Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Češi se s prohibicí vyrovnali po svém. Bary nabízejí náhražkové koktejly

Jak se pije v Česku? Přespříliš. Na radost i na žal, z nudy i pro povyražení. Nezměnila to ani prohibice. Lidé si poradili a našli náhražky za zakázaný alkohol.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Generál Ugarte - inmortal

Když nemáte ethanol, tak tam dejte methanol...

0/0
20.9.2012 21:08

hafusak2

Už jsem se lekal, že to bude jako v onom klasickém filmu:

"Panáka!" "Alkohol nevedeme, ale dáte si skotskou kávu nebo režnou kávu?"

/Někdo to rád horké/.;-D

0/0
20.9.2012 13:29

PASN

Náhražkové koktejly.....

To má být aprilový článek nebo co, jdi se picnout redaktorskej.Realita ti zjevně uniká.

+1/0
20.9.2012 12:03

agoj1

Místo rumu, vodky, ferneta,whisky si dává někdo

nějaký koktejl čili tlamolep? Určitě se pije v hospodách méně, ale pořád, a to třeba pivo dvanáctka občas pro známého proložená několika panáky, tak aby cizí zákazníci neviděli. Variant je hodně, místo vody vodka, místo kofoly fernet atd. Koktejly o 20 proc. pijí snad nějaké mladé slečny nebo staré babičky.Vláda nezvládá různé věci a také prohibici nezvládá, naše všemi milovaná vláda.V.

0/0
20.9.2012 11:23

lharu kral

A co lékárny

tam se líh smí prodávat ?  Pokud ano, tak to musej stoupat tržby !

0/0
20.9.2012 11:18

Manstein

Prohibicni koktejl

50ml Alpy

20ml Okeny

10ml Fridexu pro chut

podavame chlazene s citronem a bilou holi

0/0
20.9.2012 11:09

Doktor Redaktor

Sedím v hospodě.

Najednou někdo povídá: Jdu domů na panáka.

0/0
20.9.2012 10:57

duch zavražděného iuose

hmm

to museli být tragédi, když se musí dostat do nálady skrz chlast ;-D

+6/0
20.9.2012 9:58

brezzinka3

Re: hmm

máš pravdu, duchu

0/0
20.9.2012 10:03

duch zavražděného iuose

hmm

říkej mi iuosi, ducha ze mne udělal zdejší cenzor :-)

0/0
20.9.2012 10:17

czechdaytrader

Re: hmm

presne tak...zlatej kokain ;-D

+6/0
20.9.2012 10:12

cenzura žije s pravicí

Chlast,slast na držtičku mast!

Na druhou stranu je větší naděje,že se vyžene to vládní stádo.Do teď většina jenom kecela v hospodách a teď už pomalu nemohou ani to.[>-]Rv

+1/0
20.9.2012 9:54

REN_STIMPY

Kdyz mas v chalupe

orchestrion a litry domaci slivovice, prijdou mi takoveto clanky jako velice usmevne :-) [>-]R^

+1/0
20.9.2012 9:53

pingu1

..jo nahrazky ,nahrazky vam jdou...

:-/

0/0
20.9.2012 9:51

Gemars Moše Dajan

Re: ..jo nahrazky ,nahrazky vam jdou...

Místo 20+ to má jen 15. no to je fakt hrůza, ale že rohlík není rohlík, to už nikoho ne****.

0/0
20.9.2012 9:54

pingu1

Re: ..jo nahrazky ,nahrazky vam jdou...

..no a z tech 15 % je jeste 1% metylaku ,teda do doby,nez zase nekdo nezvladne trojclenku...;-D

+2/0
20.9.2012 10:02

Ultrarealistka

!!

To vše jsou jen zástupné keci.Lidi by e bez tvrdého alkoholu obešli.Ale je potřeba najít přijatelný důvod proč prohibici zrušit.Tedy proč neříct, že je to kvůli lidem.Pravý důvod je,že státpotřebuje aby lidi chlastali aby se státní kasa plnila a aby holt i likérky nekrachovaly.

+1/0
20.9.2012 9:47

czechdaytrader

je videt,kam chodi zoufaly redaktor idnes...

1. to ma za rohem

2. do mesta zrejme daleko

plnohodnotny clanek ;-D,ktery poukazuje na to, ze Cech bez chlastu neprezije . Hospodskej narod - v tom jsme nejlepsi

Rv

+1/0
20.9.2012 9:12

STOPLEFT

Re: je videt,kam chodi zoufaly redaktor idnes...

