.10.2012 13:08

bar12345

Souhlas se zásahem strážníků

Jediný pohled na mladíka stačí, abych viděl, co je zač.

+1/0
30.10.2012 8:36

krysar

Re: Souhlas se zásahem strážníků

a rusak k tomu :)

0/0
31.10.2012 12:24

ppce

Ve zkratce...

Těžko soudit v rámci této mediální masáže. Kdo ví jak to na místě vlastně vypadalo. :-/

0/0
29.10.2012 14:00

Štěpán Binko

Re: Ve zkratce...

Ať by to tam vypadalo jakkoli, nemůže si nikdo v uniformě dovolit kopat do ležících potenciálních přestupců a sprostě jim u toho nadávat do kriplů......

+1/0
29.10.2012 15:25

Clovek obycejny

Re: Ve zkratce...

Ano. Zároveň to ukazuje úroveň našich "Strážců porádku". Nezbývá než doufat, že jejich pomoc nebudu potřebovat.

0/0
29.10.2012 19:28

lakresi

Zcela standartni postup.

Zil jsem ve Spojenych Statech konkretne v Chicagu 12 let.Tam,kdyz te zastavi v aute,musis mit ruce na volantu a vyckat prichodu policajta k autu.Kolega predjizdel rozjizdejici se auta na krizovatce z prava.Por par sekundach ho policajti vytahli oknem z auta ven,hodili na zem,rozkopli nohy a nasadili pouta.Paradox je ten,ze nedostal ani pokutu,jen domluvu,aby to priste nedelal!!Tady policie nema zadne pravomoce,tak prudi a buzeruje lidi(ridice povinnymi vabavami,vesty,lekarnickami atd.Zpatky k clanku,v USA by dostal takovou bytku,ze uz by nikdy nezasahoval do reseni prestupku.Byl by rad,ze neni toho ucasten.Prevence je vzdy lepsim resenim,nez represe.A nebo,kazdy strujcem sveho stesti.

+1/0
29.10.2012 13:39

tolstoj

Re: Zcela standartni postup.

nemuzes srovnavat mestskou policii v Praze a policii v USA. Navic takovymi zasahy si respekt nikdo nevybuduje. Vsechno jde udelat v klidu, ale kdyz mestska policie zamestnava takove bezmozky, neni se cemu divit. Takovy debil si rad bouchne a pokud je v uniforme citi se na to dost silny. Podle me uz tam jeli s tim zamerem nekoho sbalit a cekali problemy, jinak by jim fungovala kamera v aute.

+2/0
29.10.2012 14:19

Štěpán Binko

Re: Zcela standartni postup.

Přesně tak. Chodí si bouchnout na Anděla i za ND, protože je tam jejich "cílovka", od které nečekají problémy - mladí puberťáci a bezďáci. Jenže lidé jich už mají plné zuby, protože nevím jak jinde, ale v Praze jsou strážníci úplně k prdu, a už si to nenechávají líbit. Točí je, fotí je, stěžují si, informují na sociálních sítích. Buzerace bylo dost a lidé prostě nechtějí fízlokracii, kdy fízl mlátí lidi na ulici hlava nehlava. A trubky v uniformách MP s tím mají problém. Na druhou stranu, v Lázních Bohdaneč...... ;-).

0/0
29.10.2012 15:22

Štěpán Binko

Re: Zcela standartni postup.

A hlavně celá hlídka věděla, jakej to je průšvih. Proto zabavila dotyčnému foťák a pokusila se smazat fotky. Naštěstí mají IQ houpacího koně a fotky šly obnovit. To jsem se pobavil nejvíc ;-D. Kromě toho je na videu vidět, jak je ten zbytek strážníků nervózní. Oni moc dobře věděli, že to jejich kolega přehnal. Kromě toho mi v textu uniká, jakého přestupku se dotyčný dopustil, v čem byl shledán za přestupce.

+1/0
29.10.2012 15:24

krysar

Re: Zcela standartni postup.

Chlastal a hulil na verejnosti a rval u toho, nekdy v noci, treba?

0/0
31.10.2012 12:27

Štěpán Binko

Re: Zcela standartni postup.

