Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nacista Goebbels v USA netáhne, aukce jeho písemností skončila fiaskem

Aukce předválečných písemností včetně milostné korespondence pozdějšího nacistického ministra propagandy Josepha Goebbelse skončila ve Spojených státech neúspěchem. Nenašel se totiž žádný zájemce, který by byl ochoten zaplatit požadovanou částku, napsala agentura DPA.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

redusy

dulezity to clanek

odpovida mysleni redakce

+1/0
29.9.2012 22:31

Lovec ModroSupu Zločasných

A proč by měl táhnout ???

vždyť USA mají ve své propagandě takových Goebbelsů tisíce ....kam se na ně hrabou nacisté ;-D

+1/0
28.9.2012 17:59

Abdul_bratr_v_Islamu

Re: A proč by měl táhnout ???

na obranu nacistů je třeba podotknout, že doba značně pokročila. ve svojí době byli nejlepší.

0/0
28.9.2012 19:13

Gamehoror

písemnosti taky patří akorát tak do zběru odpadu

a pro fanoušky maximálně dát to ke stažení na net v PDF :-)

Naivka kdo má pocit že se na tom mají točit nějaký miliony.

Jen pošuk by si mohl libovat ve sbírkách tohoto formátu či kategorie.

+2/0
28.9.2012 17:50

Sharpe

poznamka

Zajimave je ze spoustu Goebbelsovych clanku pouzivala samozrejme s prislusnymi upravami i komunisticka propaganda. Jednalo se hlaven o protiamerickou a protizapadni propagandu

0/0
28.9.2012 17:49

Sharpe

Re: priklad

“Nemáme nic proti americkému lidu, pouze proti americké vládě, a jejímu arogantnímu, neopodstatněnému a nebezpečnému vměšování dozáležitostí jiných národů... Svět nepotřebuje žádného světového četníka, svět si vytváří svůj vlastní řád, vedení Spojených států si namlouvá, že Amerika jeprůkopníkem světa, že je jeho mravním svědomím, že pouze Amerika smídobývat, smí se v zahraniční politice rázně vyjadřovat. Přesvědčení, že je posláním Ameriky učinit svět zralým pro demokracii, vedlo tuto zemi čím dál tímhlouběji do víru intervencionismu, a způsobilo, že rozum amerických státníků byl zatemněn plány na ovládnutí světa. Presidentova politika je v přímém kontrastu s tradiční politikou Spojených států, která považuje vměšování do vnitřních nebo vnějších záležitostí jiné země za nepřípustné. Potřeba prosadit se, namyšlenost, neschopnost a umíněnost, to jsou jejich dnešní trumfy." Dr. Josef Goebbels, Vőlkischer Beobachter, 21. ledna 1939

Ktery komunista by se pod to nepodepsal?

0/0
28.9.2012 17:53

Slavyanin

Re: priklad

Napriek tomu, že to povedal Goebbels a aj komunisti - JE TO PRAVDA.

Svet NEPOTREBUJE SVETOVÉHO POLICAJTA, tým skôr, že USA sa ako svetový policajt totálne skompromitovali - proste kdekoľvek vpadnú šíria MEGAZLO.

Navyše po r. 1991 stratili prirodzenú protiváhu a americká šelma sa utrhla z reťaze. Aj predtým boli zlí, čiastočne vykonali aj pár dobrých vecí, ale keby po r. 1991 USA vypratali politickú scénu, svet by bol oveľa lepší.

+1/0
28.9.2012 18:33

Sharpe

Re: priklad

Takze vidis, ze by si se uplatnil bez problemu, jak v nacismu tak komunismu. Ale i islamiste by ti s jejich nazory docela sedeli.

0/0
29.9.2012 3:44

Kolowrat

Re: priklad

Zase se opakujes dedku, nemas tam neco noveho?

0/0
29.9.2012 4:32

Dr.Fe (2)

Divím se, že je možné dražit čísi intimní věci .....

... tohle bych tedy zakázal. Co se má kdo šťourat v něčí milostné korespondenci ? ! Rv Tím se nezastávám Gobbelse, který by zasloužil to nejhorší, ale myslím to obecně.

0/0
28.9.2012 16:06

nemsi

Nacista Goebbels v USA netáhne

ale to by jste se divili, tahne a jak ! Ale ne jeho milostna psanicka ! A s nim i plno jako on ! Nebo si myslite , ze v USA neonacismus neexistuje ?

