Diskuze

Jednání ODS s rebely: Tluchoř vytáhl kartu privatizace Budvaru i drah

Do vyjednávání o vládním balíčku s vyššími daněmi vnesl poslanec ODS Petr Tluchoř nový aspekt. "Privatizace je jeden ze způsobů, jak získat prostředky," sdělil iDNES.cz Tluchoř. Stát podle něj nemá provozovat vlaky či vařit pivo. Ve hře je také křeslo šéfa NKÚ, o které má zájem další z rebelů Ivan Fuksa.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Praotec Tunel999

27. 9. 2012 14:13
Aha, tak kamosi modrych zlodeju

maji zalusk na Budvar, kterej jako jedinej statni podnik funguje se ziskem..;-D;-DRvEU

0 0
možnosti

ODSakEda

27. 9. 2012 14:18
Re: Aha, tak kamosi modrych zlodeju

On osobně jej chce do z ODS koupit??? . . . No ale já ten "náš" pivovar nechci, chci aby se úředníci a

politici za moje daně starali o důležitější věci - pouze o legislativu a

nic nevlastnili a neřídili!!!! ;-€ At si vaří pivo soukromně kdo chce! Je jich

málo?! 

Jde o princip, ne o to že je v zisku nebo ve ztrátě, vyjímečně momentálně, neb budeli ve ztrátě dotáká se pak i mě jako poplatníka!!!...;-O  Soukromej at má klidně ztrátu ta se mě nedotýká ;-D O to jde!

0 0
možnosti

Ramon68

13. 9. 2012 16:48
BUDVAR

Já myslel, že jim jde o lidi a oni by zase rádi nějaké to všimné, že rozprodají to poslední co stát má.

Někdo dokonce tvrdí to, že celou tuhle zemi vedou do kopru jenom proto aby mohli koupit i to poslední cenné co tady je a nejlépe za hubičku sami a nebo někomu jinému za nějaké ty kapříky.

0 0
možnosti

Rudin

11. 9. 2012 10:11
Tluchoř!

Ty vymaštěnej křivoústej Tluchoři a co Francie to je co za stát a vlastní dost majetku pod svou zprávou!

0 0
možnosti

ODSakEda

27. 9. 2012 14:00
Re: Tluchoř!

Franci je právěže silně socialistická země! Hlavně má, bohužel,  nejsilnější zastoupení v Bruselu a nejvetší vliv na všechny ty nařízení i nesmylná a byrokracii! :-(

Apropo, proč by měl stát vlastnit a úřednící potažmo politici řídit..., jakýkoliv podnik, výrobu???... ;-€

0 0
možnosti

mirekrt

11. 9. 2012 8:29
Sanovat statni rozpocet napriklad z CEZ je zlodejna

Poslanci maji z hlavy totalne vymazany vsedni zivot obcanu a ziji ve skleniku. Navrhovat sanaci diry ve statnim rozpoctu vyssim vyplacenim zisku z CEZ by znamenalo jedine, vedeni CEZ by dostalo ukol a vysledkem by byly vyssi ceny elektriny, coz je pri (bohuzel) hlouposti ceskych poslancu nejjednodussi reseni.

Je nutne co nejdrive navolit jine poslance, ale vyvarovat se racyklatu stylu Klause, ci Zemana, Klaus je idolem soucasnych poslancu ODS a jeho soucasny populismus nemuze zakryt jeho zasadni podil na soucasnem marasmu Ceske republiky

0 0
možnosti

Tenzulice

11. 9. 2012 13:03
Re: Sanovat statni rozpocet napriklad z CEZ je zlodejna

Zatímco soukromý majitel ČEZu dá vedení za úkol co nejnižší ceny el. energie, třeba i na úkor zisku, že? ;-D

0 0
možnosti

rene1879

11. 9. 2012 7:56
Takhle to dopadlo ve Velké Británii:

Co se týče privatizace železnice, varovný je příklad z Británie. Tam je železniční síť dvacet let po privatizaci stále špatná, je nyní roztříštěná a drahá - státní dotace na provoz britských železnic jsou ročně vyšší o 39 miliard Kč ročně, než byly před privatizací. Ředitelé pěti soukromých železničních společností si v Británii vyplácejí průměrný plat 30 milionů korun ročně. Je to výhodný penězovod, ale k zlepšení železničních služeb to nevedlo.

http://www.blisty.cz/art/64895.html

Podrobnosti http://www.blisty.cz/art/64699.html

1 0
možnosti

ODSakEda

27. 9. 2012 14:02
Re: Takhle to dopadlo ve Velké Británii:

jaký státní dotace jeli soukromá???...8-o;-€

0 0
možnosti

poctivý_politik=oxymoron

11. 9. 2012 6:55
Nevím jak Budvar,

ale zprivatizovat pražskou MHD už se mělo dávno. Nechat udělat nezávislý posudek kolika penězi by to mělo město dotovat a tuto částku uvést jako nejvyšší možnou při výběrovém řízení a navíc nedat ani korunu. Soukromník pak nemá důvod podepisovat nějaké předražené, nesmyslné a nevypověditelné smlouvy. Proč by to taky dělal že? Ale pokud to patří město, tak se vždycky nejde nějaký gauner, který se na tom chce obohatit a tenhle systém k tomu přímo vybízí!!

0 0
možnosti

109e

11. 9. 2012 19:29
Re: Nevím jak Budvar,

Jo, soukromník by se obohatit nechtěl;-D

0 0
možnosti

tajny agent

11. 9. 2012 6:23
Podle teto logiky by stat nemel delat nic ...

ani tvorit pravidla ... protoze stat dela udajne vse nejhur, takze by to mela delat nejaka soukroma firma, osoba ... kral ... a stat by tak nemel existovat. Co je podle mne uplna blbost ... statni vzdelani urcite lidem nevadi kdyz diky nemu vydelavaji obrovske penize ... trapne kam az lidska hloupost, ovlivneni propagandou elit muze zajit. Ja bych naopak nektere cinnosti zestanil a to podle srovnani jejich prospesnosti jako soukromych a statnich ... takove uhelne doly, rafinerie, vodarny ... tam neni potreba trzni souteze.

2 0
možnosti

ODSakEda

27. 9. 2012 14:04
Re: Podle teto logiky by stat nemel delat nic ...

Ne nic, ale jen zákony, mantinely! A ne vlastnit a řídit a to žádný podnik ani výrobu!!!;-€ úředník potažmo politik s paušálním platem neumí v 99% ani nic řídit ani tím paušálním platem nemá motivaci ani strach ze stráty kterou automaticky sanuje z daní!!!... ;-ORv

0 0
možnosti

ifurt

11. 9. 2012 0:56
Kalousek

a jeho podržtaška Nečas budou muset makat jako koně.

1 0
možnosti

arght

11. 9. 2012 0:28
jo, a jeste jedna vec

dostane na rypák:-)

1 0
možnosti

arght

11. 9. 2012 0:27
.

Kde bere tluchor tu drzost, aby se zasazoval o privatizaci neceho, na jehoz vzniku nema ani pramaly podil.....lobista anhojzrbush, prosetrit protikorupcni policií :-)

1 0
možnosti