Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nečas navrhl zoufale málo, netrestejme úspěšné, říkají rebelové ODS

Neustoupím v "milionářské dani", odmítl poslanec ODS Boris Šťastný návrh kompromisu, s nímž pro jednání o daních s rebely v klubu přišel premiér Petr Nečas. Pro Šťastného je nepřijatelné, aby byli více zdaněni lidé s nejvyššími příjmy. Další rebelové ODS považují Nečasovy návrhy za nedostatečné, nestačí jim, že by se zvýšila jen jedna sazba DPH.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Templ

Tak koukám....

má ODS vůbec nějakou sebereflexi?

0/0
17.10.2012 10:02

vovov

Hnus

Nezvýšit základní sazbu znamená nezdražit kmotrů přepychová auta a luxusní elektroniku.

Zvýšit sníženou sazbu znamená zdražit potraviny, energie, léky atd., tedy ještě více odírat nejchudší a střední třídu. Petr Nečas nepřiměřeně "zkalouskovatěl".

+1/0
17.10.2012 2:56

Vyškolený_1

Re: Hnus

Jednoho vysoce postaveného ODSáka jsem slyšel říct, že daně je potřeba vybírat tam, kde jsou je schopni vybrat !  Památná věta.

0/0
17.10.2012 11:48

ryccardo

jasne

Bodejt lepsi je to zedrit s tech co maj hluboko do kapsy a potrestat ty neuspesne.

+1/0
17.10.2012 0:07

David H

ty nejvyspělejší demokracie

mají nejprogresivnější zdanění...tak zdanit 100% všechny a bude to....

0/0
16.10.2012 23:42

yxarinka

Re: ty nejvyspělejší demokracie

pitomost!!! Slyšel jste někdy např. o Švýcarsku? Daně kol. 3% v některých kantonech....

0/0
17.10.2012 0:59

David H

jak se zdá

z těch příspěvků tady, tak čím vyspělejší demokracie tak tím vyšší daňová progrese...co takhle daňe 100% pro všechny...nebylo by co závidět a taky by nikdo nechtěl dělat, ale to je asi cílem ne?

0/0
16.10.2012 23:40

vsamotar

Re: jak se zdá

O vyspělost či nevyspělost demokracie tu nejde. Demokracie je jen společenské zřízení a stojí nás jen náklady na volby. Daně jsou potřeba na stavbu silnic, financování hasičů, policistů, učitelů, veřejného osvětlení atd. Jde o technickou vyspělost společnosti za co platíme daň. Stejnou daň by musel vybrat i diktátor, pakliže by něměl soběstačný stát bez soukromých společností,;-)

0/0
16.10.2012 23:44

vsamotar

Netrestejme vyšší daní úspěšné, trestejmě daní neúspěšné?

No jo, ale těm neúspěšným jaksi už tak nějak není moc co vzít, kdyby něco měli, tak jsou přece úspěšní.;-)

Nebo kde jako se má brát jinde na ty Promopra, Blanky, Opencardy a další vymoženosti naší kmotrokracie? Je pravda, že u kmotrů se dá brát těžko, to by strana o kmotry přišla. :-P

+1/0
16.10.2012 23:26

Králík Roger

Vůbec není nutné zavádět daňovou progresi, je ale třeba

zrušit daňovou degresi, tedy zastropování platen na sociální a zdravotní pojištění.

Jinak se pan Dr. Šťastný patrně pomátl na rozumu. udržení současné rovné daně je nemožné, protože povede k pádu vlády a volebnímu vítězství KSČM+ČSSD. A jejich vláda zamozřejmě daňovou progresi zavede...

O politiku TOP 09 a ODS, která je v jejím vleku nestojí NIKDO!

+1/0
16.10.2012 23:22

my+š+ka

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Netrestejme úspěšné zloděje, jenom ty blbce co se nechali přistihnout ;-O

0/0
16.10.2012 22:42

Vyškolený_1

ZHOVADILOST

Neskutečná zhovadilost od toho panáka. Takže je asi potřeba potrestat střední třídu a chudáky (co ani neměli šanci něco vykrást nebo odklonit).  Ale jestli takto vážně uvažují a dočasné progresivní zdanění pro bohatce neprojede, pak konec s celou vládní koalicí - a tím i reformami. Všem protivníkům současné vládní koalice dodají morální munici proti nim bojovat a završit to pádem vlády.

