Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Útok z 11. září byl projevem pochopitelného nacionalismu

Jedenácté září 2001 se vzhledem k otevřeně avizovaným globálním ambicím al-Káidy může – přinejmenším zpočátku – jevit jako nepříliš vhodný přírůstek do dějin nacionalismu. Jakmile však počáteční šok a zmatek ustoupily střízlivějšímu pohledu na věc, pak teroristické útoky z onoho strašlivého dne stále více vypadají jako jeden z bezpočtu jiných nacionalistických milníků – a je to správný pohled.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Lovec VeVerek

Hloupost na téma ...až budem otroky USA

tek nebudeme nacionalisty;-D;-D;-D

+2/0
13.9.2012 8:30

Vladimír Škopek

Cotozas?

Mám neodbytný pocit, že autorka nepochopila islám. Dávat teokratické 1400 let mentálně prakticky nezměněné muslimstvo do korelace s křesťanským kriticky smýšlejícím národním uvědoměním, to je něco. Autorka by si mohla všimnout, že muslimští teroristé mají univerzální ambice na obrodu islámu a jeho prosazování na celém světě... takže jestli islám není národ, něco jí tam neklape. A to nezmiňuju určité zlehčování tohoto útoku a smrt 3000 lidí. To je fakt odpad, co se tu v kavárně teď objevuje.

+3/0
12.9.2012 14:25

John Pitralon

Dokument o pozůstalých po obětech 11. září

9/11: Press for truth - česká verze:

http://video.google.com/videoplay?docid=-2668063297344179304

-

"9/11: Press for truth je dokumentární film zabývající se útoky na Světové obchodní centrum 11. září 2001 z hlediska počátečního blokování vyšetřování vládou a celkové role médií. Film sleduje převážně osudy "Jersey Girls", což jsou ženy, které ztratili ve WTC své blízké. Tyto ženy se rozhodly pátrat na vlastní pěst vstříc vládní neochotě započít oficiální vyšetřování těchto událostí, jejich tlak nakonec přispěl rozhodující měrou k ustanovení vyšetřovací komise Kongresu Spojených států."

0/0
12.9.2012 10:54

karel_vvv

Re: Dokument o pozůstalých po obětech 11. září

To věříte i Majoru Zemanovi nebo co ? Tenhle falšovaný dokument, divím se, že USA je všechny nezavře. Je to hraný film, aby bylo jasno.

+1/0
12.9.2012 10:57

John Pitralon

Re: Dokument o pozůstalých po obětech 11. září

Tihle lidé jsou skuteční pozůstalí po obětech 11. září. Žádný hraný film. :-)

0/0
12.9.2012 11:12

karel_vvv

Re: Dokument o pozůstalých po obětech 11. září

A kdo nevěří ať tam běží, žejo.

0/0
12.9.2012 15:26

hellforce666

Nepsal

někdo ten článek některý ze zdejších pisálků?Tam jsou bludy až to není možný. Jedna slátanina vedle druhý a navíc v tom někdo hledá to,co tam není ale někdo kdo to chce to tam najde

+2/0
12.9.2012 10:33

kismet

normalizace je tu, HURÁ

"pak teroristické útoky z onoho strašlivého dne stále více vypadají jako jeden z bezpočtu jiných nacionalistických milníků – a je to správný pohled Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/utok-z-11-zari-byl-projevem-pochopitelneho-nacionalismu-pil-/kavarna.aspx?c=A120912_082446_kavarna_chu

"

... je to SPRÁVNÝ pohled ... ?

Události 11.9. mají NEZODPOVĚZENÉ otázky plynoucí z NEVYSVĚTLENÝCH událostí a poznatků. Proto NELZE přijmout oficiální verzi ať se tam tehdy stalo cokoli. Vše ostatní jsou spekulace a honení si vlastního trika.

0/0
12.9.2012 10:30

mamamija

Proč projev Rumsfelda neodvysílala žádná česká média?

proč se o tomto projevu z 10/9/2001 ani neví?

http://www.youtube.com/watch?v=6SxNR4GOHz4

+1/0
12.9.2012 10:26

vransen

A proč je Breivik neprávem vězněn

se dozvíme v zítřejším článku ;-D

+2/0
12.9.2012 10:10

karel_vvv

Re: A proč je Breivik neprávem vězněn

A proč jsme hloupí, a poněkud mimo, když nemáme rádi Hitlera, to bude pozítří.

+1/0
12.9.2012 10:20

muž s brašnou neprošel.

