Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další oběť metanolu. Muž zemřel ve Znojmě v den svých narozenin

Ve znojemské nemocnici zemřel v úterý deset minut před půlnocí dvaačtyřicetiletý muž z Havířova. Mluvčí nemocnice potvrdil, že se otrávil metanolem a následně mu selhaly životně důležité orgány. Celkově je to už devátá oběť jedovatého alkoholu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Levicovy.Pravnik

hmm, prý záruka prvotřídné kvality

nejdřív se oslepne a pak se zemře;-O   že se dělají špatné salámy a rohlíky je jedna věc.ale po nich se aspon neumírá jako po kolokovaném alkoholu;-(

0/0
12.9.2012 13:53

von-bis

levné nálevny

Tak to lze i očekávat v parlamentní kantýně.

+2/0
12.9.2012 11:58

Bery

Re: levné nálevny

Vsak proto ten krizovy stab. ;-)

+1/0
12.9.2012 12:22

net.Xtreme proti diskriminaci

Velký panák čistého methanolu může být výjimečně smrtelný

ve zvláštních případech a bez lékařské pomoci, někde od pěti velkých panáků výš začíná jistota smrti bez lékařské pomoci, Zajímalo by mě, kolik toho oběti vypily, dalo by se přibližně odhadnout, jestli v těch lahvích byl 10% nebo 20% methanol, každopádně podle všeho to vypadá, že vypily minimálně láhev, pokud tam bylo 20% methanolu, tak tipuji, že vypily půl litu až litr, pokud jen deset procent, tak víc než jednu láhev...

0/0
12.9.2012 11:44

bar.bu.do

Re: Velký panák čistého methanolu může být výjimečně smrtelný

... problém je v tom, že oběti většinou nepily současně etanol ...

... ten jedovatý chlast je metanol, voda a příchuť ...

0/0
12.9.2012 11:47

vsamotar

Ale stejně je to divné...

Připadá mi divné, že se falešný alkohol objevil už ve třech různých lahvích, údajně i kolkovaných. Tohle by totiž napovídalo již velmi dobře zajeté distribuční síti falešného alkoholu, která distribuuje alkohol do pochybných náleven, kde jde zejména o zisk a nízkou cenu. Kdyby šlo o jednu várku, bude to pár flašek jednoho typu. No a jedna ta várka se jim nepovedla. Ale nebýt toho, nikdy by se jim na to nepřišlo. Bude to dle mého mínění větší, než si myslíme.:-/

0/0
12.9.2012 11:10

bar.bu.do

Re: Ale stejně je to divné...

... už někde našli metyl?

0/0
12.9.2012 11:24

daska88

Čína, Rusko

nechci ohrozovat nas export

0/0
12.9.2012 10:55

cernobila_televize

toz tak

nezda se vam ta kopie kvalitnejsi nez original? 8-o

0/0
12.9.2012 10:42

Šerlok Homeless

Re: toz tak

Kvalitnější co? Tisk? Papír? Smrt?

0/0
12.9.2012 10:54

cernobila_televize

Re: toz tak

tak samozrjeme je rec o te etikete, papir na monitoru neporovnam. Ale tisk toho padelku je ostrejsi oproti tomu rozmazanemu originalu, jako by z inkoustove tiskarny.

0/0
12.9.2012 10:56

bar.bu.do

Re: toz tak

... a v které flašce byl metyl?

0/0
12.9.2012 11:49

PIsa.lek

Re: toz tak

A nebude to tak náhodou tak, že ten originál má ochranné prvky (speciální "lesklá" barva) a nepodařilo se to jen dobře nafotit?

0/0
13.9.2012 9:58

cernobila_televize

Re: toz tak

u nejlevnejsiho alkoholu bych moc specialni ochranne veci nehledal, ale mozna se mylim.

0/0
13.9.2012 10:25

MUDr. Cvach Csc

V hospodách už ani ťuk

Pěkně láhev kvalitní kořalky v tašce sebou do hospody, vyjít před hospodu s kamarády a tam si dát kolo panáků a pak se vrátit k pivu. Tak jako se to dělájí nekuřáci v kuřácké hospodě. Tohle je jediná jistota. Sorry hospodští. V

+3/0
12.9.2012 10:07

MUDr. Cvach Csc

Re: V hospodách už ani ťuk

Oprava: Tak jako to dělájí kuřáci v nekuřácké hospodě.