+7/0
16.10.2012 22:21

Jana11

Re: ZHOVADILOST

Čím vyšší daně platí bohatí, tím víc se jim vyplatí danit mimo ČR a tím méně se od nich vybere.

A mimochodem - nevím, o jakém trestání střední třídy a chudáků mluvíte. Momentálně platí procentuelně beztak nejméně (protože je nedanitelné minimum, takže kdo vydělá blízko minimální mzdy, stejně daně neplatí). Jediné, co znamená, že nebude daňová progrese je, že se nebudou daně bohatším ještě uměle zvyšovat. A co se týče stropů na sociální a zdravotní pojištění - zdravotní péči mají bohatí stejnou jako chudí, ale platí za to několikanásobně vyšší pojistné. Sociální dávky mají sice vyšší, ale zcela neúměrně tomu, o kolik platí víc. Takže to k tomu trestání.

Na druhou stranu - zaměstnanců s příjmem nad 100.000 Kč je minimum. A podnikatel si to umí zařídit tak, aby daně neplatil. Takže taková progrese je jen populismus největšího kalibru, protože se nedotkne skoro nikoho.

+1/0
16.10.2012 23:02

Králík Roger

Re: ZHOVADILOST

Danit mimo republiku? A kde jako? Pravdou je, že se daňovou progresí moc nevybere, ale klesne naštvanost lidí.

0/0
16.10.2012 23:25

vaclav13

Re: ZHOVADILOST

Tak to nemáte pravdu. Střední třídu tvoří mimo jiné i skupiny vysoce kvalifikovaných zaměstnanců s platy výrazně nad průměrem a ti nemají možnost kouzlit s náklady a tak podobně, takže platí daně jak mourovatí. Pánům podnikatelům, co si to umí zařídit, bych přál prvorepublikové finančáky, protože ti by je rychle odnaučili v kostele pískat.

A pokud někdo chce danit mimo ČR tak prosím, ale ať zapomene na zakázky od státního sektoru a smíří se s tím, že bude tvrdě platit za věci, kteří jiní mají hrazené. Když se mu to nebude líbit, tak se může sbalit fyzicky a jít podnikat na ty Panenské ostrovy a nebo podobné destinace, když je to tam tak úžasné.

+1/0
16.10.2012 23:36

Vyškolený_1

Re: ZHOVADILOST

Je to jen nanicovatý populismus, téměř nikoho se to nedotkne - a proto je proti tomu takový odpor u "pravičáků" ? ;-D;-D

0/0
17.10.2012 11:44

Marcus Porcius Cato CENSOR

Nesouhlasím - některé "úspěšné" je trestat třeba

ten seznam teroristů je dobrý, bude se brzy hodit.....

+2/0
16.10.2012 22:19

Emiliano Zapata I

Zajímalo by mě,

kolik je mezi těmi "úspěšnými", o které tak dojemně pečují, opravdu lidí, kteří si vyplácí nad 100 tisíc na výplatách jako fyzické osoby. A nejsou placení ze státních peněz.

+1/0
16.10.2012 21:40

Vyškolený_1

Re: Zajímalo by mě,

R^R^  Jasně, že většinou jde jen o vyžírky.

0/0
16.10.2012 22:22

Vyškolený_1

Re: Zajímalo by mě,

úspěšné jen ve vyprazdňování státní kasy.;-€

0/0
16.10.2012 22:23

Winston77

Čím víc změn, tím víc reformní

Opravdu hodně reformní vláda, každý den jiné sazby DPH. Ale aspoň by mohli udělat nějaký jízdní řád DPH, aby podnikatelé věděli, kolik mají pro který konkrétní den počítat :-P

+1/0
16.10.2012 21:09

2mmmm_2

Poločas rozpadu...

nic jiného mne u ODS nenapadá...ne že by soc. dem. byla v nějakém kdovíjak dobrém stavu, ale ODS - co je moc, to je moc...Rv; spíš přežije TOP...