No v tom jste.

0/0
20.9.2012 9:13

vpro2

Re: je videt,kam chodi zoufaly redaktor idnes...

zajed si nekam do zahranici ty patriote ;-D

+1/0
20.9.2012 9:20

Bereniké

Co je to za lidi?

Co je to za lidi, když jim nestačí na to, aby se "dostali do nálady", nízkoalkoholické nápoje? To mají fakt takovou výdrž? Z vlastní zkušenosti vím, že se dokážu "upravit" opravdu jen vínem, eventuleně šampaňským, a tvrdému alkoholu se vyhýbám jako čert kříži, stačilo mi pár negativních zkušeností v mládí. Samozřejmě, nepočítám v to občasné léčivé dávky slivovice nebo becherovky, případně občasný koktejl na bázi alkoholu. Jenže moc dobře vím, kde mám hranice a opravdu se nepotřebuju ztřískat na to, abych se dobře bavila.

+4/0
20.9.2012 9:10

brezzinka3

Re: Co je to za lidi?

R^

0/0
20.9.2012 9:16

Xladi

Re: Co je to za lidi?

Tak on je rozdíl jestli musíte do panáku nalít velkého panáka nebo víc než deci nějakého lepidla. Bez alkoholu klidně vydržím ale rum s colou si rád dělám z rumu a coly a ne z něčeho sladkého co ani nepiju. Na druhou stranu je čas k experimentování.

0/0
20.9.2012 9:20

sigenius

Re: Co je to za lidi?

Že máte dobrou náladu i bez tvrdého alkoholu, to vás šlechtí. Jen si uvědomte, že komentujete fakta, která interpretují postupně 1) barman, 2) redaktor Idnesu.

0/0
20.9.2012 9:20

oldiess

Re: Co je to za lidi?

Ale to je stejně fiktivní poznámka, to si jen pingl chtěl postěžovat, že mu to bere kšefty a tak vymyslel tohle. Podobně jako koncem týdne tady jeden pikolík naříkal, že měli 50 reservací ale 40 bylo zrušených kvůli té poloprohibici. Což je podle mě taky smyšlený číslo, protože tak dementní národ snad nejsme, že když máme mít slezinu tak ji zrušíme jen kvůli tomu, že není tvrdej chlast.

0/0
20.9.2012 9:21

lu2222

Re: Co je to za lidi?

Proč by to muselo být smyšlený? Nemuseli jí přece hned zrušit, ale jen přesunout někam jinam. Když je to nějakej koktejl bar, kde maj pivo hnusný a drahý a špatnej výběr vín, tak tam přece nepůjdu za prohibice, která zakazuje to v čem je ten bar dobrej a kvůli čemu tam má cenu zajít.

0/0
20.9.2012 9:46

Cens0r

Re: Co je to za lidi?

Já taky ne. Mě prostě Becherovka chutná. A když s ní prokládam pivo, tak mi chutná víc i to pivo. Víno mi prostě nejede, přinejmenšim ne v takové cenové relaci, aby se páteční návštěva hospody nezměnila v osobní bankrot:D

+2/0
20.9.2012 9:24

cassul

Re: Co je to za lidi?

No nevím, ale já jsem se sebou spokojený a nevidím žádný důvod, proč bych se měl vůbec nějak "upravovat"

0/0
20.9.2012 9:33

kočka

Re: Co je to za lidi?

Ze své vlastní zkušenosti,když jdu někam na celonoční party,tak raději piju kvalitní destilát a vím,že mi druhý den nic nebude,ale když si dám větší množství než malé vína a může být sebekvalitnější,tak druhý den není zrovna prima.

0/0
20.9.2012 10:04

Leesha

Raději tvrdej než pivo nebo víno, proto, že...

No já třeba pivo vůbec nepiju. Po vínu mi bývá špatně (i když je kvalitní), nevydržím ho pít celý večer, dvě skleničky mi stačí, víc nemohu, protože jsem pak mnohem víc opilejší než po jednom panáku. Tlamolepy  znamenají pěkný bolehlav druhý den, takže je nepiju.