Jak to ve skutečnosti fakt celé bylo,ví jen hrstka lidí.

0/0
12.9.2012 9:40

vransen

Re: Jak to ve skutečnosti fakt celé bylo,ví jen hrstka lidí.

Přesně tak! Existuje dokonce názor, že ty mrakodrapy tam nikdy nestály a byla to čirá mediální fikce.

+7/0
12.9.2012 10:04

Pinocheat

Re: Jak to ve skutečnosti fakt celé bylo,ví jen hrstka lidí.

;-D;-D;-D

0/0
12.9.2012 10:08

karel_vvv

Re: Jak to ve skutečnosti fakt celé bylo,ví jen hrstka lidí.

JO, to ví každý. Hologramy, ta technologie už existuje dávno. Sice jsem tam taky byl - a přítelkyně v jedné té věži dokonce před lety pracovala - ale jak mi to objasnila hloubková psychoanalýza, byl jsem podroben opakované hypnóze a implantaci falešné paměti. To aby se na to nepřišlo.

Udělaly to americké tajné služby ve spolupráci s UFOuny, během toho mého únosu na tajnou základnu na Pluto.

+2/0
12.9.2012 10:23

Pinocheat

Re: Jak to ve skutečnosti fakt celé bylo,ví jen hrstka lidí.

Hrstka??? Vy nečtete diskuse na iDnes?

+2/0
12.9.2012 10:08

Romulus001

tak nam dama

nasla zase jednu univerzalni odpoved.nechapu,jak muze mit nekdo tak omezujici pohled a prakticky anulovat vliv radikalniho islamu.pritom alkaida je mezinarodni organizace,ktere nejde o vliv na konkretni stat,ale na zivoty lidi.nejde jim o to,ktery konkretni stat je dominantni,nybrz aby se li ridili sariou.

+5/0
12.9.2012 9:35

Korkan

Celý text jsem raději nečetl

Nechci si ničit nervy. Autorem je americká Židovka, která vidí nacionalismus za vším. Ovšem tvrdit, že teroristické útoky islamistů mají něco společného s nacionalismem je bohapustá lež, protože Islám je striktně proti nacionalismu, naopak prosazuje panislamismus, jednotu všech muslimů. Žádný islamista nikdy nemůže být zároveň i nacionalistou.RvRvRv

+4/0
12.9.2012 9:32

l_jelinek

Tak to je hustý!

Takže jestli to chápu dobře, tak autor obhajuje a schvaluje útoky na civilní obyvatelstvo a obhajuje to tím, že jde vlastně o nacionalizmus nějakého národa resp. náboženského vyznání na území jiného národa? Co je to za blábol? To např. rok 1968 byl také v pořádku, neboť rusové se pouze chovali nacionalisticky? Nebo rok 1939? Ano, Německo v té době bylo velice, velice nacionalistické. Autorá tohohle článku by měli pro jistotu dát na izolaci a kouknout mu na konto, odkud přitekli kapříci, či k jakému vyznání se hlásí. Nikdo nacionalizmus nezpochybňuje, ale vyspělé kultury jej přetaví do ekonomické expanze, ne do bombových útoků. Civilizace opravdu nutně musí zajít, protože takovéhle názory nejsou normální.

+7/0
12.9.2012 9:22

vransen

Re: Tak to je hustý!

Zas ji neberte tak vážně. Je to prostě jedna další bezvýznamná pipka, která prostě z nějakého nepochopitelného důvodu dostala na iDnes prostor. To se tak zrovna mohli zeptat Džamily Stehlíkové...

+3/0
12.9.2012 9:26

Pinocheat

Re: Tak to je hustý!

Pipka? Prosím jen neurážet ten milý kur, jenž je alespoň užitečný poskytováním masa, peří a vajec. Tato duševní blondýna je užitečná pouze.... no, nic mě nenapadlo.

0/0
12.9.2012 10:12

karel_vvv

Re: Tak to je hustý!

Obávám se, že po takovém článku je JungeFronteHeute schopna publikovat jako legitimní i ten názor, že nacismus byl vlastně dobrý nápad, zrušil nezaměstnanost a chtěl sjednotit Evropu. A že Češi měli být vyhlazeni, protože německý národ je kulturnější. A holokaust byl jenom pochopitelná reakce frustrovaných německých dělníků. Takové názory totiž občas z jejich článků čouhají jako sláma z bot.

