Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Izraelský premiér v OSN upoutal malůvkou íránského jaderného programu

Netradiční způsob, jak zaujmout pozornost uondaných delegátů Valného shromáždění OSN, zvolil izraelský premiér Benjamin Netanjahu. Íránský jaderný program prezentoval pomocí malůvky s červenou mezní čarou. Z jeho projevu vyplynulo, že izraelský preventivní úder na íránská jaderná zařízení není na pořadu dne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

kamilinho

Izrael+USA X Írán

Kdyby Izrael neměl tak silného spojence jako jsou USA, dávno už by nebyl na mapě. Pokud podezírá Írán z toho, že se snaží vyvinout atomovou zbraň, tam ať se radši pochválí se svým jaderným programem.

Pokud by došlo na konfrontaci Írán X Izrael a USA, zase by se jednalo o válku ropnou a zároveň antilegitimní. Takových válek už tu bylo a nemusíme v té historii chodit až zas tak daleko - rok 2003, 1991 jsou toho důkazem.

0/0
30.9.2012 22:34

Sharpe

znate to ?

Massive Ordnance Penetrator (GBU-57A/B

0/0
29.9.2012 18:35

chudy lekar

Re: znate to ?

No...

0/0
29.9.2012 23:53

Sharpe

Re: znate to ?

Ty si jeste nezbohatnul ? O teto bombe tvrdi, ze je tak silna, ze muze prorazit vsechny vrstvy betonu ci skaly co kryji iransky nuklearni vyzkum

0/0
30.9.2012 0:46

chudy lekar

Re: znate to ?

Ano, píše se o ní. Amici,dle mého, mají lecjakou hračku, o které nemá svět ponětí. Jenže! Amici ji, kvůli věčné kritice a medializaci, nehodí. Za to Izrael klidně.... Co se týká mého nicku, mně stačí jeden. :-). Nepotřebují jich 50 jako někteří poloblazni, kteří jsou za to snad i placení, jak mně dnes někdo naznačil. Na diskusi vtrhne houf ukradených nicku a plete si to s facebookem. Otřesné! :-( Otravují slušné lidi.

0/0
30.9.2012 19:43

Refael

Netanyahuv projev v OSN

Exelentni projev Netanyahua v OSN mne nadchnul.Moc jeho projevu mne nenadchlo,naposledy v amer.Kongresu.

Co se tyce amer.pomoci Izraeli,ta financni pomoc je zavisla na koupe jen americkych zbozi,nelze nakupovat z jine zeme,tim se americka pomoc vraci zpet do USA.

Naopak pred par lety chtel EL AL(nase vlajkova letec.spolecnost) koupit za svoje penize nova letadla od Airbus s tim,ze vymeni EL AL nektera starsi letadla Boeing,ktere by dal firme Airbus jako vymenou za nove Airbusy,ale amer.kongresmani byli tak "sokovani",ze po jejich natlaku od toho EL AL ustoupil a nakoupit Boeingy.To je priklad odvracene strany amer.pomoci.

Jinak my nemame "turecke hospodarstvi" jak nekdo popisuje.Naposledy bylo turecke hospodarstvi u nas v r.1979,kdy kompletne krachla Tel Avivska burza.Prave Benyamin Netanyahu je zarukou,ze zadny bankrot uz nepripusti.Nase zeme rozhodne neni nejzavislejsi stat sveta,to jsou jenom tupe a debilni(omlouvam se za to slovo) vymysli.

+2/0
29.9.2012 13:56

chudy lekar

Re: Netanyahuv projev v OSN

Přesně!

0/0
29.9.2012 15:45

brix

Re: Netanyahuv projev v OSN

Vaše země není závislá a o vaší ekonomiku vůbec strach nemám. Navíc jste v regionu jedinou demokratickou zemí. A osobně si myslím, že kulturně i všeobecně jste nám blíž, než mnohé země v Evropě. Takže se nevzrušujte hloupými výkřiky antisemitů, není jich zas tak moc. Většina lidí vám tady v Čechách fandí.

0/0
29.9.2012 18:30

chudy lekar

Re: Netanyahuv projev v OSN

Správně správně :-)

0/0
29.9.2012 23:36

Sharpe

Re: Netanyahuv projev v OSN

S tim nesouhlasim, Izrael je zavisla na USA jenze na rozdil od evropanu nechce krev americkych vojaku, chce jenom materialni a politickou pomoc. Ovsem kdyby ji USA predstalo podporovat tak ji Evropa v zajmu zachovani miru obetuje, stejne jako pro zachovano miru obetovali Ceskoslovensko.

0/0
30.9.2012 0:55

Kolowrat

Re: Netanyahuv projev v OSN

Jiste dedku, kolik se uz vratilo z Iraku us vojaku v pytlich a kdo je tam nahnal?A jak chteji Evropani prolevat americkou krev, urcite to rozvedes?Hlavne se neztrapnuj temi zvasty, jak Americani Evropu uz 2x zachranovali.

