Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Stát ročně platí za domácí násilí přes miliardu, nejvíc ve zdravotnictví

Domácí násilí ročně stojí státní rozpočet zhruba 1,3 miliardy korun. Největší náklady vznikají ve zdravotnictví, justici a systému podpory v nezaměstnanosti. Vyplývá to ze studie ekonomických dopadů domácího násilí obecně prospěšné společnosti proFem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

čavéz

Jesli

vono to taky není tím,že lidem se žije hůř,poperou se vo prachy(naplnění rodinného rozpočtu) no a když se to ženě přestane líbit tak na manžela zavolá fízli a řekne že to bylo domácí násilí.Jsou i případy kdy si najde jinýho a jak se manžela zbavit-domácí násilí a manžel musí pryč,nic se v podstatě nedokazuje neb se ženě věří.(vím co píšu)

+3/0
2.10.2012 15:34

taktinevim

Re: Jesli

A jestli za to nemůže náhodou vláda.8-o

0/0
2.10.2012 16:56

Roko Blábola 14

Re: Jesli

V podstatě té ženě nafackuje Kalousek, že...:-P

0/0
3.10.2012 11:14

čavéz

Re: Jesli

asi jste úplně mimo-na domácí násilí nemusí padnout ani facka !

0/0
3.10.2012 19:24

Bertak22

zas na druhou stanu mají více přijmů z prodeje alkoholu

tohle mne dostává - místo toho, aby jsme četli víc článků o tom jak byla rozkrytá a POTRESTANÁ korupce a tunely, tak musíme číst jak naši občani ublíží zdavotní pojišťovně.

Takže kdy si přečtu článek:" V ČR se přestalo rozkrádat. - Ušetřeno 100miliard CZK" "Matky dostávají výrazně přidáno, porodnost stoupá."

řekl bych že asi nikdy.....

0/0
2.10.2012 14:15

Si0 po 4. zákazu

Zvláštní, já vždycky myslel, že se z těch ran chlapi vylížou

sami a nebudou tím zatěžovat veřejnou kasu.

+1/0
2.10.2012 14:00

cod

Feminismus

Feminismus= mor tzv. civilizovaných zemí;-€Rv

+2/0
2.10.2012 13:36

tigrakrajtovita3

Re: Feminismus

Pane , jak souvisi domaci nasili a feminismus ? Feminismus je hnuti blaznivych zen . Domaci nasili je hnuti blaznivych muzu , kteri si svoje frustrace a komplexy bouchaji na zene ! Michate dve veci . Domaci nasili je nejvic v zaostalych zemich a CR vladne :-/ RvRv

+2/0
2.10.2012 13:56

aazdar

Re: Feminismus

No já taky nemám ráda extrémní feminismus, ale než celé hnutí pojmenujete jako bláznivé, uvědomte si, že nebýt techto "bláznivých žen" bychom byly (my ženy) ve společnosti na stejné úrovni, jako jsou ženy s muslimských zemích. A to bych třeba nechtěla. Nesouhlasím s pitomostmi genderových a feministických bláznů, kteří řeší panenky, autíčka, močení ve stoje, povinné počty žen ve vysokých funkcích a podobné zoufalosti, ale podporuji snahy žen o možnost pracovat a realizovat se v oboru, který vystudovaly i v dbě, kdy už jsou matkami.

+1/0
2.10.2012 14:32

tigrakrajtovita3

Re: Feminismus

Ustavy statu davaji pravo na rovnost postaveni muzu a zen . Feminismus je extrem . Ja jsem se vas zen zastal , jestli jste si nevsimla

0/0
2.10.2012 15:38

aazdar

Re: Feminismus

:-) Já se ale s Vámi nehádám, jen hájím chudáka hnutí feminismu - protože nebýt jeho, ústavy států by vypadaly trošku jinak. Právo na studium pro ženy není až tak straé, jak by se zdálo.... Nebýt feministek, nemohly bychom volit, pracovat, neměly bychom přístup ke vzdělání. No a nebýt slepic extrafeministek, které ho zenužívají pro zvýhodnování žen na úkor mužů, bylo by toto hnutí bráno normálně. I já jsem zastánkyně feminismu, jenom vidím rovonoprávnost třeba v  možnosti mít dítě hlídané déle, jak do 15,00, pokud nepřijdu včas tak na mě pošlou sociálku, v možnosti, (ovšem v ceně, která není větší, než vydělané peníze), vyřešení problému - kam s enmocným dítětem, abych nepřišla o práci a podobně.