Odmítám tento tisk kdykoliv kupovat a doufám, že jim někdy někdo hodí do redakce bombu, případně tam vlítne Breivik a vystřílí je do posledního kreténa.:-P

+4/0
12.9.2012 9:41

vransen

Husopaska husy pásla

V principu ideální rekace USA podle této dámy měla být omluva islamistům a hluboká národní sebereflexe na téma, jak jim ubližujem. Směšné. Mimochodem, ty války spojené státy vyhrály.

+5/0
12.9.2012 9:21

karel_vvv

Re: Husopaska husy pásla

Přesně tak. I válku ve Vietnamu vyhráli, ačkoliv levičáci celého světa neustále blábolí opak. Pravdu říci skoro nesmíte, jinak budete za blázna, natolik se jim povedlo otočit veřejné mínění.

+2/0
12.9.2012 9:29

poyut

Re: Husopaska husy pásla

Nejnazornejsi vitezstvi Amiku vidime na You Tube "Fall of Saigon"

0/0
17.9.2012 22:02

marianju

Smutne

Je že vláda USA zabije svojich ľudí len aby mali zamienku zaútočiť na Irak atd...USA nehladi na ine štáty ale iba na seba

+1/0
12.9.2012 9:20

vransen

Re: Smutne

Což je oproti Slovensku, které citlivě vnímá potřeby cizích států, obrovský rozdíl,  Po nacionalistickém rozbití ČSR jde hlavně o to, aby se měli dobře v Maďarsku ;-D

+4/0
12.9.2012 9:23

l_jelinek

Re: Smutne

Smutné je spíše to, že jen očekávám den, kdy budeme Slovenskem obsazeni, asimilováni. V obchodech už se téměř nedomluvím, televizi raději vypínám, rádio to samé a ve firmě teď také - a nikdo z ministerstva kultury nebo rady pro rozhlasové a televizní vysílání ani necekne, byť je v ústavě zakotven jen jeden národní jazyk a veškeré další musí mít buď dabing nebo být opatřeny titulky. To je to smutné a jen potvrzuje, že Češi jsou nacionalisté akorát tak u piva, když se hraje fotbal nebo hokej. :-(

+1/0
12.9.2012 9:34

l_jelinek

Re: Smutne

Jasně a třeba na Měsíci také nepřistáli, že jo? Ony si ty konspirační teorie vždy najdou sluchu.

+3/0
12.9.2012 9:27

muž s brašnou neprošel.

Re: Smutne

Stejně jako naslouchači oficiální verze.

0/0
12.9.2012 9:51

l_jelinek

Re: Smutne

Ano, neboť zcela konkrétně u Apolla, pokud by byla byť jakákoliv pochybnost, a že ten program a let byl pod pěkným drobnohledem, tak by se z Ruska zvedl takový jekot o podfuku, že by to bylo v učebnicích ještě teď. A to samé o dvojčatech - na světě je tolik států, které by chtěly USA dostat na kolena, že byť jakýkoliv minimální důkaz o provedení akce tajnými službami USA už by dávno rozpoutal antiamerickou kampaň. Jenže očividně se nic, co by bylo možné považovat za takový důkaz, nenašlo. Takže ano, věřím vládní verzi a věřím Al-Káidě, která tu akci tak veřejně oslavovala.

+3/0
12.9.2012 10:04

Pinocheat

Re: Smutne

Velmi přesné. Jen bych dodal, že antiamerická kampaň je, jak je vidět i z podobných diskuzí, rozpoutávána poměrně úspěšně, neboť intelektuálně nemajetných duší je okolo nás ještě pořád dost.

+1/0
12.9.2012 10:17

karel_vvv

Re: Smutne

Ještě bych dodal, že tu pitomost o falšovaném letu Apolla 11 sponzorovala KGB, jako jednu ze svých propagandistických operací. Dokonce se podíleli - finančně - na natáčení filmu Kozoroh 1, který pojednává o takové zfalšované výpravě na Mars. Jsou na to důkazy z mnoha ověřených zdrojů.

Není pochyb, že i tyhle pověsti o 9/11 někdo velmi štědře platí - asi tajné služby Saudů, kteří poslední dobu tyhle věci dělají - stejně jako brutální export islámu všude. Stejní šmejdové jako komouši. Reagana na ně !