Raději celý večer upíjím se skleničky  "whisovky" Diplomatico. Prokládám minerálkou. Nejsem opilá, druhý den mi není zle. Nepotřebuju do sebe klopit panáky jednoho za druhým, to nedělám a nikdy jsem to nedělala. Speciálně Diplomatico mám ráda, protože si ho můžu vychutnávat a pomalu upíjet. A tělo jej vždy zvládalo bez následků jak ten večer, tak druhý den.

Pro srovnání, já si upíjím svého jednoho panáka Diplomatica třeba hodinu, kámoška má během té doby už třetí sklenku vína. Kdo je tedy lepší a kdo horší? Kdo je větší alkoholik? Já si dám za večer dva panáky, ona celou lahvinku vína... A rozhodně se nepovažuju za nechutnýho ožralu.

0/0
20.9.2012 12:29

jan.banos

upíjím svého jednoho panáka Diplomatica třeba hodinu

To je jak pít pivo kapátkem :-/

0/0
20.9.2012 21:05

Plaszów

Ježiš ne..

už zase doba koktejlová...

Mě stačí to pivo a víno...

+1/0
20.9.2012 9:04

agoj1

Re: Ježiš ne..

některým děvčatům stačí ke ztrátě cudnosti i méně ...;-)

0/0
20.9.2012 11:29

insane maniac

"O víkendu se v Blázinci sešla partička lidí."

A ti se následně přejmenovali na yHeute (oficiální název je kryt úřadem pro ochranu osobní identity a taky by mi vybrakovali bodíkový účet)...

+1/0
20.9.2012 9:04

vzdyt_to_rikam_02

co to jsme za lidi

Čím dál tím víc si říkám, co to jsme proboha za lidi. "Nebylo tvrdý pití, tak se spakovali a šli domů, sekt je do nálady nepřivedl." Mohli si třeba koupit pervitin na Václaváku, to by je do nálady přivedlo??? To se umíme bavit jenom s chlastem??? Jak říká kolega dole - půlka národa neví, co je internet, nějaký sebevzdělání, "na to nejsou peníze", ale shánět každej den chlast a vožírat si hubu, to umí každej. Je mi z těch lidí blbě. Osobně tvrdý nepiju, nevím, jaký k tomu kdo má důvod. Bavím se bez chlastu, doma chlast snad ani nemáme, tudíž se mě nějaká prohibice naprosto netýká. Ovšem to okolí - můj táta je úplně zoufalej, počítá dny, kdy mu konečně tam cosi dokvasí v sudu a budou to u souseda pálit. Božemůj.

+8/0
20.9.2012 8:55

STOPLEFT

Re: co to jsme za lidi

Např. já tvrdý alkohol nepiju vůbec a jelikož nejsem tupý, vidím problém prohibice ve zcela nečem jiném než v tom, že se lidi nemohou bavit chlastem.

Já jsem zvědav, jak nadšencům zdravého životního stylu vydrží elán, až jim Kalousek začne hrabat v kapsách aby nahradil díru ve státním rozpočtu , případně získal peníze na řešení sociálních problému exzaměstnanců likérek. fak nechápu, jak si někdo nedokáže vidět na špičku nosu.

+4/0
20.9.2012 9:01

Hubený hroch

Re: co to jsme za lidi

ja tupy rozhodne nejsem abych nepochopil. Problem neni v nejakym Kalouskovi, ale v tom, co kdo dela a co ho zajima. Kalousek ani nikdo jiny nenuti nikoho si vylejvat hlavu chlastem. To je vec jednotlivce. Bohuzel takovych jednotlivcu je nejak moc.

+1/0
20.9.2012 9:05

STOPLEFT

Re: co to jsme za lidi

meleš tady nesmysly. To bysme tady mohli řešit tabákový průmysl, masný průmysl .. všechno to škodí a způsobuje rakoviny a další věci. Je úplně jedno, že jde o chlast. Hlavně jde o průmyslové odvětví, které zaměstnává tisíce lidí a přináši ročně miliardy na daních. Jen hloupý člověk může redukovat problém na to, že se bude méně pít. Za prve nebude a za druhé tahle země se pohybuje na pokraji pádu do dluhové krize a jestli něco nepotřebuje, tak likvidaci fungujících firem.