0/0
12.9.2012 10:09

krkavec běžné velikosti

Re: V hospodách už ani ťuk

proč by si nekuřáci v kuřácké hosodě taky nemohli dát kolečko panáků venku  :-) ,ale jinak souhlas

+1/0
12.9.2012 10:21

ynot

Na můj vkus

to testujou nějak moc dlouho

0/0
12.9.2012 10:06

Qíteček v nemilosti cenzůry

Re: Na můj vkus

To víš, 21. století.

0/0
12.9.2012 10:12

Flipmode

Stop alkohol

Fascinuje me jak je droga, ktera totalne otupuje lidi, tak popularni. Lidem je z toho zle, jsou zavisli, agresivni, umiraji na to a porad se najde dost blbcu, kteri se budou pravidelne ozirat a chovat se pak jako lidi (ne jako zvirata, protoze to by byla jejich urazka). Alkohol dela z lidi idioty - kdyz ne dlouhodobe, tak aspon po dobu opilosti.

Prestante pit a neni co resit. Nevim proc se z toho dela takova story - staci prestat nebo k tomu pristupovat s rezervou. Po vypiti jednoho panaka se nikdo neotravi.

Ale hlavne ze je alkohol legalni...potom tady mame jen spoustu (mimojine) alkoholem otupenych ovci. A uz se "tesim" na reakce na tento prispevek v CR, kde clovek, ktery nema alkohol rad, je povazovan temer za tridniho nepritele.

+5/0
12.9.2012 10:00

Smrť

Re: Stop alkohol

Já Tě zklamu, já s Tebou souhlasím, musíš se těšit na jiný příspěvek.

0/0
12.9.2012 10:02

Flipmode

Re: Stop alkohol

naopak, jsem rad R^

0/0
12.9.2012 10:04

Jerry1984

Re: Stop alkohol

já to beru tak, pij si kdy chceš a kde chceš, stejně tak já... nevím proč bych měl někomu vnucovat svůj názor R^

+2/0
12.9.2012 10:03

Qíteček v nemilosti cenzůry

Re: Stop alkohol

R^

0/0
12.9.2012 10:13

TuJeKam

Re: Stop alkohol

líbí se mi že jste si odpověděl v jedné větě proč je populární - já jinak piju často a hodně (né patoky), ale souhlasím s vámi že alkohol je metla lidstva

0/0
12.9.2012 10:12

pingu1

Po vypiti jednoho panaka se nikdo neotravi.

8-o

0/0
12.9.2012 10:30

pivak2

Re: Stop alkohol

Po vypiti jednoho panaka se clovek otravi, jen te nebude mit tak fatalni nasledky. Po dvou uz muzes oslepnout. A uprimne, kdyz clovek zacne panakovat, tak jich par protoci.

0/0
12.9.2012 11:23

jamesdixon

Re: Stop alkohol

Máte  prvadu, já jsem pochopil úřed desetiroky, že chlast člověka opravdu devastuje a desátý rok nepiju vůbec žádný alkohol. Ale obecně vás lidé s tímto názorem "vyhodí.

0/0
12.9.2012 11:44

Vodník+

S KŘÍŽKEM PO FUNUSE

Vidím, že se náhle celnící, hygienici a další úřední čeládka může samou aktivitou přetrhnout. Snad budou dokonce dělat přes čas. Chci se příslušných činovníků zeptat co si od toho slibují a kolik pančované kořalky najdou. Předpokládám s pravděpodobností hraničící s jistotou, že nenajdou nic nebo jen zanedbatelných pár kapek. Chtěl bych vidět obchodníka,který s tímto svinstvem obchodoval, že by si jej po této mediální a úřední masáži nechal ve své provozovně a čekal až to u něj najdou. Tyhle metanolové koktejly jsou určitě už dávno v kanálu nebo dobře schované,aby se daly vytáhnout až tento humbuk pomine a lidé na to zapomenou.

Včera jsem slyšel v rádiu, že oblíbenou metodou těchto šejdířů je filtrovat denaturák přes filtry na zahradní bazény takto "vyčištěný" špiritus dále dochucovat. Navíc je otázkou jestli se to dělá jen u nás nebo se část těchto utrejchů vozí ze zahraničí.

Jedinou obranou je zajímat se o to co piju a nekupovat levný šunt z pochybných zdrojů. Není nad domácí pálenku.

+2/0
12.9.2012 9:59

jamesdixon

Re: S KŘÍŽKEM PO FUNUSE

Denaturák není pančovaný methanolem. To by byl smyslově nerozenatelný od potravinářského lihu a došlo by k záměnám. Je pravda, že závadný alkohol už je asi zlikvidován, ale jak byste chtěl, aby se zasáhlo dopředu? To by muselo mnoho kontrolorů sledovat každý podezřelý zdroj alkoholu - stánky, pochybné večerky, hospody nejnižších tříd apod.