Ano, ale popisujete zcela jinou situaci. A upřímně? Mám s policisty v USA své zkušenosti, ale že by Vás za dopravní přestupek vytahovali oknem z auta a zkopali, to jsem tedy nezažil já ani mí známí, kteří tam roky žijí. Ale to nemusí nic znamenat, navíc jeden blbec se najde všude. V Chicagu i Praze. Každopádně i v USA by šlo o exces, který by si dotyčný policista za rámeček nedal a byla by z toho pěkná kauza. V USA by rozhodně policista nezbil nikoho, kdo by se šel zeptat, zda mu vrátí nějakou dobu zadržované doklady.

0/0
29.10.2012 15:19

palnepal

Re: Zcela standartni postup.

Ten měšťák je evidentně blb, který nezvládá vyhrocené situace, ale na druhou stranu mě hrozně bavěj ty vykrkaní puberťáci co dělaj dusno, pak dostanou na budku a strašně je to překvapí ;-D Pokud se tu oháníme "řešením v klidu"  tak to platí pro obě strany...

+2/0
29.10.2012 16:16

Štěpán Binko

Re: Zcela standartni postup.

A jak dotyčný dělal dusno? Že se šel zeptat, kdy mu vrátí bezdůvodně zadržené doklady? Že si zřejmě nechtěl nechat sebrat foťák, který pak fízl neoprávněně užíval a ještě mazal důkazy? No tak..... Trochu soudnosti.

0/0
30.10.2012 8:29

palnepal

Re: Zcela standartni postup.

No konkrétně třeba verbální napadání a agresivní gesta co jsou nahraný zrovna na tom foťáku. A to jsme neviděli zdaleka všechno.... Takže souhlasím, trochu soudnosti v unáhlených soudech

0/0
30.10.2012 11:46

karlman

Co na to říct!

Klasická situace, kterou jsem nesčetněkrát zažil. Arogantní strážník co si myslí, že má placku z ,,papundelku" a hraje machry na mladé. Nemluvě o tom, že v poslední době se přidává čím dál tím více lidí z extrémní pravice k MP, SP co si myslí, že nikdo není víc. Pak se není čemu divit, že když potká kluka s tunelem v uchu, co si dá pár piv a zahulí si, má potřebu mu znepříjemnit den už jen z osobního přesvědčení a nezáleží vůbec na tom jestli dotyčný dělá nějaké problémy nebo ne. Zároveň se omlouvám strážníkům bez předsudků, s racionálním uvažováním, kteří nikoho zbytečně nebuzerují a díky kterým je ve městě i kdyby jen o trochu bezpečněji. ;-)

+3/0
29.10.2012 13:24

blumblum

Pokud policista a svoloč z MP

zakročí v mezích zákona, tak to pouze uvítám. Pokud ale sám porušuje zákony, tak je to stejný vyvrhel, jako pachatel. Ale tady bude stále spousta příbuzných a samotných MPček, kteří budou kopání do lidí obhajovat. Takže ne morální úpadek médií ale morální úpadek našich MPček. Ale ne všech, to musím podotknout. Občas se ale červivé jablko objeví, poslední dobou častěji.

+1/0
29.10.2012 13:20

Shikula

Neresim ted policistu, ale co je pravda,

chovani dnesni mladeze (nebo alespon neji casti) je uz nepripuste. V patek vecer (poprve v 19 podruhe v 22) jsem sel okolo narodniho a byly tam 3 particky. Okoli jedne bylo poseto strepy odhadem z 10 lahvi, z druhe sly oblaka "vonneho" dymu a z treti rev: jdi se pip ty pip z pip si pip ty pip pip pip... spolu s napadanim kolemjdoucich. Velmi hutny kulturni zazitek u naseho narodniho klenotu...

0/0
29.10.2012 12:35

Štěpán Binko

Re: Neresim ted policistu, ale co je pravda,

No vidíte, tam se mohli MP "vyřádit". Ale v mezích zákona a svých kompetencí, samozřejmě. Bětnými donucovacími prostředky, pokud by takto bujará mládež po 22. hodině neslyšela na vlídné slovo, je mohli zpacifikovat a vyřešit. Za adekvátní ovšem nepovažuji kopání do ležících lidí doprovázené takovými vulgaritami. Za to mají dotyčného navždy zbavit práva nosit zbraň, o uniformě MP nebo PČR ani nemluvě.....

0/0
29.10.2012 15:15

Štěpán Binko

Re: Neresim ted policistu, ale co je pravda,

Běžnými, srry.....