0/0
2.10.2012 15:46

tigrakrajtovita3

Re: Feminismus

Ustavy statu davaji pravo na rovnost postaveni muzu a zen , feminismus je extrem . Ja jsem se vas zen zastal jestli jste si nevsimla . Ja neuznavam domaci nasili a vetsina je silnejsiho na slabsiho a zavisleho , to je muze na zenu . To se musi trestat , ale zeny to musi rict !

0/0
2.10.2012 15:40

vopruzníček

Re: Feminismus

Pokud si feministká lobby prosadí, že za domácí násilí je považováno zvýšení hlasu při hádce jako psychická újma tak navýšíme statistiky o několik set procent a už máme ta správná čísla. Nezastávám se debilů, kteří skutečně bijí kohokoliv.

0/0
2.10.2012 15:29

aazdar

Re: Feminismus

Super, jak tohle projde, zavřou nás doma oba... Občasné vyčištění vzduchu u nás bez "zvýšených hlasů" nefunguje. Tohle je přesně ten extrémní feminismus, který nic neřeší, jen škodí - hlavně ženám. Jestli někdo něco podobného navrhne, tak  snad půjdu, a dotyčné feministce dám pár facek sama...aby to nebylo bráno genderově. Jseme proti jakémukoliv násilí, ale tohle bych brala jako probuzení mozkové buňky

0/0
2.10.2012 15:38

vopruzníček

Re: Feminismus

To ale přeci už dávno platí. Stejně tak jako presumpce viny v případě sexuálního obtěžování a diskriminace.

0/0
2.10.2012 15:48

aazdar

Re: Feminismus

Tak sexuální obtěžování teřba je problém a presumce viny je vyloženě teoretická.  O tomhle něco vím. Když jsem po jasném návrhu na sex řekla ne, začaly neskutečné problémy v práci, později můj odchod. A názor kolegů, tak jsi mu měla dát, měla bys klid, a podobná reakce oo nejvyššího ve firmě, mi nedodávaly odvahu jít se ztrapnovat k soudu. Když si vzpomenu na kauzu pana Bartáka a reakce okolí, asi jsem dobře udělala, že jsem se na to vybodala, na firmu se vykašlala a místo v posteli šéfa nechala následující pracovnici.

0/0
2.10.2012 15:58

tigrakrajtovita3

Re: Feminismus

To uz si prosadily . Domaci nasili zacina doslova "skakanim do reci , napominanim nevhodnym agresivnim zpusobem a takove podobne jevy ". Tady zacina domaci nasili , vetsina se stupnuje k trestnym cinum

0/0
2.10.2012 15:42

studuji VŠ cenzorskou

tady je ukřivděnců

Proč byste měly mlát ženy? nebo to aspoň schvalovat? prostě se s nima rozejděte a žijte třeba s Jardou.

Nebo jestli chcete někoho zbít, tak si večer za rohem počkejte na nějakého judistu, boxera,...dle libosti stylu :-P

+2/0
2.10.2012 13:12

cod

Re: tady je ukřivděnců

vy budete asi ještě student ;-)

+1/0
2.10.2012 13:24

dneska.taky.lidi.věří.všemu

Re: tady je ukřivděnců

ano, taky nechápu, proč by ženy měly mátit ženy. :-P

0/0
2.10.2012 13:25

rafol

A proc za ne plati?