+1/0
30.9.2012 1:00

greenalien

...

Co jste napsal nemá žádnou souvislost s tím, nač reagujete.

0/0
30.9.2012 3:39

Sharpe

Re: Netanyahuv projev v OSN

mily stary milicionari, jsem potesen, ze  se krome hysterickych vykriku take snazit o konversaci. je jasne, ze pro tebe jako soudruha ne neprijatelne, ze verny spojenec komunistickeho bloku Irak byl porazen, ale o tom jsem vubec nepsal. Jen jsem psal fakt, ze zatim americke obeti ve valkach v Evrope, byli ohromne a proti tomu jsou ztraty v Iraku mizive, tak za Izrael zatim moho americkych vojaku nepadlo. Je nutne axeptovat fakta i kdyz se ti nelibi. kdyz budes respektovat fakt, ze na rozdil od tebe ja nemam rad islamisty a komunisty tak muzeme zacit konversaci jako respektujici se nepratele.

0/0
30.9.2012 3:41

FLOGYN

Máme všichni stejné informace?

Pokud bych si měl tipnout, tak větší nebezpečí z jaderného útoku vidím u Izraele nebo Pákistánu ačkoli mi náboženské vlády vč. iránské z principu velmi vadí.Celá oblast Blízkého Východu by měla být bezjaderná, Bez debaty. A mocnosti by měly činit to co hlásají - jad. potenicál omezovat a nikoli modernizovat ZHN ostošest. Kdo dělá skutečně protiizraelskou politiku je Izrael. Pokud jeho jestřáby chtějí, aby i za dvacet let byl tento stát nenáviděn sousedy, aby se jeho občané báli vylézt za hranice a museli se obklopovat zdí atd., nechť stále předstírají jednání, okupují sousedy, vyhrožují nálety, zabíjí jiným státům vědce, občanské aktivisty atd.

+2/0
29.9.2012 13:36

Josefino123

Re: Máme všichni stejné informace?

Částečně s Vámi souhlasím. Částečně s toho důvodu, že je nesmysl mít Blízký východ bez jad. zbraní. Já bych byl pro ale kdo dal Evropě, USA, Rusku a Číně moc rozhodovat o tom co můžou mít státy, které jsou často na druhé straně planety? Nikdo! Proto pokud má USA, Evropa atd ZHN = jsme hrozba pro střední východ(v této napjaté situaci chápu, že se lidé z Íránů bojí útoku a chtějí také zbraně aby měli obranu) a stejně tak pokud má Írán ZHN=je hrozba pro nás! ALE my jsme pro ně hrozba už asi 10 let a nikdo nic nedělá a lidé v Íránu mají smůlu protože v tom jsou sami a když si chtějí udělat zbraň tak jsou najednou označeni za velké agresory! Mě na tom vadí to, že o Íránu se mluví už +- nějakých 10 let jako o agresorovi co vyvíjí ZHN, stalo se za těch 10 let něco? NIC! Takže s toho se dá logicky vyvodit, že šlo spíš o stejnou propagaci jako před válkou v Iráku(tam byl oficiální důvod války také ZHN a nic nenašli), která ale trvá dodnes a píše se o ní letos víc a víc

0/0
29.9.2012 13:47

Sharpe

Re: Máme všichni stejné informace?

No pokud nevite, ze Irak ZHN pouzival a to nejen za vrazdeni kurdu, ale i pri valce s Iranem. V Iranu snad neni rodina, ktera by nemela mezi pribuzenstvem nejakou obet Sadamovych ZHN. Takze pokud jsou vase informace stejne presne o Iranu, tak je tezko k tomu neco ric.

0/0
29.9.2012 18:42

rigel

Re: Máme všichni stejné informace?

A pred Sadamem na uzemi dnesniho Iraku pouzivali bojove plyny proti domorodcum vcetne kurdu anglicani. Churchill dokonce rekl, ze to bylo humanejsi nez zabijet vybusninama.;-D

0/0
29.9.2012 19:50

greenalien

Re: Máme všichni stejné informace?

Rigele rigele, ty starej bolševiku, zase překrucuješ historii. Churchill řekl, že je pro použití bojových plynů, to jestli někdy byly vůbec nasazeny je historicky sporné. Takže vaříš z vody, jenom abys odvrátil pozornost od Saddáma, a zachránil mu pověst.

Ostatně stejně, jako to dělají tvoji soudruzi všude jinde po těchto diskuzích, kdykoliv se nějaký antiamerický režim dostane do maléru.

0/0
29.9.2012 19:59

rigel

Re: Máme všichni stejné informace?

