Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dost bylo vražd Kaddáfího důstojníků, varuje libyjský Velký Muftí

Nejvyšší vůdce muslimů v Libyi odsoudil vlnu atentátů na vysoce postavené důstojníky, kteří sloužili během režimu Muammara Kaddáfího. Od začátku roku bylo v Benghází zavražděno už čtrnáct důstojníků bývalého libyjského vůdce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

rene1879

Kvůli tomu jste revoluci opravdu nedělali....

Bylo třeba zničit režim, který neposlouchal. A dokonce svým obyvatelům drze zajišťoval nejvyšší životní úroveň v Africe.

Střílení do lidí nevadí, to se vždycky zdůvodní (viz. teď JAR).

Civilisty je třeba chránit, i když letecké bombardování stojí životy 160 tisíc lidí. A některá města (Syrta) se musejí úplně srovnat se zemí.

Ať si myslím o našich disidentech cokoliv, nikdy nikdo z nich nepožadoval bombardování vlastní země jako ti, co byli dosazeni k moci v Libyi. Sebranka....

+5/0
20.8.2012 21:40

Rodnok

Re: Kvůli tomu jste revoluci opravdu nedělali....

To je zas pohádek jako z Haló novin ;-D

+2/0
20.8.2012 21:45

rene1879

Re: Kvůli tomu jste revoluci opravdu nedělali....

http://www.zvedavec.org/komentare/2012/08/5066-kdo-bojuje-v-syrii.htm?PHPSESSID=fsqq0057q3s8ebm1qgr1bmg5a7

Nevystavuj svou hloupost a neinformovanost na internetu!

Thierry Meyssan

Je francouzský intelektuál, zakladatel a ředitel Voltaire Network a Axis for Peace Conference. Jeho sloupky v arabských, španělských a ruských novinách a magazínech se specializují na mezinárodní vztahy.

Další materiály na WEBu http://en.wikipedia.org/wiki/Thierry_Meyssan

0/0
20.8.2012 21:49

rene1879

Re: Kvůli tomu jste revoluci opravdu nedělali....

a dalších odkazů ti najdu desítky, Pane Dušane Jasánku

0/0
20.8.2012 21:50

Rodnok

Re: Kvůli tomu jste revoluci opravdu nedělali....

jo, tímhle komikem jsem listoval v knihovně, Velký podvod nebo jak se to jmenovalo. o 9/11. Intelektuálem je tak možná na Zvědavci :-P

+2/0
20.8.2012 21:56

Propána Butána

libyjský Velký Muftí varuje před násilím

Jak tohle zapadá do standardních schémat?

+2/0
20.8.2012 20:24

thuan

Revoluce

Vrazda-to je "revoluce" kterou Zapad rozpouta a podporuje na S.Vychode.Rv

+1/0
20.8.2012 17:17

Johny TopMaster

Vážení soudruzi

a zastánci džamahírie, uvědomte si, prosím, že Kaddáfí každý rok zabil okolo 300 lidí*. To, co se nyní děje, je oproti době Kaddáfího klid a mír. A jsem si jist, že fatva povede k úplnému uklidnění situace.

*Dva bombové útoky zabily 2 osoby

+2/0
20.8.2012 17:05

vejcednes

Re: Vážení soudruzi

Je to vidieť na budovách a centrách miest. Rozkvitajú. :-)

0/0
20.8.2012 17:06

hasehase

Re: Vážení soudruzi

to tech 300 lidech si cetl??? :-P No on se s kriminalnikama nemazlil - poprve basa - a kdyz to nepomuze sekyra. Ja myslim, ze vetsina obcanu i unnas by ocenila takovy pristup...

Od zacatku zinscenovanych protestu tam zahynulo nekolik tisic lidi - takze Kaddafi by mel co dohanet.

A je zvlastni, ze zapad likviduje krvelacne diktatory (Husajn, Mubarak, Kaddafi, Asad..) a nastoluje "demokracii" pouze v bohatych zemich - ze ho nezajimaji diktatori v Rwande, Zimbabwe, Kongu... Zvlastni ne?