K cemu to nasili potrebuje? Mohl by tu miliardu usetrit! ;-)

0/0
2.10.2012 12:52

enigmat

diletantismus výzkumníků největšího kalibru

Pravé důvody, proč stát stojí tolik peněz boj proti DN. Spousta DN je vylhaných. Viz výzkum ProFem, kde se uvádí, že jen 3 % doputují k soudu. To znamená, že 97 % "obětí" nemá jediný, byť nepřímý důkaz, žádná lékařská zpráva, nikdo neviděl zranění, "oběť" se nesvěřovala nikomu apod. Policie je totiž instruována, aby v případě pochybností, vždy předpokládaly, že tam spíše DN je. Viz stránky policie. Dále i v případech, které jen při pouhém podezření k soudu doputují, je odsouzeno cca 50 %. Tedy celkem z tisícovkých "násilných" mužů, je pravomocně odsouzeno cca  deset dvacet. O uvedený počet "obětí" se stará po celém státě několik desítek či stovek  organizací - profem, rosa, bílý kruh apod., dále tisícovka policistů, právníků, znalců a soudců. To pochopitelně stojí velmi mnoho.  Dále - spousta těch, co byli křivě obviněni se pochopitelně domáhají odškodnění od státu. To je mnoho peněz vynaložených nikoliv na řešení problematiky násilí...

+4/0
2.10.2012 12:46

cod

Re: diletantismus výzkumníků největšího kalibru

v mém okolí jsou týráni častěji muži! Hlavně že má stát prachy od těch "tyranů", aby je cpal diskriminačním feministickým organizacím;-€Rv

+2/0
2.10.2012 12:57

tigrakrajtovita3

Re: diletantismus výzkumníků největšího kalibru

Pane , muz ktery se necha tyrat zenou neni muz ;-)

0/0
2.10.2012 13:57

Gmurr

Re: diletantismus výzkumníků největšího kalibru

jak to vite, ze nemaji dukazy?

0/0
2.10.2012 13:03

-p-

Re: diletantismus výzkumníků největšího kalibru

Domaci nasili je nejen fyzicke ale psychicke. Jak zena treba dokaze, ze ji muz pravidelne zamyka doma, nesmi nikam chodit, sebere ji klice, platebni karty a telefon, aby nemela jak se branit a na koho se obratit ? Nejde bohuzel vzdy o rozbitou hlavu o topeni nebo zlomenou ruku, ale o trvale psychicke tyrani, kdy je obet v bludnem kruhu a nedokaze se z nej vlastnimi silami dostat, nema nadhled a jeji zavislost na tyranovi v case narusta.

0/0
2.10.2012 13:22

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: diletantismus výzkumníků největšího kalibru

panejo, za chvilku bude za DM každé upozornění, že svoje kadeřníky a kafíčka s kámoškama si bude platit ze svého !!

+1/0
2.10.2012 13:36

-p-

Re: diletantismus výzkumníků největšího kalibru

8-o ???

0/0
2.10.2012 13:42

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: diletantismus výzkumníků největšího kalibru

jak tohle třeba dokáže muž? Třeba to že jeho žena zneužívá jeho dobroty, že ho citově vydírá ... Za domácí násilí bude za chvíli považována i jakákoliv kritika. Je to stejný mor jako s lidskými právy, dokud se to nepřehánělo, bylo to OK, dnes máte na všechno práva a žádnou povinnost a díky tomu tahle civilizace míří tam kde Slunce nesvítí

0/0
2.10.2012 13:45

-p-

Re: diletantismus výzkumníků největšího kalibru

A ze se ten muz teda nerozvede, kdyz tak trpi ? (viz Vase podiveni nize v diskuzi)

Ja si proste nemyslim, ze nekdo ma pravo nekoho bit, urazet, psychicky trapit. Je to patologicke chovani, at uz od muze ci zeny. A nikdy nebudu souhlasit se schvalovanim takoveho jednani, jak se zhusta deje tady v diskuzi a nad cim mi zustava rozum stat.

