Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Sňatky homosexuálů povedou k incestu, šokoval francouzský kardinál

Jeden z nejvyšších představitelů katolické církve ve Francii prohlásil, že vládou chystaná legalizace homosexuálních sňatků připravuje půdu pro polygamii a incest. Výrok kardinála Philippea Barbarina vyvolal mezi gayi a lesbičkami bouřlivé reakce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pakoss

Vpodstatě ten francouzský kardinál má pravdu.....

....vždyť rozklad tradičních svazků a hodnost vesměs postupuje....

"podáš prst a chtějí celou ruku....."

+1/0
19.9.2012 12:30

Tomáš22

církev

Katolická církev je ta poslední, kdo by měl hlásat nějakou morálku. Byla to právě katolická církev, která dlouhodobě  a systematicky ochraňovala pedofily ze svých řad a umožňovala sexuální zneužívání dětí. ;-O;-O

0/0
19.9.2012 10:36

pakoss

Re: církev

;-D je ale zajímavé že na "hlásání "  -   které kritizujete /a to ještě tendenčně/  -  tady reagujete. ;-D

0/0
19.9.2012 12:32

mlčanlivý boban

mít doma 2 a více bab je děsivá představa

Jedine že by drželi klapacku jak u muslimů. Jinak vcelku souhlas, nejdříve dělají bugr jak jsou jiní a pak chtějí přebírat zvyky normálních...

0/0
19.9.2012 8:10

451 Fahrenheit

adopce u homosexualu je osemetna

uz jen pro samotny fakt , ze jsou promiskuitnejsi nes hetero a jejich svazky nejsou z velkeho procenta stale. Kecy ze je to proto, ze je nic nepoji (dite) jsou blbost.

+1/0
19.9.2012 2:08

nosalis

co ale nechapu je to

ze se resi aby meli moznost adopce ditete atp

to mi chcete rict, ze kdyz si lesbicky par (u homosexualu muzu je to holt slozitejsi) poridi dite - treba sexem na jednu noc ... ze jim to dite nekdo vezme ?!?!

0/0
19.9.2012 0:52

ElSíra

A nakonec

by ta lůza mohla přestat kardinály úplně poslouchat a to by byl konec světa 8-o

+2/0
18.9.2012 21:55

Leinad

Tolerace do jisté míry

Je hodně případů kdy souhlasím s tolerancí a otevřeností. Adopce homosexuály, za dodržení přísných pravidel, mezi ně patří.

Co mi vadí více je nevyžadování dodržování zákonů, neexistence třikrát a dost, málo pochůzkářů, stavění mešit tam, kam historicky nepatří,...

+1/0
18.9.2012 21:45

Králík Roger

Adopce dětí homosexuály je ZLOČINEM na dětech

To Vám řekne každý psycholog i psychiatr. Dětem je nejlépe ve tradiční rodině, chybí li otec, už to má negativní důsledky. Natož něco, co je proti přírodě.

+2/0
18.9.2012 23:01

Leinad

Re: Adopce dětí homosexuály je ZLOČINEM na dětech

Hezké použití slova každý, ale možná by bylo zajímavější použití konkrétního jména nebo odkazu na článek zmiňující výhody dětského domova oproti výchově dvěma ženami/muži.

+1/0
18.9.2012 23:08

pingu1

Re: Adopce dětí homosexuály je ZLOČINEM na dětech

.. proc porad stavite homospolek proti utulku , proc to nesrovnavate treba s pestounskou rodinou.. kolik bezdetnych manzelu ceka na adapci , hosi delate plany pokrik ,jenom za ucelem se zviditelnit...;-)

+1/0
19.9.2012 8:57

Leinad

Re: Adopce dětí homosexuály je ZLOČINEM na dětech

V DD je hodně dětí a zároveň hodně lidí čeká na adopci.

Ne vždy se daří najít vhodnou kombinaci (někdo chce zdravé bílé dítě a je mu nabízeno handicapované cikáně ....) a obecně si myslím, že by více čekatelů na adopci neuškodilo.