0/0
29.10.2012 15:22

Shikula

Re: Neresim ted policistu, ale co je pravda,

No vidite, stejne misto a troufam si rict, stejni mladi lide... Alespon bychom meli zase o cem psat. :-(

0/0
29.10.2012 19:27

Štěpán Binko

Re: Neresim ted policistu, ale co je pravda,

A? Já opravdu nejsem fanda státu, kde trest určí a vykoná policie a kde fízl do ležícího kope a sprostě mu u toho nadává.....

0/0
30.10.2012 8:30

Shikula

Re: Neresim ted policistu, ale co je pravda,

Ja take ne. A take nejsem zastancem deti, ktere jsou nasosane jak houba a vyhulene jak cibuk. O jejich slovniku a agresivite nemluve.

0/0
30.10.2012 12:30

Štěpán Binko

Agresivní ozbrojený měšťák, který si léčí komplexy.....

Další ozbrojený (píp - příspěvek smazán za "ozbrojený šimpanz),, kterého platíme z našich daní a který si léčí svoje mindráky službou v uniformě MP. Bože! Je zcela irelevantní, proč dotyčné mladíky zadrželi, to, co je na videu, si nesmí dovolit nikdy! Vůbec nemluvě o tom, jak manipulovali s důkazy. Co jiného je důkazem jejich viny? Z uniformy svléknout všechny, kteří byli přítomni zásahu a kolegu neuklidnili a naopak mu ještě pomáhali zahladit důkazy. Mladíky potrestat dle přestupku, kterého se dopustili. Nejhorší na tom je, že tyhle městský "píp" mají často vyšší plat, než skutečný policista u PČR, na kterého jsou kladeny mnohem vyšší nároky a je pod mnohem větší kontrolou.

+5/0
29.10.2012 11:58

Antonin, topič

---

To je pravda. Známá byla u PČR, když ji za trest, že si dovolila jít na mateřskou, chtěli práci trochu osolit, tak je poslala k čertu a šla do MP, víc peněz na mzdě, lepší technika a lepší výcvik.

Ale tenhle MP je jasnej, při dobře provedeným zákroku nemůže dojít k poranění rtu, leda by se dotyčný sám kousnul.

0/0
29.10.2012 12:22

Štěpán Binko

Re: ---

Tak je to na tom videu. Šlehne s ním o zem, sprostě mu nadává a pak do něj kope. Magor, který nemá v uniformě co dělat. O manipulaci s důkazy nebo o neoprávněném užití zadrženého fotoaparátu (proč byl vůbec zadržen, jak souvisel s přestupkem??? raději nemluvě). A případný přestupek mladíků s tím nijak nesouvisí. Pokud ho spáchali, mají být potrestáni, ale tohle si strážník nesmí dovolit nikdy. Ale co chcete. Většina z nich nemá ani maturitu, IQ houpacího koně a ten Lang, to je normální naplavenina z vesnice, která si tady léčí mindráky. Nic víc.

+4/0
29.10.2012 12:28

Shikula

Re: ---

Maturita je u MP povinna.

0/0
29.10.2012 19:35

Štěpán Binko

Re: ---

Možná až teď, roky brali bez a na "sboru" je to vidět.

0/0
30.10.2012 8:31

ndorfin

Smazana pametova karta a nefunkcni kamera ve voze

je vicemene ze strany MP priznani viny ze nepostupovala v mezich zakona a ze mladi kovbojove v jejich radach maji dal volnou ruku v jejich radeni skrzte za uniformu. Takhle si lide policie nikdy vazit nebudou a bude jim stale pouze k smichu ci nadavani.

+6/0
29.10.2012 11:12

REN_STIMPY

A.C.A.B.

;-O

+2/0
29.10.2012 10:44

Antonin, topič

Z celé diskuse

je nejsrandovnější Vanislav, když tvrdí, jak si při svém průmyslovém hulení trávy s policajtama, když ho chytí, dobře popovídá, oni mu dají "nějakou pokutu" a nechají ho špeka dojet. A pak pindá něco o zhulenejch výrostcích.;-D

0/0
29.10.2012 10:43

Guarana12

Klaus měl v tom projevu pravdu

Mám na mysli tu část, jak média škodí téhle zemi.

To je teda fakt zpráva dne!