0/0
20.8.2012 17:14

Kicker

Re: Vážení soudruzi

Na to vám nejspíš někdo odpoví, že přeci nemůžou hned nastolit pořádek všude. :D Co na tom, že v některých státech Afriky je to daleko horší a lidé jsou tam v těžkém otroctví, i děti. A o takovém Perském zálivu se také moc nehovoří, přitom tam to taky demokracií zrovna nesrší.

0/0
20.8.2012 17:21

greenalien

Re: Vážení soudruzi

Kupodivu nikde v Perském zálivu nemusely vládnoucí rodiny pozabíjet tisíce lidí během měsíce. Nebo chceš-li se podívat na revoluci v Sýrii, dvacet tisíc během dvou let.

+2/0
20.8.2012 17:22

Kicker

Re: Vážení soudruzi

Ne no, v Kataru si lidi zaplatili např. :D Ale jinak to tam taky není tak slavné. Možná nemuseli zabíjet tisíce lidí během měsíce, ale pořád tam jaksi nemají demokracii, ne? A o tu přeci jde. A těch 20 000 je zatím celková ztráta na životech během občanské války, ne? Nějak se v těch číslech začínám ztrácet.

0/0
20.8.2012 17:28

greenalien

Re: Vážení soudruzi

Jinak stejně jako v Libyii dělali Francouzi pořádek třeba na Pobřeží slonoviny.

+1/0
20.8.2012 17:23

hasehase

Re: Vážení soudruzi

tam to byla pekna fraska - Gbagbo byl lidovy prezident a branil se opravnene

+1/0
20.8.2012 17:31

greenalien

...

Mně je jasné, že budeš podporovat kohokoliv, kdo se dá do křížku se západem, ale člověk si říká, jestli prezident co zfalšuje volby a stejně je nakonec prohraje, je zrovna tím správným člověkem o kterém tvrdit, že je to lidový prezident.

Snad možná podle lidové demokracie.

+1/0
20.8.2012 17:49

KMJ01

Re: Vážení soudruzi

Lidový ? No , to je pěkný obrat , to si budu muset zapamatovat . to je něco jako u nás dělnický president , či co ?

0/0
20.8.2012 17:52

Nemesiss

Re: Vážení soudruzi

fakt 300 lidí...???...takže pokud během teroristické - pardon - osvobozovací akce zahynulo 30 - 50 000 lidí, tak to i kdyby Kaddáfí vládl 100 let, tak bylo obětí míň...a pokud vím, tak jen v Benghází zabili desítky lidí, co nadšeně nesouhlasily s teroristy...a těch asi 7 000 vězněných se také nepočítá...:-)

0/0
20.8.2012 17:48

greenalien

Re: Vážení soudruzi

1. Za Kaddáfího bylo 50 000 vězněných. Tak si ten rozdíl spočítej.

2. Polovina z 30 tisíc mrtvých byli pouze kaddáfího vojáci, pak k tomu přičti ještě povstalecké vojáky.

3. Válku rozpoutal Kaddáfí, terorem proti svému obyvatelstvu. Válka se nezačíná tím, že se oběť brání.

4. Víš špatně. :-)

+3/0
20.8.2012 17:52

hasehase

Re: Vážení soudruzi

hlavne ze v syrskem Homsu chytli katarskeho odstrelovace, ktery prozradil, ze loni si byl zastrilet ze strech v Benghazi...

Je neuveritelne, ze si nekdo vubec muze jeste namlouvat, ze zapad investuje miliardy do zvrhavani zlych diktatoru a nastolovani jakesi demokracie...

+4/0
20.8.2012 18:04

Kicker

Re: Vážení soudruzi

Maximalizace zisku, to je základ.

0/0
20.8.2012 18:11

thuan

Re: Vážení soudruzi

Pitomy vymysl nedela z Kadafiho monstrem.C delal pro Lybii,Lybijci budou pamatovat dal,bez zakazu.

0/0
20.8.2012 18:29

rene1879

svatá prostoto..

Během bombardování zabila letadla podle některých údajů až 160 tisíc lidí (i vojáci jsou lidé) . Ale i kdyby jich bylo jen těch oficiálně udávaných 30 tisíc. To by musel být Kaddáfí u moci ještě 100 let. J se divil pro koho píše iDnes ty nesmysly. Jak je vidět konzumenti se najdou. Dušan Jasánek měl hodně dětí...