+1/0
28.9.2012 15:47

Thor Steinar

Re: Nacista Goebbels v USA netáhne

a co nám tím chceš sdělit? 8-o

+2/0
28.9.2012 16:59

Pacholik

Každý správný nácek je dutá hlava

kdyby nebyl dutá hlava nebyl by náckem;-) kterou dutou hlavu zajímá nějaká milostná korespondence...

0/0
28.9.2012 14:22

Sharpe

Re: Každý správný nácek je dutá hlava

Pri norimberskem procesu bylo zjisteno, ze vetsina obzalovanych narodnich socialistu byli chytri lide. Vysla o tom dokonce kniha.

0/0
28.9.2012 17:48

Radek G

Koho by taky spisy tohoto šílence zajímaly...

Rv

0/0
28.9.2012 12:36

jeste.nespokojenejsi.obcan

Re: Koho by taky spisy tohoto šílence zajímaly...

Mě například.

0/0
28.9.2012 13:04

bezdukátů

Re: Koho by taky spisy tohoto šílence zajímaly...

tak si je kup

+2/0
28.9.2012 14:10

Oerteplur

Náckové budou opět o něco chudší

protože nikdo normální by si takové dokumenty nepořizoval. Snad jen kvůli penězům aby mohl dotovat nacistické pohrobky. Což dodnes není kupodivu protizákonné.

0/0
28.9.2012 11:52

bezdukátů

Re: Náckové budou opět o něco chudší

nebudou a nejsou. Komunismus také není kupodivu protizákonný

+1/0
28.9.2012 14:14

Oerteplur

Re: Náckové budou opět o něco chudší

1) komunisté v ČR nezabili desítky tisíc lidí v koncentračních táborech. 2) zdarma vychovali statisíce obyvatel ČR včetně současných politiků ;-)

+1/0
28.9.2012 16:37

Thor Steinar

Re: Náckové budou opět o něco chudší

V ČR ne, celosvětově deseti miliony. To nás má utěsit, že v ČR jen tisíce?

0/0
28.9.2012 17:01

Thor Steinar

Re: Náckové budou opět o něco chudší

a zdarma nevychovali nic, zdarma nic není. Myslíš, že se za bolšána neplatily daně a z nich mizerné školství :-P

0/0
28.9.2012 17:02

Gemars Moše Dajan

Re: Náckové budou opět o něco chudší

nejen desetimiliony, mnohem víc.

0/0
28.9.2012 17:03

Thor Steinar

Re: Náckové budou opět o něco chudší

Ano to je přesnější, ale pro ty co drželi hubu měl bolševik bůček, tak na něj s láskou vzpomínaj. Tedy v těch šťastnějších koutech, v jiných i pro ně měl jenom bič.

0/0
28.9.2012 17:09

zarmulkytunechceme

Totalitni postoje

Tzv. Obeti jen ukazuji, ze nejsou o nic lepsi, nez jejich nepratele.

0/0
28.9.2012 11:10

Petr Karafiát

Pozornost (nejen) obětí by mělo přitahovat tohle

http://www.vzdelavaci-institut.info/?q=revizionizmus

0/0
28.9.2012 10:26

zlomená lopata

Pamatuji

jednoho propagandistu, nějakého soudruha Brože. Při jeho komentářích v TV mu z huby stříkala jedovatá slina tak, že i sám Goebbels, který na něho čekal v pekle, tak závistí zelenal.

+2/0
28.9.2012 9:58

aristokrat:ducha

Re: Pamatuji

propaganda se pliváním jedovatých slin nedělá:-P

0/0
28.9.2012 9:59

Novotnak

Osobně nevidím jediný důvod,

proč by si měl někdo kupovat milostnou korespondenci nějakýcho nacistického komunisty.

0/0
28.9.2012 9:20

Pirát vesmírných silnic se vrací

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

jako v Simpsonech ;-D komunističtí nacisti :-)

+1/0
28.9.2012 9:34

Novotnak

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

:-) Jedna a ta samá pakáž...

0/0
28.9.2012 9:39

trophop3

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

Máš pravdu ,ale nejvíc mne štvou ti přeběhlí do modrého!;-)

0/0
28.9.2012 10:20

aristokrat:ducha

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

nacistického komunisty8-o

chudák goebells kdyby žil dal by ti po papuli;-D

+2/0
28.9.2012 9:44

Novotnak

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

asi by se mu to nelíbilo, bojovali s komunisty stejnými slogany a stejnými metodami o stejnou skupinu voličů. Tito hlavní konkurenti si byli z 99 % podobní.