0/0
2.10.2012 13:52

aazdar

Re: diletantismus výzkumníků největšího kalibru

Ze svého? Dost donedávna u nás bylo zákonné SPOLEČNÉ VLASTNIVÍ MANŽELŮ. Takže stejně jako já neřeším, kolik stála třetí kytara a pánské jízdy, není důvod,aby se řešilo, kolik dám za kafe a kadeřníka. Pokud jsou ženy, jejichž příjem je menší než mužův, věděli to, když si ji brali a měli s tím i počítat, pokud se manželčin příjem zmenšil díky výchově SPOLEČNÝCH dětí, vynahrazuje menší příjem právě těmi dětmi. a bez dětí nás pohltí Islám, takže je prospšené, aby se rodily.... Ale pokud budpu ženy poslouchat, že jsou doma s dětmi , nevydělávají  a mají si platit své poptřeby a koníčky ze svého, děti prostě rodit nebudou, aby mohly i normálně žít VYDĚLÁVAT NA SEBE a nedoprošovat se o každou korunu. . A bude to pouze vina mužů.

0/0
2.10.2012 14:04

ODS čstější než Standův kříšťál

NEJVĚTŠÍM ZLEM JSOU TYHLE ORGANIZACE proFem

protože jejich jediným cílem je vyvolávat roztržky mezi oběma pohlavími aby mohli žádat o granty a aby měly práci. Vážené ženy, uvědomte si to, že vám žádná taková organizace pomoci nechce, jde jí jen o peníze. Pomoci si můžete jen vy samy !!

Tyhle organizace nikdy nedopustí aby to mezi muži a ženami klapalo, pak by jejich zhrzené existence neměly smysl existovat !!

+2/0
2.10.2012 12:35

Gmurr

Re: NEJVĚTŠÍM ZLEM JSOU TYHLE ORGANIZACE proFem

Pred tim, nez vznikla tahle organizace, to mezi muzi a zenami klapalo?

0/0
2.10.2012 13:04

cod

Re: NEJVĚTŠÍM ZLEM JSOU TYHLE ORGANIZACE proFem

ano nebo podstatně lépe (moji rodiče spolu žijí v pohodě už 39 let!)

+1/0
2.10.2012 13:22

-p-

Re: NEJVĚTŠÍM ZLEM JSOU TYHLE ORGANIZACE proFem

Delka vztahu nic neznamena prece. Vasi jsou treba v pohode, ale znam nekolik paru, co jsou spolu podobne dlouho a jeden druheho by sezral. Napr. matka meho byvaleho pritele sni cely zivot o tom, jak se se svym psychickym tyranem manzelem rozvede.....nikdy nemela silu to udelat, o svem zivote mluvi jako o zkazenem. V cemz ji davam za pravdu.

0/0
2.10.2012 13:31

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: NEJVĚTŠÍM ZLEM JSOU TYHLE ORGANIZACE proFem

a proč se tedy nerozvedla? Protože je nějak závislá na něm? Protože by neměla kam jít, neměl by jí kdo živit, nebo proč proboha? 8-o

0/0
2.10.2012 13:38

-p-

Re: NEJVĚTŠÍM ZLEM JSOU TYHLE ORGANIZACE proFem

To je presne ten problem... nevim no. Deti, spolecne vydrenej barak... financne by to zvladla, on nosil domu min nez ona.

To je zahada domaciho nasili -  psych. zavislost na agresorovi (podobne stockholm. syndromu).

0/0
2.10.2012 13:47

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: NEJVĚTŠÍM ZLEM JSOU TYHLE ORGANIZACE proFem

naši za měsíc slaví 40 let spolu :-)

0/0
2.10.2012 13:37

nacelnik_kratka_rec

Je ovšem pravda, že za vše mohou chlapi

Kdyby neměli místo mozku přirození, kdyby nelhali kdejaké chudobce, jak je krásná a inteligentní, jen aby jí dostali do postele, kdyby místo toho jí na rovinu řekli " jsi průměrná až podprůměrná a buď vůbec ráda, že se někdo s tebou zahazuje", nebyly by ženský tak neopravněně sebevědomé a arogantní.