Proc se do me navazis bambulo? Odepisuji nahore tomu ktery je jednim z tech posuku,ty patrne taky, kteri nechteji rozlisit obdobi osmdesatych let, kdy Irak ZHN mohl mit a pouzival je s pozehnanim US vlady ve valce s Iranem a kritickym obdobim roku 2003 kdy zadne ZHN nedokumentovane inspektory OSN nebyly.

0/0
29.9.2012 21:51

greenalien

Re: Máme všichni stejné informace?

Tak to řeknu rovnou a netahám do toho Churchilla a začátek 20. století.

0/0
29.9.2012 23:15

rigel

Re: Máme všichni stejné informace?

Stejne je do toho tahat osmdesata leta.

0/0
30.9.2012 2:21

Sharpe

Re: Máme všichni stejné informace?

Nekal vodu, tadu byla otazka, zda Saddam pouzival bojove chemicke latky, odpoved na to je ano nebo ne. Rici treba, ze amiricane lynchuji cernochy neni odpoved. Jo kdyby si sechtel bavit o jine otazce, zda anglicene kdysi meli pravo utvorit slepenec jako Irak proti vuli skupin lidi, kteri nechteli spolu zit v jednom state, tak by sme se mozna dohodli

0/0
29.9.2012 21:38

Josefino123

Re: Máme všichni stejné informace?

přečtěte si závěrečnou zprávu o ZHN z války v Iráku(2003-2011)

0/0
29.9.2012 22:28

greenalien

...

O Severní Koreji se dlouho říkalo že vyvíjí jaderné zbraně, nakonec provedla dva jaderné testy. Tolik asi k té vaší "logice".

0/0
29.9.2012 20:21

rigel

Re: ...

Tim, ze Severni Korea vyvijela jaderne zbrane se chlubil predevsim stary Kim, tak proc to sem do toho pletes.

0/0
29.9.2012 21:58

greenalien

Re: ...

Protože především nejprve říkali, že žádné nevyvíjí, a i po prvním jaderném testu zatloukali.

0/0
29.9.2012 23:14

rigel

Re: ...

Lzes. Roku 2003 kdy Severni Korea vystoupila z NPTa byla porad rec o nejakem "yellow cake"v Iraku,neboztik Kim nekolikrat vyhlasoval,ze Severni Korea pracuje na vyvoji atomove bomby. Asi dobre vedel,ze se jim nic nestane, nemaji holt ropu. O tom se po invazi do Iraku taky hodne mluvilo.

0/0
30.9.2012 2:17

greenalien

Re: ...

V tom roce 2003 například, když odstupovali od NPT, tvrdili Severní Korejci že budou vyvíjet čisté mírové jádro a že žádné jaderné zbraně vyrábět nebudou. Jak to dopadlo jsme mohli pozorovat o tři roky později. Ovšem mezitím určitě mohla spousta aktivistů blábolit že přeci v Iráku se nic nenašlo.

-

http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/2644593.stm

0/0
30.9.2012 3:34

rigel

Re: ...

Vzdy, kdyz tam potrebovali nejake potraviny, tak prestali atomovky nahle vyrabet.;-D A to ty vis dobre!  A co se tyce Iraku, ti podle tebe "aktivisti" co tvrdili,ze tam nic nebylo, byli treba UN inspektori, tak neoblbuj!

0/0
30.9.2012 5:18

greenalien

Re: ...

Ale jistě, náhle přestali vyrábět atomovky, které za tři roky otestovali. ;-D

0/0
30.9.2012 11:27

greenalien

Re: ...

Hele Rigele, když Kim Čong Il řekne, že budou používat jádro pro MÍROVÉ ÚČELY, tak jako to dneska tvrdí Írán, čekal bych, že to znamená něco jiného než "za tři roky začneme testovat první atomovku". :-)

Co je vedlo k tomu že porušili slovo je jedno, podstatné je že prostě kecali.

0/0
30.9.2012 11:38

rigel

Re: ...

To je jako kdyz ty kecas, tak vsichni ostatni museji kecat? ;-D

0/0
30.9.2012 15:30

Sharpe

Re: ...

Mili Rigle jen pro tvoji informaci. 550 tun uranu ve forme yellow coke v Iraku ktere tam Saddam pracne nashromazdil predstavovalo problem. Americane se rozhodli prevest to do zeme, ktera se nepokousi vyrabet nuklearni zbrane, jednou s tech zemi bylo Cesko, ktere odmitlo a tak je nakonec prevezli do Kanady

0/0
30.9.2012 3:48

rigel

Re: ...

Ten material tam byl skladovany uz od osmdesatych let a od roku 1991 se s tim nic nedelalo. Bylo to v takovem stavu,ze se z toho nedala uplacat ani spinava bomba. Kazdeho neoblbnes.

