Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rodina už není co dřív, řekla notářka a posvětila svazek muže a dvou žen

Brazílii překvapil případ muže a dvou žen, kterým notářka schválila občanský svazek. Podle úřednice se pohled na rodinu mění, takže svazek o třech členech by neměl být nic neobvyklého. Krok se setkal s masivní kritikou právníků i náboženských organizací.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pingu1

..noterka nema na sveceni glejt...

:-P

0/0
30.8.2012 11:59

Lino Inventura

Je to v pořádku

My máme ve voliérách na 10 bažantích slepic jednoho kohouta a z vajec zajišťujeme zazvěření revíru. Kdybychom tam měli v jedné voliéře jen slepice a ve druhé jen kohouty, bažanti z přírody vymizí...Sorry 4%:-)

0/0
30.8.2012 7:47

broukmravenec

jo! Homouši ať si trhnou!

0/0
29.8.2012 22:50

Petr z Bologni II.

...

Zajmalo by mne, jak je mozne, ze se tu najde tolik dusevne zpozdilych existenci, kterym nevadi podminovavani zakladu nasi civilizace. Jsou hloupi nebo hloupi?!

+2/0
29.8.2012 20:02

Vladimír Škopek

Re: ...

Oni mají pocit, že člověk je tu pro to, aby si mohl dělat všechno. A že naše vyspělá civilizace vznikla ze vzduchoprázdna. Pak se nelze divit tomu kulturnímu rozkladu všude kolem.

+1/0
29.8.2012 20:39

nosded

Re: ...

Zkusil jste se zamyslet také nad tím jestli to není obráceně? Jestli nejste hlupák vy? Třeba je to pro budoucnost Evropy dobrá cesta v době úbytku obavatel třeba u nás

0/0
29.8.2012 22:48

Vladimír Škopek

Re: ...

Dobrá cesty tím, že všechno rozbořím a nic nepostavím? A nemáte pocit že by tohle mnohoženství fungovalo jen když by bylo významně větší množství žen než mužů? Jenže ono jich je skoro stejně a větší převahu mají ženy až v době, kdy už toho moc neodrodí.

0/0
30.8.2012 11:24

Červená_Karkulačka

asi je to lepší než...

No pokud bych měl volit, jestli jeden muž a dvě ženy, které s tím dobrovolně souhlasí nebo schválit manželství stejného pohlaví, tak jsem rozhodně pro ty dvě ženy. Je to mnohem logičtější a lidstvo tak bezpečně nevymře.

+4/0
29.8.2012 17:57

Přezdívka č.2,23x10e12 + 1

Re: asi je to lepší než...

To je logika...

0/0
29.8.2012 18:41

nosded

Re: asi je to lepší než...

To je určitě rozumný názor. Obzvlášť  když si už brzy  různí chovatelé prosadí sňatky se zvířaty. To budeme vzpomínat na časy kdy se ženili jen homosexuálové. Jen aby byko dost oddávajících.

0/0
29.8.2012 22:32

machomacho

Konečně...

Konečně někde posvětili to, co je normální ... Už aby to přišlo k nám.

0/0
29.8.2012 17:08

antimultivitamin

Re: Konečně...

V arabských zemích je třeba normální ukamenovat ženu za cizoložství a nebo setnou člověka za hanobení koránu. Já se raději držím toho, co je normální v naších krajích. Ono je to takové normálnější. Ale ona celosvětová situace směřuje k tomu, že manželství bude už jenom symbolický svazek, bez nějakého právního významu.

+2/0
29.8.2012 17:26

iElEn

Re: Konečně...

No, spíš právě jenom s právním významem. To je právě symbolika jde kvapem do háje.

0/0
30.8.2012 15:24

antimultivitamin

Časem bude možné uzavřít sňatek i s domácím mazlíčkem

Pak budeme moc konečně konstatovat, že se společnost naprosto osvobodila od předsudků a xenofobie. Samozřejmě, nesmí být v tomto směru diskriminování ani pedofilové, protože to by bylo skutečně špatné a amorální. Co je to za svět, kde si člověk nemůže vzít za ženu svojí akvarijní rybičku a nebo svého meďáka? ;-D

+2/0
29.8.2012 17:00

lapac

Re: Časem bude možné uzavřít sňatek i s domácím mazlíčkem

Snatky muzu se slepicemi jsou ostatne uz dlouho bezne.