0/0
2.10.2012 12:18

bratři v triku

Re: Je ovšem pravda, že za vše mohou chlapi

nechtěl jsi už jít pryč? proč máme pořád číst výlevy zhrzeného nadržence?

+3/0
2.10.2012 12:20

aazdar

Re: Je ovšem pravda, že za vše mohou chlapi

No a kdyby si Tvůj otec vzal prezervativ, byl by na téhle diskuzi ( a v tvém okolí) klid....

+2/0
2.10.2012 12:50

Fai Rodis

Re: Je ovšem pravda, že za vše mohou chlapi

A proc se tedy s temi podprumery vlastne zahazujou?

0/0
2.10.2012 12:56

Šuša

Domácí násilí,

je často tolerováno, ne že by to bylo dobře, ale všechno je o penězích a pohodlnosti začít znovu bez tyrana (tyranky).

0/0
2.10.2012 12:15

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: Domácí násilí,

je to i o závislosti oběti na agresorovi. Nezřídka když žena uteče od násilníka, tak její další muž je totéž v jiném obalu

0/0
2.10.2012 12:17

ODS čstější než Standův kříšťál

feministky opět útočí

Vyčíslil už někdo náklady na péči o děti které se staly zbraní v rukou rozvádějících se matek? To dítě si to s sebou většinou nese do konce života, a často končí v rukou psychiatrů - pokud si neudělají něco horšího.

TYHLE ČLÁNKY JEN SITUACI ZHORŠUJÍ, DOMÁCÍ NÁSILÍ FUNGUJE I OPAČNĚ, JEN SE S TÍM CHLAPI NECHLUBÍ (POCHOPITELNĚ) !!

JE TO JAKO HRA NA LEVICI A PRAVICI KTEROU S NÁMI MÉDIA HRAJÍ !!

+2/0
2.10.2012 12:12

cod

Re: feministky opět útočí

feminizace života i zákonů, brzo zničí tuhle civilizaci!Osobně už neznám v okolí ženu, která by dokázala vytvořit zázemí, pro dobrou výchovu dítěte-chlap je do večera v práci a ona u kamarádek (u milence, nebo k němu jde po práci) a děcka nemají výchovu žádnou.Tomu říkám týrání mužů a stydím se za ty, kteří takové ženské nedají kopačky!Kdo by chtěl s takovýma feministkama (=líná promiskuitní žena) zakládat rodinu.Však Islám to vyřeší!!Rv

0/0
2.10.2012 12:21

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: feministky opět útočí

máte pravdu - tahle společnost je silně sebedestruktivní. Akorát že ženy které to ženou do extrémů si neuvědomují že tím jen nahrávají jiným kulturám (islámu), které nás díky své soudržnosti hravě převálcují a pak se to těm ženám pěkně vrátí - ven jenom zahalené, znásilnění na denním pořádku, žádná práva .... pak bude pozdě něco měnit ;-)

+2/0
2.10.2012 12:26

cod

Re: feministky opět útočí

měli by se zamyslet nad budováním rodiny a né nad tím jak vydělat na rozvoduR^ Při dnešní rozvodovosti a feministických soudech a zákonech vleze do chomoutu jedině sebevrahRv

0/0
2.10.2012 12:31

ODS čstější než Standův kříšťál

Re: feministky opět útočí

souhlas, i když jsou i normální ženy. Jenže je nikdy nepoznáte na první pohled. Jediné co se dá dělat je sledovat jak funguje rodina ve které byla vychovávána :-)

0/0
2.10.2012 12:32

cod

Re: feministky opět útočí

jo jo, moje extchýně byla 2x rozvedená:-(Rv ale najít přitažlivou ženu z normální rodiny je a bude čím dál větší problémRv

0/0
2.10.2012 12:54





Najdete na iDNES.cz