0/0
16.10.2012 20:10

BoaBo

Re: Poločas rozpadu...

Já bych to tak neviděl - ztratily všechny parlamentní strany, teď de o to, která se dřív vzpamatuje.

0/0
16.10.2012 20:27

seelen

Re: Poločas rozpadu...

TOP s 6% se už těžko zvedne;-)

0/0
16.10.2012 20:43

pepa_praha

Rebelové???

;-D;-D;-D;-D;-D Trapnější figurky jsem ještě neviděl. To musel vymyslet nějakej jejich fanda.8-o

Leda tak spolek neschopnejch.

+3/0
16.10.2012 20:02

bojovnikprotichudine10

Re: Rebelové???

Takze ty jsi skalni Necasofil a prejes si, aby solidarni dan prosla?

+1/0
16.10.2012 20:20

pepa_praha

Re: Rebelové???

Fandím každému kdo celou ODS i s jejím nechtěným příbuzným Hop09, proč musí vypadat zrovna takhle?!

Já se má člověk nadchnout.:-/

0/0
16.10.2012 20:24

Marcus Porcius Cato CENSOR

Re: Rebelové???

pánové, Bc. Šnajdr jede za sebe, ne za nás......

0/0
16.10.2012 22:19

Vyškolený_1

Re: Rebelové???

R^

0/0
16.10.2012 22:24

bilovec

N.

Většina úspěšných = většina zlodějů.

+5/0
16.10.2012 20:00

Bivoj - biji modré kance

Nečas navrhl zoufale málo

neměl by hodit do placu rebelům Nagyšu ???

0/0
16.10.2012 19:58

Ringo.ringo

Re: Nečas navrhl zoufale málo

nebo sam sebe:-)

0/0
16.10.2012 20:02

Ringo.ringo

Boris stastny je tak hloupy

az to triska dvermi. Mu jde o milionarskou dan, obzvlaste jak zduraznuje, po tom debaklu volebnim. To si jako mysli, ze tu je 500 000 milionaru, kteri k tem volbam neprisli? Ja si myslim, ze ODS verilo hodne lidi ze stredni tridy a na tu se ODS vykaslala vrchovate. To jsou ti jeji volici, kteri neprisli a obavam se, ze na nezavedeni milionarske dane zrovna neuslysi. Obzvlase, kdyz u te milionarske dane jde hlavne o jiti na ruku kmotum, kteri temi milionari jsou, ze. Ja se fakt asi i jako pravicovy volic prestanu divit, ze ty hlasy napadaly do uren komunistum. Sice nechapu, ze nekdo voli protagonisty jednoho z nehruznejsich totalitnich rezimu, ktere lidstvo zazilo, ale na pomery chudych lidi se zase az tolik u nas zrovna nedelo, a proto to komousum u nas tak jde. Oni to udelali vlastne hodne fikane uz od 48. Sovetske mordyre odbyli tim, ze tu zadna reakce neni, takze neni koho popravovat, ulitbou bylo jen nekolik politickych procesu a spousta neverejnych nenapadnych perzekuci.

+3/0
16.10.2012 19:53

Králík Roger

Komunisté popravili 244 lidí v politických procesech,

další byli zabiti na hranicích a v koncentrácích. Celkem to bylo minimálně 8000 osob. Jenže většina lidí si to nepamatuje a Husákův režim zavraždil jenom Pavla Wonku.

0/0
16.10.2012 23:34

vad

Re: Komunisté popravili 244 lidí v politických procesech,

A třeba kolik lidí zabil zákon, že chodci mají přednost na přechodech. To by byla pane zajímavá informace.

