Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Strážník mi stříkl do očí sprej, líčí muž sporný zásah na Andělu

Starší muž, kterému se nelíbil způsob zásahu strážníků proti dvěma bezdomovcům na pražském Andělu, podá na městské policisty trestní oznámení. Když "mírnil" jejich zásah, nastříkal mu strážník podle jeho slov do očí pepřový sprej.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Wanderbild

Kléma je Kléma z roku 1928?

"Zakroutíme vám krky"- Dle něj se máme zdržet i pohoršení, které by mohlo vyvolat davovou psychozu a následně i revoluci, a, tak tomu bylo.Preventivně to mlátit hlava nehlava.

0/0
24.10.2012 14:23

Smradlavej čmoud z komína

Upozornění

Litujeme, ale příspěvek, na který chcete reagovat, byl již smazán. Vaše reakce se proto neuloží, prosíme napište ji jako nový příspěvek.

Tak si milá iDNES nasoukejte celou diskusi i celý portál do PRDELE!!

Pokud shledáváte něco závadného na slovu *postřílet*, tak já tedy napíšu že bych věšel nebo plynoval nebo práškoval... co jiného s přemnoženými škůdci.

Pochcípejte na rakovinu, Sieg Heil !

0/0
12.10.2012 21:19

Ig-n-or

lepší popis než seznaci hledající media

http://www.youtube.com/watch?v=A8bvQpflXhc&feature=youtu.be   primátor má víc informací a pevně se jich zastal, zajímavé na to jak do jejich rad šije - asi tam budou jiné pravdy neže v té mediální masáži :-/

0/0
11.10.2012 18:29

Lojza158

Re: lepší popis než seznaci hledající media

Prozraď nám ty jiné pravdy! Něco nového o Kotroušovi, nebo snad o někom jiném8-o Povídej, lidi zajímají informace z mafiánského prostředí.

0/0
11.10.2012 22:26

stefan francz

Vím jak to vypadá na Andělu

Znám to tam a tendenční zprávy TV NOVA a pana Frištenského, který zasáhl aniž by věděl proč mne na tolik dopálilo, že jsem se trápil vytvořením tohoto https://www.youtube.com/watch?v=A8bvQpflXhc Děkuju, že to tam někdo kontroluje a nebude se bát tam příště objevit protože se tam objeví takovíto aktivní................

+1/0
11.10.2012 1:49

Lojza158

Re: Vím jak to vypadá na Andělu

Dobrý pokus strážníku. Škoda jen, že se tím normální vyšetřovatel nenechá ovlivnit.

0/0
11.10.2012 9:19

Bazinga:D

Re: Vím jak to vypadá na Andělu

to není žádný pokus, to je prostě jen popsané video, pro natvrdlé lidi, kteří si to neumí z toho videa vydedukovat sami, jako jste Vy.

0/0
11.10.2012 14:17

debrainator

Re: Vím jak to vypadá na Andělu

Proč si všichni tupci myslí, že ostatní jsou hloupější než oni sami?

0/0
11.10.2012 18:32

Lojza158

Re: Vím jak to vypadá na Andělu

Chovej se tady slučně estébáčku. Nejsi na služebně !

0/0
11.10.2012 22:23

Lojza158

Re: Vím jak to vypadá na Andělu

Typický estébácký komoušRv. Musí nám ukázat tu jedinou správnou cestu v domění, že jsme tupé stádo, které si nedokáže udělat svůj vlastní názor. Mohutě ujistit, že jestli je zde někdo tupec, my to nejsme!!

0/0
11.10.2012 22:30

Luda125

Chyby udělali všichni

Hodně sem kopírujete a citujete paragrafy, co pán měl nebo neměl dělat, píšete neznalost zákona neomlouvá (pěkně vychc-ná fráze, neměl jsem právo povinně ve škole, tak proč bych to vše měl znát) a kolik z vás se chová na ulici dle citace paragrafů a kolik dle selského rozumu? Najednou je tady právníků, a všichni asi z Plzně?

Jasný, pán porušil zákon, protože bránil strážníkovi ve výkonu, chtěl se zachovat lidsky, za to klobouk dolů. Nevím, jestli si to ta ženská zasloužila, to už je druhá věc. Taky jsem rád, když přijedou poldové a udělají pořádek. S tím slzákem to vypadalo skoro jako msta a na tom videu není vidět jediný důvod, proč mu MP měli sundat brýle a z bezprostřední blízkosti střiknout slzák. Vždyť přeci ovčan je povinen podrobit se zlovůli MP a pak si může stěžovat.