0/0
20.8.2012 21:44

vejcednes

Všetko je tak ako má byť. Ropa tečie a slabá vláda

nevie ani kam a za koľko. Keby bol náhodou čas na konsolidáciu, on sa už niekto zavraždí. :-)

+1/0
20.8.2012 16:28

greenalien

Jsem rád

Že se tradiční zastánci Džamáhiríje zasazují za bezpečí důstojníků, kteří přešli na stranu revoluce, a podporují úsilí libyjských bezpečnostních složek v navrácení bezpečnosti. R^

+3/0
20.8.2012 16:26

hasehase

Re: Jsem rád

jaká pak revoluce?? To snad nemyslíte važně??!!!!

+2/0
20.8.2012 16:57

Lovec VeVerek

Tak to se Hlillary nepovedlo

moc krve daleko ani líznout si nemohla ;-D

+1/0
20.8.2012 16:25

silný kuřák

Vždycky mi byli odporní lidé,

pro které je mrtvý člověk pouze soustem pro statistiku....A je úplně jedno, jakou idiotskou myšlenkou tento svůj postoj zaštítí...Pokud je to pod praporem tzv. demokracie, tím hůř...Vždycky mi bylo líto nejen zplynovaných Židů či zmasakrovaných venkovanů v Rusku, ale i umrzlých vojáků u Stalingradu anebo uškvařených německých civilistů při náletech... Domníval jsem se, že se lidé poučili.. Nestalo se tak.. Při první válce v Zálivu byl viník celkem jasný. Při dalším napadení Iráku jsem věřil, že je to ku prospěchu věci... Ale co se děje nyní v Africe za asistence tzv. kulturního světa, to mě naplňuje odporem, protože o smrti tisíců nevinných lidí rozhodují lidé v klimatizovaných kancelářích ve jménu ničeho jiného, než jsou prachy...Stydím se, že jsem sice nicotným, nicméně existujícím kolečkem v mašinérii, která přináší smrt a zhoubu....

+4/0
20.8.2012 16:17

greenalien

Re: Vždycky mi byli odporní lidé,

Plácáš nesmysly, silný kuřáku, žádná mašinérie nikoho nevraždí. Tyto vraždy se dějí protiprávně, podobně ostatně jako plánovaný bombový atentát kaddáfistů.

+1/0
20.8.2012 16:25

silný kuřák

Re: Vždycky mi byli odporní lidé,

Pro gauneroviny najdete vždy dost ochotných rukou a v civilizované zemi platí, že stejnou vinu nese jak nájemný vrah, tak ten, kdo ho objednal.. Takže se nesnažte smýt vinu z vrahů, sedících v těch kancelářích.. Každý moc dobře věděl, co se stane a ti "civilizovaní" darebáci s tím dokonce kalkulovali...

+2/0
20.8.2012 16:29

KMJ01

Re: Vždycky mi byli odporní lidé,

Když se tak rozhorlujete . Slyšel jste skandovat ty miliony Němců " My chceme totální váku " ? Viděl jste fanatické Japonce pro které neexistovalo slovo kapitulace ?  Viděl jste fanatické komunisty na Staroměstském náměstí ve 48. ? A mnoho a mnoho dalších případů ? Klidně si buďte pacifista dokud vás někdo nepodřízne a nebo nevyhodí do vzduchu .

0/0
20.8.2012 16:34

silný kuřák

Re: Vždycky mi byli odporní lidé,

Samozřejmě máte pravdu... Ty obrázky jsou výmluvné a dodnes jsem nepochopil, jak kulturní národ jako Německo k tomu mohl dospět... U Japonců je to z jiných základů, ale stejně nepochopitelné... To nic nemění na věci, že zatímco první válku v Zálivu i dnes schvaluji, tak současný stav je úplně o něčem jiném....

0/0
20.8.2012 16:40

greenalien

Re: Vždycky mi byli odporní lidé,

Zkrátka ať raději zemřou tisíce Libyjců rukou diktátora, než aby ve svobodné společnosti zemřeli důstojníci, kteří dokonce revoluci sami z valné části podporovali.