0/0
19.9.2012 9:16

pingu1

Re: Adopce dětí homosexuály je ZLOČINEM na dětech

homo nejde o adopci ,ale o pravo na ni...;-)

0/0
19.9.2012 14:34

Leinad

Re: Adopce dětí homosexuály je ZLOČINEM na dětech

Neříkám, že každý protestující vždy jedná ze svých osobních důvodů. Mimochodem existuje možnost jak to obejít (dítě na sebe napíše jeden z páru, což ale způsobuje problémy když něco má zařídit ten druhý) ;-D

Ale kdyby byl jeden takový, tak je škoda, že mu to zákon zakazuje.

0/0
19.9.2012 14:41

Litvinenko

INCEST PODPORUJE BIBLE = LOT BYL ZBOŽNÝ MUŽ

A VYSPAL SE SE SVÝMI DCERAMI !!! To byl ten jedinej slušnej, co ho zachránil bůh ze Sodoma a Gomory!!! A pedofílie mi vadí víc, vážení duchovní ;-)

+8/0
18.9.2012 21:45

451 Fahrenheit

Re: INCEST PODPORUJE BIBLE = LOT BYL ZBOŽNÝ MUŽ

kdyby jsintu bibli opravdu pozorne cetl, tak by jses docet, ze ho dcery opily a pocaly s nim a chudak Lot o tom ani nevedel. Byl v to nevinne.

+3/0
19.9.2012 2:06

wildchild

Re: INCEST PODPORUJE BIBLE = LOT BYL ZBOŽNÝ MUŽ

To je marný, tady je každý odborník na biblickou exegezi a hermeneutiku... ;-D

+1/0
19.9.2012 9:31

Litvinenko

Re: INCEST PODPORUJE BIBLE = LOT BYL ZBOŽNÝ MUŽ

A kdyby ty si ojel svojí devítiletou dceru, bral by soud v úvahu, že si pilRv

0/0
19.9.2012 14:22

Guarana12

Re: INCEST PODPORUJE BIBLE = LOT BYL ZBOŽNÝ MUŽ

Uber vykřičníků a poptej se někde u odborníka, jaký je vztah křesťanů ke Starému zákonu. ;-)

+1/0
19.9.2012 10:00

Litvinenko

Re: INCEST PODPORUJE BIBLE = LOT BYL ZBOŽNÝ MUŽ

Křesťané si zakládají na obou zákonech bible - židé mají jen starý zákon

0/0
19.9.2012 14:21

jakub.m

Re: INCEST PODPORUJE BIBLE = LOT BYL ZBOŽNÝ MUŽ

Příliš zjednodušujete. Nejsem křesťan ani Žid, ale takhle ten vztah zcela přesně není.

0/0
19.9.2012 15:38

pingu1

..verim tomu ,ze ma kardinal takove zkusenosti s homosexualy

..ze ,se nam o nich ani nezdalo...;-)

+1/0
18.9.2012 21:41

pakoss

Re: ..verim tomu ,ze ma kardinal takove zkusenosti s homosexualy

:-) mysím, že soudný a moudrý  člověk  by měl znát alepoň intuitivně hranici dobrého vkusu. je snadné ji překročit, je to ale samo o sobě velmi laciné a hloupě to vypadá, popřemýšlejte o tom;-)

0/0
19.9.2012 12:35

pingu1

Re: ..verim tomu ,ze ma kardinal takove zkusenosti s homosexualy

..nekteri lide maji zvlastni dar , snazi se vyvolat dojem nadrazenosti , bohuzel to s nikym nekonzultovali...;-)

0/0
19.9.2012 14:33

moš

Statečný kardinál.

Mě tedy rozhodně nešokoval.Je spíše tragické a šokující,že v čele takové metropole stojí homoaktivista.Sebevražedné sklony francouzkých voličů jsou zarážející.

+4/0
18.9.2012 21:26

nazdar bazar

LIDSTVO UPADÁ

do dekadence a hlavním kurzem je totální zneuctění všeho tradičního. Bohužel nikdo už tento rozklad a hnilobu společnosti nezastaví. :-(Rv

Na podobné výstřelky dojeli už v Římané a přednima Egyptané.... Historie se opakuje stále dokola.