+1/0
12.9.2012 11:42

von-bis

Re: S KŘÍŽKEM PO FUNUSE

Pokud to vylívají, tak se to musí projevit v kanalizaci.

0/0
12.9.2012 12:05

Jerry1984

si zaveďte

klidně prohibici... a pak poděkujte médiím R^

0/0
12.9.2012 9:57

laduk

hm..

Buď se to někomu totálně vymklo z ruky nebo je to někomu totálně jedno ve stylu "neumím čésky"

0/0
12.9.2012 9:54

Jerry1984

Re: hm..

a proč se nedělají on line přenosy i z jiných lidských tragédií, kterých určitě není míň..

+1/0
12.9.2012 10:02

shevek

Re: hm..

Možná proto, pane chytrý, že tohle slouží jako upozornění lidem, jak se situace vyvíjí. Když jsou povodně, také jsou online reportáže... A to samé i z jiných nešťastných událostí (sněhové kalamity atd.) Takže tu nehrej nějaké divadlo a neplkej nesmysly ;) Tohle je prostě problém, který se vyvíjí a lidé dostávají aktuální informace o tom, kde by se jaký alkohol mohl objevit. On totiž bohužel ne každý je tak inteligentní s chutí do života, aby prostě pár dní přestal chlastat. ;)

0/0
12.9.2012 11:04

Henry_Kissinger

nějak se vám ta teorie, že šlo stejně o samé bezdomáče

začíná sypat, tento pán jezdil do práce, ta 28 letá pracovala v automobilce,...

+10/0
12.9.2012 9:41

Bery

Re: nějak se vám ta teorie, že šlo stejně o samé bezdomáče

Bezdomaci jedou na krabicaku... pro ty je panak moc drahej.

+1/0
12.9.2012 9:48

ynot

Re: nějak se vám ta teorie, že šlo stejně o samé bezdomáče

1 panák = 1 krabice

0/0
12.9.2012 10:08

u.boat

Re: nějak se vám ta teorie, že šlo stejně o samé bezdomáče

případně na okenu. Ta má nejlepší poměr cena / výkon :-P

0/0
12.9.2012 10:14

xs123

Re: nějak se vám ta teorie, že šlo stejně o samé bezdomáče

to je právě útěchou snobů a abstinentů, že se jim to stát nemůže. Bohužel bez snobů by byla naše společnost lepší a abstinenti dost často bývají divní.

0/0
12.9.2012 9:54

shevek

Re: nějak se vám ta teorie, že šlo stejně o samé bezdomáče

A lidé na diskusích bývají dost často chytří jak rádio... ;)

0/0
12.9.2012 11:05

medabzuk II

na morave je slusnost delat chlast ze svestek,

proc to nejakej sikmovokej bastard micha z metanolu nechapu. doufam, ze az ho drapnou, dostane dozivoti

0/0
12.9.2012 9:33

d__mm

Re: na morave je slusnost delat chlast ze svestek,

bude těžký prokázat úmysl

0/0
12.9.2012 9:33

medabzuk II

Re: na morave je slusnost delat chlast ze svestek,

tak ze to myslel dobre mu asi moc nepomuze ;-)

0/0
12.9.2012 9:34

d__mm

Re: na morave je slusnost delat chlast ze svestek,

tak dostane obecný ohrožení z nedbalosti v nejvyšší trestní sazbě + daňový úniky

0/0
12.9.2012 9:35

medabzuk II

Re: na morave je slusnost delat chlast ze svestek,

obecny ohrozeni ma tusim nejakej odstavec, ze tam muze byt i dozivoti, ne? sem linej to googlit

0/0
12.9.2012 9:36

d__mm

Re: na morave je slusnost delat chlast ze svestek,

jo, ale úmyslný (§ 272). § 273 je nedbalostní a tam je max. 10 let. v tomhle případě max. 8 let.

0/0
12.9.2012 9:37

medabzuk II

Re: na morave je slusnost delat chlast ze svestek,

to je malo ;-€

+1/0
12.9.2012 9:44

Johny81

Re: na morave je slusnost delat chlast ze svestek,

Je to málo a navíc těm mrtvým už to nepomůže ;-(

0/0
12.9.2012 9:47

garii v21.0 (limited edition)

Re: na morave je slusnost delat chlast ze svestek,

Úmysl zabít. Tohle je zcela jasná vědomá nedbalost. Zatím. Pokud ale bude blbej a řekne, že to udělal naschvál, aby zabil co nejvíc lidí, pak potom...

0/0
12.9.2012 9:38





Najdete na iDNES.cz