A netahejte sem pořád, co by kdyby v USA atd. Jsme v ČR a můžeme tady mít lepší zákony než celé slavné USA, kde policajt vytáhne taser i na 80letou babičku.

+1/0
10.10.2012 23:09

cannab

Re: Chyby udělali všichni

Ale pán neporušil zákon. Zákon první porušil strážník MP a tím se stal pachatelem trestné činnosti. Strážník měl dle oficiálních informací pouze vyřešit přestupek proti městské vyhlášce. PŘESTUPEK!!!!! A přitom se dopustil TRESTNÉHO ČINU!!!!! Navíc se dopustil dalšího trestného činu tím, že křivě vypovídal. Ten si byl tak sebejistý, že jich nasekal tolik, že na jejich sepsání možná nebude stačit ani taletní papír....

Jinak plně souhlasím s tím, že jsem z drtivé většiny rád, když se policisté ukážou a vyřeší problém. Mám tím ale na mysli státní, né městskou.

+1/0
11.10.2012 0:10

Lojza158

Re: Chyby udělali všichni

Přesně tak. Objektivní zhodnocení udĺostí. Teď jde o to, aby ti grázlové, schovávající se za MP byli voláni k zodpovědnosti.

+1/0
11.10.2012 9:17

Mihulebus

Zásah na Andělu

Viděl jsem potyčku a melu, tedy téměř konec. Ale chybí mi záznam toho, co tomu předcházelo. Kde je začátek konfliktu? Vím jak to končilo, ale nevím jak to začalo. Všichni máme jen půl informace, ale Vám je jasné, že chudák nevinný bezdomáč byl se svojí družkou bezdůvodně napadeni zlými neinteligentními policajty.

+3/0
10.10.2012 16:23

jan.banos

Re: Zásah na Andělu

myslím že nešlo o bezdomáče, ale o toho pána co se do zásahu montoval,

0/0
10.10.2012 21:00

Mihulebus

Re: Zásah na Andělu

Ten si bohužel naběhl a myslím, že docela nevině. Byl strčen a padl na strážníka. Byl ve špatnou dobu na blbém místě. Já osobně bych udělal oblouk a šel jinudy.

0/0
10.10.2012 22:23

Leinad

Re: Zásah na Andělu

Lidi, kteří přivolali strážníky na Anděla k tomu měli nějaký důvod. Nadruhou stranu jenom na tom, jak vypadá potyčka je vidět neprofesionalita strážníků. Měli dva opilce povalit, zakleknout, svázat, naložit do auta. Akce pro profíka na pár desítek sekund a byl by klid.

0/0
10.10.2012 21:30

Lojza158

Re: Zásah na Andělu

Ale prý nikdo nikoho nevolal. Tak co si o tom myslet?

+1/0
10.10.2012 21:50

Mihulebus

Re: Zásah na Andělu

Souhlasím. Všude by měli dělat profesionálové a ne vyjukaní kluci. Já bych policajta dělat nemoh a nechtěl. Já bych někdy rovnou střílel. proto nemám zbrojní pas a zbraním se vyhýbám. Seděl bych na doživotí.

0/0
10.10.2012 22:17

Lojza158

Re: Zásah na Andělu

Marně se snažíš mlžit a překrucovat strážníku. Náčelník přikázal? Nepomůže a jestli to dopadne podle práva, cely čekají. Alespoň si popovídáte se svým velitelem Kotroušem;-D

+1/0
10.10.2012 21:46

Mihulebus

Re: Zásah na Andělu

Potvrdil jste mi, co si o Vás myslím. Zaznělo to v Angelika, markýza andělů. Tam mnich vykřikoval upálit, upálit, upálit. Nejsem policajt ani strážník chlapče nedospělý. Obyčejný civil se střízlivým uvažováním. Co tam máte dál?

0/0
10.10.2012 22:14

Lojza158

Re: Zásah na Andělu

Dobrý vtip. Zkus něco jiného, strážníku. Nebo jak si říkáte- rambo mlátička?