Čekám kdy se legalizuje snatek s domácím mazlíčkem nebo Facebookem :-P

+4/0
18.9.2012 20:53

J.

uprimne receno, ma pravdu

+1/0
18.9.2012 20:38

maxxan.

Re: uprimne receno, ma pravdu

A proto požaduji zlegalizovat harém !

0/0
18.9.2012 20:45

Dr.Fe (12)

Apoštol homosexuality kritizuje homosexuály, pozoruhodné

Katolíci můžou akorát co ? Držet hubu.

0/0
18.9.2012 20:22

Vladimír Škopek

Re: Apoštol homosexuality kritizuje homosexuály, pozoruhodné

?

+1/0
18.9.2012 20:31

Leinad

Re: Apoštol homosexuality kritizuje homosexuály, pozoruhodné

Zneužití dětí knězi, celibát(nepopsaný v bibli),...

0/0
18.9.2012 21:21

Sharpe

Re: Apoštol homosexuality kritizuje homosexuály, pozoruhodné

A kdyz zneuziji deti homosexualove tak je zakazat. a kdyz nekdo nechce mit sex, zavrit.

+1/0
19.9.2012 4:22

Tomáš16

Jak pravil Cicero

O tempora, o mores!

0/0
18.9.2012 19:27

Eremos

Je to cílená a řízená likvidace společnosti

naplánovaná daleko v minulosti jako prostředek k dosažení jedné globální vlády.

Viz: Okultní symbolika zahajovacího a závěrečného ceremoniálu Olympijských her 2012

http://www.osud.cz/okultni-symbolika-zahajovaciho-zaverecneho-ceremonialu-olympijskych-her-2012-22

0/0
18.9.2012 19:22

Johny__S

Re: Je to cílená a řízená likvidace společnosti

Jojo, pobavilo mě, když jednou Osud psal o stopách písečných červů na Marsu. Doufám, že tam teď průzkumné sondy najdou melanž. ;-D

0/0
18.9.2012 19:34

Já II.

Re: Je to cílená a řízená likvidace společnosti

Je to tak. Naplno se tento proces rozjel od 60.let s tzv."sexuální revolucí". Podstatou je naprostý úpadek mravů a šikana většinové společnosti "tolerancí".

0/0
18.9.2012 19:52

Johny__S

Re: Je to cílená a řízená likvidace společnosti

Žádné spiknutí v tom není. To se jenom projevila úpadková podstata marxismu. Marxisté vždy nenáviděli západní společnost a snažili se ji přetvořit v "lepší svět". Proto vždy útočili na její podstatu. Radikální marxismus se zprofanoval, ale další jeho odnože se transformovaly do nejrůznějších hnutí za práva menšin či multikulturalismu (samovolně, nikoli řízeně). Ne nadarmo i dnešní sociálně demokratické či komunistické strany právě toto prosazují. A hrozivé na tom je to, že tato ideologie západní společností nenápadně prosákla. To vede k destrukci západní společnosti. Až na to, že marxisté ve své zaslepenosti netuší, že výsledkem nebude nový, lepší svět, ale nahrazení naší úpadkové společnosti nějakou vitálnější, která k menšinám rozhodně nebude tak shovívavá jako ta naše.

+5/0
18.9.2012 20:11

Já II.

Re: Je to cílená a řízená likvidace společnosti

Všechny formy marxismu v konečném důsledku ústí v degeneraci a otroctví. Není to proto, že by si ho někteří lidé špatně vyložili, ale proto, že TO je hlavním cílem tohoto hnutí. Lidé, kteří tento degenareční program vytvořili(ta reklamní figurka jménem Marx mezi ně ani nepatří) to tak nastavili už na samém počátku a už víc než 100 let pokračují bod po bodu v jeho naplňování. Ideologie, o které už K.H.Borovský prohlásil, že je příliš šílená než aby se někdy stala skutečností, je dnes skutečností beze zbytku. Pořád se ale najdou užiteční idioti, kteří fanaticky bojují za vlastní zotročení.

0/0
18.9.2012 21:17

Johny__S

Re: Je to cílená a řízená likvidace společnosti

Jasně. A neříkají ti občas, že jsi paranoidní?

0/0
18.9.2012 21:50

Isabelle

Re: Je to cílená a řízená likvidace společnosti

Honziku :-) vzpamatuj se  ...