Zřejmě máme našlapovat po špičkách kolem nějakých blboučkých feťáků, co si myslí, že můžou rvát policajtovi z ruky doklady, když si ho zjišťujou. :-/

+8/0
29.10.2012 10:42

crash

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

Uveďme věci na pravou míru - uživatel marihuany není feťák. A dle videa nikomu doklady z ruky nerval. Naopak u policisty je těch pochybení více - napadení, zneužití pravomocí, křivá výpověď, krádež telefonu (nebo zneužití cizí věci, těžko definovat, nejsem právník), likvidace důkazů, záhadně vypnutá kamera v autě...

+3/0
29.10.2012 10:54

tulak46

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

A co je tedy uživatel mariánky když né feťák?

Je feťák ať se ti to líbí nebo ne.

+2/0
29.10.2012 11:03

Cynyc_

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

V tom případě je feťák také každý, kdo pije alkohol nebo kávu nebo kouří tabák. Ať se Vám to líbí nebo ne.

0/0
29.10.2012 12:07

Antonin, topič

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

Feťák je ten, kdo fetuje, tedy (zne)užívá amFETamin.

0/0
29.10.2012 12:20

tulak46

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

Nikoliv, kdo užívá jakoukoliv zakázanou drogu.

Už i v tom Holandsku pomalu ale jsitě dostávají rozum. Sice jim to ještě bude chvilku trvat, ale ve finále postaví feťáky po právu také mimo zákon.

0/0
29.10.2012 18:48

Antonin, topič

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

To se mýlíte, příteli, ale podle vaší větné skladby usuzji, že jste takový klasický výpitek, který vidí maximálně na druhý konec fotbalového hřiště, tudíž nevidím důvod se vašimi názory nadále nějak zabývat.

0/0
29.10.2012 21:24

crash

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

Vymažte si to slovíčko "zakázanou" a máte pravdu. Feťák je ten, kdo užívá jakoukoliv drogu, od slunečnicového oleje, přes čokoládu až pod cigarety a alkohol. Určitě jste v životě již mnohokrát fetoval...

0/0
29.10.2012 23:22

crash

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

Dobrá, chcete to tedy polopatě: fet -> fetování -> užívání drog. Co je droga? Mimo jiné: tabák (nikotin), alkohol, kofein (káva), čokoláda, ale i třeba slunečnicový olej (zdroj: Wikipedia). Takže většina populace jsou feťáci, když už tedy slovíčkaříme a bereme vše do důsledků. Čumíš co, feťáku?!

0/0
29.10.2012 23:09

Guarana12

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

Uživatel marihuany? ;-D To bude něco jako sběrač kovů?

+1/0
29.10.2012 11:07

holes6

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

;-DR^

0/0
29.10.2012 11:15

Štěpán Binko

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

Můžete stát na ulici klidně s promile a klidně zbytkovým THC a pokud se ničeho nedopouštíte, a v článku o dotyčném nic není, nemá vás strážník nebo policajt co buzerovat, nedejbože tohle......

0/0
29.10.2012 11:01

Guarana12

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

Kontrolovat doklady je jedna z jeho pravomocí. Zbytkové THC v tom nehraje roli.

0/0
29.10.2012 11:06

Štěpán Binko

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

Jistě. Ale adekvátní reakcí na dotaz, zda mu vrátí doklady (mj. zbytečně zadržené) není povalení na zem a kopání do hlavy!

+1/0
29.10.2012 11:09

Viktor N.

Re: Klaus měl v tom projevu pravdu

Nikoliv, mýlíte se. Je velmi přesně a jednoznačně definováno zákonem, za jakých okolností  může po Vás městapo vyžadovat prokázání totožnosti. Nejsem si jistý, zda-li tyto okolnosti skutečně nastaly, neb výpověď strážníka je většinou lživá…

0/0
29.10.2012 13:14

Bug02

no

a co už maj teda ty policajti dělat. Když někde nezasáhnou nebo zasáhnou mírně je to špatně, když spacifikujou bujarou mládež je to taky špatně. Nevíme ani proč zasahovali, natož jestli náhodou neměli důvod použít sílu. Je sice s podivem, že u dvou případů je ten samej policajt, ale co byste řikali, kdyby přijeli policajti na partu výrostků, která vás třeba obtěžovala na ulici???

+2/0
29.10.2012 10:06

šifonér

Re: no

Ale jistě, je tisíce zvládnutých situací našimi strážníky jen se o tom nepíše.

0/0
29.10.2012 10:14





Najdete na iDNES.cz