Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lahve vodky koupili v kamenném obchodě. Měly i kolek, říká otrávený

O víkendu slavil s přáteli a rodinou narozeniny. Od úterního večera leží 34letý Tomáš z Budišova nad Budišovkou na oddělení ARO Slezské nemocnice v Opavě. Pil Hanáckou vodku, která údajně obsahovala jedovatý metylalkohol. Z kamenného obchodu a z lahve s kolkem.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Iam2quick

Holt kdo chlastá jak mužik ... ztratí zrak za okamžik ..

Dodneška jsem netušil že se prodává alkohol v barelech a vlastně si nikdy ani nevšiml stánků ve městě s rozlévanými patoky  .. Kdo takto pije ? .. a vůbec, pít něco z barelu .. no kdo chce kam ..

Jaká je vlastně skladba těch slepců ? Socky a lidi s IQ tykve .. stačilo se dívat na tv na ty "rozhovory" .. Holt někomu stačí sem tam stopka slivovice a někdo potřebuje litr "rumu" na den ..

 

Prohibice v ČR je úsměvná, ale třeba se prosadí a pak se tu bude pálit i podzimní listí ..

0/0
13.9.2012 11:02

jsemtunakole

notor

Lesní dělník, prochlastal celý víkend, ještě v neděli večer si otevřel půllitr vodky... v pondělí měl dýchnout v práci do trubičky.

0/0
13.9.2012 4:30

balalajka01

nakoupeno v klasickém velkoobchodu,

takže v Makru prodávají metylalkohol?!? ?

0/0
12.9.2012 22:54

daska88

znám Kykolky

přijde chlap do stánku a povída:

znáte Frantu Kykolku?

prodavac: ne, neznam

znate Jardu Kykolku?

ne, neznam

znate Edu Kykolku? ne, neznam tak proc tady hergot mate napsano Známky Kolky

0/0
12.9.2012 22:51

janzlatousty4

tři kolegové z práce přinesli čtyři půllitrové lahve Hanáck

z místní večerky u hřbitova.......

+2/0
12.9.2012 22:08

prngrr

čtyři půllitrovky?

No, raději to nebudu komentovat.

.

A pak, že se neotrávila spodina

0/0
12.9.2012 22:02

Eizo

z místní večerky u hřbitova

to je ironické :-(

+2/0
12.9.2012 21:15

Wigan

A pil každý ze čtyř lidí pouze svoji láhev

nebo si normálně nalévali. Jinak by museli být přinejmenším slepí všichni čtyři

0/0
12.9.2012 19:40

kam se hrabe bitner

Re: A pil každý ze čtyř lidí pouze svoji láhev

nečteš, nevíš

+4/0
12.9.2012 21:50

Johanys

Re: A pil každý ze čtyř lidí pouze svoji láhev

to je tak složitý článek, že jste to nepochopil?

+1/0
12.9.2012 23:38

demark

Re: A pil každý ze čtyř lidí pouze svoji láhev

Složitý článek to není ale neškodilo by, kdyby se redaktor trochu zamyslel. Např.: otrávený chlastá celý víkend bůhví co ale špatně mu je až z posledního půllitru a strašně se diví, že jeho kumpánům nic není. To jako redaktora vůbec nepadlo se ho zeptat jestli ta otrava nemohla být z jiného chlastu vypitého třeba v sobotu?

Nebo: v pondělí po šichtě když se dostal domů usnul a prospal skoro dva dny. Bylo mu ale pořád zle a přestával vidět, proto v úterý ráno poslal SMS, že nepřijde do práce. Nevím ale od pondělka odpoledne do úterna ráno nějak neumím vtěsnat ani jeden den natož dva ;-)

0/0
13.9.2012 6:51

net.Xtreme se nevzdává

Njn jeden se otráví z kolkované láhve

a hned se zakáže rozlévaný chlast... největší průšvih bude, když se zjistí, že za tím byla špatná destilace a ne ten zlý pančovaný alkohol, který okrádá stát na daních...

+1/0
12.9.2012 19:10

jan.banos

Re: Njn jeden se otráví z kolkované láhve

ani špatnou destilací nevyrobíš z kvasu takový jed.

Ten jed je čistá chemie !!

0/0
12.9.2012 21:46

GU.HU

jak někdo může pít humus jako je hanácká vodka?