+1/0
11.10.2012 9:23

jmeno1

Zajimavy navod

"Policie, jedno jestli státní, městská či vojenská, plní nějaký veřejný úkol. Pokud činí oprávněný zákrok či úkon, musí se všechny osoby zdržet toho, aby do toho zasahovaly."

Takze az nejakemu dalsimu Breivikovi hrabne a oblece si mundur policie, tak se vsichni maji divat jak likviduje okoli a nevmesovat se? Zajimave doporuceni obcanum i potencialnim utocnikum. Rv 8-o

+4/0
10.10.2012 14:11

Hadati

Re: Zajimavy navod

Čti pořádně "činí oprávněný zákrok či úkon". Jestli policista začne střílet do náhodných kolemjdoucích, jistě to není oprávněný zákrok. Představ si (jen teorie), že třeba ti opilci ve vedlejší ulici někoho pobodali, tudíž strážníci měli důvod je spoutat. Nějaký Frištenský ale měl pocit, že se jim moc ubližuje, takže začal do strážníka strkat, aniž by věděl, pro je s nimi zacházeno tak tvrdě. Podal bys pak Frištenskýmu ruku za to, jak chrání chudáky bezbranné opilce?

0/0
10.10.2012 17:26

sefin

Re: Zajimavy navod

to si myslím je hodně přestřelené srovnání. Ale můj názor je takový, že na opilou ženskou fakt nemusel jít tak tvďě (ale vem to čert to mi až tak nevadí, jelikož se policie střetává s kdejakým hnusem na ulici tak to i chápu), ale co rozhodně neberu je ten útok na toho důchodce. To ho jako nemohl jen lehce spacifikovat, aby se mu nepletl do zatýkání? A pak mu slušně připomenou že pokud nepřestane tak je to maření výkonu?

+3/0
10.10.2012 18:02

Lojza158

Re: Zajimavy navod

Oni se to tady měšťáci snaží zlehčit a překroutit. Tak se těm příspěvkům nediv.

0/0
10.10.2012 21:49

syn.temp

Re: Zajimavy navod

Ano, teoreticky si můžeme představit co chceme, ale v praxi je to tak že ten Fryštenský tam stál po celou dobu zákroku a tedy celkem jasně viděl že ten opilec nikoho nepobodal...

Měšťáci prostě zareagovali sice lidsky, ale nesprávně - "co ten senám do toho bude vrtat, no počkej tebe si teda podáme"... a pak už se na něj jen naprosto zbytečně mstili. Uplně přesně stejně jako nedávno ten co nacouval autem do ženské na přechodu a když mu svědek řekl "co blbneš vole" tak na něj vystartoval s pokutou za nezapnutý pásy... Prostě pokus zatušovat vlastní chybu silovou reakcí s tím že se svědek(ci) leknou a couvnou...

No a ta křivá výpověď co podal jeden z nich je doufám bič kterej si na sebe upletl sám, jestli nám tu bude písemně do protokolu lhát policie (tedy ehm, měšťáci, nicméně ve služebním poměru jsou) tak to už je vrchol... za mříže s ním!

0/0
24.10.2012 16:38

enigmat

fízlokracie

Fízli, protože nic jiného neuměj a nikde jinde by je nezaměstnali, si chladí žáhu na ostatních lidech. Doufám, že je vyhoděj. Maj chránit, ne buzerovat.

+2/0
10.10.2012 13:49

Mihulebus

Re: fízlokracie

Každé napomenutí berete jako buzeraci? Jestli pijete na veřejném místě a je to zakázané koledujete si o "buzeraci" jak jste to nazval. Nebo mají měšťáci jít kolem, pohrozit ukazováčkem TY TY TY a jít pryč, aby nebyli označeni za agresory? Kde je na záběrech počátek potyčky? Viděl jsem jen dohru.

0/0
10.10.2012 16:15

Firefanatic

Re: fízlokracie

Zbytečné fyzické násilí beru jako buzeraci.

+2/0
10.10.2012 21:29

Lojza158

Re: fízlokracie

Já to beru jako úmyslný trestný čin!