0/0
20.8.2012 16:36

silný kuřák

Re: Vždycky mi byli odporní lidé,

Obecně nejde o důstojníky... Kdyby byli jenom oni, tak bych to snad pochopil... Zase zlehčujete...

0/0
20.8.2012 16:41

Fai Rodis

Re: Vždycky mi byli odporní lidé,

No, doufam jen, ze ve svych poslednich minutach meli ti dustojnici aspon chvilku na to si uvedomit, jak svet odplaci... a jak hluboce pravdive je prislovi "Cin certu dobre, peklem se ti odmeni".

0/0
21.8.2012 8:38

greenalien

Re: Vždycky mi byli odporní lidé,

Fai Rodis, máš problémy se čtením, nebo jde jen o obyčejnou demagogii jako obvykle? Kolikrát mám opakovat, že tihle lidé byli revolucionáři chráněni? Možná na to měli extrémisté jiný názor, podobně jako kaddáfisté kteří se pokusili odpálit bombu mezi lidmi, nicméně těžko dělali dobře "čertu".

+2/0
21.8.2012 11:42

jekkal

Amíci a spol

rozvrátili fungující bezpečný stát a o totéž se snaží v Sýrii

+10/0
20.8.2012 14:23

PowerFrame

Re: Amíci a spol

Kolkokrát to má niekto opakovať: Amíci do tejto akcie ani nechceli ísť,pri prvej príležitosti predali velenie kiekomu inému.Pokial viem,prvý začali utočiť Francúzi. A neviem ako by sa vám páčilo žiť v štáte sa toho diktátore,ked kedykolvek mohol prísť chlapík so samopalom a v uniforme a zastreliť vás...

+4/0
20.8.2012 14:45

jekkal

Re: Amíci a spol

tož bez amíků by to to křoví nezvládlo, a rozhodně bylo v Libyi bezpečněji za Kadáfího než nyní a byl to fungující stát a teď je to paskvil ovládaný skupinkami teroristů

+2/0
20.8.2012 14:48

KMJ01

Re: Amíci a spol

A co je vám do toho ??? Je to jejich stát ne ?

0/0
20.8.2012 15:21

Fai Rodis

Re: Amíci a spol

To byl  i predtim, za Kaddafiho. Ovsem tenkrat se doktrina nevmesovani nejak neuplatnovala.;-D

+1/0
21.8.2012 8:37

Propána Butána

Re: Amíci a spol

Buď mu není víc než 22 let, nebo žil na jiné straně barikády, nebo spadl z Měsíce.

0/0
20.8.2012 15:30

rigel

Re: Amíci a spol

Kolik je tobe, smrade?

+1/0
20.8.2012 15:50

Propána Butána

Re: Amíci a spol

To je nějaký nový soudružský oslovení?

0/0
20.8.2012 15:57

rigel

Re: Amíci a spol

Ne, to je jen konstatovani.

+1/0
20.8.2012 16:20

rigel

Re: Amíci a spol

Kdyz do toho necteli jit, proc se tedy Hitlary ze smrti Kaddafiho tolik radovala? Povez chytroline. Http://www.youtube.com/watch?v=Fgcd1ghag5Y

0/0
20.8.2012 15:48

greenalien

Re: Amíci a spol

Protože Kaddáfí byl zrůda.

0/0
20.8.2012 16:23

silný kuřák

Re: Amíci a spol

Vaši milci ovšem jednu zrůdu nahradili tisíci zrůdami jinými.... A když nic jiného, tak na Kaddáfího bylo celkem vidět, když se s ním ti Vaši oblíbenci miliskovali... Teď tam řádí tisíce anonymních zločinců, které jste pustili ze řetězu...

+3/0
20.8.2012 16:26

greenalien

Re: Amíci a spol

Řekněte to Libyjcům, že si špatně vybrali. Co na tom, že 85% z nich, s vámi bude nesouhlasit. Vy víte, co je pro ně nejlepší.

+1/0
20.8.2012 16:29

silný kuřák

Re: Amíci a spol

Těch 85% máte blbě ošéfovaných... Chtěl jste asi 99%....

+2/0
20.8.2012 16:30





Najdete na iDNES.cz