+2/0
12.9.2012 19:00

daska88

Re: jak někdo může pít humus jako je hanácká vodka?

nech bejt, s džusem dobrá

+1/0
12.9.2012 22:36

sorgedoktor

Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

na bílé  víno?? Je prokázáno  ve Francii, že je   zdravé!!!!

0/0
12.9.2012 18:49

Apaté povstala, Themidu zdolala

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

Protože červené je lepší.;-)

+4/0
12.9.2012 18:53

bar.bu.do

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

... zdraví prospěšné lsou některé látky obsažené v červeném víně ...

... etanol to není ...

0/0
12.9.2012 18:54

Apaté povstala, Themidu zdolala

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

Pletete se, antioxidanty ve víně mají daleko lepší kinetiku ve spojení s alkoholem. Proč myslíte, že hodně léků jsou tinktury? Protože alkohol zvyšuje dostupnost těchto látek pro tělo.

0/0
12.9.2012 19:04

bar.bu.do

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

... k tomuto účelu by vínu stačila koncentrace etanolu jako v kefíru ...

0/0
12.9.2012 19:06

Apaté povstala, Themidu zdolala

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

Nestačila, protože pak byste nevyrobil kvalitní víno ale patok zdraví škodlivý. Byly tu pokusy prodávat sušený vinný extrakt, ale jak výrobce uznal, že je to na hlavu i s pohledu výroby.

Pochopitelně si můžete dát vinný střik, to bych ale pitím vína nenazval.

0/0
12.9.2012 19:14

net.Xtreme se nevzdává

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

Stačilo by bohatě "nealko" víno s alkoholem do 0,5%, ale obdobného účinku jako u červeného vína lze dosáhnout pitím zeleného čaje, ani s ním se to nemá přehánět, ale je podstatně obtížnější se otrávit čajem než vínem...a ani vedlejší účinky nejsou takové, nicméně si mylsím, že víno ze zdravotních důvodů pije málokdo, přijatelný důvod je, že jim chutná, ale pijákům krabicového apod, jde spíš o etanol a ne o antioxidanty...jinak člověk by se měl stravovat celkově zdravě, pak sklenička vína nebo šálek čaje nevadí, pokud žere bůček a pšeničné pečivo a zeleninu si dá jednou za týden v hamburgeru u mekáče, tak mu ani víno moc nepomůže..

0/0
12.9.2012 19:14

Apaté povstala, Themidu zdolala

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

Nesouhlas, denní pití úměrného množství červeného působí blahodárně. Zelený čaj pochopitelně také, ale má obrovský problém, a tím je pravidelný přísun kofeinu, což může zejména ve světě zamořeném kardiaky dělat více problémů, než užitku. Naopak i pro kardiaka je červené víno skvělé.

0/0
12.9.2012 19:19

Y.N

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

Nejzdravější je jejich styl života, moc se nepředřít a dobře jíst....

0/0
12.9.2012 18:56

Apaté povstala, Themidu zdolala

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

Civilizovaná země obklopená teplým mořem zpravidla nemá s tímto životním stylem problém. Vlastně i studeným. Výjimka jsou Irsko a UK, tam bych ale nadhodil otázku, jestli jsou tamní obyvatelé tak civilizovaní, jak se může zdát, protože např. hygiena rodilých Britů je často otřesná.

0/0
12.9.2012 19:24

fonon.1

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

itálie 1986 - 23 obětí po otravě methanolem přidaného do vína

0/0
12.9.2012 20:46

bar.bu.do

Re: Z lékařského hlediska...proč všichni nepřejdou

... to byl etylenglykon - Fridex ...

0/0
12.9.2012 21:55

Mr.White

Každopádně ta vlna otrav

je záhadou. Při tak velkém počtu nakažených by přece neměl být problém vypátrat původce. Jenže tady, jak se zdá, je těch původců víc. Vůbec tomu nerozumím.

+1/0
12.9.2012 18:41

javky

Re: Každopádně ta vlna otrav

Původce bude někde zašitá vietnamská výrobna. Celý zbytek příběhu je o tom, že si prodávající nepamatují, nedokaží si vysvětlit, jak by se jim tam taková lahev vzala a podobně. Prostě mlha. Zde by pár dobře mířených facek vyšetřování značně usnadnilo. Vzhledem k fatálním účinkům to není žádná "domácí palírna", ale je to z namíchané přímo z metanolu.

+1/0
12.9.2012 21:31

Šulivajda

Otrava

Japonci mají svoji fugu a češi pro změnu tuzemák a vodku.................

+3/0
12.9.2012 18:31

AlCapuccino

.