0/0
30.9.2012 5:40

Franta z Prahy

Toho paranoika by měli konečně šoupnout do cvokárny

Vždyť už není schopen racionálního uvažování. Jak by Írán asi tak na napadení Izraele vydělal? Ale ono je to asi v tuhle chvíli jedno. O útoku na Írán že je dávno rozhodnuto. Teď už se jenom čeká na správnou chvíli, aby to nevypadalo jako vyložená genocida. Proč se Netanjahu nepochlubí izraelským jaderným programem?

+5/0
29.9.2012 12:41

Josefino123

Re: Toho paranoika by měli konečně šoupnout do cvokárny

Konečně rozumný příspěvekR^ . Problém je v tom, že když se koukneš i tady na diskuzi tak dost lidí i tady v ČR jsou s Izraelem a takhle to bude asi skoro všude v Evropě a USA protože lidi stále věří nesmyslům v TV, tudíž pro většinu lidí je Ben Netanjahu obyčejný politik co chce zabránit válce....:-P:-(

0/0
29.9.2012 12:46

chudy lekar

Re: Toho paranoika by měli konečně šoupnout do cvokárny

Do Bohnic patříte vy dva nymandi...

0/0
29.9.2012 13:09

Josefino123

Re: Toho paranoika by měli konečně šoupnout do cvokárny

až vám na hlavu bude padat atomovka tak si alespoň vzpomeňte na ty mírumilovné Izraelce a ještě mírumilovnější američany, které jste tak bránil a oni za odměnu rozpoutali 3. sv.

+2/0
29.9.2012 13:21

Stoura

Re: Toho paranoika by měli konečně šoupnout do cvokárny

Jistě. Lepší asi podle Vás je použít metodu Chamberlaina a Daladiera, kteří zvolili kdysi tu možnost, která válce s jistotou zabránila.  :-/

0/0
29.9.2012 13:29

chudy lekar

Re: Toho paranoika by měli konečně šoupnout do cvokárny

Ať rozpoutaji! Dělají to v zájmu své země. Čech něco takového nezná. Čech v zájmu země svoji zemí rozkrade a zničí. Užitečni ...ti jako ty se českým vládám hodí. A lidi poučuj, až budeš starší, zkušený. Zatím brzdí

0/0
29.9.2012 13:31

Josefino123

Re: Toho paranoika by měli konečně šoupnout do cvokárny

;-D;-D;-D;-D "A lidi poučuj, až budeš starší, zkušený" starý nejsem, to máte pravdu ale když vidím tady ty diskuze na úrovni 5 letých dětí, které zřejmě neznají podstatu mediální manipulace, manipulace veřejného mínění a propagace pro zájmy západních vlád tak si troufnu říct, že zkušený jsem až až(alespoň proti vám).

0/0
29.9.2012 13:36

Sharpe

Re: Toho paranoika by měli konečně šoupnout do cvokárny

No a ty zase hajis zajmy vychodnich vlad. Jenze vetsina cechu se citi soucasti zapad a nhe vychodu.

0/0
29.9.2012 19:09

spalovac

Forma projevu kterou Netanjahu

zvolil, svedci pouze o tom jaci lide v OSN sedi.

+1/0
29.9.2012 11:16

Franta z Prahy

Re: Forma projevu kterou Netanjahu

Spíš o tom, že je Netanjahu nemocný člověk. :-/ Leta mozkového výplachu se na něm podepsala...

+2/0
29.9.2012 12:42

Josefino123

******

Izrael=20? atomových bomb, Irán=možná, pokud komise, která asi před čtvrt rokem zjistila, že Irán na a.b. jěště nemá dost materiálu selhala tak může mít JEDNU! O válkách, konfliktech, agresích, "falešných vlajkách atd za posledních 50 let se snad ani nemá cenu zmiňovat. Tak kdo je tu hrozba pro světový mír?

0/0
29.9.2012 11:11

levice.rozkrádá. naší. republiku

Re: ******

Lidé jako jsi ty.

0/0
29.9.2012 11:51

Josefino123

Re: ******

kvalitní odpověď R^

0/0
29.9.2012 11:57

chudy lekar

Re: ******

Pravdivá

0/0
29.9.2012 12:16

Josefino123

Re: ******

nn, neznáš mě takže nemůžeš vědět co jsem zač a pokud nesouhlasíš s mým prvním příspěvkem tak napiš nějaké argumenty proč je Izrael mírumilovnější než Írán ale to je na tebe moc složité co?;-(

0/0
29.9.2012 12:29

chudy lekar

Re: ******

Škoda času s tebou, hochu. Jsem na straně Izraele už proto, že jsou v značné nevýhodě, stojí proti přesile a tisíce let je někdo pronásleduje. Ať řeknou cokoliv, je to nic proti trapně tolerovanym kydum hadrniku!

+1/0
29.9.2012 12:36





Najdete na iDNES.cz