Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z dojičky krav kazatelkou. Prastarou komunitu Čechů na Ukrajině vede žena

Podle přízvuku byste tipovali, že Marie Provazníková pochází z Valašska. Ve skutečnosti její kořeny sahají mnohem dál na východ, do malé české vesnice na Ukrajině. Její předkové opustili domovinu po bitvě na Bílé hoře. Bývalá dojička krav, která nyní vede evangelický sbor, tento týden přijela do Prahy na setkání krajanů z ciziny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Destruktator

Zase tak moc svoji profesi

nezměnila. Z dojičky krav se stala dojičkou věřících z kterých tahá peníze.

0/0
30.9.2012 23:33

zahorak1

Husiti, čudujem sa Vám!!

Nič horšie nebolo pre Vás Čechov, ako všelijaké "protestanské" cirkvi! Husiti kradli, vraždili, znásilňovali! Po každej "omši" (= sebrance) spoločný sex (nebol by som proti, najmä s mladými devami), úchyláci v Klokotoch (= teraz časť Tábora). Samotný Janko Husovie (ani neviete kde sa narodil) alkoholik, obézny človek, sexuálny promiskuita (že vraj aj kráľovná Žofia (manželka Vášho "českého" kráľa Václava IV-tého!!)). Po slovensky "ku/revník"!! 

Protestanti kolaborácia s cudzincami (Švédmi, Sasmi), keby nie rakúskeho šnycla - no nie ste!!Ako národ!!

Samotný Martinko Lutherovie- no ožrala, nakoniec sa obesil o roh postele na hrade svojho ochrancu!! Wittenberské artikuly (tuším 99) mu napísal nemecký Zajordánec, ktorému vadila katolícka cirkev!!    

A Vy sa vytešujete touto heretičkou! V čase methanolu!!!!

+1/0
30.9.2012 18:52

Archis

Re: Husiti, čudujem sa Vám!!

běž pást ovce, občas nějakou ojeď a nekecej tady do něčeho po čem ti nic není

+2/0
30.9.2012 19:14

zahorak1

Husito, skúsenosti majú buď ruskí vojaci v 45-tom...

...alebo vo Vašich ivančiciach!!!!

0/0
30.9.2012 19:16

Theben

Re: Husito, skúsenosti majú buď ruskí vojaci v 45-tom...

Tak ako? Ozval sa roduverný katolík? Koľko bolo a je vo svete sprznených detí oboch pohlaví a koľko ešte len bude? To ti nehovorí nič? Čo všetko stihla napáchať katolícka cirkev v mene boha počas tisícročí? Hm? Tej krvi čo pretieklo v mene boha ... ;-€ Nebuď zaslepený katolíckou cirkvou a nechaj žiť aj ostatné cirkvi, nikoho zato neodsudzuj!!! Teba za Tvoju inkvizítorskú katolícku cirkev tiež nikto neodsudzuje a nedehonestuje. :-/

+1/0
30.9.2012 19:51

Soulburner CXL. Nezastavitelný

Re: Husiti, čudujem sa Vám!!

Nahlášený příspěvek byl zaslán redakci

+1/0
30.9.2012 23:09

Orel přistál!

Re: Husiti, čudujem sa Vám!!

Redakce má asi celozávodní dovolenou. Ještě den po zaslání tu ten příspěvek straší! :-P

0/0
1.10.2012 11:26

ČtenářXYZ

Vi nekdo uz neco noveho o te zmene zakona o cs. obcanstvi?

Jinak pani Provaznikove vse nejlepsi a pozdrav na Ukrajinu!

+2/0
30.9.2012 15:36

Sharpe

Re: Vi nekdo uz neco noveho o te zmene zakona o cs. obcanstvi?

V dohledne dobe bych s tim nepocitat, vetsina cechu je proti emigrantum silne zaujata. Spise nekdy pozdeji, nova generace jiz s tim takove problemy nema

+1/0
30.9.2012 15:56

ČtenářXYZ

Re: Vi nekdo uz neco noveho o te zmene zakona o cs. obcanstvi?

vim, vim..."zatimco my jsme tady upeli tak emigranti se flakali po svete" :-/ Ale to mne nevadi, hlavne ze ten zakon bude brzo zmeneny, pry uz od noveho roku, no, uvidime.

0/0
30.9.2012 18:26

Gemars Moše Dajan

Re: Vi nekdo uz neco noveho o te zmene zakona o cs. obcanstvi?

většina Čechů je zaujatá? nevadí, já coby Moravák si s emigrantama rád pokecám.

0/0
30.9.2012 20:51

kalnormin1

Taky z taxikáře je ministr vnitra.

+1/0
30.9.2012 15:33

vniknulbych

potěši to

jestli ale za chvíli budou vůbec chtít mít s náma něco společného

0/0
30.9.2012 14:48

ten, který vytočí i děs

a proč ne?

Tady se z alchymisty stal polobůh.

+1/0
30.9.2012 14:13