Zvlaštní, poslední půlrok piju výhradně pivo, že by intuice? (Spíš kocoviny :D)

+1/0
12.9.2012 18:19

Duke_._Nukem

Re: .

jojo,mam to stejne,i ten pravy duvod..;-DR^

+1/0
12.9.2012 18:50

nechteny.diskuter1

No jo no...

To je tak, když v Čechách naprostá většina lidí vyznává rovnici oslava čehokoli=ožrat se do mrtva...  To je fakt nutný kupovat si na oslavu narozenin pro každýho účastníka půl litru tvrdýho? A to bůhví kolik toho vypil pátek a sobotu před tím.

+5/0
12.9.2012 17:34

Y.N

Re: No jo no...si přečti čím se léčí tato otrava!

Jenže to mu právě zachránilo život!!Kdyby byl střízlivý a vypil jen panáky metylalkoholu už by nám neřekl nicRv

Jelikož se v práci taky otrávili, visí nám na nástěnce postup při otravě: vypít okamžitě 1-2 dl kvalitního 40% alkoholu a okamžitě volat rychlou! Léčba spočívá v podávání alkoholu a na hemodialýze. KAPIŠTO!!

0/0
12.9.2012 18:11

brezzinka3

Re: No jo no...si přečti čím se léčí tato otrava!

ne ožralo obecný

+1/0
12.9.2012 18:37

Y.N

Re: No jo no...si přečti čím se léčí tato otrava!

Jsem žena troubo a otrávila se i známá, připila si s otcem na zdraví. 2 panáky!!Bohužel šla spátRv nečteš a nevíš....

0/0
12.9.2012 18:55

Johanys

Re: No jo no...

stačí vypít 2 panáky. tohle vůbec není o množství.

0/0
12.9.2012 23:37

beda venerabilis

A proto je bezpodmínečně nutno

zakázat stánkový prodej. Ach ta naše vláda, to jsou mozky!

0/0
12.9.2012 17:31

MNPV

Re: A proto je bezpodmínečně nutno

Něco udělat musí a stánkaři se blbě hlídají. Teď jsou všude jednorázovky, dožíňky apod. a stánkaři jedou na akci vydělat.:-P

0/0
12.9.2012 18:54

smet

třeba tahle tragedie

bude k něčemu dobrá a přestane se tak chlastat. u dost lidí mám dojem že to je jejich podstata života.

Pijte střídmě a pokud musíte chlastat tak kupujte kvalitní značkovej alkohol koupenej od oficiálních výrobců

0/0
12.9.2012 16:33

Taisun

Re: třeba tahle tragedie

Takže když chci Cpt. Morgana musím jet kam ?

+1/0
12.9.2012 16:37

bloud-velbloud

Re: třeba tahle tragedie

jak už sem tu mockrát napsal... Cp. Morgan je tak hnusné pití už v reklamě na něj musí uvádět že je to třeba zředit kolou aby se to vubec dalo pit;-D

+1/0
12.9.2012 16:38

Taisun

Re: třeba tahle tragedie

tobě nechutná mě ano a odpověď k věci máš také?

+1/0
12.9.2012 16:40

bloud-velbloud

Re: třeba tahle tragedie

Já piju jenom mnou vypálený alkohol. (hrušky, švestky) takže jsem uplně v klidu! Přesně vím co je v alkoholu který mám ve sklepě

+1/0
12.9.2012 16:41

Taisun

Re: třeba tahle tragedie

a odpověď na to co jsem se ptal je konečně kde?

+1/0
12.9.2012 16:44

bloud-velbloud

Re: třeba tahle tragedie

neznám ji protože ji nepotřebuju. Nemám zapotřebí pít nekvalitní alkohol

0/0
12.9.2012 16:44

Taisun

Re: třeba tahle tragedie

Tak proč se cpeš do vlákna ve kterém se čeká jasná odpověď kterou neznáš?sbohem

+3/0
12.9.2012 16:46

bloud-velbloud

Re: třeba tahle tragedie

sem tě jenom varoval před tím tvojím morganem

0/0
12.9.2012 16:47

Taisun

Re: třeba tahle tragedie

Neboj se o mě taky můžeš třeba špatně vypálit,nebo se tu jen snažíš si udělat reklamu na odbyt domání pálenky

0/0
12.9.2012 16:51

bloud-velbloud

Re: třeba tahle tragedie

neprodávám.

0/0
12.9.2012 16:53





Najdete na iDNES.cz