+1/0
12.9.2012 10:33

John Pitralon

Trochu více logiky by analýze neuškodilo

Tak dobře, Al-Kaidě se podařilo na území USA vycvičit 4 sebevražedné piloty, kteří dvěma údery zničili Dvojčata a v Pentagonu prorazili skrz 3 prstence až do prostoru Defense Intelligence Agency, kde zanechali obrovskou díru: http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/punchout.html

Jako malý bonus zaznamenala Al-Kaida ještě totálně zlikvidovanou strategickou budovu WTC 7 (v čase 17:20).

-

Už jen tím máme sérii nepravděpodobných událostí, která je někde na úrovni bondovky. A když se potom podíváme detailně na záležitosti jako je roztavená ocel, nanotermit, dynamika kolapsů a dáte si to dohromady s následným rozesíláním antraxu, zahájením "války proti terorismu" a kamuflováním vyšetřování, tak můžete lehce dojít k závěru, že oficiální verze je tak trochu lež a akce byla plánována a provedena zevnitř. Problém je jen v tom, že média stále opakují vládní verzi a tím připomínáním ji upevňují.

+1/0
12.9.2012 9:12

karel_vvv

Ať víme na čem jsme

Ještě jste měl doplnit, že holokaust zorganizovali sami židi, přistání Apolla 11 se natáčelo ve studiu a americký dolar bude zítra nahrazen novou měnou Amero. Ať je obrázek úplný.

Ne že by americká administrativa nelhala, to lže a hodně. Ale spíš pro zakrytí obrovské neschopnosti, všudypřítomné defraudace veřejných prostředků a byzantické korupce.

+9/0
12.9.2012 9:27

John Pitralon

Re: Ať víme na čem jsme

Nevím, jak to souvisí s Apollem a holokaustem. Stačí, když se podíváte na ten jediný odkaz, kde je vidět průraz ve vnitřním prstenci Pentagonu a trochu si celou věc srovnáte v hlavě. Potom možná uvidíte, že oficiální verze je krajně nepravděpodobná. To je vše, co říkám k tématu, OK? :-)

0/0
12.9.2012 9:37

David Nebesky

Re: Ať víme na čem jsme

Jediné, co je na letadle pevné, jsou motory. Právě takové díry bych po dopadu letadla v cestovní rychlosti na trávník před Pentagobem čekal.

+2/0
12.9.2012 9:44

John Pitralon

Re: Ať víme na čem jsme

Tohle je až nějakých 80 metrů uvnitř Pentagonu... Údajně to prorazil podvozek letadla, každopádně ten dotyčný objekt, který tam měl prorazit, nikdy neukázali :-)

0/0
12.9.2012 9:52

karel_vvv

Re: Ať víme na čem jsme

Souvisí to tak, že jsou to často šířené nesmyslné lži.

S tím Pentagonem je to fakt divné (slabé slovo). Asi nemohou říci, že někdo velmi naštvaný z prostředí americké armády (americký vlastenec, jako reakci na alibismus Pentagonu a nulovou reakci tajných služeb) odpálil proti Pentagonu řízenou střelu.

Stejně jako se nešíří o další podivné události, která se stala - další epizoda ze seriálu Zlomený šíp - ztráta jaderných zbraní. Kdy bombardér B-52 nafasoval místo cvičných střel s plochou dráhou letu 4 plně funkční nukleární zbraně a dva dny s nimi létal po Spojených státech, aniž si toho kdo všiml. Přes veškeré kontroly - je jasné, že to náhoda nebyla. To ovšem konspirační teorie není, ale holý fakt.

0/0
12.9.2012 10:00

Pinocheat

Re: Ať víme na čem jsme

Ano, právě to srovnávání v hlavě je to, co takovým jako jste vy, chybí. Připomíná mi to onu hypotézu, že ve starém Řecku znali bezdrátové technologie. Při vykopávkách se totiž nenašly žádné dráty.

+2/0
12.9.2012 10:08

vransen

Re: Trochu více logiky by analýze neuškodilo

A Elvise unesli mimozemšťani, kteří mají v oblasti 51 základnu ;-D

+1/0
12.9.2012 9:31

l_jelinek

Re: Trochu více logiky by analýze neuškodilo

A vy si opravdu myslíte, že by takovou operaci tajné složky odflákli tak, aby bylo "na první pohled jasné", že to bylo zinscenované a spousta chytráků to hned začala rozmazávat a chytat důvěřivce jako Vy? Soráč, ale pokud by to připravovali, tak jistě tak důkladně, že by případné nedostatky nebyly tak do "očí bijící" (nebo myslíte, že realizovat věrohodný výbuch je nějak složité a u pečlivě připravené akce by bylo normální "vytvořit" takovou amatérskou díru?).