+1/0
10.10.2012 21:52

Mihulebus

Re: fízlokracie

Já beru zbytečné násilí jako zhůvěřilost. Nemělo by být. Souhlasím. Ale několik jedinců (naštěstí drtivá menšina) ničemu jinému nerozumí. Policajty a strážníky by měli dělat profíci. Že tomu tak není, za to může naše všivácká verze politiky v téhle krásné zemi

+1/0
10.10.2012 22:21

S@t@n

Tak je jasné, co dědu čeká

http://praha.idnes.cz/policie-obvinila-muze-ktery-mirnil-strazniky-pri-zasahu-na-andelu-10a-/praha-zpravy.aspx?c=A121010_124631_praha-zpravy_sfo

0/0
10.10.2012 13:27

Antonin, topič

---

Vzhledem k tomu, že policie vychází z výpovědi fízla, která je křivá, tak je jasné, co čeká dědu, i co čeká fízla.

0/0
10.10.2012 13:44

karbidikova.v.2

koho

zajímá nějací strážníčci. Snad bude politická vůle to vyřešit a ukončit jejich pracovní poměr. R^

+1/0
10.10.2012 13:17

mihor

Osvěžení

Tak si stařík aspoň osvěžil jak vypadá "zásah" Zítra hodí do urny svůj hlas proti Mádlovi a podobný zásahy tu budou zase docela častý ...

+1/0
10.10.2012 12:08

mihor

Re: Osvěžení

wow ... ona je středa ... no dobrá, hodí ho tam saoudruh až pozítří no ..

0/0
10.10.2012 12:12

b-blue

Re: Osvěžení

Ano, přesně tak, to je správné.. a také správná volba. Jinak bych upřesnil, že volební lístek bude do urny házet nejdřív až pozítří. ;-)

0/0
10.10.2012 12:15

mihor

Re: Osvěžení

jj, jak říkáš ... no ale oni už to miliconáři snad ten den vydrží ... a pak si spravěj náladu nějakým tím vodním dělem atd. Děda bude na pepřák ještě zasněně vzpomínat :)

+1/0
10.10.2012 12:18

v1adyka božíhněv

Re: Osvěžení

.... na protiromské demonstraci ;-D

0/0
10.10.2012 12:20

v1adyka božíhněv

Stařík půjde do vězení

restný čin násilí proti úřední osobě podle § 325 trestního zákoníku

0/0
10.10.2012 11:58

karbidikova.v.2

Re: Stařík půjde do vězení

ředitel MP Pha už sedí, neí li již pravda ?

0/0
10.10.2012 12:00

v1adyka božíhněv

Re: Stařík půjde do vězení

A co to má společného s tímto případem a se staříkem? Jestli sedí, asi má proč.

0/0
10.10.2012 12:02

Lojza911

Re: Stařík půjde do vězení

A podřízení si mylně myslí, že si můžou také dělat co se jim zlíbí, když se navléknou do vestiček. Doufejme, že zde zafunguje právo a spravedlnost, z vestiček je vytřepnou a půjdou ke svému veliteli na celu. Jen aby se tam všichni vešli;-D

0/0
10.10.2012 12:06

v1adyka božíhněv

Re: Stařík půjde do vězení

A copak ti provedli, ti zlí strážníci. Sebrali ti injekční stříkačku, že ;-D?

+1/0
10.10.2012 12:15

jamski

Re: Stařík půjde do vězení

Nevím jestli mu někteří něco sebrali.

Tihle se ale v každém případě chovali jako smyslů zbavení, a u policie, dokonce ani u městské by už neměli mít co dělat.

Ani policistovi totiž nesmí být dovoleno zneužívat svou pravomoc, a už vůbec ne užívat nepřiměřeného násilí.

+4/0
10.10.2012 12:25

Kid Barrantin

Re: Stařík půjde do vězení

Jak vidite, spousta lidi vas radikalni nazor nesdili

+2/0
10.10.2012 12:53

karbidikova.v.2

Re: Stařík půjde do vězení

ale on má pravdu.

+1/0
10.10.2012 13:13

Kid Barrantin

Re: Stařík půjde do vězení

Podle meho nazoru nema. Nastesti vy nerozhodujete o tom, co je pravda

0/0
10.10.2012 13:25

Antonin, topič

Re: Stařík půjde do vězení

No a vy taky ne.

Ostatně, pravdomluvnost fízlů lze snadno ověřit konfrontací jejich výpovědi a videa.

+1/0
10.10.2012 13:46





Najdete na iDNES.cz