0/0
29.8.2012 22:56

Qlk_5

Brzo bude možné

oženit se legálně s fíkusem! R^

+3/0
29.8.2012 16:43

Dangerous_Dave

Re: Brzo bude možné

kdyz dokaze fikus srozumitelne vyjadrit souhlas tak proc ne

+1/0
29.8.2012 17:02

Pattr

Re: Brzo bude možné

Zákon se napřed upraví tak, že pokud nevyjádří srozumitelně nesouhlas, považuje se to za souhlas!

+4/0
29.8.2012 17:04

antimultivitamin

Re: Brzo bude možné

Každé malé dítě ví, že mlčení je souhlas :-) Navíc měřením povrchového napětí byly zjištěny reakce květin na přítomnost blízkých objektů. Určitě existuje u kytek i něco jako pozitivní odezva a té by šlo využít při získání "ano". ;-D;-D;-D

+2/0
29.8.2012 17:04

antimultivitamin

Re: Brzo bude možné

Představa průvod Prág Dendrof Pride je hodně lákavá ;-D Na ten bych se asi šel i podívat ;-D

+1/0
29.8.2012 17:02

milan2561

Moderní přístup je vykopnout starou z baráku i s děckama,

nechat sociálku ať je živí, nejlépe neplatit ani alimenty a do baráku si nastěhovat mladou ženskou a valit do ní prachy. Tohle je legální způsob jak vyjít se 2 ženskýma.

+1/0
29.8.2012 16:28

Červená_Karkulačka

Re: Moderní přístup je vykopnout starou z baráku i s děckama,

Taky to tak vidím. Je to takový druh pokrytectví. Legálně to být nesmí, ale nelegálně to stejně polovina lidstva (bohužel i ta křesťanská část) dělá.

0/0
29.8.2012 18:00

ika

Re: Moderní přístup je vykopnout starou z baráku i s děckama,

Taky souhlasím.

0/0
29.8.2012 20:31

vmlich

Tak je potřeba upravit i náš zákon o rodině!

Nemělo by se řešit pohlaví ani počet osob, natož způsob, jakým si kdo dělá dobře. Slovo "rodina" je od "roditi" a pokud toto dokážou, ať jsou rodina, co komu do toho, kolik jich je.

+4/0
29.8.2012 16:24

milan2561

Re: Tak je potřeba upravit i náš zákon o rodině!

Souhlasím, jenom je třeba dodat, že by měl být nějaký zákon proti tomu aby se rodily degenerované děti.

0/0
29.8.2012 16:30

ika

Re: Tak je potřeba upravit i náš zákon o rodině!

Zákaz incestu by zůstal v platnosti. A jinak to těžko ovlivníte. Jak? Euthanasií?

0/0
29.8.2012 20:32

Dangerous_Dave

Re: Tak je potřeba upravit i náš zákon o rodině!

rodina nepochazi ze slova rodit ale ze slova rod

jeden by rekl ze to je jedno, ale kdyz chcete argumentovat proti nekonvencnim svazkum takovou hlouposti tak na rozdilu musim bazirovat :)

+2/0
29.8.2012 17:04

ika

Re: Tak je potřeba upravit i náš zákon o rodině!

Tak zrovna proti tomuhle nekonvenčnímu svazku to přece argument není. Ty dvě ženy mohou rodit dokonce na střídačku.

0/0
29.8.2012 20:34

vasek001

Re: Tak je potřeba upravit i náš zákon o rodině!

A slovo rod pochazi z ceho? Z toho ze se vsichni zrodili..... v rodine? ;-)

0/0
30.8.2012 11:48

Dangerous_Dave

Re: Tak je potřeba upravit i náš zákon o rodině!

rod = puvod

v kazdem pripade bazirovat na tom, ze rodina je od slova rodit a tudiz uskupeni, kde nikdo nemuze rodit neni rodina je fakt hloupe

0/0
30.8.2012 12:28

Kojot

Souhlas

Naprosto souhlasím. Církve do toho nemají co kecat a hodnoty jsou individuální. Právo má sloužit potřebám lidí a zajistit jejich ochranu, nikoli řešit, jak mají vypadat trvalé vztahy.

+2/0
29.8.2012 16:21

Vladimír Škopek

Re: Souhlas

A pak nemá být tahle kultura v rozkladu.:-) Člověk je společenský tvor, ale nikdo nemá právo mu do ničeho kecat...aha. Takže jenom slíznout smetanu, zmůže-li se tahle společnost v budoucnosti ještě na nějakou.