0/0
19.9.2012 1:02

SmoothMAN

Čistě můj osobní názor je:

Přijměte prosím jen můj osobní názor (nebudu sdělovat, zda jsem věřící, nebo jakou mám "politickou" orientaci): Chápu, že se někdo může narodit s určitou "úchylkou", která vlastně sama o sobě nemusí být a priori společnosti nebezpečná - tedy např. homosexualita mně nevadí; nicméně jakékoliv ostentativní manifestaci a exhibici těchto lidí neuznávám. Neuznávám ani jejich sňatky; ani adopci dětí a jakékoliv "zrovnoprávnění". Pokud se mnou někdo nesouhlasí, prosím; v podstatě na to máte lidi právo. Ale já bych se pod jakýkoliv takový např. zákon, být např. prezidentem nebo posrancem, NEPODEPSAL. A důvod? Záleží mně na této společnosti (a jejích dětech)! Díky za prostor. V (PS: Ne, klerofašista nejsem.)

+8/0
18.9.2012 19:18

villík

Klídek, asi je nás takovejch víc.....

0/0
18.9.2012 19:37

Leinad

Re: Čistě můj osobní názor je:

Názor chápu, i když s detaily nesouhlasím.

Mimochodem pokud ti opravdu záleží na dětech, preferuješ raději dětský domov než adopci homosexuály, nebo máš na problém dětí bez rodičů ještě jiný názor?

0/0
18.9.2012 21:25

zmija63

HNUSNA,...POLITICAL CORRETNESS !

A vysledok ?,...CHUDACI DETI !

0/0
18.9.2012 19:16

Johny__S

Příště by mohli umožnit adopce dětí

třeba pedofilům. Většina z nich jsou rozumní lidé, kteří by dítěti neublížili. Navíc dětem mnohem více rozumějí, umějí se lépe přiblížit jejich světu. Tak proč jim neumožnit rodičovství? Proč některé odchylky od standardu toto právo mají, ale jiné nikoli?

+4/0
18.9.2012 19:14

pepikzhospody

Re: Příště by mohli umožnit adopce dětí

vacsina pedofilov deti ma

+1/0
18.9.2012 19:26

Johny__S

Re: Příště by mohli umožnit adopce dětí

Protože vlivem předsudků skrývají svou orientaci. Měli by se přestat stydět, přestat se přemáhat - a hrdě svou orientaci oznámit světu. Např. během nějakého pochodu hrdosti. Když už nebudou pokryteckou společností nuceni k žití v manželství, v němž se necítí dobře, budou na tom stejně jako homosexuálové - a měli by tedy mít také nárok na adopci dětí. Pedofilie je přece vrozená a nezměnitelná a pedofil za ni nemůže. Nebo se mýlím?

+5/0
18.9.2012 19:32

Leinad

Re: Příště by mohli umožnit adopce dětí

Pedofil narozdíl od homosexuála těžko může naplňovat své sexuální chutě nebo být ve sňatku, který si obě strany přejí.

Když homosexuálové budou bydlet spolu a mít stejné jméno, tak nevidím problém. Znáš dítě, které rádo dá pedofilovi, bude s ním spokojeně bydlet,...?

0/0
18.9.2012 21:32

Johny__S

Re: Příště by mohli umožnit adopce dětí

Neznám. Já v podstatě ani neznám dítě, které by chtělo bydlet s homosexuálem. Pouze jsem ovšem použil argumenty, které používají homosexuálové, ovšem na jinou odchylku. Nevím, proč by zrovna homosexualita měla být něco extra. Pokud se pedofil, který se ke své odchylce přiznává, zdržuje sexuálního kontaktu s dětmi, proč by děti nemohl adoptovat? Nebo jsi také spoután předsudky?

+2/0
18.9.2012 21:51

Leinad

Re: Příště by mohli umožnit adopce dětí

Existuje zákon zakazující adoptovat děti spořádáně žijícím člověkem bez jakýchkoli problémů, který má kdesi na jakémsi blogu jakýsi článek o tom, že je pedofil?

0/0
18.9.2012 22:02





Najdete na iDNES.cz