+3/0
28.9.2012 9:51

Pirát vesmírných silnic se vrací

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

Všechen socialismus (natož komunismus) je špatný.

0/0
28.9.2012 9:55

aristokrat:ducha

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

co je to socialismus? jaké má charakteristiky? a čím se liší od jiných systémů (které můžeš vyjmenovat)?

0/0
28.9.2012 9:58

Pirát vesmírných silnic se vrací

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

Ty si teda myslíš, že kritizuji socialismus proto, že nevím, co to je? ;-D No jistě, každý musí socialismus milovat, kdo to nedělá, tak neví, co to je. :-P

0/0
28.9.2012 10:01

aristokrat:ducha

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

proč bych si to měl myslet?

držme se faktů odpověz na otázky

0/0
28.9.2012 10:02

Pirát vesmírných silnic se vrací

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

A proč se mě tedy ptáš, co je to socialismus? Mám pocit, že chceš vyvolat dojem, že nevím, co to je, ale přesto to kritizuji. Ale to se mýlíš.

0/0
28.9.2012 10:04

aristokrat:ducha

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

tak to prostě napiš at máme o čem diskutovat

0/0
28.9.2012 10:05

Pirát vesmírných silnic se vrací

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

Chtěl jsem se rozepsat, ale ty bys to jako každý komunista stejně všechno převrátil, takže sem hodím citát Churchilla a to ti musí stačit: "Kapitalismu je vlastní jedna vada: nerovnoměrné rozdělení bohatství.

Socialismu je naproti tomu vlastní jedna ctnost: rovnoměrné rozdělení

bídy." :-P

+2/0
28.9.2012 10:12

tuan4

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

cs.wikipedia.org/wiki/Socialismus

Zakousni se do četby..............a pak poreferuj.

0/0
28.9.2012 13:44

aristokrat:ducha

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

to je ale normální politické strany v našem parlamentu jsou si v drtivé většině podobní to že se někdo populistickými líbivými hesly snaž získat víc voličů neznamená že všechna ta hesla myslí vážně

fakta jsou taková že NSDAP volila nižší střední třída a velkokapitalisté

a komunisty volilo dělnictvo

tedy ve volbách po vypuknutí velké hospodářské krize

jenže je mi jasné že fakta jsou nudná zatímco vytažení z kontextu nějakých nesouvisejících předovelbních výroků je zábavnější

0/0
28.9.2012 9:58

Pirát vesmírných silnic se vrací

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

A bolševiky nevolil nikdo, rozzuřený dělnický a rolnický lid si vybrali jen jako záminku a ty ted´ věříš, že za nimi stálo celé dělnické Rusko. ;-D;-D

+1/0
28.9.2012 10:06

Králík Roger

Nemáte úplně pravdu, s dělníky je to tak, že nezaměstnaní

volili komunisty, zatím co hlavním voličským kádrem Německé národně socialistické dělnické strany byli dělníci, kteří práci sice měli, ale báli se, že o ni přijdou.

+1/0
28.9.2012 13:11

bezdukátů

Re: Nemáte úplně pravdu, s dělníky je to tak, že nezaměstnaní

třeba jako dnes v celé EU? Tak to bude mazec

0/0
28.9.2012 14:12

Králík Roger

Víte o tom že Joseph Goebbels organizoval v Berlíně společně

s komunistou Wather Ulbrichtem stávku dopravních dělníků? Krom toho málem opustil NSDAP když Hitler odmítl koncept "znárodňování."

0/0
28.9.2012 12:48

Thor Steinar

Re: Víte o tom že Joseph Goebbels organizoval v Berlíně společně

“Jsme socialisté, jsme nepřátelé dnešního kapitalistického ekonomického systému kvůli vykořisťování sociálně slabých, kvůli nespravedlivým mzdám, a protože kapitalismus hodnotí lidské bytosti podle bohatství a majetku namísto zodpovědnosti a výkonnosti. Jsme rozhodnuti bezpodmínečně zničit tento systém.“ A. Hitler.

Tak si myslím, že kecáš :-P

0/0
28.9.2012 17:15

roy_batty

Re: Osobně nevidím jediný důvod,

no tak ten rachitickej chcípáček by těžko někomu mohl dát po papuli

0/0
28.9.2012 20:41

nas smer

Socialismus nebo nacismus a nebo demokracie importovaná z US

Asi ani jeden model v Čechách fungovat nebude. Budeme muset začít od píky ( 1212 ).

+2/0
28.9.2012 9:16





Najdete na iDNES.cz