+1/0
29.8.2012 20:38

vasek001

Re: Souhlas

A z jakeho titulu by mu do toho mela kecat cirkev jejimz clenem neni a navic pokud v danem state ta cirkev nema treba ani velke procentualni zastoupeni? :-)

+1/0
30.8.2012 11:50

dodyn

Co je komu potom kolik ženských má chlap doma

když jim to vyhovuje jak jim v tom chce někdo zabránit? On časem pochopí že jedna baba je někdy až moc, ale kdybych měl znovu pětadvace tak bych do toho šel.

+1/0
29.8.2012 15:32

JirkaVonErzgebirge

Jedno velký nebezpečí tu je!

Jestli si nevzal ségry, tak bude mít dvě tchýně!

+5/0
29.8.2012 14:59

nosded

Re: Jedno velký nebezpečí tu je!

Ty dvě tchýně jsou velké riziko. Možná ale, že by šlo je poštvat proti sobě navzájem a tím  jejich ůdernou odklonit od sebe

0/0
29.8.2012 22:56

ilenka

Docela rozcestí....

Osobně jim přeji jakýkoliv svazek...tedy pokud to vyhovuje všem zůčastněným stranám, ale z širšího pohledu na tohle sociální, hodnotové a společenské přehodnocování a odvracení se od tradic zajdeme na úbytě. (Ach ta potřeba žádat pro každou barvu, rasu, orientaci a myšlenkouvý pšouk právní klasifikaci a společenské uznání, jakoby tolerance nestačila...)

Permanentní ústup od čehokoliv ustáleného, dehonestace letitých obyčejů, modelů....není pro náš křesťanský (nebo z křesťanských kořenů vzešlý svět ateistů zde v Čechách) vůbec dobrý. Muslimský ani budhistický region by takové narušování tradionálních hodnot neumožnil a vlastně i díky tomu tak posiluje na úkor křesťanů, jejichž počet klesá a klesá .

+2/0
29.8.2012 14:47

bar.bu.do

Re: Docela rozcestí....

... monogamie není křesťanský obyčej ...

0/0
29.8.2012 15:16

Mallinali

Re: Docela rozcestí....

Ale je. Že ho praktikujou i jinde na tom nic nemění.

+2/0
29.8.2012 20:42

Židomor

Nejdřív homosexuální svatby, teď polygamie...

Já už jenom čekám, kdy povolí i sňatky s dětmi a se zvířaty. V rámci rovnosti, přece, nikdo nesmí být diskriminován!

+1/0
29.8.2012 14:46

Králík z klobouku

Re: Nejdřív homosexuální svatby, teď polygamie...

Se vztahy ke zvířatům tolik problémů není. Pánbíčkáři zatím nedemonstrují před zverimexy a nedělají nenávistné demonstrace proti pejskařům. Aspoň u nás ne.

0/0
29.8.2012 15:05

ctyrykacka

Hranice jsou proto, aby byly překonávány.

Teď je na řadě smíšené manželství - například muž a ovce, žena a kůň. A nechci tady číst příklad muž a kráva ;-D

0/0
29.8.2012 14:45

Qlk_5

Re: Hranice jsou proto, aby byly překonávány.

Muž a saň? ;-)

0/0
29.8.2012 16:41

ika

Re: Hranice jsou proto, aby byly překonávány.

Nejdřív si musí u Shakespeara přečíst, jak ji zkrotit.;-D

0/0
29.8.2012 20:36

babca

furt mi to pripadne normalnejsi

Nez sou...i duhacu...

0/0
29.8.2012 14:44

tenysáák

já myslel, že to bylo v hostivici

;-D

+4/0
29.8.2012 14:42

dodyn

Re: já myslel, že to bylo v hostivici

R^R^R^

0/0
29.8.2012 15:24

cenzurajeprasarna.com

náboženské organizace

ať se radši nevyjadřují a starají se o sebe a svý hloupý ovce :-P:-P to jak žijí lidé mimo jejich sektu je vůbec nemusí zajímat...;-O

+9/0
29.8.2012 14:28

Vladimír Škopek

Re: náboženské organizace

Ta "sekta" je důvod proč tu jste, proč myslíte jak myslíte a proč je naše civilizace takhle daleko. Pokud jí takhle znevažujete, kopete jenom sám do sebe. A to je trochu trapné..i když jistě velmi módní.;-)

0/0
29.8.2012 20:47

vasek001

Re: náboženské organizace

Pokud se na to podivate objektivne tak tak sekta teto civilizaci neco dala, ale i mnoho vzala.:-)

0/0
30.8.2012 11:52





Najdete na iDNES.cz