0/0
17.10.2012 0:45

vencac

tak konečně se přiznali

kdepak nějaká DPH o tu jim nejde. Zdanění jejich zlodějin jim nejvíc vadí. ;-D;-D;-D

+7/0
16.10.2012 19:45

Vyškolený_1

Re: tak konečně se přiznali

R^R^

0/0
16.10.2012 22:25

seelen

Už se perou modří hoši

doufám že to brzy zabalí než skončí v úplném politickém propadlišti.

0/0
16.10.2012 19:43

Standa_99

Hromadná vládní "Sepuka" ...

Zhrnu to:

Kraje - výprask

Senát - výprask

Snemovna - nábeh na výprask

Vládní politika je vedena v domění, že občané ČR jsou ovce a nechají si líbit cokoliv. Jejím dalším pokračováním budeme svědky hromadné vládní "Sepuky" (HaraKiri) - Nevolitelnosti (zánik) vládních stran do PS.

0/0
16.10.2012 19:42

shadow

Re: Hromadná vládní

Jenže oni lidi jsou fakt ovce - všichni na politiky akorát nadávají, ale u voleb jim pak stejně nahážou těm 30%, těm 25%, místo aby tam poslali pro změnu někoho jiného, když se ti stávající zástupci lidu neosvědčili ... fakt tomu nerozumím. Za komančů se to házelo furt těm samým, byl jenom 1 hlasovací lístek atd., ale proč to dělají lidi pořád dál, ještě 23 let po revoluci???

0/0
16.10.2012 19:58

Opsaná diplomka Bc.Macury

Re: Hromadná vládní

Sepuka je v Tanzanii. Hovoříte o seppuku - přesněji o seppuku - sokokuši

0/0
16.10.2012 20:11

Darth.V

Ano , netrestejme úspěšné !

Pojďme dát pod ocas sockám a střední třídě ! Ty je třeba potrestat za neúspěšnost ! Takoví borci, jako ti z likérky Drak , by neměli platit daně vůbec ! :-)

+9/0
16.10.2012 19:13

BoaBo

To by si jeden mohl plíce

vymluvit, že jasný signál a vyvodit důsledky a Péťa porád mele, že výzva k odstoupení nezazněla... jak tohle může dopadnout?

+1/0
16.10.2012 18:56

divíšek

pro místní levicové zmatence.

když si přečtu příspěvky lidí,jako propadlá občanka,milda poustka a další levicoví fanatici,zjišťuji,že jsem se raději měl narodit jinde,abych s nimi nemuse dýchat stejný vzduch. Bojím se nákazy. Opravdu byla obrovská chyba,že Mašíni byli jen dva.

+1/0
16.10.2012 18:52

Darth.V

Re: pro místní levicové zmatence.

aha .. :-) .. mám dojem ,že ty jsi jejich pseudopravicová obdoba .. Takže v podstatě jim nemáš co vyčítat Rv

+2/0
16.10.2012 19:15

divíšek

Re: pro místní levicové zmatence.

pane Darth,Vaše dojmy Vám neberu. Nerozumím Vám sice, asi si myslíte,že jsem příliš vyhraněný proti komančům.Tak z toho mám radost. Termín "pseudopravičák" je mi záhadou,ale je to Váš názor.Komunismus je vřed na těle naší společnosti. Tečka.

+1/0
16.10.2012 19:25

seelen

Re: pro místní levicové zmatence.

pseudopravičák je synonymum překabátěného bolševika;-)

+2/0
16.10.2012 19:45

shadow

Re: pro místní levicové zmatence.

Já často lituji, že sametová revoluce byla příliš sametová. Tehdy byla historická šance s komunismem skoncovat jednou provždy. Teď už to nezměníme, bohužel.

0/0
16.10.2012 19:34

saho1

Re: pro místní levicové zmatence.

Máte pravdu. Z vás by byla pěkná žába.Rv

+1/0
16.10.2012 21:11

Králík Roger

Skupina bratrů Mašínů měla 6 osob

Tři z 5 na útěku se prostříleli (Mašínové a Paumer), tři další byli popravení (Švéda, Janata, Novák - raněni a zadrženi byli Švéda a Janata, zraněný Paumer dokázal dojít na západ).

0/0
16.10.2012 23:31





Najdete na iDNES.cz