+5/0
20.9.2012 9:09

cassul

Re: co to jsme za lidi

Ale o tom přece tento článek není. Samozřejmě, že je špatně, že se státním rozhodnutím omezil nějaký typ fungujícího průmyslu, to je naprosto bez diskuse. Mimochodem jsem si v této souvislosti vzpomněl na zbrojní...

Ale článek není o produkci alkoholu, ale o tom, že někteří lidé nejsou schopní přežít jeden večer nebo uspořádat oslavu, aniž by při tom chlastali tvrdý alkohol. A to je zkrátka ubohé.

0/0
20.9.2012 9:19

STOPLEFT

Re: co to jsme za lidi

Kteří lidé? Máte nějaká jména nebo jen vycházíte z blábolení redaktora. ? To mně docela fascinuje, jak jste si udělal trosku z každého, kdo někdy vypil koktelj. ;-D

+4/0
20.9.2012 9:21

cassul

Re: co to jsme za lidi

Znám jména lidí, co skutečně trpí tím, že si nedají každý den x panáků a zoufale hledají náhražky a podobně. A i podle blábolení toho redaktora to pro někoho zjevně problém je...

0/0
20.9.2012 9:31

Hubený hroch

Re: co to jsme za lidi

diky za vysvetleni panu Stopleftovi

0/0
20.9.2012 9:21

vpro2

Re: co to jsme za lidi

hloupost ... prave ta prohibice ma naprosto opacny ucinek, protoze jak kazdy vi, zakazany chleb je nejchutnejsi :-/Rv ... ubohe je dlouholete nicnedelani statu a nasledna komedie Rv

+1/0
20.9.2012 9:23

mirek103

Re: co to jsme za lidi

jenže je rozdíl nákup masných výrobků (člověk je všežravec a bez jídla by zeměřel) a cigaret a alkoholu, který člověk ke svému životu nepotřebuje. A Kalousek opravdu nikoho nenutí kouřit a chlastat.

0/0
20.9.2012 9:21

STOPLEFT

Re: co to jsme za lidi

Takže ten člověk, který si koupí lahev bílého rumu do koktejlu a pije ji doma při různých příležitost měsíc, je alkoholik. Podle stejného modelu je člověk, který jednou za měsíc vypustí z klávesnice pitomost jako Vy, je ......  co? :-)

+4/0
20.9.2012 9:23

cassul

Re: co to jsme za lidi

Není, sám něco takového doma mám a až dojde, tak dojde, nebude a nic se nestane. Tady se ale mluví o lidech, co nejsou schopní bez toho tvrdého chlastu přežít den nebo udělat oslavu. Rozumíte tomu rozdílu?

0/0
20.9.2012 9:36

mirek103

Re: co to jsme za lidi

Víte bez pití a cigaret dokážete vydržet měsíce, roky nebo celý život....zkuste to s potravinama :-). Ano proti příležitostnému drinku nic nemám, každý ať se napije, Ale ať tu někteří neplácají na Kalouska že nutí lidi kupovat levnější alkohol nebo cigarety. A co konkrétně dnes a denně nutká lidi kouřit nebo se zlinkovat že se jinak nedostanou do nálady? Je to zase Kalousek nebo ODS? Ne jsou to lidi sami kdo jim říká dám si skleničku :-) A Alkohol je opravdu věc bez které se obejdeme. S tím doufám souhlasíte? :-)

0/0
20.9.2012 11:28

vpro2

Re: co to jsme za lidi

... a to zase pletete jablka a hrusky ... jake masne vyrobky? Mate na mysli ty smesice kosti, kukuricneho skrobu, soji a kuzi? A na zradle se da vypestovat take slusna zavislost, rozhlednete se okolo sebe a pokud je Vam vice let, tak byste mohl zaregistrovat, v porovnani treba s uplynulymi 20 lety, jak narusta mnozstvi obeznich deticek ;-)

0/0
20.9.2012 9:27

oldiess

Re: co to jsme za lidi

fungující průmysl jistě, ale pořád je to jen kšeft se zlem, podobně jako cigára /sám kouřím;-D/ a tak jednoho dne až bude lidstvo vyspělejší, tak to stejně zajde na úbytě

0/0
20.9.2012 9:24

brezzinka3

Re: co to jsme za lidi

ty zase vidíš mooc daleko, že? sociální problémy problémy zaměstnanců, chi chi. to myslíš také tu hrstku z velké továrny na becherovku?

0/0
20.9.2012 9:05





Najdete na iDNES.cz