0/0
12.9.2012 9:55

karel_vvv

Re: Trochu více logiky by analýze neuškodilo

Tajné služby jsou veliké organizace, dnes plné ambiciózních a přitom neschopných lidí. Všechno, na co v minulosti sáhli, skončilo katastrofou, ostudou, skandálem, mezinárodním incidentem nebo vším najednou. Ať se kouknete na cokoliv, co kdy CIA, NSA, ... udělala, vždy to byla grandiózní ukázka neschopnosti a následného alibismu.

Takže mi nikdo nenamluví, že by se jim něco takového mohlo povést a nikde by to velmi průkazně neproniklo.

Uvědomte si, že dnes je internet, kde i 15-leté dítě je schopno cokoliv zcela anonymně publikovat (třeba přes onion routing). To máte stejné, jako s mlčením o UFO - stejná, ale velmi oblíbená kravina. Je to totiž dobrý kšeft a dobře se to prodává. Lidi to mají rádi, i když vědí, že to je blbina.

+1/0
12.9.2012 10:19

Pinocheat

Re: Trochu více logiky by analýze neuškodilo

A vy víte o všech akcích co výše jmenované organizace udělaly? Vy jste prostě DOBREJ! ;-D;-D;-D

+1/0
12.9.2012 10:42

Pinocheat

Tak tomu říkám

blábol prvního stupně. Je rozdíl mezi zabíjením ve válečném konfliktu a terorizmem. Fanatičtí ručníkáři, duševně  žijící ve středověku, vraždí pro a v duchu svého pomateného náboženství. Něco takového je neomluvitelné ať to obracíte jakkoliv. Snižování tragičnosti této události je sice dost moderní (zvláště proto, že se jednalo přece o ty ošklivé, tlusté, hloupé...Američany), ale ukazuje to na vyloženě tupý přístup k událostem současných i nedávných dějin.

+4/0
12.9.2012 9:11

l_jelinek

Re: Tak tomu říkám

Průser je právě v tom "duševním středověku". Křesťanství také mělo své fanatické chvilku, ale zaplať bůh to bylo v době, kdy se rubali meči a řemdihy a někam se vůbec dostat trvalo týdny. V současné moderní době jsou zbraně hromadného ničení a dostat se do cílové oblasti je otázkou hodin. Tragické na tom je, že civilizované státy, místo aby jednotně ty extremistické prostě vsadily do "karantény", je v rámci demkraticie a humanismu ještě podporují všemožnými záchrannými balíčky, akcemi, dotacemi atd. Jistě, je to hnusné pro ty lidi úplně dole, ale jak jinak donutit masy, aby se vzbouřili? Jinak než hladem a bídou to jde špatně.

+3/0
12.9.2012 9:43

Pinocheat

Re: Tak tomu říkám

Je to tak, v rámci humanismu si podřezáváme větev.

0/0
12.9.2012 10:03

karel_vvv

FUJ, Absolutní špína

Jak něco takového vůbec můžete publikovat ?

Tak abyste věděli, Holokaust byl také projevem pochopitelného nacionalismu, pro změnu německého.

Doufám, že nějaký - pochopitelný nacionalista, jak jinak, jenomže americký - vyběhne a v přímém přenosu uřízne autorce její blbou hlavu, přesně jak to mají ve zvyku pošahaní islamisté.

FUJ redakci, něco tak odporného jsem již dlouho nečetl.

+5/0
12.9.2012 9:08

karel_vvv

Re: FUJ, Absolutní špína

Jenže to žádný příslušník naší vyspělejší kultury neudělá, pokud je dosud příčetný. To mají vyhrazené právě ti nekulturní islamisté, vyznavači této arabské zvířecí ideologie, pouštního loupežníka a vraha, prznitele dětí Mohameda. Není to žádné náboženství, je to jen vražedná nenávistná sekta, která by měla být zakázána a její vyznavači stříleni na potkání jako krysy.

+2/0
12.9.2012 9:20

gars

Být členem sekty nebo církve která se vymezuje vůči ostatním

a její členové bez odsudku mlčí k zabíjení druhých je nelidské ... stejně tak je nelidské, když se takto chovají příslušníci státu v jehož jméně nebo ideologii je zabíjeno ... lhostejno kde je příčina a kde následek ... !!

+1/0
12.9.2012 8:57





Najdete na iDNES.cz